*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Tuulentavoittelijalle onnittelut! Ja rutkasti vauvaliimaa :heart:

Ihania ultrakuulumisia Porkkana! :kiss:

(.) Mulla tänään ylimääräinen neuvolakäynti, kun tuo väsymys ei ota laantuakseen. Tarkistavat ainakin hB. Pahoinvointikin nostaa vasta nyt päätään. Nt-ultraan tasan kaksi viikkoa.

heidip* & nyymi rv9+1 (tai 10+0)
 
Oii, Onnea Tuulentavoittelija :heart:

Ihana lukea myös ultrakuulumisia :heart:

ON: Jälkikäteen menin katsomaan kalenterista, mihin kiertopäiviin ne touhut osuikaan ja nyt toivotaan että kp11 tai kp16 tuottaa tulosta. Nyt on niin flunssa ettei jaksais edes touhuta. Toivotaan siis, että kierto pysyy 30 päivässä, vaikka greippimehu tässä kierrossa unohtuikin.
 
Pupelaattori, on ihan järkyttävä uupumus ja ellotus. En osaa yövuorojen jälkeen tai muutenkaan oikeen nukkua, mutta silti ei jaksaisi mitään. Yrjö tulee silloin tällöin, mutta jatkuva koko päivän ällöttöminen vaivaa. Turvottaa ja ummettaa myös. Kiitos kysymästä :D Ensi viikolla eka neuvola, sitten saa varmaan nt-ajan, josko sitä odotellessa jo alkaisi helpottaa vähän.
 
Moi :wave:

Ilmoittaudun tännekin ketjuun taustalle kuumeilemaan, toistaiseksi. Lähempänä kesää poistatan kierukan. Jännittää jo nyt! Olen kohta 31 v, lapset -09 ja -12 syntyneet. Voi kunpa joku sais mulle taottua järkeä niin, etten ryhtyis siihen rumbaan vielä kolmannen kerran. :D
 
Porkkana hehhe, auttaako sulla syöminen siihen ällötykseen? Niinkö että koko ajan jotaki pientä ko söis? Hyi vitsi voin muuten kuvitella yövuorot alakuraskauessa... Mie oon sattunu olemaan molempien raskauksien aikana max. 2-vuorotyössä ja oon kyllä tosi onnellinen siitä :D

Tsilinut mikä sulla on meiniki siellä?

Vanttu tervetuloa vaan :wave: Näissä asioissa ei pajoa järki paina ;)
 
Pupelaattori Nyt kun kysyit, niin mua on kyllä vähän ihmetyttänyt pari päivää sitten yhdeksi päiväksi ilmestyneet menkkaolot. Kp 20 eli lauantaina heräsin aikaisin aamulla alavatsan kivistykseen niin etten saanut enää nukutuksi. Ähkin ja voivottelin pitkin päivää, kun kivisteli niin julmetusti. Koko päivän oli menkkaolo ja laitoin varalta siteenkin, kun lähdettiin kelkkailemaan. Seuraavaan päivään mennessä menkkaolot katosi ja nännit tuli kauhean kipeiksi. Kun ne olot alkoi ja loppui noin yhtäkkiä, mietin heti kiinnittymistä kun kp 16 touhuiltiin, mutta tiedä sitten..voihan se olla ovulaatiokin, joka totaalisesti missattiin. Nännitkin kipeytyy aina ovulaatiosta, plääh.
 
Pupelaattori, tähän oloon "auttaa" ettei syö ja oksentaa eli pidemmän päälle ei mikään kovin toimiva taktiikka. Luulin jo, että samarin auttoi, mutta taisi olla vaan tyyni päivä ennen myrskyä ja nyt yrjöily on kahta kauheampaa. Ei mulla mun mielestä tämmöstä noista mein pojista oo ollu :eek: Etkös sie tehny jonkun testin, jossa näkyi jotain?? Onko se saanut jatkoa?

Tsilinutilla kuulostaa lupaavalta :)
 
Täällä ollaan! :wave:

Ensinnä Tuulentavoittelijalle onnittelut! :)

Omaa napaa: Mulla siirtyi kierukan poisto työkiireiden takia. Mutta onnekseni kierto käynnistyi saman tien ja äsken tein tällaisen ovistestin.

Tunsin kyllä aivan selvästi illalla oikealla jomotusta, joten osasinkin aavistella tuota. Aamulla sopivasti pupuiltiin, joten nyt jännittää, miten tässä käy. :rolleyes:

Teitkö Pupelaattori eilen testiä?
 
No niin, nyt pääsin oikein koneelle niin jospa kirjottaisin vähän enemmän =) No eilen alkoi taas menkat eli uutta yritystä putkeen, kierto oli aika ajallaan vaikkei yksiäkään kunnon kuukautisia oo tullu edellisen raskauden jälkeen, 28 tai 29 päivää. No ei lannistuta, jos menee edellisen kaavan mukaan niin seuraavasta nyt alkavasta kierrosta sitten tärppää :D tekis mieli tilata niitä raskaustestitikkuja niin vois huoletta tikutella niitä jo aikasemmin, isäntä vaan ei oo niin samaa mieltä asiasta. Mutta ehkä silti tutkin tässä illalla asiaa tarkemmin :D
 
Sparkle miehet ei tajua tuota testaamista ollenkaan, nainen sen lapsen kantaa, niin naisella on oikeus myös tikutella ;) Meillä ei tässä ketjussa ole ennään päivittäjjää.. :)

Kiehinen jeee!!!! Nytpä alakaa sulla kunnon piinapäivät! Mie tein viime torstaina digin ja se sano että ei raskaana. Mie oon nyt koko huhtikuun tikuttanu ovista, mutta ei oo tullu plussaan päinkään mittään. Mulla saattaa niitten menkkojen oottelu jatkua vielä ties kuinka kauan. Vauveli on kuitenki tässä viime päivinä alakanu syömään enemmän kiinteitä, josko se vähän buustais meikäläisen koneistoa.. ;)
 
Kun heidip ei enää ymmärrettävästä syystä päivitä etusivun listaa, pitäisikö alkaa päivittää listaa tänne keskustelujen sekaan? Ainakin siihen asti, että joku pistää uuden pinon pystyyn ja alkaa päivittämään? Itse ei viitsi alkaa nyt, kun voi olla, että tärppi mahdollisesti tulee piankin. :rolleyes: Olisko tällainen paha päiviteltävä? Joka ehtii, voisi aina päivittää listan. Tää on tällanen raakaversio enkä ole varma, onko kaikkien tiedot oikein. Pitää muokata, jos otetaan käyttöön. :)

Maanantai 20.4.2015

Aktiiviset kuumeilijat:
nimimerkki.ikä..kp.........yk.....lapset
Juli87.........27..50/28-34.yk6...-10 ja -13
wavee........27..??/28......yk2...-11 ja -13
tsilinut........33..29/36.....yk2...-10 ja -11
sparkle86....28..3/30.......yk2...-11 ja -14
Kiehinen......31..13/26?....yk1...-09 ja -11

Piinailevat kuumeilijat:
nimimerkki dpo
Kiehinen 2
 
Heips pitkästä aikaa!

Onpa moni plussannut, onnea kaikille :flower:

Meitsi vissiin ihan terveiden kirjoissa taas. Silloin helmikuussa ultrattiin joku iso mollukka kohdun vieressä, joka aiheutti kipua, ylimääräsiä valuttamisia jne. Sen ultran jälkeen oon ollut täysin terve :LOL: Sitä siinä uumoiltiin, et se tarttis leikata pois (ei siis syöpä tm vakavaa). No oireet on kaikki hävinneet, oiskohan se pallukka poksahtanut vaan pois. Tietty mun tarvii käydä uudessa ultrassa tarkistamassa sen olevan oikeesti poissa, ois jo tarvinnut ajat sitte, mut on ollu vaikeeta saada sovitettua mitään mihinkään väliin. Uutta vauvaprojektia käyntiin sitte kesällä :cool:
 
Tulin nostamaan ketujua, josko saataisiin porukkaa kolmatta odottavien porukkaan :D Mitä kuuluu kuumeilijoille? Ainakin yhden kuumeilleen bongasin plussanneen odotuspuolella, onnittelut ;)

Omat olot jatkuu entisellään, en voi vieläkään kehua. Odotan kesälomaa ja äitiysloman alkua, enää 3kk töitä =) Eilen taisin ehkä tuntea tyypin liikkeitä ekan kerran :heart:

heidip* & nyymi rv12+0 poks!
 
Heippa pitkästä aikaa. minä hyppäsin vouhottamaan tuonne vauva vuodelle 2016 keskusteluun välissä, kun oli niin hiljaista. Saiskos tämän keskustelun otsikon päivitettyä vai mitä tuo -14 tarkottaa :confused:

Tänne siis vaan uudet! Pienemmässä ryhmässä kun voi muistaa muiden tilanteet paremmin.

Ei tarvinnut testailla taaskaan, riittää että tilaa testejä niin menkat alkaa. Eli yk 3 käynnissä ja kp mikä lie.. no kp9 kun vääntäydyin kalenterille.

Mutta jee, VAPPU! =)
 
Heips ja toivottavasti vappu on ollut kaikille oikein makia!:wave:

Tosiaan, kovasti kaipailtaisiin tuonne kolmansien odottajiin lisää porukkaa, täällä minäkin käyn edelleen tiiviisti kurkkimassa, josko ilouutisia tulisi. :)

Täällä saattanee muutama olla ainakin vielä, jotka kenties muistaa alkuvuoden purnaukseni asunto asiasta.
Nyt VIIMEIN saatiin sen kokoinen mitä haluttiin. Maanantaina tuli viestiä ja 2 viikon päästä onkin jo sitten muuttoa. Aivan ihanaa!:heart:

Minäkin, kuten heidip, odotan innolla mammalomaa. Taidan aloittaa sen jo silloin heinäkuussa. :p

Mahassa kaikki hyvin ainakin liikkeiden vahvuuden perusteella ja muutenkin maha kasvaa tasaiseen tahtiin, ei mene kauaa ennen kuin tuo paistomittari pongahtaa ulos (eli napa) :D
Päästään kuun loppupuolella rakenne ultraan, toivon niin kovasti, että selviäisi sukupuoli! :)

Tärppirikasta toukokuuta kaikille, toivottavasti tulisi oikea hyökyaalto tämän kuun aikana!:heart:

Viipulainen ja Hippu 17+1
 
Heippahei,

kiitos viipulainen tuosta vapun makeudesta, vähän meinaa hihityttää. Vappu nääs oli oikein makia ;) munkkia ja simmaa.

Niinpä täällä lopetettiin kokonaan se arpominen tuleeko sitä kolmatta vai ei ja alettiin tositoimiin. Sen verran karvaan "pettymyksen" tuo maaliskuisen hupsiksen kariutuminen antoi molemmille, että nyt aateltiin tuonne alkuvuodelle päräyttää yksi lissää tähä perheesee. Parhaimmalta tää tuntuu, kun yksi parhaista ystävistä soitti ja kertoi varovasti, että heidän yli vuoden kestänyt yritys on tuottanut tulosta <3 Parhaimmillaan meidän kavereille tulee vain kuukauden parin ero :)

Plussatkaapa nyt muutkin ja auttakaa vähän tän päivityksen kanssa, kertokaa jos kierto on jo alkanut, kun ei tätä muuten pysty päivittämään. Ihanaa tulevaa äitienpäivä hössötystä kaikille. Meillä ainakin lapsista vanhempi toi kortin päiväkerhosta ja kapsahti kaulaan (keskiviikkona) että hyvää äitienpäivää! EHHEHEE.

Päivitetään sitten näin

PERJANTAI 7.5.

Aktiiviset kuumeilijat:
nimimerkki.ikä..kp.........yk.....lapse t
Juli87.........27..68?/28-34.yk6...-10 ja -13
wavee........27..??/28......yk2...-11 ja -13
tsilinut........33..17/36.....yk3...-10 ja -11
sparkle86....28..21/30.......yk2...-11 ja -14
Kiehinen......31..31?/26?....yk1...-09 ja -11
Carriina.......27..24/28-30..yk1...-11 ja -13

Piinailevat kuumeilijat:
nimimerkki dpo18?
Kiehinen 20?
 

Yhteistyössä