3-vuotias maistelee viinejä !?!

  • Viestiketjun aloittaja "ööö"
  • Ensimmäinen viesti
"ööö"
"Nicolekin maistelee jo sormenpäillään viinejä ja erottaa laatuviinin halvasta." Laulaja Marika Krook kolmevuotiaasta tyttärestään Annassa 9/2012.

Mielestäni vähintäänkin outoa. Minkälainen viinisieppo siitä tulee, jos noin pienenä opetetaan viinin makuun?
 
"joku"
Se että vähän maistelee lapsena tuskin tekee kenestäkään alkoholistia. Oletteko ikinä käyneet ranskassa ravintolassa? Siellä olisi tuollaisille tukareille paljon kauhisteltavaa.
 
"vieras"
Ei nyt joku sormenpään kostutus viiniin kenestäkään juoppoa tee. En nyt silti ihan usko, että kolmevuotias maistelisi niitä niin, että erottaisi hyvät ja halvat viinit ihan itse...
 
"a p"
[QUOTE="vieras";26041730]Ei nyt joku sormenpään kostutus viiniin kenestäkään juoppoa tee. En nyt silti ihan usko, että kolmevuotias maistelisi niitä niin, että erottaisi hyvät ja halvat viinit ihan itse...[/QUOTE]

Juu. Anteeksi vaan, mutta hieman elitistinen kuva tuli tästä kommentista.
 
.,.
Mun poika pääsi vajaan kahden vuoden ikäisenä vahingossa maistamaan viinilasistani, ja totesi totisella naamalla: "papaa mehmaa!". Olikohan mulla jotain liian halpaa merkkiä ,kun ei pojalle kelvannut :)
 

Yhteistyössä