30-vuotislahjaa..

  • Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti
Fleur de la Cour
miespuoliselle henkilölle?? Autelkaas hiukan, please.. Mies on sellainen tyylikäs, varakas, snobbailuun taipuvainen, mutta hyvin mukava ja hyvätapainen, urheilullinenkin on, vaikkei se kyllä ole ensimmäinen asia mikä hänestä tulee mieleen. Naimisissa on ja yhden lapsen isä, paritalossa asuu, kaikkea omistaa ja matkustaa paljon..
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja mutkiamukaillen:
lahjakortti...liikkeesen josta tykkää,kuntosalille, kantaparturiin,mieliravintolaan vaimon kera j alapsi teille hoitoon illaks?...
Oi sen naperon ottaisinkin tosi mielelläni hoitoon, se on suloisin kaksivuotias jonka olen ikinä tavannut, muttemme ole lapselle niin tuttuja, että lapsen äiti antais häntä hoitoon. Mietin kyllä yhtä lahjakorttijuttua, mutta kun kyse on toisen synttäristä niin onko hönttiä, että on joku yhteinen juttu vaimon kanssa?
 
ei ole hönttiä jos vaimon kanssa yhteinen juttu , varsinkin jos kyse asiasta jolloin saavat hankkia itsellen lapsenvahdin ja pääsevät kahdestaan nauttimaan...tietysti niin että lahjakortti tarpeeksi pitkään voimassa että ehtivät järjestää aikaa
 
Nuuti
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
suomi-leijona taskumatti
Sellainen tyylikäs, varakas, snobbailuun taipuvainen, mutta hyvin mukava ja hyvätapainen, urheilullinenkin mies ja Suomi-leijona taskumatti eivät mielestäni sovi yhteen
Olin juuri aikeissa kommentoida aivan samaa. Älkää nyt hyvänen aika ostelko mitään TASKUMATTEJA!!! Lahjakortti eszim. vaateliikkeeseen voisi olla hyvä.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja Nuuti:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
suomi-leijona taskumatti
Sellainen tyylikäs, varakas, snobbailuun taipuvainen, mutta hyvin mukava ja hyvätapainen, urheilullinenkin mies ja Suomi-leijona taskumatti eivät mielestäni sovi yhteen
Olin juuri aikeissa kommentoida aivan samaa. Älkää nyt hyvänen aika ostelko mitään TASKUMATTEJA!!! Lahjakortti eszim. vaateliikkeeseen voisi olla hyvä.
No se nyt ei valitettavasti sovi, sillä kyseinen henkilö on vaatekauppias..
 

Yhteistyössä