-31kg :)

Näkyykö tossa hupparin läpi nännikoru :D Olennaisimmat ensin.

Mutta hyvältä näyttää, onnea! Hienon duunin oot tehny :)
:LOL: Ei, varmaan hupparin naru jääny alle tms :D Mulla on kyllä joskus ollut nännilävistykset mutta ne otin vasta parikyt kiloo pienempänä :D
Kiitos :)

Ja oho, otsikossa pitäisi lukea -32kg. Kestää hetki että pää tottuu noihin muutoksiin tossa luvussa :snotty: :D
 
9MM
oho onneks olkoon blokkasin niin et noi silmät vaan näkyy :) käytäks piilareita joskus? ku ei millään tunnistais niistä. tai onko sulla kuvaa missä arska ei siristä silmii? nää on näitä ku hämmästelin.
 
"hmm"
Ei kyllä tunnistais samaksi ihmiseksi. Mut miks nuo tatuoinit ja lävistykset ja blondi (lyhyt?) tukka? Olisit pitänyt tummat pitkät hiukset ja takskat ja lävärit veks. Hyvä laihdutustulos kyllä!
 
Hieno juttu, onnea paljon :flower:
Mikä upea muutos. :)

Mie oon n 14-15 kiloa laihuttanut ja viellä olisi matkaa jäljellä reippaasti.
 
[QUOTE="hmm";30806089]Ei kyllä tunnistais samaksi ihmiseksi. Mut miks nuo tatuoinit ja lävistykset ja blondi (lyhyt?) tukka? Olisit pitänyt tummat pitkät hiukset ja takskat ja lävärit veks. Hyvä laihdutustulos kyllä![/QUOTE]

Höpö höpö, en luovu mun lävistyksistä ja tässä tarttis varailla uutta tatska-aikaa :D
 
"Hei haloo"
[QUOTE="hmm";30806089]Ei kyllä tunnistais samaksi ihmiseksi. Mut miks nuo tatuoinit ja lävistykset ja blondi (lyhyt?) tukka? Olisit pitänyt tummat pitkät hiukset ja takskat ja lävärit veks. Hyvä laihdutustulos kyllä![/QUOTE]

Se ruskea tukka on peruukki. Pöljä.
 

Yhteistyössä