360 000? on tavallisen lapsiperheen talon hinta.

Taidammekin olla epätavallinen lapsiperhe sitten.. :eek:
No, jospa tästä kuitenkin ilman traumoja selviäisi, vaikken tuollaista hintaa kyllä talosta suostuisi maksamaan, aika hurjalta kuulostaa kyllä markkinoida "tavallisille lapsiperheille" tai sitten minua on palkka neuvotteluissa pistetty halvalla pahemman kerran. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Siis oikeesti ne oikein ylpeilee sillä, että on niiiiiiiiiiiiiin edullinen (??????????!?) talo? :eek: 360 000?? Edullinen? :eek:

...missäs mun palkankorotus on?... :whistle:
tuliks tää eka väärään ketjuun? :D
Hittolainen, ehdit huomata. :D ..ja mä kun niin vikkelästi korjasin.. :whistle:

Sen siitä saa, kun on useampi ketju yhtä aikaa auki. Muista enää mihin on vastaamassa, kun palaa linkistä takas ketjuun. :D
olin just vastaamassa siihen :D en kerenny... :D
 
jurristi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:
Nuo asuntomessut ovat Vaasassa :wave:
Tiedän, mutta uutisoija on IS, jonka pääpaikka on tietääkseni Helsingissä/pääkaupunkiseudulla.
Eli lisään vielä selvennyksen vuoksi, että niiden (IS:n toimituksen) näkemys lapsiperheelle sopivasta hinnasta voi olla hieman toisenlainen, heillä kun on kokemusta lähinnä siitä pk-seudun hintatasosta.

Ellei tuo sitten ollut sen haastatellun tyypin oma oivallus. Ja siinä tapauksessa en ymmärrä sitä ollenkaan. Esimerkiksi kahden sairaanhoitajan palkoilla ei tuollaista lainaa otettaisi. Enkä mä ottaisi muutenkaan.
 
jurristi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
No ei tuo täältä pääkaupunkiseudun näkökulmastakaan ole sen hintainen asunto, johon tavallisella lapsiperheellä on varaa.

Juu, etköhän sä ihan oikeassa ole. Eniten mua kiinnostaisikin tietää, että millaista perhettä tuolla "tavallisella lapsiperheellä" tuossa IS:n jutussa tarkoitetaan...:D Kahden työssäkäyvän aivokirurgin perhettä, jossa kaksi lasta? :whistle: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Eniten mua kiinnostaisikin tietää, että millaista perhettä tuolla "tavallisella lapsiperheellä" tuossa IS:n jutussa tarkoitetaan...:D Kahden työssäkäyvän aivokirurgin perhettä, jossa kaksi lasta? :whistle: :LOL:
Samat ajatukset mullakin oli tämän ketjun aloittaessani. Pikkaisen taitaa olla nyt liioiteltu tavallisten lapsiperheiden maksukykyä ja kuukausituloja.
 
Meillä rakenteilla kokonais-alaltaan 183 neliön ok-talo, ja kokonaishinnaksi tulee itserakennettuna 180 000 e :) että en menis allekirjoittaa tuota hintaa...

Riippuu tietty et minne rakentaa ja toki jos kultaiset ovenkahvat tahtoo, niin toki hintaa saa. =)
 
teppo
Meillä talon hinta oli alle kolmasosan tosta..4mh, oh, keittiö. 2 vessaa, sauna, pihasauna, 2 kerrosta, 150 neliötä, tontti 3000 neiliötä. Eikä ole edes ihan korvessa, vähän syrjemmällä vaan.
 

Yhteistyössä