3D-elokuva

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en oo. Kiinnostais kyllä. Meinaatko ettei pienen lapsen kanssa kannata? Entä ku mulla on lasit itellä eikä piilareita ni noi kakkulat vissiin sopii silti?
joo, minä pärjäsin ilman laseja mainiosti. ja kyllä pienen lapsen kanssa voi mennä, eihän se kenellekkään vaarallista tai haitallista oo. Aluksi sitä vähä säikähteli ju jotain tuli kohti mutta kyllä siihenki tottuu:)
 
unikuu108
mulle tuli migreeni niistä. monet suomessa pyörivät 3d leffat on tehty eka tavan leffoiksi joissa 3d effarit ja siksi niiden leikkaustapa ei sovi 3d leffoiksi vaikka ne niiski onkin muutettu. silmät ja aivot eivät pysy nopeissa leikkauksissa mukana. leffa pitäisi tehdä alunperinkin 3d:ksi ja hitailla leikkauksilla. siksi niistä utlee pää kipeeksi. hyvä esimerkki on matka maailman ääriin.
 
Khimaira
Olen käynyt lasten kanssa pari kertaa, enkä aio enää mennä leffateatteriin katsomaan muuta kuin 3D- näytöksiä :saint: TYkättiin siis, eivätkä lasit ollenkaan huonot :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mulle tuli migreeni niistä. monet suomessa pyörivät 3d leffat on tehty eka tavan leffoiksi joissa 3d effarit ja siksi niiden leikkaustapa ei sovi 3d leffoiksi vaikka ne niiski onkin muutettu. silmät ja aivot eivät pysy nopeissa leikkauksissa mukana. leffa pitäisi tehdä alunperinkin 3d:ksi ja hitailla leikkauksilla. siksi niistä utlee pää kipeeksi. hyvä esimerkki on matka maailman ääriin.
totta, vähän ihmettelenkin kun ukolla ei oo vielä migreenin oireita. sille kans laukee migreeni aika pienestä. om pää on vähän kipee, ei oikeen pysyny tahdissa lasien kanssa ja ilman laseja kuva oli tosi suttunen paikoin. Aluksi huimas aika kivasti, onneksi sai istua tukevasti.
 
Myö käytii just viikko sitten miehen kanssa katsomassa Möröt vastaan muukalaiset ja oli tosi hyvä. Pikkasen eri tasoa kuin esim. kotona oleva Shrek 3D, joka pitää katsoa semmosilla pahvilaseilla :LOL: Miusta ne teatterin lasit oli tosi jänskät. Käsiä ku heilutteli linssien edessä, ni välillä oli kirkkaat, välillä tummat ja välillä oli sit eriväriset :whistle: Niis olikin ne pienet anturit ylänurkissa. Kyllä niillä miusta hyvin tuommoset leffan jaksoi katsella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Myö käytii just viikko sitten miehen kanssa katsomassa Möröt vastaan muukalaiset ja oli tosi hyvä. Pikkasen eri tasoa kuin esim. kotona oleva Shrek 3D, joka pitää katsoa semmosilla pahvilaseilla :LOL: Miusta ne teatterin lasit oli tosi jänskät. Käsiä ku heilutteli linssien edessä, ni välillä oli kirkkaat, välillä tummat ja välillä oli sit eriväriset :whistle: Niis olikin ne pienet anturit ylänurkissa. Kyllä niillä miusta hyvin tuommoset leffan jaksoi katsella.
käytiin kattomassa tänään sama elokuva :) ne on pelottavia ne kohdat ku jotain tulee päin :xmas:
 

Yhteistyössä