<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Kyllä on piinaavia nää alkuviikot.
Tänään närästi aamupalan jälkeen hirveästi ja nyt on kohdun suulle vihlonut/pistänyt.

Raskausvitamiinit apteekista haettu ja viimeinen digi. Sit saa luvan raskaustestit riittää.
 
Heippa kaikki! Ja onnittelut plussista! ☺
Täällä myös yksi juuri plussannut!

LA 1.6.2016 ja tulokas on kolmas. Ennestään siis kohta 4-v tyttö ja alkuvuodesta 2 täyttävä poika.

Mä haluan myös fb-ryhmään, joten laitan mailia tulemaan! ☺
 
Hei. Plussasin dpo 9 tai 10 ekan kerran ja 4+5 sain digiin 3+ ... ehkäpä tämä nyt pysyy kyydissä. Viikot lasken ovulaatiosta kun raskauduin heti keskenmenon jälkeen.

Joko teillä muilla on oireita?
 
Minullakin on pahoinvointia, jos ei kokoajan syö. Tissit on kipeät, iltaisin nukuttaa ja aamuyöstä herään kamalan aikaisin.

Parin viikon päästä ois eka neuvola. Siellä nyt ei mitään jännää tule. Enemmän odotan varhaisultraa, vaikken sitä ole vielä uskaltanutkaan varata. Jospa sitä ens viikolla uskaltais.

Aegis 5+2
 
Hei!

Minäkin ilmoittaudun kesäkuisiin!
Tänään tajusin tehdä jemma testin, kun iltapäivä kuvotus ilmoitti itsestään.
Laskettu aika on nyt mysteeri, koska imetän vieläkin 1v1kk taaperoa, eikä menkkoja ole ollut. Sen vaan voin oloista arvioida, että kesäkuussa olisi laskettu aika. Haluaisin liittyä fb ryhmään, joten laitan tietoja tulemaan viestillä!
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Mulla kanssa kesäkuussa laskettu. Facebook ryhmäki kiinnostas, mutta kuinkaha salasen siitä saa? Niin alussa raskaus, ettei haluis paljastuvan vielä. Yhelle tutulle kävi niin, että luuli olevansa salasessa ryhmässä, mutta se oliki näkyny sellasessa kohassa, jossa näkyy suositeltuja ryhmiä. Niitä missä joku facebook kaveri on.
 
VHO
Moikka!
Täältäkin yksi plussannut uskaltautuu mukaan keskusteluun! Plussan myötä tosin myös kaikki pelot valtasivat mielen mutta pitää yrittää muistaa nauttia noista kahdesta hentoisesta viivasta. Hartaasti toivottu toinen pienokainen on nyt ilmoittanut tulostaan <3

FB ryhmäkin houkuttelee, mutta Johannalla oli hyvä pointti. Varmaan on siis olennaista mikä nimi sillä ryhmällä on?
 
Heippa!

Täällä uusi ilmoittautuu pinoon! Tänään sain kaksi viiva tikkuun, menkkojen piti alkaa huomenna. Toinen lapsi tulossa, ennestään poika -12.

Elikkä: isolisko, 2.raskaus ja lapsi, 28v, PHKS niin ja la 13.6.

Eniten tässä hirvittää kun pojalla oli juuri parvorokko. Pitää huomenna soittaa neuvolaan ja pyytää aika siihen vasta-ainetestiin. En tiedä olenko sen lapsena sairastanut ja äitini on jo poissa keskuudestamme niin on vaikea kysyä.

Mäkin voisin tulla faceryhmään.
 
Tervetuloa uudet! Tuo meidän fb-ryhmä on siis täysin salainen, sitä ei löydä hakemalla ja ainoastaan ryhmän jäsenet näkevät ryhmän julkaisut, muut jäsenet ym ja sinne pääsee ainoastaan niin, että joku rymän jäsenistä lisää tai kutsuu sinut ryhmään. Eli sinne vaan kaikki huoletta! :)
 
Mä liityn tänne mukaan. Tänään tehty positiivinen testi. Olen 28v. Toinen lapsi tulossa. Esikoinen 1v 1kk. Omien laskujen mukaan laskettuaika 11.6 mulla pitkä kierto. Joiden netti laskureiden mukaan 4.6
 
VHO
Laiton Saralle viestiä fb-ryhmästä. Vaikka niin epätodelliselta tämä tuntuukin. Postissa onneksi digit, niin pääsee testaamaan eikä sitten pitäisi enää jäädä epäselväksi :) varmuudella tilasin kuitenkin tuplapakkauksen :p
 
Mä kammoan ajatusta oksentelusta. Mun äitillä oli muistaakseni kaikissa raskauksissa nii paha pahoinvointi, että joutu käydä sairaalassa. Ekassa raskaudessa selvisin ilman oksennusta, toivottavasti nytkin! Olis aika kaameeta, jos oksentais asiakkaan kotona
 
Ehkä uskaltaudun minäkin tänne :) Fb-ryhmä kuulostaa hyvälle, siellä varmaan tulee enemmänkin kirjoiteltua.

Mutta siis puolen vuoden lääkkeellisen yrityksen jälkeen vihdoin plussa pari viikkoa sitten, nyt 5+4. Kkm talvella, ennestään lapset 2v. ja 3v. Pelottaa järkyttävästi mutta pakko vaan toivoa että tässä käy hyvin. Ensi viikolla varhaisultraan :)

chrisu, 3. lapsi, 33v, EKKS, LA 3.6.16
 

Yhteistyössä