3kk ikäisen vauvan paino?

Mitä teidän 3kk ikäiset pienokaiset painaa? =)
Meidän tyttö on pian 3kk, viime neuvolassa 2kk ikäisenä hän painoi 5kg. Nyt torstaina on seuraava neuvola joten tän hetken painoa en tiedä.
Mulla on huolia kun äitini sanoo, että syötän tytärtäni liikaa...
Hän saa korviketta, tissistä luovuttiin hetki sitten raivareiden takia. Mielestäni tyttäreni ei ole liian pullukka, vaikka posket onkin söpösti pyöristyneet ja reisissä on pienet makkarat. Miten teillä?? Itkettää ihan äitini kommentit.... :(
 
Juu, nyt on neuvolassakin käyty ja täti siellä sanoi, että tyttäreni ei todellakaan ole liian lihava =) Painoa on nyt 6240g ja pituutta 60cm. Äidilleni sanoin vähän närkästyneenä, että neuvolassakin sanotiin että tyttö ei ole liian lihava. Äitini siihen sitten, että enhän mä nyt tosissani oo häntä lihavaksi sanonut...juujuu, aina jotain kommenttia on kun kyläileen mennään...On sulla niin pyöreät posket, äiti taitaa syöttää sua vähän liikaa, jne. HÖH!
 
Ei kai vauvaa voi syöttää liikaa??? Kyllähän se itse tietää koska nälkä on tyydytetty, ja vaikka syyä lipsautaa liikaa niin kyllä se puklina ulos tulee!
Jostain luin että korviketta syövät vauvat kasvavat 3kk iästä nopeampaa, ja imetetyt ottavat kiinni 7-11kk iässä sitten. Mutta tiedä nyt tuosta.
 

Yhteistyössä