<3PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.28 <3

*********Keskiviikko 15.8.2012*********






Mukana:

amante.........................................kp4/23-25................yk6
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp6/28-32...............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp7/33-34...............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp8/32(-42)...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp8/32....................yk6
Hyppy.................poika 8/2011.........kp12/32...................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp15/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp15/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp16/34......................yk2
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp23/24-28...............yk4
Salliina...............poika10/11.............kp23/32-33.................yk4
Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp28/25-30...............yk12
lempo............poika 07/11...............kp31/?.......................yk2
Haini..............................................kp33/29...................yk10
Aura08...................12/08................kp37/31-37...............yk7
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp37/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp94/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Nöhvi dpo13, Salliina dpo6

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
NiQ, millon lähdette reissuun? Kuulostaa kivalta! Ja jos löytyy se kuntoilukärpänen, niin lähetä tännekin ;) Onko sulla paljon painonpudotustavoitetta? Mulla on matkaa 3kg normaalipainoon suunnilleen, ei putoa ei niin millään :kieh:

Kolmikymppinen, tsemppiä ihan oikeaan aloitukseen! On se vaan niin ihanan kutkuttavaa odotella :heart:

Kulkuriina, mä kanssa toivon, että se oli kiinnittymisvuotoa! Älä siellä masistele :hug: Kyllä se omakin vuoro tulee. Ainakin uskon ja toivon - samoilla yk:illa mennään!

Hyppy, menikö nyt oikein, eli tänään kp11 ja huomenna tuo kp12? :)

Pauki, jos me sun kanssa tsempattas niin, että oltais raskaana ennen kuin hirvimettä alkaa? ;) Aikaa 1,5kk!! :LOL: Tuo on totta, välillä jää ihan ihmettelemään omaa lastaan, että kuinka ihana ja ihmeellinen hän on :heart:

ON: Kp22 ja ikäviä alavatsakipuja ollut :confused: Näitä onkin sitten ollut lähes joka kierrossa tässä vaiheessa, noin vajaa vko oviksesta... Erikoista. Pitäisi muuten tilata aika sinne gynepolille sen kystan jälkitarkastukseen, pitäisi mennä sinne siis elokuun vuodon jälkeen...

Hei muuten, tuota listaa kun katsoo, niin mietin vain, että nyt pitäisi olla sellainen kuukausi, kun tulee keskimääräisen paljon plussia! Nimittäin näyttää noudattavan kuukausittain kolmen sarjaa - ensin tulee vähän plussia, sitten vähän enemmän ja sitten hurjasti. Ja taas alusta :LOL:

Mitä muuten loppupään kiertolaisille kuuluu? Pikku-Saara, Lilleri82, Aura08, Haini?? :popcorn: Ja Nöhvi-muru, mitkäs on fiilikset?? :popcorn: Se olis niin sun vuoro nyt!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alotan itsekkäästi napailemalla: Ompa oikeesti outoo nyt kun en muistakaan miten tätä hommaa tehtiin! :D siis sitä että millon oli ovis ja ja mitä ja miten mikäkin. Käytin esikon aikaan tota ovislaskuria netissä, ja kas kummaa oisko se sit tuottanut tulosta? en tiedä.. Nyt katoin ovislaskuria, niin pitäs olla 19-25 pv otollisimmat ajat :p toivotaan..
Petipuuhia on kuitenkin tullu harrasteltua..toivotaan et tuottaisi tulosta.
Ja enpä muuten olisi koskaan uskonut haaveilevani toisesta näin pian vaikean synnytyksen
ja vauvan terveydellistn ongelmien vuoksi.. mutta niin siinä vissiin käy että älä sano koskaan ei koskaan..

Kulkuriina toi kuulostaakin tosiaan kiinnittymiseltä? peukkuja! ;)

Salliina Oikein meni! :)

Niin ja, NiQ Te ootte sit ruvennu toista suunnittelemaan melkein heti? miten sun esikon synnytys meni? en enää muista! Tai miten nyt menee taaperoisen kanssa? :) ihmeellistä miten voi jäädä niinkin ikävä teitä "tuntemattomia" kohtaan! sillon kun kaikki hävisi synnytyksen jälkeen kirjoittelemasta.
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Salliina Lähdetään miehen kotikonnuille rellestämään. Ajateltiin ke-to yönä lähteä ajelemaan ja ilmeisesti tullaan sunnuntaina takaisin. Riippuen saako mies maanantain töistä vapaata vai ei. Muuten saatetaan viipyä vielä alkuviikkokin :) Olisi lauantaina yhdet juhlatkin siellä tiedossa, ja tuo mun mammanmuru menee mummolaan hoitoon koko päiväksi. Kyllä äitiä jännittää! hui! Ja tuota painoahan mulla on vaikka muille jakaa. Oon tällainen ikuinen laihduttaja ja lihottaja. Esikoisen odotusaikana sain pidettyä kilot nollilla rv30 saakka ja sit alkoikin tulemaan kilo per viikko turvotusta. Kaksi viikkoa synnytyksestä olin taas lähtöpainossa ja omat farkut jalassa. Noh, siinä sitten imetysaikana keräsinkin hurjasti kiloja :/ Th epäili jotain hormonihäiriötä. Vähän osittain senkin takia lopetin imetyksen, kun oli kroppa niin sekaisin. Nyt sitten yritän tuskalla saada noita imetyskiloja lähtemään :(

Hyppy Me kadottiin kaikki silloin facebookiin, haluaisitko sä liittyä siihen meidän ryhmään mukaan? (kysyisin tietty ensin muilta, mutta luulenpa että olisit hyvinkin tervetullut meihin kun oltiin kuitenkin niin tiivis porukka niihin aikoihin. Aikalailla kaikki muut jotka samoihin aikoihin plussasi niin onkin sitten kasassa! Ja aiotaan pian treffatakin livenä :) ). Mä muistelinkin että teillä oli kaikkea häsmäkkää siinä synnytyksessä ja sitten ne suujutut jotka olikin jo rakenneultrasta saakka tiedossa. Oot kyllä ollut usein mielessä! Mut mahtavaa että vauvakuume on jälleen iskenyt! :) Minähän aloin jo tuota ukkelia pehmittelemään seuraavan tekoon kun esikoinen oli tyyliin 2 viikkoa vanha :D Esikoinenhan syntyi heinäkuussa. Ja hän sitten onneksi "suostuikin" vuodenvaihteessa pikkukakkoseen, ja nyt molemmat jo innolla odotellaan sitä tärppiä :) Tuo esikoinen on kyllä ollut niin mahdottoman kiltti ja helppo kun lapsi voi ikinä olla, niin ehkä siksikin tuo toisen lapsen kaipuu iski niin nopeasti. Hän on oikea aurinko päivästä toiseen, yöt alkoi nukkua 12h unia heräämättä jo 2kk iässä ym. :) Synnytys meni oikeastaan tosi hyvin, pientä suhinaa siinä oli kun ei puudutteita saatu onnistuun ja vauva joutui keskolaan salista päin ab-kuurille, mutta mulle jäi tosi hyvä fiilis siitä ja ite olin ihan lenkillelähtökunnossa vaikka heti salista päin vaikka 2. asteen yksi syvä haava tuli tötteröön :D

Pauki ehkä pieni rentoutuminen töissä auttaa asiaan! :) Olikos sulla nyt eka Terolut-kuuri menossa?

Plussauskuu Hyvä idea Salliina! Kovasti toivoisin jo ainakin Neiti Näpsän Äidin ja Nöhvin siellä lukevan, kun alkaa noita yykoita oleen jo hurjasti! :) Toki muillekin toivottelen hurjasti plussapuhureita!
 
Viimeksi muokattu:
NiQ En taida sinne faceen haluta. Joku muukin taisi sitä multa kysellä, mutta tykkään kirjoittaa naamattomana tänne näitä lurituksia :) ja ei niin paljoa tule facebookissa oltuakaan, että olisinko sit aktiivinen.. mutta kiitos, ja kerro terkkuja kaikille multa. :heart: moni on ollut mielessä. Ja meidänkin poitsu on ollut todella helppo lapsi, vaikka kaikkea muuta on ollutkin. Aina on nukkunut 9-12h yöunet ja ei herää kun korkeintaan kerran yössä, unelma <3 ja muuten onkin sit vaan yhtä aurinkoa. Ihmeellinen lapsi. Ja sillä ehkä sitä toista haaveileekin näin pian? hirvittää vaan että meneekö taas sektioon, niinkun poitsu meni kiirellisenä sektiona.

Plussakuu kuulostaisi hyvältä, olis ihan uskomatonta plussata heti yk1llä. Toisaalta, kyllähä me jo pari kuukautta ollaan oltu ilman mitään suojauksia jos ihan "vahinko" sattuisi :rolleyes:

Kysymys! Popsitteko nyt jotain vitamiineja tai muita lisiä? minä aloitin esikoisen aikaan heti plussattuani raskaus multitabsit. Mutta nyt en oo syöny kyl mitään, ja mietinki pitäskö sitä alottaa jotkut taas? :)
 
Kiitos kaikki tsempeistä, mutta kyllä se täti sieltä tulla tupsahti aivan liian ajoissa eli huomisen listaan saa miulle laittaa:Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp2/22-28...............yk5

Onneksi normaalit "täti-olot" loistaa myös poissa olollaan eikä tartte niistäkin vielä kärsiä!

En tainnut vielä Hyppyä toivottaa tervettulleeksi eli nyt sitten :wave:

Pauki: Ehken se täti seltä pian poistuu kun kerran tännekkin jo kerkesi! Minäkin jään useita kertoja päivässä ihastelemaan tuon oman nuppuseni ihanuutta ja välillä se tunne oikein vyöryy päälle ja melkein itkettää :heart::heart:

Tilataanpa Niq ja Salliina oikein parvi niitä kuntokärpäsiä tänne palstalle kun tuntuu, että ainakin oma kärpäseni pörrää vielä kesälaitumilla :LOL:
Varsinaista ylipainoa ei ole minulla, mutta normipainon ylärajoja hipoo vaaka lukemat ja pitäisi tota "löllyvääkudosta" saada vähän tiukempaan kuntoon. Ennen ekaa raskautumista oli juuri laihduttanut takaisin normipainoon (-10kg) itteni eli uskon vakaasti painonpudotuksen tehoon raskaushaaveissa!


Vitamiineista ja muista vippaskonsteista:
Tyttöä tehdessämme emme ehtineet edes miettiä mitään noita kun jo oltiin raskaana. Foolihappolisää kyllä söin ja nyt olen raskausajan vitamiinisekoitusta popsinut tässä yrityksessä. Tietoisesti en ole tehnyt mitään muitakaan "tyyny pyllyn alle"-tyylisiä kikkoja, mutta oon huomannut että tulee pötkoteltyä puuhailun jälkeen normaalia pidempään...

Terv.
Ihan hyvillä fiiliksillä oleva Kulkuriina
 
amante-murunen, mä täällä itken onnen kyyneleitä sun puolesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (anteeksi nuo huutomerkit) :heart: Onnea, onnea, onnea! Oon vaan niin onnellinen sun puolesta! Ihanaa, ihanaa :heart: Nyt sitten kulta sinne odottelijoiden puolelle! Et sit oottanu mua ;) Ja niin, sä niin saat sen kevätvauvan :heart:
 
ONNEA hurjasti amante:heart: Nyt muillekkin meille plussia hurjasti!

Onks tän ryhmän oma odotuspino jossain?

).( voi itku kun se toinen vauveli ois niiiiin toiveissa saada! ihanaa olisi saada kevätvauva. <3 mutta en pistä vastaan vaikka tulis myöhemminkin. Esikoista odottaessa oli aika kuuma kesä edessä ;) mutta toisaalta, olis taasen ihana olla pyöreä kesällä ja ei tarviis stressata ulkomuodosta :D Onks teillä muilla toive ajankohtia miks just mikäkin vuodenaika olisi ihana saada vauva? Vaikkakin toki ei sillä niin ole väliä, vauva millon vain.
 
kiitos kaikille!!! :D

juu, siis päivitin menkat alkaneiksi kun tuli sellaista rusehtavaa tuhrua kahtena päivänä. sellaista ei ollut esikoisesta. sitten kun sitä tuli neljänä päivänä vain pyyhkiessä, ei edes siteeseen asti niin nousi ajatus että siis mitäh?? ja tänään vaan valkovuotoa niin pakko oli tehdä testi. ensin ajattelin että tämä oli vaan clomien oikkuja että tuhruttelee noin, mutta...kait se on tuota testiä uskottava. nyt vaan jäitä hattuun, ajattelin odotella pari viikkoa ennen kun uskaltaudun odottavien puolelle. ja varhaisultraan aion mennä, koska kun luin kokemuksia noista clomeista, niin paljon oli tuulimunia tai sitten mennyt kesken. en halua odottaa 12 viikkoa turhaan. : / en osaa selittää. pitäis ehkä malttaa mielensä, mutta ei pysty. voin vaikka vähän maksaa siitä mielenrauhasta.
joten en siirry vielä mihinkään. ;)

salliina: ihana oot!!!!!!! :heart: :heart: :kiss:
 
Nöhvi
amante: Paaaaljon onnea :heart: Ei paljon imetyshormonit haitanneet :D Nyt paljon tarrasukkia ja ihanaa odotusta!

Tervetuloa uusille :wave:

Ja pahoittelut tädin kohdanneille :hug:

Siirryn suoraan omaan napaan, eli kp1/yk13 :'( Fiilikset niin huonot ku vaan olla voi. Pitäs varmaan luovuttaa... tai emmä tiiä. Nyt on vaan semmonen fiilis että pää hajoaa. Pitää varmaan ottaa etäisyyttä asiaan. Katsotaan josko sais sitä intoa vielä päälle.
 
*********Torstai 16.8.2012*********






Mukana:

Nöhvi..............tyttö 07/10...............kp2/25-30...............yk13
Kulkuriina..............tyttö11/09...........kp2/22-28...............yk5
Neiti Näpsän äiti........10/08..............kp7/28-32...............yk20
Pauki................poika 07/11..............kp8/33-34...............yk3
hiulu...............poika 09/11...............kp9/32(-42)...............yk3
NiQ..........................07/11............ kp9/32....................yk6
Hyppy.................poika 8/2011.........kp13/32...................yk1
haave2.................poika 03/11..........kp16/28.....................yk2
laala..............tyttö05/09.................kp16/31-64.................yk5
Thea.................tyttö06/08...............kp17/34......................yk2
Salliina...............poika10/11.............kp24/32-33.................yk4
lempo............poika 07/11...............kp32/?.......................yk2
Haini..............................................kp34/29...................yk10
Aura08...................12/08................kp38/31-37...............yk7
Lilleri82............tyttö 12/10...............kp38/26-27...............yk6
Pikku-Saara....tyttö 10/11.................kp95/29...................yk3
mineea..............tyttö 02/10............kp?..........................yk?

Jännäilijät
Salliina dpo7

TAUSTAILIJAT

Maisapaisa
kiseliina
Alisa84
Miona
Lumihippu
jau11
LeGu
Unno
Nannamamma
äiti -07
Plussanneet:



Elokuu 2012
alley (yk3), amante (yk6)

Heinäkuu 2012
Joelle(yk7),mama07(yk3),kiia81(yk2),mammaa (yk3), Fidel (yk1), Hjannah (yk3)

Kesäkuu 2012
Tiuhti83(yk11), Omppuf (yk14), MeaMinnis(yk9), MyDream(yk6), Tiudeliini (yk2), Nopsu (yk2), Sannak82, Taikamaailma (yk8), Suikkis (yk12), Elsiliini (yk5), Meliah(yk10), Nopponen (yk7), Tiipula (yk4)


Toukokuu 2012
Aia(yk1), Ranskis(yk1), Mememe(yk4), aliisa10(yk4), Tine(yk5), pesco(yk1), anu84 (yk1), diiselikissa (yk5), Emma82 (yk2)

Huhtikuu 2012
Emilialainen(yk5), pink(yk6), Murunmami(yk4),LeenaT(yk2), Heeva (yk11)


Maaliskuu 2012
Haavemamma(yk3), annis_(yk7), Miraaz(yk5), Inari-11(yk3), Kiukuttelija(yk6), Lumpe(yk3), Katariine(yk3), taiska87(yk1),Vili-Jonkka(yk2), Tähtitaimi(yk7)

Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6), Hentunliisa(yk3), Rusina2010(yk4)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

KADONNEET

Toiveikas84
Paipula
Ruttunaama
nanakuu
kurasaapas


Päivityspyynnöt punaisella
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikki :wave:
Jos vielä mahtuu mukaan niin voisin teidän joukkoon tänne mieluusti liittyä :)

Parisen viikkoa olen teidän juttuja käynyt täällä vakoilemassa ja vasta nyt uskaltaudun kirjoittelemaan ja haaveilemaan ihan virallisesti. :) Viimeinen e-pilleri otettu siis viime viikon keskiviikkona ja nyt saa sitten alkaa odottelemaan ovista. :) Mitään suuria toiveita ei vielä tätä ensimmäistä kiertoa kohtaan ole ja aika TJOT:tailu meiningillä taidetaan tää alku ainakin mennä. Eli ovista en ala tikuttelemaan ja raskaustestitkin yritän ostaa vasta sitten jos menkat myöhässä tai tulee yhtään tuttuja oireita. :)

Meillä ennestään poika joka syntynyt 31.12.2011. Synnytys-salissa sanoin jo miehelle ja kätilölle, että voisin tehdä samantien vaikka toisen. :D Tarkoitus oli, että olisin pillereitä syönyt vuoden loppuun, mutta kyllä tää vauvakuume kävi nyt itelle ja miehelle ihan ylivoimaisen suureksi kun tuo oma vauva alkaa olemaan jo niin "iso". :heart:

Tuttujakin täällä näytti olevan. :) Hei vaan NiQ ja hyppy :wave:

iseeyou...........poika 12/11.........kp 5/?.....yk1
 
iseeyou VOII KÄÄK! siekii oot täällä :heart: ihanaa! mahtavaa. :hug:

Nöhvi Mä en hirveesti sun taustoja tiedä odotuksen kannalta, mutta oletteko yrittämällä yrittäneet vai TJOTtailulla tuon vuoden ajan? :)

Huomenta vaan kaikille, tänää 13/32. Ja eipä mitään erikoista. Tilasin eilen raskauskeijulta foolihappoa ja hih, raskaustestejä. Minä oon varmasti ihan pölhö! :D mutta en voinut olla tilaamatta.

Aurinkoista päivää!
 
Nöhvi
Tervetuloa iseeyou :wave:

Hyppy: joo ollaan ihan yrittämällä yritetty vuosi, käytössä on ollut ovistestit (joka kierto ajoitus niiden perusteella kohdillaan), foolihappo, monivitamiinit... Esikoinen alkoi yk3:sta, nyt vaan ei ole tapahtunut yhtään mitään vuoteen. Meillä on ensikäynti lapsettomuuslääkärillä ensi kuussa, mitä odotan kuin kuuta nousevaa.
 
Nöhvi esikoista odottaessa, laitoin kaikki likoon, greippimehut, jalat ylös seksin jälkeen.. ovistikutukset, lämmöt ja kaikki. :D mutta sitten kokeiltiin kuukausi olla ns yrittämättä ja sillon tärppäsi! :D ;) Se oli oikeestaan aiak ylläri koska mulla oli sitä ennen vaikka mitä oireita, oli lämmöt ylhäällä jne. Mutta siinä kierrossa kun tärppäs mulla ei ollu oireen oiretta, ainoastaan näin unen karhuemosta (viittaa vauvaan unikirjassa) ;) . <3
 
amante: Miljoonasti ONNEA!!! :heart: Ja tervetuloa pikkukakkosten odotuspuolelle! :) Ei ne vähäiset imetyshormonit taida vaikuttaa, mullahan plussakierrossa tuli viikko ennen ovista rinnoista maitoa ja luulin et kroppa oli toooooosi sekaisin, mut toisin kävi. :heart:

Nöhville pahoittelut tyhmästä tädistä! Vähän niinku erityisesti sinua käyn täällä kurkkimassa... :hug: Toivottavasti lääkärissä käynti toisin vastauksia plussautumisonkelmaan. Tsemppiä, paistaa se aurinko vielä risukasaankin!

Diiselikissa + Sissi 17+2 :heart:
 
folliultra takana ja semmonen olo että ei tästä tule mitään. :( Ei näkyny follia. Gyne sanoi, että onhan se ovis voinu olla jo, mutta aika epätodennäköistä, kun mulla ei oo ikinä ollu ovista ennen 17. kp:a.... :(
Juteltiin jo siitä, että mitäs jos ei kohta ala kuulumaan vauvaa, että sit täytyy ruveta miettii lähetettä TYKSiin... Ei houkuta pal pistelyhommat.:'(

No, täytyy vaan toivoa, että jostain kumman syystä olisin vaan ovuloinut tässä kierrossa aiemmin kuin missään muussa...
 
Laala :hug: toivotaan et ovis ois ollukkin, sun tietämättäsi tässä kierrossa :heart: ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka olisikin ollu. Onko sulla ollu erilainen olo sit tässä kierrossa kun jossain muussa :) ?
 
Voi Laala :hug: Toivotaan ja pidetään peukkuja, että teidän tilanteeseen löytyis jokin muu keino kuin pistelemään alkaminen.

Täällä vuoto loppui eilisen illan/tämän aamun aikana vihdoin. :) Kohta pääsee tositoimiin, ei malta odottaa! Miten mä en muistanu, että tää lapsen teko on näin jännää hommaa? :D
 

Yhteistyössä