<3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

Mulla menee hermot....tää tyttö ei rauhotu kai ikinä. Haikeena luen teidän yhden syötön öistä, meillä viime yönäki syötiin klo 23, 01, 03, 05, 07.30 ja 8.30. Klo 05 syötön jälkeen ei pystyny nukkumaan koska toinen ähisi ja puhisi ja punnersi pieruja niin paljo, ettei nukkumisesta tullut mitään. Heti ku lopetti pyllyyn taputtamisen niin tyttö alko parkumaan |O Ikää tytöllä nyt sen 1.5kk. Joo, pitäs olla kärsivällinen tiedän. En silti mahda sille mitään, että oon kateellinen niille joiden vauvat vaan suurinpiirtein syö, kakkaa, ja nukkuu :ashamed: Mun paras kaveri just sai toisen lapsen pari viikkoa sitte ja eilen kun kävivät niin totesivat, ettei oo vielä ees kuullu kunnolla minkälainen itku vauvalla on :eek: Nii ja heidän ensimmäinenki oli samanlainen, ei itkeny ikinä ja nukku lähes heti täydet yöt.

Voi että, mua oikeen hävettää kun oon kateellinen siitä, että joku pääsee helpommalla :ashamed:
 
Hömppö :hug: Uskon että on raskasta! Meillä on päivisin välillä tuota, että poika vaan syö ja syö ja kitisee eikä mikään ole hyvin. Yksi ainoa yö on ollut tuota ja kieltämättä se oli todella uuvuttavaa kun itse olisi halunnut vain nukkua, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut.. tuli siis valvottua. Joten uskon, että hermot menee, jos joka yö on tuota: niin menisi minullakin. Ja tottakai se saa harmittaakin, että joutuu noinkin paljon valvomaan.

Ilmeisesti ei ole vielä tehty uutta pinoa sinne toiselle puolella?
 
ONNEA kaikille vaavin vihdoinkin kainaloonsa saaneille!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Haaveilija-Iita:
Katoin et Pikkuakka oot synnyttänyt 28.01, ollaan siis yhtäaikaa oltu osastolla ilmeisestikin, kun mun piti ton sektion takia viipyä niin pitkään.. En vaan jutustellut oikeastaan kun huonekaverin kanssa, liikuin siellä melko vähän joten eipä varmaankaan ole törmätty.
Mä liikuin kans tosi vähän siellä, mitä nyt ruoat kävin syömässä tai hakemassa. Majailin huoneessa 11.. :)

Meillä oli tänään neuvola, neidillä painoa nyt 3595g ja pituutta 52cm. (paino kotiin tullessa 3170g ja pituus 50,5cm) Hyvin kasvaa rm:lla vaikka pulautuksia tulee ihan älyttömästi. Bodyt/paidat on jatkuvasti märkänä. :| Masuvaivaakin tuntuu olevan lähinnä päivisin, kauhea karjunta alkaa syönnin päälle.. Cuplatonia (3 tippaa) oon nyt antanut Rela-tippojen lisäksi, jospa ne auttaisi vähän.

pikkuakka ja neiti 14pv
 
Hömppö sun kirjotukses oli ku mun näppäimistöltä. Ainoo ero että tiitu nukkuu 23-2.30 mut sit alkaa tuo jatkuva syöminen ja mahan väänteet.

Miten tää aika on menny näin nopeeta?? Tiitu tulee maanantaina 4 viikkoa :eek:

Onnittelut vauvatuneille :flower: Ei tosiaan taida montaa olla enää jäljellä :D

mulish ja tiitu ~4viikkoa
 
Ei juu taija moni enää kasas olla?

Onnittelut miultakin vauvautuneille :flower:

Mie oon todennu hyväks tavaks pysyy öisin syötöissä hereille, olemal koneella :ashamed: Istun kiikussa,poika tissilläja läppäri sylis. Hyvin kerkee surffailee,eikä väsymys oo sit nii paha koojotai tekemist :D

Meillä käytetään cuplatonia, annan pari tippaa näi aluks ja n.3-4 kertaa pvässä.

Jännä juttu, luulin ett mulle tulis ikävä sitä vauvamasua,mut ei ou kyl ollenkaa haikee olo!Ny pääsee paljo kovempaa,ilman ähinöitä ja puhinoita ja o muutenki löysempi :LOL: ja pienempi olo. Mites muut,oottekokaipailleet masua?

Pörri ja Pätkä 9 vrk
 
Täällä mennyt mukavasti arki. Kaksi lasta vie kaiken ajan kyllä ja tohinaa riittää. Esikoinen ei kovin mustasukkainen ole, joten olen kyllä yllättynyt positiivisesti. Voisin sitä synnytystarinaa yrittää kirjoittaa hiukka myöhemmin. Nyt kakkivaipan vaihtoon. :wave:

Kiarala ja nappi 6vrk
 
Neuvolassa käyty ja pojan mitat 10 vrk, suluissa syntymämitat: 56 cm(54), 4435 g(4245) :) päänympärystä en muista enkä jaksa kaivaa neuvolakorttia :D

Tänään taas tulee vieraita katsomaan poikaa, ihan Tanskasta ja Espanjasta asti :D Ukki asuu Espanjassa talvet ja miehen äiti asuu vakituisesti Tanskassa :)

Mutta tissitys kutsuu ja pyykit ja tiskit, voikaa hyvin mammat ja vauvat <3

Niinuska+Pikku-ukko 11 vrk
 
Nyt pääsee vihdoin monen mutkan kautta ilmoittamaan omat uutiset.
Eli poika syntyi 26.1. rv 38+3 ja kokoa silti 3685g ja 52cm..
Sairaalasta kotiuduttiin, mutta jouduttiin takaisin muutaman päivän jälkeen RS-viruksen takia. Oltiinkin sitten pe-ke sairaalassa "suljetulla osastolla" eli eristyshuoneessa. Siellä happimaski naamalla odoteltiin toipumista. Onneksi hoitajat kertoivat vasta jälkikäteen kuinka vaarallinen tauti voi olla.. päästiin suht pienellä!
 
Minä kävinkin jo tuonne uuteen pinoon kirjoittelemassa.. :)

On ollut "hieman" kiire näiden kahden lapsosen kanssa, niin en ole koneelle edes päässytkään viimeiseen kuukauteen. Olihan se odotettavissa kun yksin olen, mut kyllä alkaa väsyttää. Meillä ei pikku-mies kanssa ole meinannu rauhoittua millään, jos en ole siinä kiinni 24h. Ja sit menee itsellä toivo, kun ei pääse tekeen mitään tai edes isoveikan kanssa touhuamaan. :( Noh valoa sentään risukasaankin.. kaveri neuvoi käärimään tiukasti pikkupeittoon, toin vaunutkin sisälle ja avot, tuolla se nyt tuhisee. Ainakin toistaiseksi *huoh*

Tsemiä kovasti viimeisille odottajille, kyllä sitä jää ikävä vaikka ei se noilla viimeisillä päivillä siltä tunnu.

Minävaa ja Samu (5.1)
 
Pika moikat ja siirryn tuonne Hipkukan porukkaan :)

Onnea vauvautuneille.

Tosiaan ollut "hiukka" kiirettä vaikka apua on välillä ollut yötä päivää mutta poika tekee elon välillä todella hankalaksi.
Mutta sellaistahan se on.
Kirjoitan enemmän tuonne ketjuun jonka Hipkukka avasi :)
 

Yhteistyössä