3v.-synttäritarjoilut

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
äitiliini
Milloinkas teillä on kemut tulossa?
Meillä on viikon päästä, samoin 3-v.juhlat.
Tässä on vielä "menu" mietinnässä... :D
Mut hyvälle kuulostaa! Söisin kaikkea mielelläni!
 
äippä
meillä on parin kuukauden päästä myös 3v. juhlat. aina on muksun synttäreillä ollut jotain suolasta + täytekakku + mokkapaloja tai muuta imelää piirakkaa +keksejä + karkkeja. musta tuo sun menuu on siis oivallinen. tuleeko teille paljon lapsivieraita? meillä lapsivieraita on ollu paljon ni oon miettiny tarjottavat ehkä enempi sillai "mistä lapset tykkää" -kannalta
 
Meillä on tossa loppukuusta 3-v. synttärit (tai oikeestaan 33 :D, pidetään yhteiset juhlat).

Tarjolla näillä näkymin

täytekakku
voileipäkakut (kala ja liha)
kasvispiiras
keksejä
pullaa
kuivakakkua (tai muffinsseja)

Lapsivieraita aika vähän, poika ei vielä halua tarhakavereita pyytää (ehdotettu on), joten vähän aikuiseen makuun (ja meidän suvun :) ) tarjottavat.
 
mä olen jo pari vuotta pitänyt synttärit tyyliin "ruokaa ja kakkua".
Meillä itsellä on aina ongelma se, että syödäänkö ennen synttäreitä vai miten. Nyt eilen oli pojan synttärit, tarjottavana oli pojan valitsema ruoka (spagetti ja jauhelihakastike) ja jälkkäriksi kakkua. Anoppi oli tehnyt karjalanpiirakoita, koska kaikki aikuiset eivät kuitenkaan halua ruokaa. Lapsille maistui hyvin.

Meillä tämä systeemi senkin takia, että pojalla diabetes. Mutta muutama kaveriperhe on ottaneet saman käytännön ihan lasten kannalta, että tulee sitä "normiruokaakin" eikä vaan herkkuja. =)

Mutta listasi kyllä kuulostaa herkulliselta.
 

Yhteistyössä