40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Suonenvetoon otankin mg:tä päivittäin. Mies tuumaa että se mg kerää
Nestettä?

Th varmaan tarkoitti noita seuloja ja mittauksia. Niskaturvotusta ei pysty varmaan enää ottamaan, joten riskilukua ei pystytä laskemaan. Jos sitten vielä pääsee johonkin muuhun testiin lv-punktio/istukkanäyte/nipt...?
Kuulemma pitää juoda tarpeeks nestettä,kun ottaa lisämagnesiumia. Muuten ei ns. auta. Eli sitä kautta ei pitäis kerätä nestettä.
 
Tervetuloa SuloinenSalaisuus ja alkaneelle elämälle turvallista matkaa :love:

Täällä kärvistelty eilinen ilta ja koko yö aamuun asti aika napakoissa selkä- ja alavatsasäryissä. Nyt oonki sit ihan poikki. Näinköhän tää tekee tätä seuraavat 7 viikkoo eli viikolle 42 asti... :confused:?
 
Tervetuloa SS. Pidän peukkuja että kaikki menee nyt hyvin.

Rakenteet oli kunnossa. Jee. Käynti oli kyllä kaikkea muuta kuin mukava rupattelutuokio. Oli oikeen lääkäri vastassa, ekassa raskaudessa tais olla kätilö. Sisätutkimus tehtiin ensin. En muista et kuuluis asiaan? Kaiken sai kysyä itse, itse lääkäri ei selostanut yhtään mitään. Otti sydämestäkin monta kuva ja pakko oli jo kysyä et onko jotain ongelmaa siinä. Ei kuulemma. Vartin ultrauksen perusteella kaikki kuitenkin ok. En tiedä oliko jalkoja ja käsiä oikea määrä edes. Ei mitään ultrakuvia mukaan!?! Ei jäänyt kovin varma olo :( Mut näillä mennään ja päivälleen kuulemma vastasi nlan laskuja. 360g oli nyt painoarvio. Pitäsköhän käydä vielä yksityisellä...?

Äiti74 ja poju 20+3
 
Ollakovaiei Mistä shp:sta oletkaan? Kun mietin tuota nipt:a, että saiskohan sen meillä ppshp:ssa ikäperusteisesti.

Omaa napaa: Käytiin Nt-ultrassa ja kaikki oli siellä hyvin. Riskiksi tuli 1/940 eli pienihän tuo riskilukema on. Oli niin kiva kätilö, että ultraili vähän muutenkin mahaa ja ei siellä ainakaan mitään lapsen pään kokoista möykkyä näkynyt ja epäili, olisiko minun oire kuitenkin napatyrä, kun liittyy ponnistamiseen ja vain käy tuntemuksena. Ylihuomenna on neuvolalääkäri niin siellä jatkan asian jauhamista niin, että saan mielenrauhan. Nyt oireilua vähemmän, kun varon äkkinäistä liikkumista ja saan jo yskäistyä/aivastettua melkein joka kerta niin, että ei tuo karmea muljaus käy mahassa. Laskettu aika siirtyi viikolla etiäpäin eli nyt mennään 12+5. Äippähousut ja nyt myös tukivyö ahkerassa käytössä.

Niittys
 
Onnea SS, ja tervetuloa!

Sahris, hui, sulla lähtö lähenee, voi vitsi, miten jännää.

Ä74, hienoa, et rakenteet kunnossa, mut onpa ollut tympeä vastaanotto! Eikä edes kuvia mukaan, pöh. Mä sain kuopuksen jalkapohjista ihanat kuvat, vieläkin kun katsoo, niin tulee tippa linssin, vaikken mikään itkupilli olekaan. Mulla vaan kätilöt ultranneet, ei kun kerran ihan lääkäri, mut kaikki olleet ihania lörpöttelijöitä, jopa se lääkäri, ja ihan huvikseen kateltu vielä senkin jälkeen, kun rakenteet tsekattu.

Niittys, PKSSK on mun sh-piiri -ja hei, aina kannattaa kysyä vastinetta verorahoille. Mä ajattelin asian niin, et kun itse maksoin vu:n, niin jos tään tarjois sh-piiri. Ja oikeesti, kyllä mä mietin sitä km-riskiä, jos kuitenkin jotain sattuis, jos menisin suorilla punktioon, jonne myös pääsis suoraan iän puolesta.

Tänään käyty veriseulassa ja kilpparikokeissa ja varmaan ne sp-tauditkin tutki -näytteenottaja kysyi, et nyt niin monta lähetettä, et mitä laitetaan. Sanoin, et päätä sä kun ammattilainen olet. Ja pahaolo se vaan jatkuu, vaik välillä jo tuntui, et nytkö helpottaa. 15 päivää np-ultraan, vaikka en mä päiviä laske, enpä :LOL:
 
Onnea SS, ja tervetuloa!

Sahris, hui, sulla lähtö lähenee, voi vitsi, miten jännää.

Ä74, hienoa, et rakenteet kunnossa, mut onpa ollut tympeä vastaanotto! Eikä edes kuvia mukaan, pöh. Mä sain kuopuksen jalkapohjista ihanat kuvat, vieläkin kun katsoo, niin tulee tippa linssin, vaikken mikään itkupilli olekaan. Mulla vaan kätilöt ultranneet, ei kun kerran ihan lääkäri, mut kaikki









































































































olleet ihania lörpöttelijöitä, jopa se lääkäri, ja ihan huvikseen kateltu vielä senkin jälkeen, kun rakenteet tsekattu.

Niittys, PKSSK on mun sh-piiri -ja hei, aina kannattaa kysyä vastinetta verorahoille. Mä ajattelin asian niin, et kun itse maksoin vu:n, niin jos tään tarjois sh-piiri. Ja oikeesti, kyllä mä mietin sitä km-riskiä, jos kuitenkin jotain sattuis, jos menisin suorilla punktioon, jonne myös pääsis suoraan iän puolesta.

Tänään käyty veriseulassa ja kilpparikokeissa ja varmaan ne sp-tauditkin tutki -näytteenottaja kysyi, et nyt niin monta lähetettä, et mitä laitetaan. Sanoin, et päätä sä kun ammattilainen olet. Ja pahaolo se vaan jatkuu, vaik välillä jo tuntui, et nytkö helpottaa. 15 päivää np-ultraan, vaikka en mä päiviä laske, enpä :LOL:

Äitiys pkl. Soitettiin UÄ aikaa joka tällä viikolla varattu.(Rakenne ultra) Jäi HUONO Fiilis kun se soittaja alkoi jankkaamaan mun Masennuksesta joka vuosia sitten todettu ja paniikki häiriöstä (Joka jäi kun mut 5 vuotta sitten pahoinpideltiin ). Onko niillä nyt joku HÄTÄ kun OMAterv.asema EI välittänyt mitään kun sinne aikoinaan tilailin aikoja sain vaan 1 Käynnin Psykan hoitajalle joka EI osaa kuulemma auttaa. ja Lääkityksen jota olen ottanut vain kun se kamala Kohtaus EI mene pois .Siitä nyt aikaa kun on niin hyvä perhe elämä nykypuolison kanssa :) . Ultran tekee kuulemma Erikoislääkäri (onko aihetta huolestua) Ne haluaa että kävisin pkl. puhumassa MEnneisyydestä EI he.....TI Ei kai sitä NYT taas revitä auki kun olen alkanut päästä siitä tapahtumasta yli :( :( (Heti hermostuin ja sain nippailuja alavatsaan ja päässä tuntuu pahalta kun menneis. Puhutaankin. :(.
 
Tervetuloa Suloinensalaisuus! Ja tarrasukkia matkaan mukaan.

Täällä veriseuloissa tänään. Np-ultra aikaa odottelen malttamattomana... Melkein minäkin ryntäämässä yksityiselle väliultraan, kun niin toivois vahvistusta ja mielenrauhaa.
Olipa tympeä lääkäri, äiti seiskanelonen. Harmi. Mutta onneks uutiset hyviä! Niin kuin Niittykselläkin!
 
Täällä on nt-ultrassa käyty. Kaikki näytti hyvältä, laskettu aika aikaistui, vauvan koko vastasi viikkoja 13+4 kun menkoista on 12+6. (No syntyy kuitenkin kun tahtoo, ei kysele varmaan laskettua aikaa.) Niskapoimumitta oli muistaakseni 1,2 kun raja on ultraajan mukaan 2,5 mm(?). Tuli hyvä, levollinen mieli. Ehkä uskallan ruveta kiintymään pienokaiseeni. :love: Eläväinen ainakin on eikä tykännyt ultrauksesta yhtään. Viikon sisällä soittavat, jos riskiä ilmenee.

Etominen vaivaa vieläkin ja varsinkin sylki suussa ja hajuherkkyys, YÖK! Onko muilla vastaavaa? Koska loppuu? En enää muista aikaisemmista, vaikka niitä mulla monta onkin. Ehkä toi ikä vaikuttaa muistiin???:rolleyes: Vaikka enhän mä nyt mikään vanha ole, kun lisäännynkin vielä. Korkeintaan varhaisessa keski-iässä.

Niin, tervetuloa SS ja onnea sinunkin odotukseen! Kirkkaan kirpakoita syyspäiviä kaikille ja jaksamista :)(y)!
 
  • Tykkää
Reactions: Niittys
Täällä on nt-ultrassa käyty. Kaikki näytti hyvältä, laskettu aika aikaistui, vauvan koko vastasi viikkoja 13+4 kun menkoista on 12+6. (No syntyy kuitenkin kun tahtoo, ei kysele varmaan laskettua aikaa.) Niskapoimumitta oli muistaakseni 1,2 kun raja on ultraajan mukaan 2,5 mm(?). Tuli hyvä, levollinen mieli. Ehkä uskallan ruveta kiintymään pienokaiseeni. :love: Eläväinen ainakin on eikä tykännyt ultrauksesta yhtään. Viikon sisällä soittavat, jos riskiä ilmenee.

Etominen vaivaa vieläkin ja varsinkin sylki suussa ja hajuherkkyys, YÖK! Onko muilla vastaavaa? Koska loppuu? En enää muista aikaisemmista, vaikka niitä mulla monta onkin. Ehkä toi ikä vaikuttaa muistiin???:rolleyes: Vaikka enhän mä nyt mikään vanha ole, kun lisäännynkin vielä. Korkeintaan varhaisessa keski-iässä.

Niin, tervetuloa SS ja onnea sinunkin odotukseen! Kirkkaan kirpakoita syyspäiviä kaikille ja jaksamista :)(y)!

Pegonia Sama juttu mulla on kanssa inhottava tunne jos Sylkeä/limaa suussaYök. Lisäksi tukkoinen nenä .Illalla aina tulee sellainen heikottava olo.
ja aamuyöstä 4 aikaan PAKKO mennä jotakin syömään kun vatsa murisee siihen malliin. :whistle: . Sitten onneksi pääsee nukkumaan ja 8 aikaan onkin jo aamupalan aika :ROFLMAO:.
 
Ja täälläkin nt-ultra takana, se toinen kerta. Tällä kertaa kakru suostui yhteistyöhön ja muutti vähän asentoaan, kun äitinsä oli kävellyt pariin otteeseen ees taas huoneessa housutta ja kätilö oli tutkinut sisältä ja päältä ja painanut sieltä ja täältä. Huh!

Niskaturvotus oli 1.8 mm, ikäriski 1.92 ja down riskiluku 1:2700, joten ei lisätutkimuksia :D. Kätilön mukaan muut oli loistavia tai ainakin hyviä tuloksia, ainoastaan ikä nosti riskiä, mutta ei riskirajoille! :)

Mulle sanoi jo tuolla, että varaa rakenneultraan sitten lääkärin, koska verenpainetautia ja kaveri ilmeisen vaikeasti tutkittava, kun on istukan takana ja kohtu on vähän taaksepäin kallellaan ja vatsanpeitteitäkin riittää..

Se siis tästä omasta navasta! Kyllähän taas helpotti, kun näin nenän, käden ja reiden ja tyyppi heilui siellä jälleen :)

Mutta muihin sitten.. Paljon tullut tekstiä, pitää perehtyä ajan kanssa.

Äiti74 kurjaa tuommoinen lääkäri, toivottavasti ei toiste enää osu tiellesi! Voikos jonnekin esittää toivomuksen?!

Suloinen Salaisuus paaaaljon onnea!! :)

Pegonia täällä on kuvotusta, ei ollenkaan vähentyneenä, lähes lisääntyneenä vaan. Myös hajuherkkä..

Ai niin ja taas meen omaan napaan :D On nyt niin minäminä olo :) Kuvotuksen lisäksi, aivan sikahuonoja öitä, tunnin välein pissalle.. sitten ei saa nukahdettua.. Jostain syystä olen päivällä niin väsynyt, että meinaa nukahtaa rattiin. Eilen jo piti muutama kerta säikähtää työmatkalla sekä aamulla, että iltapäivällä. Huomenna yritän neuvolaan, että pääsiskö hemoglobiinia mittaamaan. Vai onko tämmöinen väsymys normaalia?! Ja miten sitä nukkuisi paremmin?!

Ai niin ja täällä nt-rajaksi sanoi 3!

Karo ja bebe 13+1 (laskettu aika onkin 11.4.)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Niittys
Tänään 35+1 ja tuntuu, että voisin nukkua vuorokauden ympäri. Käytännössä tietysti mahdotonta mutta aamupäivät torkun kyllä. Öisin närästys vaivaa ja yksi vessareissu tulee tehtyä ennen kuutta. Joutuu siis pomppimaan sängystä ylös tämän tämän. Ei siis täysi ihme toi päiväväsymys:cautious:.

Ensi viikolla 36 viikon ultra+synnytystapa-arvio. Ottavat kuulemma myös pieneltä sydänkäyrää pitkän kaavan mukaan(30-45min) eli pitää varata jotain viihdykettä :geek:.

Kovin on alivuokralainen liikkuvaa sorttia ja painaa päällä kovinkin kipeästi tuonne alakertaan mutta en valita.. Ainakin liikkuu:love:..
Noin kaksi viikkoa ja sitten ei enää laskettaisi "ennenaikaisiksi".
Eka tuli muutaman päivän ennen laskettua ja toinen viikon myöhemmin. Tosin on alkanut kiinnostaa ihan kympillä, että kuka sieltä on tulossa. Ei malttaisi odottaa !
 
Onpa lohdullista kuulla, että ikäriskeistä riippumatta seulatulokset ovat lähes pääsääntöisesti hyviä meillä varttuneilla odottajilla. :) Mua kovin jännitti tuo nt-ultra ja veriseula ja voihan sieltä vielä häly nousta, mutta ultraava lääkäri sanoi kaiken näyttävän kaikinpuolin olevan kondiksessa. Mistään ikäriski- ja downriskiluvuista ei kyllä puhunut mitään... mutta luottavaisin mielin eteenpäin.

Joo, noi edot ja hajut sais kyllä hävitä. Väsymyskin on juuri samanlaista, kuin mainitsette. Yöllä rampataan vessassa, uni ei tule ja päivällä on haudan partaalla, eikä hommista tahdo tulla mitään. Päässä takoo vain ajatus tyyny, sänky, nukkumaan ja sitä rataa.:sick: Kun pystyis edes juomaan kupposen kaffetta, että kofeiinin voimalla jaksais, mutta sitten on kyllä "örkki" kylässä jo pelkästä kaffen hajusta, blääh!

En siis halua valittaa ;). Olen onnellinen tästä annetusta iltatähdestä. Haluaisin vaan jotenkin jaksaa iloisemmin tätä arkea. Naama on kelmeän kalpea, veto veks ja eteenpäin meno tuntuu kuin saappaat suossa rämpisi. Tosin hb oli vain 116, mutta ei tuo raudan syöminen ole vielä auttanut kauhiasti. Missä viipyy se seesteinen ja hyvävointinen keskikolmannes, HUHUU? Tänne sais jo saapua!

Jaksamista kaikille! :love:

Pegonia ja vaavi 13+0
 
Paljon paljon onnea kaikille hyviä ultrakuulumisia saaneille. Mahtavaa!
Rakenne Ultra käyty ja KAIKKI OK Huh helpotti. Vastaa viikkoja 23+3 Eli menkkoihin Ei taaskaan luottamista . Joiden mukaan olisi 25+jotakin. ErikoisLääkäri sanoi HIENO vauva. Vilkutti Kameraan. (Silloin tuli kyyneleet. Seuraavaksi tuli naurusta kyyneleet kun Vauva päätti näyttää Nenää :cry: :D (Uskomaton tunne vieläkin että sisälläni kasvaa OIKEA vauva :). Neuvola kortissa lukee Vauva on menevä.:ROFLMAO:. Mut rauhallisin odotettava tähän mennessä minun raskauksistani.
 
Pegonia, pakko oli tulla kommentoimaan, että mä odotan yhä sitä 2. kolmanneksen raskaushehkua ekasta raskaudestani. Ja nyt mulla on jo siis 2 lasta, joista nuorempikin kohta puolivuotias. HAHAHAHAHAHAHA, sori :ROFLMAO: Mutta niin se vaan on, että mulla jäi kokematta se raskauden hurmiollisuus ja eroottinen kukkeus täysin :rolleyes: Toivotaan teille muille parempaa onnea!

Kauheasti kaikkea hyvää teille möhömahoille :love:
 
Tässä ketjussa tuntuu olevan hyvä flow meneillään. (y) Toivottavasti jatkaa mahdollisimman pitkään. Meitä on monta alkutaipaleella ja itsellä kun on edellisestä synnytyksestä aikaa sen 10 vuotta, niin hieman sivusilmällä varoen lueskelee loppuraskaudesta ja synnytyksestä. :confused: Jotenkin on alkanut jännittää synnytys. Nyt jo.

Oma napa: Eilisellä lääkärikäynnillä ei ihmeempää. Teki lähetteen ultralääkärille tyräselvittelyä varten mutta ajan sain vasta 4 viikon päähän. Oireisto onneksi helpompana ja välillä on päiväkin, että ei roukkaa mahasta. Nipt:sta aikoi selvittää, saanko ikäperusteisesti. Sydänäänet kuuluivat hyvin ja liikettä oli reilusti toisin kuin nt-ultrassa, jolloin vaavi nukkui. Jokohan tästä välillä tohtisi vähän nauttia? Kun vain tämä väsymys hellittäisi.

Niittys 13+1
 
Tervetuloa mileena! Johan se oli aikakin tulla! :)
Ja kerta kaikkiaan hyviä ultrauutisia täällä kaikilla. Itse odotan kuin kuuta nousevaa tuota seuraavaa np-ultraa. Muuten taas on vähän levollisempi mieli. Kun eihän nuo oireet miksikään ole muuttuneet, niin kai sitä on vaan luotettava että kaikki on hyvin. Miehestä on varmaan hirveen kiva, kun turvonnut eukko tipahtaa sohvalle jo ennen ysiä... Juu, nukuin tänäänkin, mutta heräsin vielä.

Tyydeli ja 10+5
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Tyydeli täällä on nukuttu jo useempi viikko alkuillasta, aina kun silmät pistää kiinni niin saman tien alkaa kuorsaus :D

Hienoa ultrat ovat sujuneet!

Mua on tänään ja eilen jännittänyt sellainen asia, että nt-ultrassa se kätilö kovasti joutui painelemaan mahaa, kun yritti saada kaveriamme vaihtamaan asentoa. Nyt on sitten (sattumaako?) jostain syystä välillä sattunut "nipsaissut" vatsaa vasemmalta puolelta ja erityisesti kävellessä. Ultran jälkeinen jee-jee tunnelma on siis jälleen pelon puolella siitä, että onko jotain vialla?! Lisäksi vasempaan kylkeenki sattui viime yön..
 
Jopo... hehhehhee..., niin mikä se olikaan, keskiraskauden eroottinen kukkeus! Voi totisesti! Oliskin semmosta ilmassa! Oo...vieläkin meinaa naurattaa. Muksut ihmettelee, mitä täällä hirnun. Niin se vaan on ihmeellistä, että vaikka kuinka olis paha olo jne, himot ne vaan hyrrää! Voisin raiskata tuon armaan siippani aamuin illoin (onneksi mieliteot eivät yllä vieraisiin miehiin o_O). Mutta kun katsoo turpeaa naamaa, lelluvaa lantiota ja riippurintoja, niin oma tunnelma latistuu, miehen onneksi :whistle: (täytyy vanhaa miestä sääliä vähän). Vaikka ehkä noi riippurinnat ovat vähän normia terhakkaammat tilasta johtuen.(y)

Noista himokkaista ajatuksistani olen päätellyt odottavani poikaa. Niin ollut aikaisemmissa raskauksissa, poikaraskaudet himottaa ja tyttöraskauden tekevät täysin cooliksi EVVK, siis se erotiikkaa.
Että tämmöstä tänään täällä. Kiitos Jopo! Sun kommentti pidensi mun ikää paaaljon!

Hauskaa päivää ja viikonloppua!:p

Pegonia
 
Jopo... hehhehhee..., niin mikä se olikaan, keskiraskauden eroottinen kukkeus! Voi totisesti! Oliskin semmosta ilmassa! Oo...vieläkin meinaa naurattaa. Muksut ihmettelee, mitä täällä hirnun. Niin se vaan on ihmeellistä, että vaikka kuinka olis paha olo jne, himot ne vaan hyrrää! Voisin raiskata tuon armaan siippani aamuin illoin (onneksi mieliteot eivät yllä vieraisiin miehiin o_O). Mutta kun katsoo turpeaa naamaa, lelluvaa lantiota ja riippurintoja, niin oma tunnelma latistuu, miehen onneksi :whistle: (täytyy vanhaa miestä sääliä vähän). Vaikka ehkä noi riippurinnat ovat vähän normia terhakkaammat tilasta johtuen.(y)

Noista himokkaista ajatuksistani olen päätellyt odottavani poikaa. Niin ollut aikaisemmissa raskauksissa, poikaraskaudet himottaa ja tyttöraskauden tekevät täysin cooliksi EVVK, siis se erotiikkaa.
Että tämmöstä tänään täällä. Kiitos Jopo! Sun kommentti pidensi mun ikää paaaljon!

Hauskaa päivää ja viikonloppua!:p

Pegonia

Tyydeli täällä on nukuttu jo useempi viikko alkuillasta, aina kun silmät pistää kiinni niin saman tien alkaa kuorsaus :D

Hienoa ultrat ovat sujuneet!

Mua on tänään ja eilen jännittänyt sellainen asia, että nt-ultrassa se kätilö kovasti joutui painelemaan mahaa, kun yritti saada kaveriamme vaihtamaan asentoa. Nyt on sitten (sattumaako?) jostain syystä välillä sattunut "nipsaissut" vatsaa vasemmalta puolelta ja erityisesti kävellessä. Ultran jälkeinen jee-jee tunnelma on siis jälleen pelon puolella siitä, että onko jotain vialla?! Lisäksi vasempaan kylkeenki sattui viime yön..
Jopo... hehhehhee..., niin mikä se olikaan, keskiraskauden eroottinen kukkeus! Voi totisesti! Oliskin semmosta ilmassa! Oo...vieläkin meinaa naurattaa. Muksut ihmettelee, mitä täällä hirnun. Niin se vaan on ihmeellistä, että vaikka kuinka olis paha olo jne, himot ne vaan hyrrää! Voisin raiskata tuon armaan siippani aamuin illoin (onneksi mieliteot eivät yllä vieraisiin miehiin o_O). Mutta kun katsoo turpeaa naamaa, lelluvaa lantiota ja riippurintoja, niin oma tunnelma latistuu, miehen onneksi :whistle: (täytyy vanhaa miestä sääliä vähän). Vaikka ehkä noi riippurinnat ovat vähän normia terhakkaammat tilasta johtuen.(y)

Noista himokkaista ajatuksistani olen päätellyt odottavani poikaa. Niin ollut aikaisemmissa raskauksissa, poikaraskaudet himottaa ja tyttöraskauden tekevät täysin cooliksi EVVK, siis se erotiikkaa.
Että tämmöstä tänään täällä. Kiitos Jopo! Sun kommentti pidensi mun ikää paaaljon!

Hauskaa päivää ja viikonloppua!:p

Pegonia
Karoliina minulla myös on kylki-ja yms. kipuja,mutta eilen sanottiin .Vauva aika usein makaa poikittain / Viistottain joten kyljet saa kyytiä. Asento näkyi myös rakenne ultrassa Eilen :D. Saatiin tietää kumpi on kun näillä viikoilla jo kuulemma näkee. Vauva järjesti meille ohjelmaa ruudulle :). Kun koitti kasvoja kuvata laittoi kädet eteen ja nosti pepun ruudulle:). Sivu Profiilin näytti hienosti . Marraskuussa uusi ultra jos suostuisi kasvonsa näyttämään kameralle.
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
hitsi, tänään on pitkästä aikaa ollut vähän parempi olo, mut tietty kompensaationa flunssa on iskemässä uudelleen:( täälläkin alkais silloin tällöin hotsittaa ne hommat, mut yleensä niin aikaisin aamulla, et ei jaksa toteuttaa. Illalla yleensä niin huono olo, et ei voi edes harkita.

11 päivää np-ultraan, ja päässä alkanut käydä ajatuksia, et vieläkö sydän sykkii, onko kaikki kunnossa, et nyt vaan odotellaan ja toivotaan.

Paino on onneks tullut ainakin kilon alaspäin, katsoin vielä aamupalan jälkeen, niin vois olla enemmänkin lähtenyt eli se hervoton turvotus alkaa hävitä.

Vielä pitäis muutama viikko tää kupu salata, en aio töissä paljastaa vielä aikoihin, ja sukukin saa kuulla sit, kun itse huomaavat. Parhaille kavereille olen asiaa valaissut.

Onko kukaan joutunut sokerirasitukseen? Mulle taas napsahti sukurasituksen vuoksi, mut menen vasta sitten, kun np ja veriseulatulokset tulleet.

Onnea hyviä ultra-kuulumisia saaneille, voi sitä onnea, jos itsekin sinne ru:aan asti pääsee, ja sit tietty loppuun asti kans, vaikka edelleen ajatus synnytyksestä on ou nou, ei taas sitä tuskaa.

O ja mikäkukajaken 10+2
 

Yhteistyössä