40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

Babezille tosiaan onnen halauksia paljon! Tiedän kyllä sen tunteen kun ultrassa raskaudesta tulee "real thing", sitä onnen tunnetta :love:

Ja Woodis, mihin aika on hävinny? Vastahan sinä plussasit :eek:
Ihan hullua miten nopeesti aika menee, vaikka omalla kohdalla tuntuu että se matelee. Ainakin nyt. Odotan hirmu kovasti, että tuntisin liikkeitä. Välillä vatsassa käy sellainen outo tunne, vähän kun joku silittäisi väärältä puolelta, mutta en tiedä onko ne ilmavaivoja vai mitä.
Eiköhän tämä selviä jossakin vaiheessa.

Iidalle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kamppailuun. Huvitti kun tuolta "nuorten" ketjusta lueskelin jonkun odottajan kauppareissusta, tuli kyllä oma alkuraskaus mieleen. Kaupassa mieli teki sitä, tätä ja tuota, kotiin päästyä olin jo eri mieltä enkä halunnut enää sitä tätä enkä tuota.
Ainoa, mitä pystyin ajattelemaan silloin..olikohan viikoilla 7- 10 ? olivat ne Marlin tuoremehut. En mitään muuta. Ei kiinteää ruokaa ollenkaan eikä varsinkaan lihaa.

Ja värkki rakas, minä ainakin odotan sinua tänne puolelle kovasti ja toivon sinulle onnistumista. Olen lueskellut eri topiceissa kuulumisia joten hengessä mukana täällä (y)

Täällä kaikki hyvin, ei migreeniä, ei pahoinvointia. Vatsa pyöristyy ja olen siitä kovin ylpeä!
 
Babezilta mahtavia uutisia! JEE :)

Mulla viel pari päivää ekaan ultraan. Eilen kävin neuvolassa ja muuten ois ollu melkee turha käynti, mut ihan hyvä että kattoivat pissajutut. Ja sitten mitattiin hemoglobiini, verenpaine ja paino. Täytyy taas kalibroida oma vaaka neuvolan vaa'an kanssa :) Ei ne ihan samoja satagrammamääriä koskaan näytä, mut ei heitä paljoa. Paino on pudonnut jonku puoltoistakiloa parissa viikossa, ku ei oikeen saa syötyä.
Kävin eilen hakee pahoinvointirannekkeet apteekista ja ilmeisesti auttaa vähän. On ikävä etova olo, mutta ei sentään tule yökkötarvetta. Saatan iloita liian aikaisin, mutta jospa näiden teho jatkaisi toimintaa.

Helmi 8+3
 
Kiitos Woodis, Iida, Värkki, Pirtsi ja Helmi onnitteluista ja myötäelämisestä! Kuten Virkki totesikin, niin kyllä tätä on odotettukin! Toivotaan nyt että tää jatkuisi tästä normalisti maaliin astikin. Oli niin nopea ja lääkärin puolelta lyhytsanainen ultrakäynti, että nythän mulla vasta niitä kysymyksiä olis! Ikävää kun aina vaihtuu hlökunta, niin ei oo ne samat joiden kanssa tätä mtka on kuljettu, eikä tää hemmo ollut oikein lukenut potilastietoja. Haluis mennä uudestaan yksityiselle kattelemaan ennen nt ultraa... Kävittekste muut?

Samaa mieltä muidenkin kanssa että missä välissä Woodis on noin pitkälle edennyt?! Mulla on ollut ikävä sun sanallista sivaltamistas... Kiva kuulla että oot voimissas ja haluaisit tehdä töitä synnytykseen asti! Äiti kertoili yhtenä päivänä,että hän teki töitä vielö 2 pv ennen synnytystä ja sitten 2 vkoa synnytyksen jälkeen ekan kerran taas töihin. Tosin kävi imettää välillä. 2kk kesti äippäloma 70-luvulla. Notta sä oot Woodis vaan väärään aikaan syntynyt

Iida ihanaa , kun sullakin oli iloisia ultrakuulumisia ja tuuhan kertoilee nla kuulumiset! Lohduttavaa kuulla, että muutkin turpoilee:)

Värkki - kyllä säkin vielä tälle puolelle tulet - se on vaan ajan kysymys! Kivaa kun tulit moikkaamaan! Ja samoin, hengessä mukana!

Pirtsi - hienoa kuulla, että nyt on hyvä olo ja migreenikään ei vaivaa! Toi ruokapuoli kuulostaa tutulta! Mulla ei tosin ole pahoinvointia, mutta alavatsaan sattuu aina jos on liian pitkä ruokintaväli ja tekee mieli kylmää ja raikasta syötävää ja juotavaa. Ne sanoikin, että kaikille ei tuu pahoinvointia,ja toivon kuuluvani siihen joukkoon.

Helmi - ai sulla oli ensin nla ja sitten ultra. Nyt pitäis näkyäkin paremmin, kin on enempi viikkoja. Tuu heti raportoimaan! Hyvä jos rannekkeista on apua. Mä en tod ole laihtunut...
 
  • Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Tää kävi tänään ekassa neuvolassa, josta lähti matkaan iso nivaska lippua ja lappua. Hyvä niin, että saa tietoa, sillä esikoisen syntymästä on jo vierähtänyt 11 vuotta! :) Kyllä onkin tsydeemit muuttunu sen jälkeen, kun pissanäytteetkin tutkitaan ite.

Kotiin tullessa meinasin jäädä kiinni, kun esikoinen saapui kotiin ja äitiyskortti oli levällään vieressä sohvalla. Hän kysyi, että onko mulla paha olo, johon mutisin jotain epämääräistä.. :D Vielä pitää odottaa jonkin aikaa ennen kuin viittii kertoa!
 
Täällä yön pimeinä hetkinä lähettelen teille viestiä...:whistle:

Minun tyttö tulee jo 8 kk ja vieläkin käyn lukemassa sekä kuumeilijat että odottajat... Huomaan että palstoista on vaikea päästää irti... Vaikka olen 100% varma että lapsilukuni on täynnä, on haikeaa sopeutua siihen, ettei enää ikinä saa kokea yrittämisen jännitystä, sitä tunnetta kun plussasta kasvaa ihan oikea pikkuinen pehmeä tuhiseva vauva. Tulee iso ikävä niitä hetkiä kun sai silittää pyöreää masua ja niiiiiiiiiin rakastaa äidiksi tulemisen tunnetta :love:

Elän mukana teidän jokaisen odotuksessa ja toivon teille niin paljon hyvää :barefoot: Palstalla on paljon jo uusia, sellaisia jotka ei kuumeilleet kanssani, mutta kaikille ekan lapsen saaville erityisiso pusuhali Sahrikselta :love:

Olen luvannut itelleni että lopetan tämän höperön lueskelun kun Armaani Ihanainen Pullistuva Minulle Niin Tärkeä PIRTSI saa oman nuuhkutuspulleroisensa :barefoot: Sitten on hyvä, sitten poistan nämä sivut suosikeistani....

... paitsi että poksahtavat mamakanaseni, loikkikaapas täältä vauvoinenne 40+ VAUVAKETJUUN! Voimme analysoida kaikki pulautukset ja muutkin tuherrukset yhdessä ja nauttia kaikista niistä kamaluuksista mihin nyt niin söpöiset massunne teidät saattavat :love::ROFLMAO::LOL:

Jaksaa jaksaa :D
Love, Sahris
 
  • Tykkää
Reactions: Karoliina74
Sahris mä niin ajattelin tänään sinua, en kyllä enää muista missä yhteydessä, pyörällä taisin ajella pitkin kaupunkia ja tulit mieleen :love:

Olen vähän seuraillutkin tuota synnyttäneiden puolta, ihan silkasta uteliaisuudesta. Tulee varmasti miljoona kysymystä ja ihmeteltävää mieleen, ja preppaan jo nyt lukemalla muiden tarinoita tulevaan koitokseen.
Kuulostaa myrskyisältä, on hyviä ja erittäin huonojakin hetkiä. Luulen, että ymmärrän ne kaikki fiilikset, varsinkin kun väsyneenä asioista tulee extra vaikeita ja ahdistus nousee potenssiin miljoona.
Noh, tämä kaikki on edessäpäin. Onneksi!

Oodikselle tsemppiä perjantain ultraan!
 
  • Tykkää
Reactions: Babez74
Iltapäivää! Mä en ihan tuoreeltaan päässy tänne ultrakuulumisia kertomaan, kun on niin paha olo koko ajan. Ei oikeen pysty mitään tekemään.

Kävin siis aamulla heti yheksän aikaan terppakeskuksessa julkisen puolen neuvolalääkärissä. Eli ensin juttelin muutaman sanan hoitsun kanssa (hän taitaa kyllä olla koulutukseltaan kätilö) ja hän antoi minulle ohjeet verikokeisiin menoon ja sitten odottelin vähän aikaa aulassa ja pääsin lääkärille. Nuori kiva naislääkäri oli. Viikkoja minulla 8+5 ja löytyi juuri tuon kokoinen kaksi senttinen alkio kohdusta. Sykkeen nopeutta ei heidän laitteet näytä, mutta lääkäri sanoi sen näyttävän hyvältä. Näinhän minä sen nopean räpätyksen siinä näytöllä itsekin :)

Tuntuu aika menevän kovin nopeasti (vaikka pahaolo vaivaakin) ja ei tässä ole seulontaverikokeisiin enää kuin pari viikkoa ja siitä parin viikon päähän tullee kutsu niskaturvotusultraan. Jännää!
 
Tuulimunatuomion sain tänään. Pieni mahdollisuus, että onkin keskeytynyt keskenmeno ja lähes olematon mahdollisuus, että kohdusta mitään elävää löytyisi. Se aiemmin nähty häivähdys löytyi vieläkin, mutta ei ollut kasvanut yhtään ekaan ultraan verrattuna. Terkka meinasi, että se on jotain muuta kuin alkio. Sain lähetteen Oysiin ja nyt odotan aikaa sinne. Siellä sitten varmistetaan tilanne ja annetaan lääkkeet kohdun tyhjentämiseksi, ellei vuoto ala ennen sitä. Ollaan maanantaina lähdössä koko viikoksi reissuun, mutta torstaina käydään kotona kääntymässä. Terkka aikoi laittaa lähetteeseen, että voin tulla torstaina tai sitten vasta sitä seuraavalla viikolla.

On jotenkin tosi tyhjä olo... Koko oleminen tuntuu taas lähes turhalta, kun en olekaan oikeasti raskaana. Raskausoireet jatkuu ja nekin suorastaan vituttaa, kun eivät kerran aiheellisia ole. Päätimme miehen kanssa, kun plussasin, että meni syteen tai saveen niin tämä on tällä haavaa viimeinen yritys. Minä en enää näitä pettymyksiä halua kokea enkä myöskään enää elää kalenterille ja oviksen sekä testin kyttäämiselle. Tahdon keskittyä tähän hetkeen ja tähän elämään, mikä meillä on enkä haaveilla turhista. Meillä on ihana tyttönen ja hän riittää minulle, kun suosiolla ei enempää lapsia suotu.

Käyn varmaan vielä kertomassa Oysin käynnin tulokset, mutta jos en niin hyvää jatkoa teille kaikille ihanille. Toivon teille hyvin sujuvia raskauksia ja terveitä, ihania vauvoja.
 
Pää on sekaisin, oikeastaan tyhjä. Olen usean vuoden ajan ajatellut, että kolmas lapsi olisi "kiva". Nyt viime aikoina aivot ovat kääntyneet ajatukseen, että nyt on hyvä. Lapset ovat jo isoja ja helppoja, vanhin täyttää 13 ja nuorin on 10.
***
Tänään tein raskaustestin, tein vaikka en ensin ajatellut sen olevan mitenkään tarpeellista, sillä viimeisen viikon aikana on tullut veristä limaa - ajattelin sen enteilevän kuukautisia. Testin tuloksena kaksi viivaa.
***
Viikkoja olisi nyt 6+2, mitään oireita ei ole. Ainoastaan nivusia on nippaillut, jos olen tehnyt nopeita liikkeitä. Kahvi maistuu, hajut eivät tee pahaa. Aiemmissa raskauksissa en voinut sietää kahvin hajua.
***
Vasta puhuttiin miehen kanssa, josko hän menisi nips nips laittamaan putket poikki.
***
Perheemme rakastaa matkustamista, nyt tuntuu, että sen aika on ohi tai ainakin tauolla. Tosin maailman tilanne on niin sekava, että ehkäpä parempi niin.
***
Miten terveyteni, BMI on iso, yli 40. Ikä on iso, yli 40 (41v).
***
Työrintamalla sitten, vasta sain "ylennyksen"..mitäs nyt sitten?!
***
Alkuraskaudenultran varasin ensi torstaille, pitää ajaa 100km, että pääsee. Pakko se on käydä tarkistamassa, että raskaus on oikeassa paikassa ja miettiä sitten, että mitä sitten..

Mä en tiiä, oonko mä valmis tähän?
 
Touhulan mamma: Ota nyt päivä kerrallaan ja katsot tilanteen sitten varhaisultran jälkeen. Mä uskon, että alkukauhistuksen jälkeen ajatukset ja tunteet selkiytyvät.
Matkustamista ei vauva tai pieni lapsi estä. Aika kätevästi kulkee mukana, kun totuttaa esim. kantoreppuun. Lapsiystävällisiä kohteitakin löytyy pilvin pimein. Toki matkustaminen on varmasti erilaista. Toisaalta lapsi on pieni vain vähän aikaa ja sen jälkeen sitten voikin tehdä taas kaikenlaista.
Urakehitykseesi tulee toki pieni tauko, mutta senkin voi minimoida, jos itse haluaa. Mitäs jos mies jää kotiin äitiyslomasi jälkeen? Löytyykö läheisistä tai ostamalla hoitajaa pienelle vauvalle, jos sinä menet töihin? Miettikää rauhassa vaihtoehtoja, niitä varmasti löytyy.

Tsemppiä
 
Huh heijakkaa, täällä ollaan vihdoin kesälomalla ja siitä suoraan sujuvasti äitiyslomille. Olo alkaa olla tukala ja yöt menee pyöriessä.
Tähän asti on sujunut jotenkin nopeasti ja jouhevasti, mut nyt alkaa tulla turnausväsymystä. Tuntuu, et koko ajan vähän huono olo ja mikään asento ei enää ole hyvä. Yhtään jos enemmän touhuaa, niin sit alkaa supistelemaan. Jotenkin tuntuu, että pitkät kaksi kuukautta on edessä...

Sf-mitta oli laskenut viime neuvolakäynnillä ja se menee nyt ihan alakäyrillä. Ei kait sen vielä tässä vaiheessa pitäisi laskea?
Täytyy seuraavalla kerralla kysellä, et pitääkö olla huolissaan vauvan kasvusta. o_O

Oodikas, onpa ikäviä uutisia. Jaksamista tulevaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin tyhjennyksessä ja ei toipuminen veny sen takia. Itselleni annettiin tuulimunassa tyhjennyslääkkeet sairaalassa ja odottelin siellä vuotoa. Kun mitään runsaampaa ei sitten alkanut tulemaan, niin tekivät MVA-imun ja ultrasivat sen jälkeen, että kohtu tyhjä. Tämän kaiketi kevyempi vaihtoehto kaavinnalle. Kannattaa kysyä, jos tuntuu ettei lähde tulemaan. Tsemiä ja hyvää jatkoa.

Woodikselle tsemppiä loppurutistukseen töissä. Itsekin vähän sitä mieltä, että aika kuluisi nopeammin, jos olisi töissä. Nyt ehtii marmattaa tätä tuskaiska oloa...

Onnea ja hyvää vointia myös uusille odottajille! :love:

Meibijees 32+0
 
Vau, nelisen viikkoa kestanyt jarjeton pahoinvointi nayttaa vihdoin hellittaneen. Ja ihan yht'akkia kuin alkoikin. Olen siis kaytannossa maannut sohvalla 4vkoa kykenematta tekemaan oikeastaa yhtaan mitaan. Ja oli sitten sellainen 24h/7 pahoinvointi eika mikaan aamupahoinvointi, joten en ole pysynyt oikein edes palstailemaan tai mitaan. On vahan kurja fiilis kun miehen kesaloma meni sitten nain. Jai reissut ja muut tekematta kun ei vaan pystynyt liikkumaan saati autoon istumaan.

Huomenna is seuraava ultra+lekuri, ja sitten 5.8 olis NT-ultra ja seulontoja jos viela oli jotain mita edellisissa verikokeissa ei katsottu jo. Nyt taitaa olla 10+2 menossa, ja eilen tehtiin kesan eka ranta/ uintireissu. Ja huolimatta huolellisesta rasvaamisesta, muksu sitten poltti naamansa joten tarhasta varmaan tulee taas sanomista kun on oltu niin huonoja vanhempia ettei hatusta ja rasvasta huolimatta olla palamiselta valtytty.

Mut reissu oli hauska, ja oli ihana saada raitista ilmaa ja puuhailla muksun kanssa pitkasta aikaa. Ja yllattaen klo 17.30 huomasin hakevani itselleni kupin kahvia ( jota en ole voinut juoda kuukauteen), ja heti tietty mietti et onkohan masussa kaikki hyvin kun ei voi pahoin ja kahviakin halutti.
 
Tervehdys;
täällä on hieman hämmentynyt tuore odottaja. Päätettiin miehen kanssa alkaa yrittämään raskautta pari kuukautta sitten, ja maanantaina sain plussan yrityskierrolla 2.

Olen 42, ja ollaan molemmat lapsettomia, joten olimme varautuneet pitkään yritykseen ja hoidoistakin oli jo puhuttu. Oikeastaan puhuttiin koko ajan enemmänkin, että mitä sitten tehdään, kun EN tule raskaaksi.

Nyt on kyllä tosi epätodellinen olo. Tekee mieli testata uudestaan, vaikka ei mulla kyllä ole menkatkaan alkaneet. Kahdella eri merkkisellä testillä testasin, ja molemmat oli selkeästi plussia. Seuraavaksi pitänee hankkia Clearblue viikkotesti ja katsoa mitä se näyttää.

Olen seurannut tätäkin ketjua jonkun verran, mutta olin aikonut mennä tuonne kuumeilijaketjuun vaan...
 
Onnea zammakko! Ei se ikä aina tarkoita, että pitkään tarvitsisi yrittää tai keskenmenot tai muut ongelmat automaattisesti kuuluu kuvioihin. Ole siis huoleti niin kauan kuin toisin todistettaisiin. Eikö ole jännittävää olla raskaana :)

Joyzy: Vähän ounastelinkin, että oot ollu sohvan omana. Jos oot lueskellu palstaa, niin pahoinvointia on ollut ilmassa täälläkin. En ole ihan toimintakyvyttömäksi itse joutunut, mutta ei ole kaukaa liipannut ja välillä tuntui ettei ole elävien kirjoissa ollenkaan. Hyvä, että se on sinulla nyt ohitse. Minulla on ollut nyt pari parempaa päivää, joten olen toiveikas. 10viikkoa täyttyy lauantaina ja viimeksi poitsusta loppui se (hyvin lievä tähän verrattuna) pahoinvointi 9+5. Sen jälkeen ei ollu oikeestaan mitään muuta, ku jotku hajut vähä otti koville. Odotan innolla ultraasi parin viikon päästä :)

Meibijees:Eikös se sf-mitta usein loppua kohden ala monilla laskemaankin, kun se vauva jotenkin muuttaa asentoaan siellä kohdussa. Mä en oikeen siitä mitasta sen kummenpia tiedä, kun että enemmän ne taitaa luottaa ultran mittoihin kuin siihen. Pääsetkö vielä ultraan? Joko lyllerrät?
 
Kaytiin siella lekurissa tanaan, vkot 10+4, ultrassa vastasi ihan samaa. Siella se papu potki ja vilkutti. Lekuri sanoi mittojen olevan hyvat, kaikki erittain symmetrista ja papu taydellinen. Kehoitti ottamaan magnesium lisaa pahoinvoinnin ja royhtailyn hillitsemiseksi. Sanoi ettei sita voi ottaa liikaa. Ja auttaa kuulemma lihaskuntoon myos. Lekuri myos sanoi, ettei nae mitaan merkkiakaan niskaturvituksrsta tms. Eli nyt pitais sitten ottaa ihan rauhassa (hermoilematta) sinne nt-ultraan kun kaikki nayttaa olevan hienosti.
 
Tervehdys sängyn pohjalta! Täälläkin pahoinvointi ja tolkuton väsymys painaa edelleen. Mieli on herkkänä ja sitä huomaa liikkuttuvansa milloin mistäkin. Eilen esim. Bruce Springsteenin Streets of Philadelphia -biisistä ja siitä, miten suloinen oma esikoinen onkaan. :D Jännää on myös ollut huomata miten ristiriitaisia tunteita raskaus herättää, vaikka onkin toivottu. On niin paljon ikään, omaan jaksamiseen ja lapsen hyvinvointiin liittyviä pelkoja. Vaikka yritän kyllä nitistää pelot heti alkuunsa ja ajatella, että murehdin vasta sitten, jos siihen on oikeesti aihetta. :)

Hyviä vointeja kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Pää on sekaisin, oikeastaan tyhjä. Olen usean vuoden ajan ajatellut, että kolmas lapsi olisi "kiva". Nyt viime aikoina aivot ovat kääntyneet ajatukseen, että nyt on hyvä. Lapset ovat jo isoja ja helppoja, vanhin täyttää 13 ja nuorin on 10.
***
Tänään tein raskaustestin, tein vaikka en ensin ajatellut sen olevan mitenkään tarpeellista, sillä viimeisen viikon aikana on tullut veristä limaa - ajattelin sen enteilevän kuukautisia. Testin tuloksena kaksi viivaa.
***
Viikkoja olisi nyt 6+2, mitään oireita ei ole. Ainoastaan nivusia on nippaillut, jos olen tehnyt nopeita liikkeitä. Kahvi maistuu, hajut eivät tee pahaa. Aiemmissa raskauksissa en voinut sietää kahvin hajua.
***
Vasta puhuttiin miehen kanssa, josko hän menisi nips nips laittamaan putket poikki.
***
Perheemme rakastaa matkustamista, nyt tuntuu, että sen aika on ohi tai ainakin tauolla. Tosin maailman tilanne on niin sekava, että ehkäpä parempi niin.
***
Miten terveyteni, BMI on iso, yli 40. Ikä on iso, yli 40 (41v).
***
Työrintamalla sitten, vasta sain "ylennyksen"..mitäs nyt sitten?!
***
Alkuraskaudenultran varasin ensi torstaille, pitää ajaa 100km, että pääsee. Pakko se on käydä tarkistamassa, että raskaus on oikeassa paikassa ja miettiä sitten, että mitä sitten..

Mä en tiiä, oonko mä valmis tähän?
Luonto oli viisas ja päätti asian minun puolestani. Raskaus oli tuulimuna. Nyt saa tämä vauva/ei vauvaa jahkailu olla meidän osaltamme tässä. Meille ei enää lisää lapsia tule.

Olen onnellinen, ettei tarvinnut itse vaikeaa päätöstä tehdä.

Ensi viikolla lääkinnällinen tyhjennys.

**
Ihania raskausviikkoja ja vauva-aikoja teille, jotka pientä vielä toivotte!
 
Heippa hei ja tervetuloa miunkin puolesta uusille tulokkaille!!! (y)
Ja mahtavaa lukea ihania kuulumisia, ja sitten ikävämpiä uutisia kohdanneelle iso rutistus....

Niin siis tämä oma otukseni on siis miulle toinen. Esikkoni on jo 10v nuori neiti.
Tää raskaus on ollu täysin erilainen esikkoon verratuna että pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan eikä oikein muutakaan oiretta eikä ongelmaa.
Fyysisesti kaikki on mitä parhain päin, mutta yhtä helvettiä oman pääni sisällä... :cautious:

Mutta mutta, maanantain RU:ssa vehkeitään koetti pieni POIKA piilotella mutta pienen suostuttelun jälkeen näkyi komia raketti koipien välissä!!!!!
Muutenkin kaikki vaikutti olevan OK. :love:

Muuten asiat siis ihan mallillaan, vielä kun saisi pään mukaan touhuun tajuamaan tämän kaiken...

Truuly ja Sammakkopoika 21+0
 



Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika

Tyydeli................(42) ...... 2... 24.04.2016 (tyttö)
Ollakovai........... (41) ...... 4..... 27.04.2016 (tyttö)

Zenmama............(40) .... 5 ...... 14.05.2016
Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika)
mai-ja......................(39)......3......19.05.2016
SuloinenSalaisuus..(40)... 11..... 16.06.2016
Tipuna.................(41) ..... 1 ...... 21.06.2016 (poika)
Zandi..................(41) ..... 2 .......08.07.2016
Meibijees............(37).....2.........15.9.2016
o0o.....................(40).....2.....06.10.2016
Elotar74............(41)....3.........29.10.2016
Almandiini75.......(40)....5........10.11.2016
Mandari.............(40).....3....26.11.2016

Menneet la:t:
Käpälätäti.........(40) .....1... 15.04.2016 (poika)
Pegonia ..............(44) ..... 10 .... 12.04.2016
Toukka16..........(39).... 3 ... 10.04.2016
tikis ................... (38)...... 4 ......15.02.2016




Syntyneet:


Nuca ................ (40), 29.12.2014, rv 37, 2800g, poika
Esteri1 ............. (41), 08.1.2015, rv 40+1, 3380g, 50cm, tyttö
helistin71 ......... (43), 15.1.2015, rv 38+4, 3100g, 51cm, poika
Vesipossu ........ (41), 04.4.2015, rv 41+4, 4180g, 55 cm, poika
Jopo73 ............. (41), 12.4.2015, rv 40+?, 3815g, 52cm, tyttö
Kampsu ............ (42), 13.2.2015, rv 37, 2450g, 44cm, tyttö
bugsy ................(44), 17.5.2015, rv 41+6, 4870g, 53cm, poika
vauvatoiveinen .. (38), 11.9.2015, rv 39+1(sekt), 3305g, 47cm, tyttö
Helmi1234 ........ (39), 19.9.2015, rv 39+3, 4070g, 51cm, poika
tetu68.................(47), 2.11.2015, rv 39+0, 3200g, 51cm, tyttö
Flutur..................(42), 16.11.2015, rv38+1(sekt), 2710g, 46cm, tyttö
Sahramiini...........(43), 17.11.2015, rv 40+5, tyttö
Mytti....................(41), 27.11.2015, rv38+5, 3046g, 48cm,poika
Äiti74...................(41), 1.2.2016 rv37+3 2865 g, 48,5cm. poika
Järkyttynyt....... (45), 14.2.2016 rv.41+3 4400g 52cm poika
Lumi <3................(42), 15.2.2016, 39+3, 3550 g, 50,5 cm, poika
Niittys.................(40), 1.4.2016, rv 38+1, 49cm, 3770g, poika

Karoliina74 ..........(41), 12.4.2016, rv 40+1, 3540g ja 53cm, poika


Listan päivitysohjeet: Valitse edellisen listan alaosassa "Vastaa" ja kun viestikenttä aukeaa, poista alusta ja lopusta ensimmäiset ja viimeiset [QUOTEjne.] -hakasulkeet sisältöineen.
 



Boynty............(41)......?.........02.09.2016 (poika)
Meibijees.........(37).....2.........15.9.2016
o0o.....................(40).....2........06.10.2016
Elotar74............(41).......3.........29.10.2016 (tyttö)
Almandiini75.......(40)....5........10.11.2016 (tyttö)
Mandari.............(40).....3........26.11.2016
Truuly ...............(38)................ 1.12.2016
Pirunpelto....... (40) ......1........6.1.2017
Sakariina....... (43).......1.........14.1.2017
Joyzy .............(42)..... 2..........12.2.2017
Helmi1234.....(39).......2...........18.2.2017
Iid@.............(43)........ 2..........25.2.2017




Menneet la:t:
Tipuna...............(41)............1......21.06.2016 (poika)
mai-ja......................(39)......3......19.05.2016

Käpälätäti.........(40) .....1... 15.04.2016 (poika)
Toukka16..........(39).... 3 ... 10.04.2016
tikis ................... (38)...... 4 ......15.02.2016





Syntyneet:


Nuca ................ (40), 29.12.2014, rv 37, 2800g, poika
Esteri1 ............. (41), 08.1.2015, rv 40+1, 3380g, 50cm, tyttö
helistin71 ......... (43), 15.1.2015, rv 38+4, 3100g, 51cm, poika
Vesipossu ........ (41), 04.4.2015, rv 41+4, 4180g, 55 cm, poika
Jopo73 ............. (41), 12.4.2015, rv 40+?, 3815g, 52cm, tyttö
Kampsu ............ (42), 13.2.2015, rv 37, 2450g, 44cm, tyttö
bugsy ................(44), 17.5.2015, rv 41+6, 4870g, 53cm, poika
vauvatoiveinen .. (38), 11.9.2015, rv 39+1(sekt), 3305g, 47cm, tyttö
Helmi1234 ........ (39), 19.9.2015, rv 39+3, 4070g, 51cm, poika
tetu68.................(47), 2.11.2015, rv 39+0, 3200g, 51cm, tyttö
Flutur..................(42), 16.11.2015, rv38+1(sekt), 2710g, 46cm, tyttö
Sahramiini...........(43), 17.11.2015, rv 40+5, tyttö
Mytti....................(41), 27.11.2015, rv38+5, 3046g, 48cm,
Äiti74...................(41), 1.2.2016 rv37+3 2865 g, 48,5cm. poika
Järkyttynyt....... (45), 14.2.2016 rv.41+3 4400g 52cm poika Kuoli + 10,5-16
Lumi <3.............(42), 15.2.2016, 39+3, 3550 g, 50,5 cm, poika
Niittys...............(40), 1.4.2016, rv 38+1, 49cm, 3770g, poika

Karoliina74 .......(41), 12.4.2016, rv 40+1, 3540g, 53cm, poika
Pegonia............(44), 15.4.2016, rv 40+3, 4060g, 51cm, tyttö
Ollakovai...?......(41), 27.4.2016, rv 40+0, 3600g, 50 cm, tyttö
Tyydeli................(42), 7.5.2016, rv 41+6, 4100g, 52 cm, tyttö

Zenmama...........(40), 12.5.2016, rv 39+1, 4070, 52cm, poika
Mileena-74.....(41) 20.5.2016, rv 40+0, 4250g, 54cm, poika
SuloinenSalaisuus..(40) 2.6.2016, rv38+0, 3490g, 50,5cm, poika
Zandi.............(41), 3.7.2016, rv 39+2, 3770g, 49cm, tyttö


Listan päivitysohjeet: Valitse edellisen listan alaosassa "Vastaa" ja kun viestikenttä aukeaa, poista alusta ja lopusta ensimmäiset ja viimeiset [QUOTEjne.] -hakasulkeet sisältöineen.
 
Ei oikein meinaa uskoa todeksi tätä, että olis tosiaan raskaana. Oireita ei juuri ole ollut, vähän vihloo alavatsaa ja tissit on hieman arat. Toisaalta kun on ensimmäinen kerta niin ei oikein tiedä, että mitä tässä vaiheessa pitäisikään olla.
Huomenaamulla teen Clearbluen viikkotestin, jospa sen jälkeen alkaisi uskomaan. Paitsi nyt olen tietenkin huolissani, että jos se näyttää liian pientä viikkolukua :/
 
Digitestin tulos: raskaana 2-3 vkoa.
Jos CB-tikuilla bongatusta ovisplussasta on nyt 3 vkoa 3 päivää, niin eikö tuon pitäisi olla ihan ookoo tulos? Voishan se olla jo 3+ viikkoakin, mutta josko se ovis on tapahtunu 36t plussasta eikä 12t, ja sitten kiinnittymisessä on kestänyt?
 
  • Tykkää
Reactions: Joyzy

Yhteistyössä