40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
ikiemo Toivottelen siulle oikein hyvää jatkoa&aurinkoista syksyä!!:wave::kiss:

..ja ihmeitä on maailma pullollansa..koskaan ei voi tietää - toivotaan sitä ihanaa ihmettä tapahtuvaksi:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Raputar Oliko siulla sellaista lääkitystä nyt käytössä, joka sisältää hcg:tä?..
..jos ei, niin testiä dippailla voisit ehkä vaikka pp10..
Tässä aikaiseen testailussa on vain se "ikävä" puolensa, että vaikka ensin plussaa testi näyttäisikin, niin saattaa vielä negaksi kierron loppussa muuttua..:((itsellä tästä nyt myös kokemusta ja se ei tunnu kivalta ei..)

Ainahan se parempi olisi jaksaa/malttaa odotella tuo parisen viikkoa..vaikiaa se on, tiedän..:)

HUOM! Miullahan se herkkä testi ei näyttänyt ekana, vaan se herkkyydeltään 20mIU/ml puikkotesti!
 
Viimeksi muokattu:
Olet oikeassa mur-mur.. Kyllä pitää vaan malttaa. Uskon sen olevan helppoa kun huomisesta lähtien alkaa poikkeuksellinen vilinä omassa arjessa, ja tämä asia jää vähän unohduksiin, ihan pakostakin. Hyvä niin. :)
 
Liiza ja kaikki muut.
Töissä on taas niin kiire ettei omia asioita kerkeä miettimään. En kerkeä laskuja maksamaan koneelta tai miettimään omaa tilannetta. ..tai edes gynellä käyntiä. Vuoto oli ja meni, mutta oksu fiilis jäi. Olisiko vatsalaukussa ongelmia...vatsahaava voisi tätä rataa tulla.

Mies on kyllä pari yötä perää jälkeen siementänyt omatoimisesti, joten voi olla että tuo ovis pukkaa päälle.

Ottikselle voimia:)

Hali ikiemolle :confused: aika uskomaton tieto gyneltä ...


Peukutukset teille kaikille. Lupaavia juttuja meneillään. Taustalta kurkkiva
mimmimamma
 
Viimeksi muokattu:
liiza Kiitos! Vaan suurperheen perustaminen lienee vaikeampaa kuin miltä se kuulostaa. Nyt jo luku 7 tipahti kolmeen. Saas nähdä onnistuuko yksikään... Vaan onhan tosiaan varmasti monia, jotka ovat onnistuneet hoidoilla saamaan aikaiseksi monilapsisen perheen, mikäpäs siinä - good for them :)

Mahdotontako En voinut olla hymyilemättä kun kerroit dippailleesi käytetyn rtestin. Kohta posti tuo uusia ja käyttämättömiä testejä. ONNEA tuleviin testailuihin!

ikiemo Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. Ja ilolla luen, että sinulla on kuitenkin isoja lapsia! Tuskaistahan tämä oman vanhenemisen hyväksyminen on, on niin vaikea luopua ajatuksesta ettei olisi enää hedelmällinen!


haave2010 Vai on miehesi silmiesi perusteella sitä mieltä, että nyt on tärpännyt! Usko tai älä, mun ystävättären mies sanoi samaa ystävättärestään kun raskaus oli ihan alussa. Ja mies oli oikeassa :wave: Joten peukkuja nyt sinne vaan ja ehkä miehesi tuntee sinut loistavan hyvin!

lumeton Kiitos onnitteluista ja kiitos tuosta raskaustarinasta.

mur-mur Kiitos kaikista alkion kiinnittymistiedoista ja linkeistä. En ollutkaan itse vielä ehtinyt aloittaa googlettamista. Itselläni oli jäänyt vain mieleen tuo, että kiinnittyminen tapahtuisi noin viikon sisällä hedelmöityksestä jne...

Ottis Samoin kiitos linkistä

Hysteria Kiitos kaikista kannustamisviesteistäsi (työhaastattelut ja alkiot jne). On tosi hauska lukea kirjoituksiasi, kun niistä tulee esille sun persoona. En yhtään usko, että olisit pessimisti kun niin optimistisia juttuja kirjoittelet kaikille. Vai on luget aikaansaaneet turvotusta yms. Niin minullakin silloin viime kerralla ja inhosin koko lääkettä. Tänään sit itsekin aloitin nuo luget, 3 kapselia 12 tunnin välein emättimeen. Ja farmaseutti painotti apteekissa, etten sitten nielisi kyseisiä kapseleita. Hah, saiskin niellä ne niin ois vähän helpompaa... Oliko muuten sinulle siirrettävä 8-soluinen alkio iältään 2 vrk hedelmöityksestä? Olin nimittäin luullut, että 8-soluiset olisivat jo 3 vrk punktiosta... Minulle siirretty alkio oli vähän vajaa 2 vrk hedelmöityksestä ja siis vain 4-soluinen.... Jakautumisesta vielä, alkuun alkion solut jakaantuvat hitaasti (noin kerran vuorokaudessa siten että solumäärä kaksinkertaistuu) mutta vauhti kiihtyy hurjasti muutaman päivän sisällä. Aikaisemmissa raskauksissa en ole tuntenut alkion kiinnittymistä eikä minulla ole ollut minkäänlaista kiinnittymisvuotoakaan. Kohtua on vaan sitten kiinnittymisen jälkeen ruvennut vihlomaan lähes päivittäin, molemmilta puolilta alavatsaa, välillä rajummin ja välillä heikommin. Ja sit on tullut muita oireita (lämmöt olleet koholla, sit on ruvennut väsyttämään, hengästyttämään, janottamaan, pissattamaan jne). Mutta nyt sit odotellaan, että tapahtuuko tulevina päivinä mitään...

Ja nyt lopetan tältä illalta, onhan tämä nyt ihan mahdotonta miten kauan aikaa täällä sais kulumaan...
 
Siis kirjoitin ihan soopaa, korjaus:
haave2010 Vai on miehesi silmiesi perusteella sitä mieltä, että nyt on tärpännyt! Usko tai älä, mun ystävättären mies sanoi samaa ystävättärestään, ei kun vaimostaan tietenkin kun raskaus oli ihan alussa. Ja mies oli oikeassa :wave: Joten peukkuja nyt sinne vaan ja ehkä miehesi tuntee sinut loistavan hyvin!
 
Mur-mur Sä oot ihan yliveto tietopankki, niin kuin Raputar sanoi. Raputar voi halutessaan testailla ennen aikojaan, toisin kuin eräät kättä päälle paiskanneet…. :D

Oon raputar ihan kateellinen sun vilinälle (mitä se sitten onkaan :)?). Utelen muiden tekemisiä kun itelläni ei oo mitään tekemistä :O:O
 
Oletko sä Ballerina Bolero oikeesti ballerina :)? Mä taidan olla yhden sortin hysteria-persoona(ei kovin ylevää), koska mies arvasi kuka oon, kun luettelin sille nimimerkkejä mistä sai arvata :LOL:.

Kiitos itsellesi :heart:. Toisia on helpompi kannustaa kuin itseä ja sitä vartenhan me kaikki täällä heilutaan, et kaikilla olis hyvä mieli, vaik joskus onkin paha mieli. Niin että kiitos :heart:.

Mun punktio oli perjantaina n.klo 12.00 ja se 8-soluinen alkio siirrettiin maanantaina n. klo 12.00. Eikös se silloin siirrettäessä ole ollut 3vrk vanha eli 72tuntia. Laskinkohan nyt oikein..?

Mitä se käytännössä tarkoittaa, että alkio on vasta 4-soluinen niin kuin sulla? Sen vaan tarvii jakaantua sinun sisällä sen vähän yli vuorokauden, jonka mun alkio jakaantui kaapissa, vai? Luulis, että sillä on paremmat oltavat sinussa kuin kaapissa :)!

On tää solubilsa aikamoista tähtitiedettä, hittolainen! Ja voi ÄÄK, kun ei voi muuta tehdä ku vaan oottaa

Kukkapuska joka iikalle :flower:
(muoks) Iikka on vissiin miehen nimi, jos nyt on nimi lainkaan, joten kukkapuska joka Iitalle :flower::wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia kaikille!

Ultraan lähdössä ja ihan hirveän kova jännitys päällä. Voi toivottavasti kaikki olisi edelleenkin hyvin ja ihanasti!

En ole ehtinyt tällä viikolla yhtään käydä lukemassa mitä kaikille kuuluu, kun sain sen työpaikankin ja maanantaina jo aloitin sielläl!

Yritän tässä joku ilta päästä rauhassa netin kimppuun.

Plussakasta päivää kaikille!!! :heart:
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp4/24-27........yk30.................4.
tirulii (42)...................kp9/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp11/35-45........yk2...................4.
Ottis (43)...................kp14/23-28.......yk15..................1.
wiiwi67 (42)................kp14/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp14/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp15/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp15/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp16/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp16/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp17/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp17/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp21/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp22/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp22/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp23/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
haave3 (41)...............kp50/28-36.......y2v...................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp63/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo8
mur-mur (45).................dpo3
Hysteria (40)..................pp3


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
ikiemo Iltapäivällä siirrän sut taustajoukkoihin. Hyvää taustailua sulle ja onnellista tätä syksyä. Tiedä mitä kaikkea ihanaa elämä tuokaan tullessaan :heart:.

Hysteria Miehelle olen joskus kirjoitellut, mm. km:n jälkeen, kun oli täysi pölvästi, mutt mua epäilyttää lukeekokaan viestejäni, sillä joskus olen nähnyt hänen jättävän jonkin ns. toissijaisen mailini avaamatta. Nyt ukko sitten kuvittelee, ett vklna lähtisin hänen kanssaan veljensä luokse kylään. Yksi päivä olisi ihan ok ei siinä mitään, mutt kuvittelee, ett oltais siellä sunnuntaihin. Ei taida onnata.

Rominas Sulle peukutuksia ultraan, ett hyvää kuuluisi ja niin kuuluukin :heart:!

Mahdotontako Meinaatkos tänään ekan testin TOTT-päivän kunniaksi dipata vai maltatko odotella?

ON Olen päättänyt, että jos nyt satun lähitulevaisuudessa Oilin bongaamaan, ett sitä käytän kylmän tyynesti ja rauhallisesti hyväkseni.
 
Viimeksi muokattu:
Rominas, aivan upeita uutisia. Onnea ja iloa satatuhatta kiloa:heart:

Tsemppiä kyytiläisen matkaansa saaneet ja hoidoissa muutenkin edistyneet.

Ikiemolle vilkutukset:wave: On kyllä ensiarvoisen tärkeää, että gynen kanssa on samalla aaltopituudella.

Muillekin mukavaa päivää toivottelen!
 
Huomenet kaikille!;=)

Juu dippasin aamulla sen davidin ovistestin, ei siitä mitään selkoa saa edelleenkään;=)

Miltä ne näyttävät sinulla Ottis, jos ovista metsästät, tuleeko toista viivaa näkyviin?

Hysteria: Tekevätkö Luget sinulle ajoittaista huonovointisuutta? Minulla meinaa usein myös pää alkaa särkemään, en tiedä miksi ja jos teen jotain tarkkaa työtä, tulee huono olo. Eilisillasta alkaen on alkanut pistämään vetelemään oikealle alavatsaan, ja kivut tulevat milloin sattuu, myös yöllä tuli, varmaan se luge siellä kiusaa?Lämpö 37 edelleen.

Mitäs muille kuuluupi?

Ihanaa tätä päivää kaikille!!:flower:

Kaikille Onnea piinistelyihin!

mahdotontako:heart:

Onnittelut Rominas hyvistä ultrakuulumisista!!:flower:


 
Viimeksi muokattu:
Punktio meni, nää kax vikaa on olleet kivuliaampia kuin ekat. Mutta kestäähän tuon kun ne kivut on sellaisia lyhytaikaisia vihlontoja. Munikset on nyt olleet kipeät, yöllä meni monta tuntia valvoessa (kun parempi olo pystyasennossa). Kumma kyllä sitä menkkakipujen kaltaista selkäkipua ei nyt ole ollut.

Saatiin 17 solua, mutta tänään VAIN 1 oli normaalisti hedelmöittynyt (ja kaksi epänormaalisti)! Ihan tyhjä olo. Tuntuu että kaikki vaiva on ihan turhaan nähty. Eikä tietenkään voi tietää miksi nyt noin huonosti kävi. En oikein jaksa uskoa että huomenna päästäisiin siirtoon... Eikä se tunnu edes lohdulliselta vaikka päästäisiinkin... Tuntuu että on joutunut tähän rääkkiin ihan tyhjän takia... :'(
 
Rominas 6,6mm :D Ihanaa! :heart:! Onneksi olkoon työpaikastakin :flower:

Ottis Kiitos taas päivityksestä :flower:. Käsin kirjoitettu kirje kirjekuoressa avataan aina – en usko, että edes sun miehesikään malttaisi olla sellaista avaamatta. Käsin kirjoitetussa on enemmän sieluakin, se voisi säväyttää sitä. Edes hitusen..? Tänään on vasta torstai, joten sulla on vielä aikaa miettiä sitä visiittiä. Voisitko sä mennä vain yhdeksi päiväksi ja lähteä pois kun sinusta siltä tuntuu? Mies voisi jäädä jos haluaa. Olisko se logistisesti mahdollista?

Tietysti Ottis käytät Oilin hyväksesi! Juuri niin, viileän rauhallisen rationaalisesti – tän ikäisinä ei ole liikaa aikaa tunteiluille ja täydellisille olo- ja parisuhteille. Toivon sulle kovasti sitä Oilia :heart:

Mahdotontako Ai sulla nousee Luget päähänkin :(, ihan ku mahavaivat ei olis jo tarpeeks! Pistäminen ja veteleminen ja lämmöt sen sijaan voi olla myös esimerkiks kiinnittymistä :)?! Voisko se olla..? Anteeks kun en nyt muista, mutta onko sulla aikaisempaa kokemusta Lugeista? Osaat ehkä erotella Luge-oireet muista (esim. raskaus)oireista. Omalla kohdallani oon päättänyt ajatella, että kaikki meneillään olevat sekä mahdolliset uudet tulevat oireet johtuvat vain ja ainoastaan Lugeista, joita en oo ennen käyttänyt.

Mulle ei tuu Lugeista varsinaista huonovointisuutta eikä päänsärkyä. Kaikki vaivat keskittyy lähinnä maha-alueeseen(turvotus, ilmavaivat, ummetus ja (niistä johtuva?) kipuilu. Ja kun olo on kuin lyllertävällä valaalla, se vaikuttaa mielialaan, joka on matala. Tänään on aika alakuloinen ja masentunut olo :’(. Tulevaisuus pelottaa, tämä hetki pelottaa, koko elämä pelottaa. Pelottaa on ehkä liian voimakas sana, ahdistaa parempi.

Voi Inia :hug:, varmaan tyhjä ja turhautunut olo sinulla, ymmärrän sen. Huomennako saatte tietää kuinka se yksi jakselee, soittaako ne sulle klinikalta aamulla? Kerrottiinko sulle mitä tarkoittaa epänormaali hedelmöittyminen? Voiko niitä kuitenkin käyttää? Voi Inia, kaiken uskon ja toivon lähetän sen yhden alkion puolesta, että siirtoon pääsisitte. Valovoimaa siulle odottamiseen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Inia: Tovotaan kaikki kovasti, että se yksi jatkaa jakautumista ja pääsette siirtoon!!:hug:, tiedän, että harmittaa varmaan kauheasti, mutta toivoaan parasta, toivossa on hyvä elää!:heart:

Hysteria
: Minulla on ollut lugeraskauksiakin, mutta muistaakseni nuo viiltelyt kohtuun munasarjoihin alkoivat juuri plussan aikaan...niin loppuun ne eivät ole kuitenkaan kestäneet.
Eilen illalla vatsa oli tosi turvoksissa, sanoinkin miehelle, että olen tainnut pelkkää hiivaa syödä, meillä siis pizzaa ruokana oli. Aamulla vatsa ei niin turpea ole ja ilmavaivoja oli myös eilen illalla.

Miten Terri tai joku muu kuka käyttää lugeja millaisia oireita jos oireita on tullut?

Mahdotontako:heart:
 
Inia, voi surkeuden surkeus. Valtavat satsauset rahallisesti, fyysisesti ja ennen kaikkea henkisesti ja hyvältä näyttävä tulos hiipuu yhteen normaalisti hedelmöityneeseen. Ymmärrän oikein hyvin, ettei tuo yksi jaksa nyt innostaa, mutta tietysti täällä peukutan täysillä sen puolesta. Voi kumpa pääsisitte siirtoon!!!!!

Piinausaika on kuluttavaa ja siihen kun laittaa päälle vielä lugejen sivuoireet. Jaksuja Mahdotontakolle ja Hysterialle.

ON: Ei niin siis mitään oiretta tai muuta kerrottavaa. Mutta ei kait sitä dpo4:nä pitäisikään missään tuntua.
 
Mahdotontako kyseli vielä luge-oireista.

Vaikka laitan siis 400 mg kerralla illaala, niin mulla ei tule minkäänlaisia oireita tai ainakaan mitään sellaista, minkä osaisin yhdistään niihin. Ensimmäinen lugekierto, joka mulla viime tammikuussa oli, oli ihan siis täysin oireeton. Kuvittelin täydellisen oireettomuuden johtuvan juuri lugeista, mutta silloinpa plussasin. Tosin plussa hiipui pois neljässä päivässä. Sen jälkeiset lugekierrot ovat olleet oireiltaan ihan samanlaisia kuin normikierrotkin. Eli kuuma-aalto tulee joskus dpo5-7 ja lämmöt tippuu lopullisesti vuorokautta ennen menkkoja. Tuhrua tulee päivä-pari ennen menkkoja, mitä ei tavallisessa kierrossa tee.
 
Ottis
Rominas Ihania uutisia :heart:! Siellä se pikkunen porskuttaa :hug:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Inia Todella kurjaa kun noin kävi, että aivan uskomattoman mahtavasta follikkelisaaliista vain yksi hedelmöittyy. Toivotaan siinä yhdessä olevan sisua ja elämänvoimaa niiden kaikkien muiden 16 puolesta :hug:.

Mahdotontako Hyvin heikosti on viiva Davidin testissä parina edellisenä dippauskertana näkynyt, mutt nyt alkaa olla jo toivoa Oilista, kun viiva näinkään selvästi piirtyy. Kuva otettu just 10 minuutin kuluttua dippaamisesta. Noita testejä näkyy olevan turha aiemmin tihrustaakaan. Aijaa.com - 6725317.jpg

Hysteria Niinhän se on, että tässä iässä on käytettävä näissä puuhissa ihan kaikki kortit. Miehelle en ole vielä veljensä luokse lähdöstä puhunut, mutt tänään varmasti kissa nostetaan pöydälle. Mulla on varteenotettavana pointtina se, etten välttämättä uskalla lähteä vieraaseen kaupunkiin hänen kanssaan jos siellä sitten alkaa juomaan kovasti ja haukkumaan ja mahottelemaan ym. temppuilemaan. Tästä asiasta aion sanoa, ett viime aikoina on herraan vähän luotto mennyt multa :(.

ON Sen verran voimakkaampaa viivaa jo o-testi näytti, että uskallan luottaa siihen, ett ovis on oikeasti tulossa. Oikeaa puolta munisten paikkeilta on eilisillasta asti jo ihan kiitettävästi nippaillut ja onpa jotain tuntunut vasemmallakin puolella. Noista tikusta en tiedä miten toimivat, mutt jos nyt kp14, olettaisin, ett oili voisi saapua aikaisintaan kp17 ja silloinhan on jo sunnuntai. Ts. jos tänään pupuilisi pahat alta pois, olisi sitten viimeistään sunnuntaina jo taas toimittava. Saas nähdä miten käy. Voi olla, ett jos miehen naama kovin hankalalta näyttää, nousen tän suunnitelman puitteissa puihin, mutt mulla siihen lienee oikeus. Toisaalta voisi olettaa, että kun on viikonloppukin tulossa, että ainakin normaalissa parisuhteessa olisi seksiä odotettavissa ilman ruinaamistakin.
 

Yhteistyössä