40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Rominas Tämä ei kyllä lohduta mutta tyttäreni saman kokeneena on edelleenkin palasina mutta ei ole luopunut toivosta!!! Älä sinäkään luovu vaikka eri ikäluokkaa olettekin. :hug: :heart:
ottis :heart: tikussa kivasti punertaa ++++++++++++ sieltä tuleepi!!! :heart: :flower: :)

Ai niin tasan 4 viikkoa tänään!!! :heart:
 
Ottis
Niin onki mur-mur ja mä olen hyvä nukkumaan, joten menee ainakin se 6 tuntia yöllä lirittelemättä :).

MS Häihin tasan 4 viikkoa, eikös ;)? Yes! Ihanaa :heart:!

Multahan ukkokulta karkasi taas mökille tai kai hän tässä sen aikaa pyöri, ett oletti mun alkavan laittaa ruokaa, mutt enpäs laittanutkaan, kun mulla on pizza itelleni illaksi :p. Broilerin filesuikaleita oikeasti tälle päivälle ostin, mutt jos mies valittaa siitä, etten laittanut ruokaa, niin voinhan aina sanoa, etten muista (oikeastikaan) kumpi ne tummat riisit, joita viimeksi ostettiin, maksoikaan :).
 
Broilerin filesuikaleita oikeasti tälle päivälle ostin, mutt jos mies valittaa siitä, etten laittanut ruokaa, niin voinhan aina sanoa, etten muista (oikeastikaan) kumpi ne tummat riisit, joita viimeksi ostettiin, maksoikaan .
Ottis.. :LOL:..juurikin näin!!!
 
Ottis ja Oivikki, joo, se seurantatesti on maanantaina. Mutta toiveet olen heittänyt romukoppaan, ei edes yhtään tunnu raskaanaolevalta. Klinikalla käskivät vielä odottaa sen tulosta, mutta aika selvä peli nyt on. Kumman rauhallinen olo on eilisestä alkaen ollut kun jotenkin 'hyväksyin' asian, ei tarvi kiikunkaakun miettiä. Mutta rehellisesti sanoen, olisi tämä viimeinen viikko voinut jäädä kokonaan pois.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille ja kiitos kun ootte jaksaneet muistaa :heart:
 
Ottis
Soitin miehen veljelle ja pyysin häneltä apuja tän 'kurkkusodan' selvittämiseen. Hän lupasi hoitaa mun miehen ensi viikonloppuna jonnekin todella relaamaan, ettei kaiken aikaa juoksisi..
 
Rominas :hug: , surullisia asiota aina tietysti miettii olisiko voinnut teitää aikaisemmin ym. se on luonnollista, mutta eipä tullaistakaan asiaa vain voi ennakoida. Jaksamista edelleen.

Ottis
minulla ei kyllä mitenkään nopeasti tummuneet ne viivat testeissä parinpäivän päästä oli vähän vahvempi viiva ja kaikissa testeissä oli selvästi haaleampi kuin kontrolliviiva, vaikka ihan hvyä oli se hcg mitattaessa. Huomiselle peukutan puanväriä testiviivaan.

Taavi
otin sinut pois nyt rktt listalta, pahoittelut negasta, toivottavasti se täti nyt tulee paikalle, niin pääset uuteen kiertoon.

Haave3
onnea alkaneeseen kiertoon.

Lumeton hyvä, että olo on rauhallinen.

Oivikki ja Suoma
 
Hei vaan :wave: Ei mitään uutta, eli huikeat kp:ni ovat totisinta totta... Taidan jo olla täysin mummoutumassa... Huomenna katoan puoleksitoista viikoksi mökkimaisemiin nettipimentoon. Jos ei täti sinne siinä ajassa löydä, niin sitten kait testaan. Nyt ei pienintäkään raskauteen viittaavaa oiretta ja viikko sittenhän negan testasin. Voikaapa hyvin ja onnekkaasti! =)
 
Oi Ottis, kun mua jännittää sun puolestasi! Toivotaan, että tämänaamuisessa testissä on punainen viiva. Kun dpo:si ovat noin pienet, ei sen ole tarvinnut eilisestä edes tummentua. Niin tosiaan aina pitää pitää mielessä tikkuyksiöiden erilaisuudet.

Sunnuntaita vaan kaikille!
 
Päivittäjä Taaville kp1.

Eli siis vihdosta viimein se prkleen täti suvaitsi saapua. :$

Ottis sun testitulosta kaipailen :wave:

Muuten sitten teenkin ikiemot ja häivyn perusmaisemista viikoksi. Nettipimento ei ole täydellinen, mutta niin sikahidas, että tuskin minusta paljoa kuulette. Takapiruna lueskelen juttuja jos nyt huvittaa netin ääreen änkeytyä. Menen nähkääs keräileen voimia mahdottomaan pupuilukauteen. Jos seuraava kierto on yhtä seko kuin edellinen, tietää se alituista jörnimistä juhannuksesta heinäkuun loppuun! Jösses, kuinkahan siinä käy. Kyllästyyköhän siinä koko touhuun. Jopa meikäläinenkin. :eek:
 
Meidän isäntä oli luvannut tulla iltaseitsemän pintaan mutta......tulikin aamuyöllä :kieh: :kieh: . Eli arvasin oikein mitä ne erämessut on äijäporukalla! Viestiä tuli puolkympiltä et meen vielä laulamaan ja tuun sitten kotiin. NNo enhän minä saanut nukkuttua ja tunti tunnilta olin enemmän raivoisssani. :headwall: Ku hän lopulta ilmestyi kotiin SAnoin vaan etttä se oot sitten sinä joka muutaman tunnin päästä nouset lasten kanssa ylös ja minä nukun! Ei uskaltanut ukko kapinoida vastaan tällä kertaa :kieh: . Yö meni sitten vielä siinä kun toinen kuorsaas niin että tukka meinas lentää mun pääästä |O . Onneks tollaisia reissuja ei niin kauheen useesti ole.
 
ikiemo mukavaa mökkeilyä ja + testiin siellä.

Taavi
sinulle alkaneeseen kiertoon onnea, jospa olisi lyhyempi kuitenkin. Mukavaa mökkilomaa myös sinulle.

Ottis mikä tulos????? toivottavasti punaista näkyy testiviivassa edelleen d =) b
 
taavi166 no hywä, että se täti kurjake NYT vihdoin tuli!!
..miulla hymyyn ihan veti suuta:D kun lueskelin viestisi - kovasti "jörnimis" onnea&voimia nyt siulle toivottelen!!!:D:heart:

ikiemollehin kovasti rentouttavaa mökkeily lommoo!!!!:wave::heart:


jääris toivottavasti siulla vielä "tukka" piässä..:LOL:..woi mahoton sentäis!!!:D
..toivottavasti sait nukuskella hieman pidempään aamusella?.. :)
 
Voi voi mitä kaikkea täällä on taas ehtinyt tapahtumaankaan.. Niin kovin surullisena luin Lumettoman ja Rominasin kuulumisia - teille molemmille jaksamista toivottelen ja lähettelen lämpöisiä haleja :hug:

Ottikselle onneksi kuuluu kuitenkin parempaa ja sulle pidänkin kovasti peukkuja että viiva vahvistuu. Kävin katsomassa kuvan testistä ja kyllä siinä tosiaan ihan selkeesti väriä on, VAU!!!

Ja hyvä juttu että taavillakin menkat alkoi ja pääsit uuteen kiertoon :)

ON: Itselle sitten ei edelleenkään niin kovin hyvää kuulu. Menkat on siis tosiaankin edelleen kateissa. En ole testannut reiluun viikkoon enkä käynyt gynellä vielä... Enkä oikein usko olevani raskaanakaan :( Aion kuitenkin alkuviikosta varmuuden vuoksi testata - jälleen kerran - jos ei sitten menkat ala ennen sitä. Mutta saattaapi olla, että sieltä olis viimeinkin menkat alkamassa, oireita siihen suuntaan on ollut... Nimittäin viikko sitten rinnat kipeyty sivusta ja on sitä edelleenkin, vatsaa jomottelee silloin tällöin. Mulla usein on rinnat tulleet aroiksi n. vko - 2 vkoa ennen kuukautisten alkua. Tällä kertaa oisin kyllä ihan ilonen jos menkat alkais, koska hiukka pelottaa jos ovat loppuneet kertaheitolla kokonaan... Voi olla kyllä että kiertoon voi vaikuttaa myös se että olen ollut aika stressaantunut ja lisäksi nyt jo vkon verran flunssassa. Lämpöä on edelleenkin ja huomenna pitäisi jaksaa mennä töihin, huoh :(

Jep, mutta nyt jään minäkin jännäämään Ottiksen testin tulosta ja toivottelen mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 

Yhteistyössä