40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44)..............kp1/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp2/26-30........yk23...............1.
taavi166 (38)..............kp5/28-42.........yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp7/23-29.........yk14...............5./1. yht.
haave3 (41)................kp10/28-36........y.2v...............3.
liiza (44)......................kp11/24-27.......yk27...............4.
Rinafina (44)...............kp11/31............yk3.................6.
onlydream (37)............kp17/23-29......yk?.................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33........yk11................1.
amanta65 (44)............kp23/30...........yk?...................4./1.yht.
Ottis (42)....................kp24/25-28.......yk12................1.
Ballerina Bolero (40)..kp27/25-28.......yk30...............3.
MamaStella(40)..........kp30/27-28.......yk2..................6./2.yht.
ikiemo (45)..................kp45/20-50.......y?...................4.
Sariella09 (43)............kp77/40............yk?.................5./1.yht.



RKTT

ikiemo (45)........................dpo33
Ottis (42)...........................dpo12
onlydream (37)..................dpo3
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Huomenta! Täällä TOTT-päivän eka nega testattu. Mitäpä muutakaan? Mahdan jo huomisaamuna malttaa olla tikkuun pissimättä :)?

Enää kuukausi mun synttäreihin :ashamed:.

Mur-mur Et sitten ole testannut vieläkään?
 
ottis Olen pahoillani puolestasi negasta. Taas ihan selvä yritys, vaan ei jatkunut.. :(
Minäkin jo noihin olen tottunut, ja en testaile nyt ollenkaan..sitten vasta kun on pakko , kun päästään hoitoihin..
Eilen kanssa kukkia koti pihalle laitoin..mökille päästään viikonlopunna, tai sunnuntaina ja ollaan maanantaihin..ihanaa, vapaata 2 päivää..Jussina myös mökillä yritetään olla..
 
Ottis
Rominas Tein työtä käskettyä ja siirsin Inian tiedot tämän päivänkin listaan oikein. No nih.. Siitähän se lähtee, kun saa hCG:n laskuun, ns. normalisoituminen fyysisesti. Tosin menee pitkään ennenkuin tapahtunutta kunnolla käsittää :hug:.
 
Ottis
I-K Kiitos :flower:! Niin taidan lopetella testaamisen minäkin, yritän ainakin. Sit vasta eka testi kehiin, kun ja jos täti on myöhässä tai jos on muuten ihan välttämätöntä tietää onko vai ei raskaana. No voi höh, niinku tuossa olis tietämistä :LOL:.

Mun pitäis saada itteni tonne pihalle nyt. Otin tirsat ja tunnin torkutti ennenkuin pääsin ylös.
 
Päivittäjä! miulla tänään KP 1/25-28
..kyllä se täti muistaa..vuoto on alkamaisillaan, ei vielä vuoda siteeseen asti mutta kohta hanat aukiaa..ja eipä ollut epäilystäkään ettei täti muistaisi, niin oli selkeät tulo merkkinsä kyllä - lämmöt laski jo 2vrk sitten..

Pikkasen kierto piteni - hyvä vaiko huono, tiedä häntä sitten..
..olo pettyneen, surullisen ja vihaisen sekoitusta :( :'( |O :headwall:

..Vaan sepä tässä elossa kuiteskin mukawaa, jotta ulkona aurinkoinen paistaa ja lämmintä taas
.. joten sinne menen kaffekupposen kera ittiäni parantelemaan!! :)


Hirmusti plussatuulia kaikille ihanaisille&auringon lämpimiä sätehiä!!!:wave::heart:
 
Ottis
Niinpä Inia, minäkin kovasti sun perässä tulen ja plussaankin :heart:, toivottavasti.

Voi mur-mur, on se ikävää, ku täti aina muistaa, vaikkei itse sitä niin tahtoiskaan :hug:. Mutt ei auta ku käydä täysillä tuulta päin. Tehdäänkös sellanen diili, ett nyt ei sitten tikuteta ovista eikä mitään, vaan ollaan ku vasikat laitumella koko kesä ja annetaan luonnon hoitaa stressaaminen ja ihan kaikki meidän puolesta?

Psst. Pysyykö yk 13:sta vai tuleeko siitä yk.14?
 
Ottis
Niin, sitä piti kertomani, ett pian pakkaan katin autoon ja me lähdetään vähän mökkilomalle. Se meinaa sitä, ett vielä ennen lähtöä kurkkaan ainakin kerran koneelle, mutt muuten jää sitten illalta muutokset listaan päivittämättä. Tulen varmaankan huomenna katin kanssa kotiin tai jos ei muuten, niin käväsen pe-iltana kotosalla ja silloin päivitän listaa taas. Toki, jos joku on innokas huomisen päivityksen ottamaan, sen saa :attn:. En tän päivityksen vuoksi yksistään tule kotona huomenna käymään, jos vielä mökillä viivytään, mutt kaupoilla ainakin pitää vissiin käydä ja tämä hoituu samalla.
 
Ottis
BB, MS, ikiemo ja Sariella09 näyttävätkin olevan ne, joilta ylläreitä voi odottaa, mutt muuten näyttäis siltä, ettei ihmeitä ole odotettavissa.

Miten on MS, jatkuuko lupaavat kuvotusoireet :) :heart:? Oletkos testaillut? Testaatko? Ja jos niin milloin + sata muuta kyssäriä :D??
 
Ottis
Huh hellettä, sano jänis pakkasella :ashamed:. ihan on hiki pinnassa ja nytpä edellisestä lähteemästäni viestistä näenkin, ett tunnin ja vartin sain heilua ihan täysillä, ett on kaikki mahdollinen mukana mökille pariksi päiväksi. Kirjastossa tietty piti käydä myös ja apteekissa, joten ei tää ihan pakkaamista ole ollut. Vaikein edessä eli saada kissa koppaan :). Mutt kivaa loppuviikkoa kaikille :wave: :wave: :wave: !

Plussatuulia :whistle: :whistle: +++++++++++++++++++++++++++ :heart:!
 
Ottis voipihan sen yk14 sinne listaan laitella :)

Mie kyllä kerkesin niitä O-testejä muutaman tilailla jo:whistle:..haluan kattoa, että siirtyykö ovis myöskin. Miusta ei tullunna liuskaan tasavahvat viivat viimeiks kp10 ja sitten testit loppuivatkin..
..joten ehkäpä se ovis olikin sitten kp11 ja silloin olisi tuo luteaalivaihekkin ihan normi 16vrk. =)

Koetan(siis k o e t a n ;) ) kuitenkin olla ottamati stressiä tässä kesän aikana ja jättää varsinaisen "vaavin työstön" sinne syssymmälle..ellei sitten tärppäisi kun olen silleen TJOT ajatuksella - mukava ylläri pyllärihän se olisi:heart:

Mukavaa&rentoista mökkeilyä siulle!!!:wave::flower:
 
Hello, tässä kotosalla kääntymässä. Tein äsken ehdottoman yksiviivaisen r-testin... eli mummopäivistä vaan kertovat mun kp:t. Kyllä näillä päivillä jo jonkinlainen viiva olisi ilmestynyt, jos syytä olisi.
Jos tädin kanssa seurustelette, kertokaa sille, että olis jo aika tulla tännekin... :/
Aamulla katoan taas maaseudulle. Voikaapa hyvin! t. ikiemo =)
:flower: ONNEA PÄIKKI! Ihana uutinen! :flower:
 
Iida-Karoliina: Kiitos :hug: !

Ottis: Siitähän se lähtee... Jospa tosiaan nopsaan fyysisesti kuntoon... Harvoin sitä tätiä näin kovasti toivoo tulevaksi... :/
Ei tässä hirveästi kärsi asiaa miettiä tai menee pelkäksi itkeskelyksi... Valitettavasti ei kokonaan pysty "unohtaan" kun haavat navassa ja alavatsalla sen verran kipiät vieläkin mutta kyllä se tästä...
Ajattelin o-testejä alkaa tilaileen ja varmaan tripla-family-packin heti kerralla!! :LOL:
 
Kesäiltaa kaikille!

Kunpa niitä positiivisia uutisia tulisi pian mahdollisimman monelta. Minä jään nyt ainakin kuukaudeksi huilitauolle (klinikat on heinäkuun kiinni, joten saa huokaista). Meillehän ei ilman hoitoja tapahdu mitään, Terri, ennen tyttöä tehtiin siis kolme hoitoa, joista ei tapahtunut mitään, lapsi syntyi neljännestä. Sen jälkeen on tehty kolme hoitoa, joista jokaisesta km, yksi ns. kunnollinen ja kaksi kemiallista. Ikä alkaa painaa.

Joka tapauksessa, luin just jostain lauseen 'jos jotakin haluaa liian paljon, se juoksee karkuun', ja jotenkin jäi mieleen kummittelemaan. Josko siinä olisi jotain perää? Täytyy pohtia.

:wave: :heart:
 
Lumeton: Olen alkanut minäkin asiaa miettiin noin; yritänkö/haluanko "liian paljon" ja sen takia poskelleen menee...
Aurinkoista ja hyvää huilitaukoa! :heart:

PS: Valion greippimehu löytyi sitten viidennestä kaupasta!!! :D
Muissa ei ollut edes siellä kylmäkaapissa.
 

Yhteistyössä