40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Oivikki ja Terri Kiitos :flower: kaunis teille molemmille!

Ihanaa Oivikki, ett terkka on kiva. Onnellisia neuvolakäyntejä sinulle kaikin puolin :heart:.

Terri Vaavionnea sinulle alkaneeseen kiertoon :heart:!!

MS ja mur-mur Niinhän nuo menetykset aina silloin tällöin mieltä kalvavat. Kannattais ehkä poistaa ne surusta kertovat tickerit. :hug: + :hug: !

liiza Onnellista RKTT-aikaa sinulle :heart:!

Rominas Paranemista :flower:! Mulla myös yhdensortin pahkura nivustaipeessa, kun on karvatuppi kasvanut sisäänpäin. Arvelluttaa lähteä reissuun minkäänlaisten pahkuroitten kanssa, mutt pientähän tämä vielä.

ON Kp4 menossa jo ja täti lähtenyt wegs eli elo alkaa kirkastua. Jotenkin kuitenkin tuntuu, ettei jussi meille tule ainakaan tekemällä, sillä huomenna pitäis ehtiä siivota anopin kämppä luovutuskuntoon ja pestä mökillä ikkunat ja saunakamari. Torstaina onkin sitten kotipäivä ja siivoan täällä. Tänään käytiin shoppailemassa ja ilta meni molemmilla niin lomafiiliksissä (taxfree-shoppaillen), ettei tullut tehtyä mitään asia-asiaa. Kiva vaihteeksi kuitenkin näin, ettei ole tarvinnut tapella.
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

MamaStella(40)..........kp4/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp5/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp7/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp8/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp11/28-42......yk14.................3.
Iida-Karoliina (45)......kp13/23-29....yk14.................5./1. yht.
haave3 (41)................kp16/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp17/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp17/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp23/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp29/30...........yk?...................4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp33/25-28......yk30................3.
ikiemo (45)..................kp51/20-50......y?....................4.
Sariella09 (43)............kp83/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo8
liiza (44)..............................dpo8
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.







 
liiza juu valla jo r.testiä piti dippailla,mulla ensi to on jo täti kylässä tai sit se odotettu odotus päällä ;)

jääräpää ymmälläni sitä viivanpaikkaa katselin kun samoilla davidin puikko testeillä ole ennen näyttänyt mitään :/ ja oikein tarkasti kun sitä katseli viivanpaikan molemmin puolin oli punaista väriäkin :/ liekö koko testi jo epäkuntoinen kun viim käyttöpäivä oli 2.6.2010 :saint:
..siis oikeastiko viivanpaikasta voi jo vähän toivoakin???? :eek:
 
Ottis
OD Toivotaan siihen viivanpaikkaan väriä ihan lähipäivinä :). Plussatuulta :heart:! Mulla viivapaikkaa näytti r-testi jo dpo3 lähtien ja kyllähän siihen lopulta väriä tuli, mutt se pysyvä plussa jäi kuitenkin haaveeksi. Eli kyllä se viivanpaikka jotain tietää. Parempaa onnea sulle!!

ON Anopin kämpän sain putsattua ja pitäis pakata siivousarsenaali mukaan, ett pääsen mökille siivoilemaan. Kiirettä siis pitää, mutt jussina saakin sitten levätä oikein kaikilla raajoilla ja seuraavat kaksi viikkoa perään. Kivaa loppuviikkoa kaikille ja jussin odotusta myös!
 
OD Minä en oo saanut negakierroissa edes viivanpaikkaa ja ainoat viivanpaikat ovat tulleet plussakierroilla!! Se viivanpaikka on saanut päivä päivältä lisää väriä ja lopulta oli plussa!!! Mulla ollut yleensä onestepit eli kotitestiltä tilatut halpistikut testeinä tai sitten s-kaupan pregentstickejä ja rfsun liuskoja.
 
RKTT-listalaisille plussa puhalluksia oikkein urakalla..tuostapa läksi..PUUUUUH:whistle::heart:!!!

..ja tietty KAIKILLE MUILLEHIN!!!!:heart:

onlydream ..jep, kyllä monella viivan paikka on tiennyt plussaa hieman myöhemmin =)..niin ja jos vielä punastahin pikkisen näkyy jo!! Toivon sen viivan saavan punertavaa väriä kohta jo enemmänkin!:heart:


ON..ovis jomotuksia kivasti molemmin puolin munasarjoja mutta testaillutpa en ole vielä, enkä taidakkaan..menenkin tämän kierron mutu tuntumalla..kattotaan, olisko parempi onni matkassa:) ..

Luulenpa, jotta se ovis olisi tuossa la-su tietämillä..pitänee koettaa hyödyntää se sitten - mikäli voimia&haluja tuntuisi meiltä miehekkeen kera löytyvän.
..tänään illasta jos huonot simot ajaisi miehen pussiloista poijjes, semmoinen on oloinen nyt!! :D


Mukavaista illan jatkoa kaikille!!!:wave:

Ps. Mie muuten aivan RAKASTAN tuota Valion greippimehun makua, kohta 2l olen sitä kitannut - Nam!!:p ..ei "suuria" limoja näy vielä..odotellaan ;)
 
Rominas toivottavasti alkaa punoitus ja märkä hävitä.

Onlydream toivottavasti tulee väriä siihen viivanpaikalle pian d =) b

Ottis huh oletpa ollut ahkera!

Mur-Mur miestä lämmittelmään, kun siltä tuntuu. Greippimehu on hyvää :p

 
Perjantaina sitten poistun kotimaan kamaralta ja lähtölaskenta häihin alkaa. :) :heart:
Siellä on vielä jotain pientä puuhaa, mutta siis pääosin kaikki on valmista.
Tein tänään Stellan kanssa 20km vaunulenkin joten on ainakin taattu että hääpukuun mahtuu, eikä mistään mikään tursua yli. :LOL:
Kuulumisiani päivitän aina mahdollisuuksien mukaan blogiini.
Vielä en kuitenkaan ole pitkäksi aikaa sanomassa heippa, ehkä huomisiltana sitten.
 
Testi puutteessa meni hän ja pissi sitten siihen eiliseen tikkuun :LOL: :LOL: no eihän se ollut edes kuivunut eilisestä... eikä posti tuonut vielä tänään uusia tikkuja eli jännityksessä mennään kohti juhannusta.
Liekö terojen ansiota vai mitä, kun tuhru tiputtelua ei ole vielä näkynyt vaikka monesti alkaa jo kp 22-23 :eek: ,no jos ei huomenissa vielä tuhruta rupeaa toiveet nousemaan aikasten korkealle :D

Oikein mukavaa juhannusta leidit :wave: :wave:
 
:wave: Kaikille!
Tulin toivottamaan kaikille ihanille +/- 40 v naisille oikein mukavaa Juhannusta :heart:

Ja oikein paljon onnea happihypylle ja Oivikille plussista! :heart: :heart: Ja erityis onnenpotku Oivikille, kun ensimmäinen tuloillaan!!! Paljon paljon tarraa pikkuiselle! :flower:

Itsellä ei mitään uutta, tässä just odottelen tätiä paikalle. Nousi jo toiveet korkealle tossa pari päivää sitten, kun alkoi olla kaiken maailman oireita (mukamas) mutta nepä sit hävis ku tuhka tuuleen ja tätiä tässä vartotaan taas... :headwall:

Mutta eipä anneta sen hidastaa tätä keskikesän juhlaa!
Mukavaa Jussia siis kaikille ja paljon haleja!

Oon kurkkinut teitä aina sillon tällön salaa täältä taustalta B)
 
Hyvää juhannusta teille kaikille ihanaisille!!!

Palaan seuraavaksi linjoille tukevasti rouviintuneena. =) Siis ihan virallisena Rouva B:nä.
Nikin saatan muuttaa joko Mrs.B Tai Mrs.MS. :heart: :heart: :heart:
Näillä näkymin palailen palstailemaan 26.7. Mutta aika sen näyttää. Oikein rakkauden ja plussien täyteistä kesää kaikille!!! Ikävä teitä tulee, mutta pärjättävä on. :) :hug: kaikille...
Blogiania aika ajoin päivittelen ja kuulumisiani siis löytyy sieltä!!! Nähdään!!! :wave: :wave: :wave: :heart:
 
MamaS ihania häitä :heart: :heart: ja mahtavaa häämatkaa toivottelen teille. :flower:

LB :wave: kiitos! Kyllä tarralle on käyttöä :heart: . Mukavaa kesän jatkoa sinne vai oltetko täällä Suomessa lomalla??

Mur-Mur ihana ilonen kukka kuva!

Onlydream voi miten jännitävää + :whistle: sinne sitten seuraavaan tikuun.

Oivikki ja Suoma
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

MamaStella(40)..........kp5/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp6/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp8/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp9/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp12/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp14/23-29....yk14.................5./1. yht.
haave3 (41)................kp17/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp18/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp18/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp24/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp30/30...........yk?...................4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp34/25-28......yk30................3.
ikiemo (45)..................kp52/20-50......y?....................4.
Sariella09 (43)............kp84/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo9
liiza (44)..............................dpo9
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Ehtoota! Taitaa olla väki kesälaitumilla :). Täytyy tunnustaa, ett tänään meinasin ihan unohtaa tän päivitysjutun. Nurmikkoa kun viiden-seitsemän välillä ajelin, muistin, mutt sitten piti taas heittää keikka anopin kämpille ja just vasta kotiuduin ja ihan kunnia-asiakseni otin tehdä päivityksen ennenkuin teen yhtään mitään muuta. No joo, kukkiahan minä tuossa välillä jo kastelin, mutt sitten otin lasillisen valkoviiniä ja istahdin ihan rauhassa koneelle.

OD Harmi ku ei niitä testejä ollut kätösillä. Koko jussinko joudut nyt piinailla testeittä? Eiku apteekkiin nyt vaan edes yhtä testiä hakemaan :heart:! Plussaa sulle puhkun :whistle:.

mur-mur Ihan hyvä asenne sulla olla testaamatta ovista. Minä olen ajatellut maanantaina tehdä ekan ovistestin ja ke viimeisen. Tai kyllä mä vähän ajattelin, ett ottaisin matkaan mukaan yhden testin myös, meinaan jos ei se huippu jo tiistaina tai keskiviikkona lasiin napsahda.

Oivikki On totisesti ollut hulinaa. Eilen menin mökille ja siivosin puol yhteentoista asti ja aamulla jatkoin yhdeksältä. Tänään tulin puolen päivän aikaan kotiin ja nippanappa maltoin macajauheen nauttia ku kirmasin jo kotona ikkunoita ulkoa pesemään. Sitten tulikin pikku tauko ku miehen veljeä odoteltiin mukaan kauppareissulle eikä sillä välin osannut oikein mitään tehdä. Paitsi, ett kissanhan mä sillävälin harjasin juhannuskuntoon ;). Sitten teinkin henk.koht. ennätykseni nurtsin leikkuussa ja ajoin koko pihan yhtän taukoa lukuunottamatta puolessatoissa tunnissa. Nyt illasta pesin anopin kämpän pesuhuoneen ja ikkunat ja vielä kerran pyyhin lattiat kostealla ja kävin sitten miehen veljen kanssa limsalla kovan päivän päätteeksi. Tässäpä tätä on ollut tohinaa tosiaankin ja koti on kuin pommin jäljiltä :(. Eli ku tässä hetken huilin, alan järjestellä paikkoja täällä, mutt olen päättänyt, ett käsiäni en enää tänään pesuveteen kastele, on nimittäin sormetkin niin tikkuset, ett näillä ei pian kärsi edes naputella jos vielä jotain teen.

MS Ihanaa ja ikimuistoisen kaunista hääjuhlaa teille. Paljon onnea suhteen virallisestamiselle :flower:!
Mutt nyt toistaiseksi, Ottis vaikenee :). Psst. Hyvää jussin aatonaattoiltaa kaikille!
 
Ottis
Rominas Jos tuolla "antoisalla" on kaksoismerkitys, niin minä jään kyllä osattomaksi just nyt, sillä 'perinteitä noudattaen' mies viettää tän yön mökillä, kun minä vietän omaa kotijuhannusta täällä. Mutta mutta.. Perinteisiin kuuluu myös juhannusaamun pupuilu, joten toivossa elän =).

Tässä aiemmin illalla ihmettelin mikä kumma kirraa vasemmalla puolella alamasussa, mutt vihiroon oivalsin, ett ovishan se siellä tekee tuloaan ja munis kutkuttelee. Toivon niin kovin, että se olisi just SE Munis, josta me saadaan vauva :heart:.
 
Tervehdys mökkimaisemista! Just palasin kotiin ja just ennen kotimatkaan lähtöä huomasin, että täti punahelmojaan mulle heiluttelee... Ehtikin tuo kierto venähtää melkoisesti! Olisin huomenna varannut lääkäriajan, mutta säästyi nyt sekin raha.
Ei tämmösillä kierroilla enää kovin tosissaan voi kuumeilla...! Mutta hetken varmaan vielä jäähdyttelen kuumetta ja leikittelen ihmeiden spekulointien voimalla. :LOL:
Suloista juhannusta kaikille! :flower: t. ikiemo :flower:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp1/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp6/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp7/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp9/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp10/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp13/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp15/23-29....yk14.................5./1. yht.
haave3 (41)................kp18/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp19/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp19/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp25/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp31/30...........yk?...................4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp35/25-28......yk30................3.
Sariella09 (43)............kp85/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo10
liiza (44)..............................dpo10
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
No hei taas!
Nytpä mä olen vähän ymmärkäisenä täällä näin Juhannuspäivänä, että huh, nimittäin tein aamulla testin ja tämmönen tuli
http://www.aijaa.com/v.php?i=6364272.jpg

sorry mä en nyt muista mikä linkki se pitikään tähän lisätä...poistan ylimääräset hetimiten..

eli siis mä näen tossa haalean viivan!!!! :heart: :eek: Tänään (tai eilen) on siis menkkojen alkamispäivä normaalisti.

Mutta nyt tietenkin pelottaa että tässä käy samoin ku edellisilläkin kerroilla että se viiva tulee viikon päästä housuihin :'(

Pitää nyt toivoa parasta ja pitää peukaloita ja varpaitakin pystyssä. Please jos vaan voitte niin pistäkää myös peukalo pystyyn, kaikki apu on nyt tarpeen :heart:

Herra karhu on jo 1.5 viikkoa ollut sitä mieltä että mä oon raskaana, ja sanoikin tossa muutama päivä sitten kun sanoin että oireet katos, että hän ei ole vielä luopunut siitä tunteesta että mä oon raskaana ja oikeassahan tuo näyttäis olleen. Ihme tietäjä! Tuntee paremmin mun kropan sisukset ku mitä itse :xmas:

Nyt painun sohvalle makoilemaan, iski nimittäin älytön kurkkukipu eilen (jonka luen myös yhdeksi oireeksi) ja lämmöt oli yli 37...hutera olo.

Ihmeiden aika ei ole ohi näköjään!! :flower:
 

Yhteistyössä