40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Sie LB sen plussan nyt Jussin aattona sait, mahtavanupeansuperihunaaaaaa!!!!!!!:wave::flower:

Suuren suuri rekkalastillinen tarraa&vaaviliimaa nyt siun pienelleis matkaan!!!!:heart::heart::heart:..ja ISOT d =) b peukutukset myöskin!!

Ps. linkitit ihka oikein tuon kuvan ;) voi kun miekin tuommoisen saisin Juhannuksen jälkeen.. :)
 
Voi kiitos murmur :heart:
Tuntuu kyllä ihan uskomattoman ihanalle ja uskomattomalle, mutta ei voi mitään että se pelko kolkuttaa takaraivossa kokoajan ja epäusko...mutta, pitää vaan yrittää nyt pitää yllä positiivista mieltä :)

..se olin minä joka olin jo juhannuspäivässä |O
 
Niin ja pitää vielä sen verran kertoa, että tässä kierrossa en edes tiedä millon oli ovis, en tikuttanut en tuntenut sitä. Mentiin ihan näppätuntumalla ja katoin vaan perhesuunnittelun sivuilta että millon sen pitäs olla ja sillon pupuiltiin mikä voitiin, nimittäin meillä sattu just vieraita sillon suomesta.

Mut muuten, en tiedä onko ollut vaikutusta mutta alotin aamukävelyn tossa n. 1.5 kk sitten, joka aamu tunnin kävelylenkki ja syön kunnon aamiaisen (puuroa!!!) jota siis ennen en syönyt koskaan, alotin aamut kahvilla ja vedellä :(
Ja nyt juon ainakin 2 l vettä päivässä.

En tiedä onko noilla mitään merkitystä tämän kanssa, mutta varmaan muun hyvinvoinnin kanssa kyllä :)
 
LB eli..stressi jäi poijjes siltä osin kun tikuttelut jäi =) ja varmasti tuolla liikunnalla&hyvällä aamupalalla oma osuutensa myöskin!!!:heart:

..meillähin nyt vieraita ja ovis luultavasti huomenna..pupustellaan jos tuntuu siltä..ja voidaan:p
 
Hyvää juhannusta kaikille :flower:

Ihanaa onnea!!! :heart: LB iso paketti pikanan tarraa ja liimaa sinne. Ei ainakaan haitannut tuo liikunta ja kunnon aamupala. Minä jätin karkin ja kofeiinin tässä tärppi hoidossa kokonaan pois, mutta samallalailla en teidä vaikuttuiko se mitenkään, mutta haitannut ei ainankaan.

Ikiemo onnea alkeneeseen kiertoon, jospa tämän olisi se ihana + kierto.

Ottis reipas nainen olet :) . Hyvä, että ovis tekee tuloaan. Matka sinulla lähestyy kovaa vauhtia.

Mur-Mur Rentoa juhannuksen jatkoa teille sinne :wave:
 
Kiitos kannustuksesta Oivikki! Lähden torstaina tyttöporukassa viikoksi Espanjaan, joten seuraava ovisaika saattaapi mennä sivu suun... Mutta reissuun lähdöstä en toki valita! B) Palajan kp15. Mutta en kyllä enää yritäkään laskelmoida mitään tämmöisen miten sattuu heittelehtivän kierron kanssa. Aurinkoa vaan kaikille! Ja onnea LB! =) t. ikiemo =)
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp2/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp7/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp8/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp10/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp11/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp14/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp16/23-29....yk14.................5./1. yht.
haave3 (41)................kp19/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp20/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp20/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp26/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp32/30...........yk?...................4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp36/25-28......yk30................3.
Sariella09 (43)............kp86/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo11
liiza (44)..............................dpo11
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Näin se vaan on, että keskikesän juhlaa vietämme :flower: Uskomatonta mitä vauhtia tämän aika menee eteenpäin. Juurihan oli joulu :xmas: !

Ikiemo ihana matka sinulla tulossa B) .

onlydream ja liiza rapisteletteko jussin kunniaksi? ++ teille.

LB testastitko tänään? Onnea sinne edelleen :heart:

Oivikki ja Suoma
 
Juu murmur niin se taitaa olla että kun vähän löysää naruja niin sit tärppää :) Paljon onnea teidän juhannuspuuhasteluihin :flower:
Ja paljon onnea kaikille niihin pupuhommiin! :heart:

Kiitoksia paljon onnentoivotteluista! Onnea tarvitaan :heart:
Mä oon nyt jotenkin ajatellut näin että jos mä tästä ensimmäisestä viikosta selviän niin sit helpottaa. Kaks km takana jotka molemmat ihan tässä alkuraskaudessa, ensimmäinen venyi kyllä vk:lle 7, mut luulen että ainoastaan Progestanien ansiosta.

Niin siis Oivikki testattu on tällekin aamulle ja samanlaista haaleaa näytti (erimerkkisellä testillä, jolla en oo ikinä saanut vahvaa viivaa). Yritän nyt kuitenkin olla stressaamatta ja pysyä kaukana netistä ja kaikenmaailman hcg arvojen nousutaulukoista, ne vaan saa hermostumaan ja mitään hyötyä siitä ei ole.

Oireita kyllä kovasti pukkaa; kurkkukipu ja nuha, jotka pahenee aina illalla, metallin/veren maku suussa ja ontto olo vatsassa=aina valmis syömään, väsymystä (just otin tunnin torkut) ja pierettää, ku palokunnan hevosta :LOL:

Jospa tämä nyt kestäis sen 9 kk, oisin ikionnellinen!!! :heart:
 
Jussia juhlittu ystävien kera hilitysti ;) ja mukavaa oli kyllä. Kelitkin niin suosivat, ettei voi valittaa!! =)

Tänään siskon&poikasen kera jo päivällä saunottiin ja ihan vastojen kera - aaah sitä ihanaa koivun tuoksua mikä tulikaan saunaan ja iholle!! :)
Vieraittemme lähdettyä kotimatkalle ja poikasen leikkiessä kavereiden kera, mie&siippa hieman "tykättiin" toisistamme, nyt on siimahännät paremmassa tallessa.:p

Hedelmällistä Juhannuksen jatkoa kaikille!!:heart::flower:
 
LB voi kun ihanat naurut sain tuosta siun lausahduksesta..
..ja pierettää, ku palokunnan hevosta.. :LOL:

9kk:n pitkäääääääääää pieretystä siulle toivon - jos näin voipi leikillisesti sanoa..ja vähän tosissaankin!! :D:heart:
 
Onnea onnea Little Bear :heart: :heart: :hug:


ON:tuhruja ei ole vielä näkynyt :/ hieman on toiveet jo korkealla ja ajettelinkin tässä päivällä kunhan ole saanut riittävän kauan aikaa pihdattua vessassa käyntiä pissiä purkkiin ja korkata cb:n digi testin, pelottaa vaan jos tulos onkin taas se mitä ei toivoisi :eek: hieman on menkka jomotus ja öllö olo,pissalla on saanut ravata tuon tuosta ja tissit ei ole kipeät mutta täyteläiset...
Palaan muutaman tunnin päästä tuloksia kertomaan,....pelottaa... :|
 
onlydream SUUREN SUURI :heart: ++++++++++++++ :heart: puhu PUUUUUH:whistle: täältä läksi sinne!!!!:wave:

..ymmärrän pelon hyvin..kovaa ja korkialta sitä kun tippuu usiamman kerran..MUTTA..nyt kovasti peukutan siulle d =) b :heart:+:heart: puolesta!!!!!
 
..pakko tulla tunnustamaan.. :whistle:

Kyllähän mie vanhasta(pahastako?)tottumuksesta O-testiä kuitenkin pisussa uittelin.. :headwall:.. ;)

..ja tuli super vahva viivanen melkein heti kun pisu tikkuun imeytynyt - testiviiva todellakin paljon tummempi kuin control viiva!!

..niin..ja ovis+ nyt kp11 ei kp10..alkaako kierto palailemaan entisen laiselleen, jää kuitenkin vielä nähtäväksi..tästä kuitenkin sitten hyvä jatkaa :) ..

Vähästä sitä imeisen laps on onnensa kukkuloilla!! :D

Mukavia kesäpäiviä kaikille teille:wave::flower:
 
LB upeata, että tikussa on + edelleen. Ei niistä viivojen vahudesta pidäkään stressata. Edelleen hyviä ajatuksia sinne pienelle ja sinulle.

Onlydream peukut psytyssä täällä + puolesta. Aamulla kuintenkin kannattaisi testata silloin on sitä hcg eniten pissassa.

Mur-Mur onnea oviksesta ja sen hyödyntämisestä!!

Minulla alkon nyt loma B) , sopivasti aurinkokin paistaa ulkona, tuuli on kyllä aika kova. Loma matkaa olin suunnitellut yhden ystävän kanssa Viroon, ( ei olla mitään varattu ), mutta taidan luistaa siitä. Parempi täällä kotomaassa jännäillä tätä raskausden etenemistä.

Oivikki ja Suoma :wave:
 
Ottis
LB Kyllä toi ihan selvä plussa on :heart: :hug:. Onnittelut :flower:! Vauvaliimaa ja tarrasukkia. Aivan onnesta ymmyrkäisenä täällä olen =).

OD Peukutuksia :heart:!

Mur-mur Onkos ovis nyt hyödynnetty :)?
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45)..................kp3/20-50......y?....................4.
MamaStella(40)..........kp8/28-3?.......yk3..................6./2.yht.
Ottis (42)....................kp9/25-28.......yk13................1.
mur-mur (44)..............kp11/25-28..yk14 (km2/10)......3./2. yht.
Inia (43)......................kp12/26-30......yk23.................1.
taavi166 (38)..............kp15/28-42......yk14..............3.
Iida-Karoliina (45)......kp17/23-29....yk14.................5./1. yht.
haave3 (41)................kp20/28-36.....y.2v..................3.
liiza (44)......................kp21/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp21/31...........yk3..................6.
onlydream (37)...........kp27/23-29.....yk?...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp33/30...........yk?...................4./1.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp37/25-28......yk30................3.
Sariella09 (43)............kp87/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT

onlydream (37)..................dpo12
liiza (44).............................dpo12
mur-mur (44).....................dpo-1
[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 

Yhteistyössä