40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Tulipa vielä tosta haamukuvastani mieleen, ett meillä näyttäis kameralla olevan nyt kuvia yli vuoden ajalta ja ku niitä tuolla reissun päällä yksi ilta aikani kuluksi kattelin, huomasin siellä vielä olevan kuvan siitä viime vuoden toisesta plussastani. Ekan plussan sain dpo16 tiistaina ja seuraavan testin tein lauantaina päiväpisusta ja testiviiva oli totisesti melkein kaksi kertaa vahvempi kuin kontrolliviiva. Joskus täälläkin mietiskelin sitä testiä, ett oliko vahvistunut ensimmäisestä, mutt nytpä on sekin asia varmentunut.

Surullisen haikea on olo, mutt ei auta kuin elää päivä kerrallaan etiäpäin. Kivaa perjantaiehtoota kaikille. Mä luulen, ett otan tässä pienet kauneusunet ku mieskin lähti käymään toimistolla. Huomenna on mun synttärit, joten oletan olevani oikeutettu nautiskelemaan muutaman jääkylmän siiderin tänä iltana kaksosveljeni kera :). Hikistä tuntuu olevan täällä kotomaassakin. Itseasiassa hikisempää kuin Kreikassa, tai ainakin kosteampaa.

 
Kiitti Ottis kilppari tiedoista =)
..ja kyllä miekin tuota juuri mietiskelin, jotta TSH nousee ja T4V laskee..miulla on vielä kolesterolit kooooorkeat, :/ joten sekin tukisi tuota "piilevää" kilpirauhas sairautta! :/ ..

Käyn nyt vielä siinä yhdessä kilppari kokeessa - itse asiassa, lääkäri määräsi uudestaan vielä nuo TSH:n ja T4V:een??..haluaa nähdä, onko vajaan 1kk:n aikana muutosta mihinkään suuntaan tullut..käyn niissä varmaan vasta tuolloin 29.7 miehen vapaapäivänä.

Kuuleppa Ottis , mie laitan siulle synttäri Onnittelut täältä näin virtuaalisesti - juhli vain ihan kunnolla ja lomaile rentoisesti!!!!..tässäpä kakkusta..
..kukkasta..ja hieman "kuplivaa"..

:heart: mur-mur
..miullahin täällä siidukkata&valkoviiniä - Skooool!! :p
 
I-K :hug: tädin tulosta..mutta onneksi ei sitten viivytellyt pidempään.
Uusi kierto alkoi ja Onnen pipanoita siihen toivottelen!!:heart:

2v-Hääpäivä Onnittelut sinne!!!

..miulla&miehellä tulee yhteistä taivalta tallattua 5.9.2010 7v. :)
 
Kävin saunassa 20minsaa sitten..ja taas hiki valuu ihan tässä konehella istuksiessa..olen kyllä joku hormoonihirviö!!!! :eek: :D
..pihalle on taas mentävä, siellä pikkasen virinnyt tuulianen - luojalle kiitos! :saint:
 
Liiza surullista :hug: .

Haave + peukutus sinne.

Mur-Mur jospa nyt tosiaan tulisi tuo ihana synttärilahja. Toivottavasti tuo kilppari asia ratkeaa parhain päin.

Iida-K negasta ja tädistä harmitus. Onnea alkaneeseen kiertoon.

Rominas hyvää RKTT aikaa!

Ottis Tervetuloa matkalta! On tosi ikävää, että taaskaan + ei pysynyt ja vahvisunut! Mieleen tuli tuo tukimuksiin hakeutuminen (te molemmat), jos sieltä löytyisi jotain apua???? Tsemppiä uuteen kiertoon ja ihanaa synntäripäivää!!!
 
Tässä päivtystä ja taustaa

Olen siis 45 v ja jo kolmen lapsen äiti.Lapsista jo kaksi aikuista ja kolmas pian pahimman murkkuiän ohittanut. Nykyisellä miehelläni ei ole omia lapsia ja suuri haave yhteisestä lapsesta on ollut. 2-3 v olemme yritelleet suuri haave silmissä siintäen. AInakin minä olin jo toivoni heittänyt vaikka gyne sanoikin kaiken olevan erittäinkin kunnossa. Ikäkin alkoi huolestuttaa.
Nyt sitten plussasin Kp 36 ja 37, (viim kk 8.6-10), kierto on ollut 30-33 pv. Kovin alussa siis ollaan, mutta olo tuntuu pinkeältä, väsyneeltä ja hiton onnelliselta. Pieni peikko kuitenkin asustaa, meneekö kaikki hyvin. Monta mutkaa edessä voi olla.

Tilasin jo ajankin gynelle, mutta sain sen vasta elok puoliväliin ja silloin viikkoja n 10... sitä ennen tahtoisimme jo tietää onko napero kasvamassa oikeassa paikassa. No toisaalta, jos jotain on hullusti sen kyllä huomaa.

Peukutuksia toivon kaikille asiaan kuin asiaan :heart: En ole vielä ihan perillä mitä kaikkea kenellekin kuuluu, koska en ole jaksanut lukea

Mukavaa viikonloppua
-AinoEmppu-
 
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)....................kp?/28..........yk1..........2.
Ämy (41)....................kp13/27-30....yk1........4.
Iida-Karoliina (45)......kp2/23-29....yk15.................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp4/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp7/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp7/25-28..yk15(km2/10)......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp8/25-28......yk31................3.
Rominas (40)...............kp12/25-27....yk12.............2.
haave3 (41)................kp17/28-36.....y.2v..................3.
onlydream (37)...........kp17/23-29.....yk?...................3.
ikiemo (45)..................kp24/20-50......y?....................4.
MrsBree (40), née MamaStella.....kp28/28-3?.......yk3.......6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp35/28-42......yk14..............3.
liiza (44)......................kp41/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp41/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp53/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp107/40...........yk?..................5./1.yht.



RKTT


onlydream (37)..................dpo4
Rominas (40)...............dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Kiitos kaunis kaikille synttärionnitteluista :flower:!

Oivikki Mulle vois nyt ton iän muuttaa 43:x. Voi herran jee, että se nyt näyttää isolta luvulta. Ai niin juu ja mut saa ottaa pois RKTT-listalta. Tänä aamuna jääräpäisesti vielä testin tein, vaikka pylly onkin falskannut jo neljättä vuorokautta ja puhdas negahan se oli. On noihin testeihin näemmä sittenkin luottamista.

mur-mur Mä olen sitten vielä pari viikkoa vain vuoden verran sua nuorempi. Mutt niinkus AinoEmilia sitä todisti, niin voihan vielä 45 vuotiaanakin tulla raskaaksi, joten eihän luovuta toivosta vielä ;).

I-K Hääpäiväonnittelut täältäkin :flower:! Ikävää, ettei sitä plussaa tullut tätä päivää lisäjuhlistamaan :hug:. Mutt jos se yhtään lohduttaa, niin nyt ainakin voit ottaa skumppaa huoleti.

AinoEmilia Kiitos lisätiedoista, ne nyt tonne yrjöklubiin lisäsin. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

ON Mun synttärit on näemmä aina samanlaisia. Mies ikäänkuin rankaisee mua vanhenemisesta ja aloitti jo eilen mököttämisen. Ei naukkaillut mun kanssani siduakaan, vaan ihan itsekseni jouduin ryypätä. Tänä aamuna sitten postilooralta tullessaan sanoi, että "Hyvää syntymäpäivää!" samalla kun antoi minulle siskolta tulleen ja eiliseltä laatikkoon jääneen synttärikortin :LOL:. Mutt positiivista tässäkin on se, että joskus ammoin 38 v täytettyäni en ole sitten enää 'vanhennutkaan', kun ei mulla ton miehen elämässäni ollessa ole ollut synttäreitä lainkaan, tai niitä ei ole voinut viettää :ashamed:.
 
Mahtava juttu, Ainoemilia!!! Huikeat määrät onnentoivotuksia teille! Muistan kyllä kun kirjoittelit tällä palstalla. Olen täällä tälläviisiin laiskanlaisesti roikkunut jo pienen ikuisuuden... =) Koska olet kanssani samoissa ikävuosissa, on tarinasi aivan erityisen ilon aihe. (Tietenkin iloitsen, kannustan ja hurraan kaiken ikäisten tärpeille!) Käythän täällä tarinoimassa.
Kaikille terkut sekä Espanjan, että hämäläisen mökkimaiseman helteistä. Nyt hikoilen taas täällä pääkaupunkiseudulla. En valita, vaikka hiki virtaakin.. :p
Tällä kierrolla en tiedä onko Oili kyläillyt ja koska. Muutama simotallennus on tehty ihan random-arviolla. =)
Synttärionnittelut Ottikselle!
Aurinkoisin terveisin, Ikiemo B)
 
AinoEmpulle täältä vielä paaaaaljooooon tarraa&liimaaa!!!:wave::heart:

Ikiemolle kesäterkkuja:wave::flower:&plussatuulia!!!:heart:

Ottis jos sie täytit 43v ja mie täytän 3.8 45v..eikös siinä tulee vajaata 2v ikäeroa?.. ;)..miulla ja siskollani ikäeroa on VAIN 10kk ja 8pvä.

..voi tuota siun siispais:( miten ei nyt edes synttäreitä muista, tahi juhlista vähän edes siun kansais!!!! :eek: ..mokoma, en paremmin sano..

Jeps, kyllä mie vielä yritystä jatkan ainahin vuoden loppuun ja katsellaan kuis käy :)..kyllähän ne toiveet ei k a u h e a n korkealla ole ja tärpin käydessä olisi varmasti pelko - isokin, peppusessa sitten alkuun :ashamed:..no, se sen ajan murhe olisi sitten..
..tuo Progesteroni testi kertoo jo jotain,(tapahtuuko ovulaatio) kunhan siellä olen ensin käynyt.

Me käytiin yhdessä autokaupassa tänään ja aikas sopivakin peli löytyi =) 2007 mallia ja ajettu vain 34000km hinta 10900e!..muutaman saturaisen meni meidän budjetin yli kylläkin..kattellaan nyt vielä muutama liike ja päätetään sitten, ei ole niin kiirus. Miehellä alkaa loma 7.8 ja sitten on enämpi aikaa kierrellähin.

Kohta lähdetään pihalle grillailemaan. Teen valkosipuliperuna-kebablastu-pippurituorejuusto nyyttejä-nams :p ..ja ostin mie kolme oluttahin ittelleni B) ..maha senkus kasvaa..kasvaa..kasvaaaaaaaa :whistle: :D

..Ai niin, pakko mainita vielä..

Mies kysyi äsken silleen hyyyyyvin varoen": milloinkas sitä voisi taas niin kuin harrastaa stippadippadaa"?? :p ..mie vaan tuumasin että: "Tänään esim. kun tuo ilmakin jo hieman viilentynyt" :whistle: ..ollut tuo miehekkeeni puuttehessa(no, 3vko) kun näin kuumalla ei minua olleskaan huvita pupustella..

..eli, lemmekkäitä puuhasteluja sitten illemalla olisi tiedossa ;) ..
 
Ämy
Palaan tänne palstalle kuumeilemaan keväisen keskenmenon jälkeen. Nyt alkaa eka yrityskierros ja kp 13 menossa kierto on 27-30 päivää. Neljännestä tässä haaveillaan. Ja ikää 41v.

Kysymys raskausdiabeteksestä , onko kenelläkään ollut insuliinihoitoisena aiemmin ja oliko sellaisia vaikeuksia että sokerit olisivat laskeneet liian ALAS? Sujuiko insuliinihoito muuten ilman vaikeuksia. Mulla aiemmin ruokavaliohoitoinen rd mutta nyt ikää jo niin paljon enemmän ja painoindeksikään ei ole kyllä alhaisempi....Siis pelkään niitä mahdollisia insuliinejä.

Kaikille suotuisia plussatuulia!

T.Ämy
 
On: Nyt olisi ma, ti ja ke päivittäjän paikka auki... Olisiko innokkaita????

Meillä alkaa muutto "talvikotiin" ja remppa vähän kesken, joten nämä viimeiset kk (ennen kuin sitten palaan "oikeaan" työhöni) tulee olemaan tiivistä pakerrusta. Talo pitää saada kuntoon ennen kuin lähden takaisin tien päälle.
Pysyn kyllä listoilla mutta en välttämättä ehdi päivittäin käydä piipahtaan.

Jahti on kuivahtanut tässä tohinassa kun tässä kahden asunnon välillä nyt sompaillaan ja mulla vielä noita ilta/vkonloppu töitäkin pelissä. Mutta jospa huomenna samaan osoitteeseen eksyttäs yöksi :D

Jees, mutta nyt nukkuun kahden koiran kans! Hyviä Unia!!!
 
Ämy kiva kun palailet kuumeilemaan kansamme - hurrrrrrrjasti plussatuulia!!!:heart::wave:
..oletko miten palautunut km:sta - kuinka voit :) ..onko kierto pysynyt entisenlaisena/pituisena?..entäpä ovis..tuliko sekin niin kuin ennen?..hirmusti utelen, eikä pakko laisinkaan vastailla:whistle: =)

RD:stä Ämy..miullahan se oli -04 raskaudessa. Kovin pitkään en kerinnyt pistelemään n. 15vrk.
RD todettiin rv28+4 ja aluksi koetettiin ruokavaliohoidolla ja rv32+5 insuliinihoito sitten.
Lääkkeenä oli:
Humalog 3+3+3yks.(ei toiminut, aamuisin kauhea olo aamupalan jälkeen)
Rv 33+6 vaihdettin Protaphaniin 6 yks. aamuisin(sopi jo paremmin)
..sitten vielä vaihdettiin sairaalassa takaisin Humalogiin, 2yks. ennen päivällistä..(en muista miksi vaihdettiin?)

Vaavi oli pieni miesi mutta terve: syntyi rv 34+6 2201g ja 46cm, parisen kertaa valohoidossa ja eka yön sokeritipassa. Söi hanakasti tisua&pullostahin ja kasvoi silmissä..äiskän pieni lähtee sitten jo elokuussa eskaan - Kääk, miten aika rientääkään!! :):heart:

En kokenut mitään suurempia ongelmia insuliinihoidossa..ainut tuo pistäminen ja mies sen hoisikin mallikkaasti - mie en pystynyt(mammari :whistle: )
..mieshän pisti myös Fragminin miun masuuni,(hepariini) siinä olihin jo suuuurempi piikki - Huih!! :D

Älä Ämy kuitenkaan turhaan edeltä sure tuota mahdollista RD:tä ja jos insuliiniä joudut pistämään, se menee kyllä ihan hyvin - usko pois!! :)

Tilda69 ensiksi pahoitteluni keskenmenosi johdosta, lämmin:hug:
..itsellänikin se oli 25.1 rv8+3(6+6)(kohdun tyhj. 2.2)..ja täällä myös useammalla kuumeilijalla ollut myöskin..suru juttuja ja naisen eloon yllättävän usein kuuluvia..

Kovasti plussatuulia siullehin laittelen ja tervetulleeksi lämpimästi toivottelen!!:wave::flower::heart:

Ps. Haluatko RKTT-listalle jännäilemään =)
RKTT= "Raskaana kunnes toisin todistetaan"
 

Simppatili avattu ja eka O-testin dippailen tuossa tunnin päästä, kattellaan mitä se näyttääpi. =)
..kattelin miehen työvuorolistaa ja ONNEKSI on ma-ti lyhyemmät vuorot töissä - jaksaa minnuun "panostaa" paremmin sitten! :p ..ovis luultavimmin keskv. 21.7..


Mukavaista kesäistä( ei niin kuumaakaan onneksi enää )sunnuntai päivää&+++++++++!!!:wave::heart:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Tilda69 (42)................kp?/28............yk1..................2.
Iida-Karoliina (45).....kp3/23-29.......yk15................5./1. yht.
Ottis (43)....................kp5/25-28.......yk14................1.
Inia (43)......................kp8/26-30......yk24.................1.
mur-mur (44)..............kp8/25-28..yk15(km2/10).......3./2. yht.
Ballerina Bolero (40)..kp9/25-28......yk31.................3.
Rominas (40)...............kp13/25-27....yk12.................2.
Ämy (41).....................kp14/27-30.......yk1.................4.
haave3 (41)................kp18/28-36.....y.2v..................3.
Haave2010 (??)..........kp18/29.....yk2(km06/10).......4./1.yht.
onlydream (37)...........kp18/23-29.....yk?...................3.
ikiemo (45)..................kp25/20-50......y?...................4.
MrsBree (40), née MamaStella,kp29/28-3?....yk3..6./2.yht.
taavi166 (38)..............kp36/28-42......yk14...............3.
liiza (44)......................kp42/24-27.....yk27.................4.
Rinafina (44)...............kp42/31...........yk3..................6.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.......yk11.................1.
amanta65 (44)............kp54/30...........yk?...................4./1.yht.
Sariella09 (43)............kp108/40...........yk?................5./1.yht.



RKTT


onlydream (37)............dpo5
Rominas (40)...............dpo1
Tirlittan1968 (42).......dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Rominas päivityksistä..mie itse henk. koht. en edelleenkään ole halukas :| ..mutta jospa löytyisi joku halukkaampi?..tai sitten mennään vaan niillä päivittäjillä, jotka ovat jo lupautuneet ja sehin miusta ihan hieno juttu!! =)
 
Ottis
Tilda69 Tervetuloa :flower:! Pahoitteluni kokemasi km:n vuoksi. Ei ole kiva kokemus se.

Ikiemo Kiitos onnitteluista :flower:! Plussatuulia sulle täältä puhkun :whistle: +++++++++++!

mur-mur Noinhan nuo laskut oikeasti menee, mutt musta on kiva leikitellä lähellä olevien synttäreiden kanssa. Esim. bestikseni täyttää elokuun alussa yt 42 ja silloin minä olen mukamas vain vuoden häntä vanhempi, kun totuus taitaa olla lähempänä kahta, vai miten se nyt menikään :saint:. Plussapuhureita :heart:!!

Rominas Kiitti onnitteluista sulle myös :flower:! Minä voin tässä kesän ajan arkipäivät päivittää noilla sun päivillä jos olen kotona, mutt sit jos löytyy halukkaita, niin saa päivittää minunkin vuorollani.

Ämy Tervetuloa takaisin kuumeilemaan.
Taavi166 Pahoittelut tädin vierailun vuoksi. Rutkasti onnea uuteen yritykseen :heart:!!
 

Yhteistyössä