40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mimimamma Tervehdys pitkästä aikaa:wave:
..ja kiitos halauksista:heart:
Enempi minua tämä epäonnistuminen nyt pistää vihaksi, että "miksi ei voinut tämä onnistua - taaskaan"???..aluksi suru oli kyllä kova:'(
..tähän vaan saapi varautua, jatkossahin..

Nytpä mie toivonhin siulle ylläri pylläriä..sopiikos näin? :)..eli..peukutuksia!!!!!d=)b:heart:

Ps. Odotteleko kuin pitkään, ennen kuin testailet - jos menkat ei ala??
..tulethan kertoilemaan meille uutisia sitten, jookos:wave:
 
Moimoi! Mökkireissulta on nyt palattu. Eilen tein r-testin, joka oli totaalisen yksiviivainen. Kotiin tullessa huomasin postin tuoneen tilaamani hedelmällisyystestit. Jospa tuohon mummotestiin seuraavaksi pissisin... :LOL:
Lohdutuksia murmur ja ottis teille! :heart: t. ikiemo
 
Ottis Nyt kun sulla on Clomit apuna, niin uskon ja toivon kahta vahvaa, sinnikästä ja tervettä follikkelia, jotka molemmat hedelmöittyy ja kiinnittyy ja pysyy matkassa hyvin. Sellaisia tuplajuttuja toivon sulle - siis jos sinulle itsellesi kaksoset kaksoset kävis. Iida-Karoliinan sanoin: läpi harmaan kiven ja voittajana maaliin - tavalla tai toisella, vaikka Clomien avulla :)

Niinhän se menee, että kahden viikon jaksoissa me kuumeilijat ja piinailijat elellään, nyt sulla on taas se noususuhdanne ovista odotellessa, samoin kuin sulla mur-mur. Positiivista valovoimavirettä teille! :heart:

Mur-mur Hyvä kun sait lääkärin määräämään lääkkeitä ja lähetteen, siitä se elämä lähtee taas nousukiitoon. Ja toi sun kärryjenostotempaus olkoon enne! :flower:

Iida-Karoliina ja Lumeton Teille molemmille paljon hyviä soluja :)

Marbel Mä kävin viime syksynä (silloin mulla oli toisenlainen miestilanne kuin nyt) gynekologisessa lääkärikeskuksessa (siis erikoistunut gynekologisiin juttuihin). Sanoin että haluan kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit ja haluan tsekkauttaa onko mussa kaikki hyvin lapsen saannin kannalta, kun olen jo näin iäkäs (=siis iäkäs verrattuna oikeesti nuoriin. Ja oikeesti nuorilla tarkoitan siis sellaisia, joiden ajokortissa ei lue yli 40vee). Se oli siis yksityinen ja maksoi kyllä paljon rahaa, mutta sain mitä halusin, eli selvyyden tilanteestani ja tilastani - eikä tarvinnut jonotella.

Rominaskselle ovishippusia ja supersimoja :flower:
Onlydreamille lisää ihania ja ihanoikeita raskausoireita :D
Mimmimamma +++++ sulle :)
 
ikiemo, voi surku negasta:hug:..ja toivonpa kyllä, että siihen "mummotestiin" ei toista viivasta tulisi - ainakaan vahvaa!!:wave:

Hysteria "kärryjenostotempaus".. :LOL: miun mieskin piti minua aiiiiivan tärähtäneenä(taasen) ja manasi ja piiiikääään..:kieh:..leppyi kyllä sitten :)
..ei se mahda miulle mitään ja ei tarttekkaan :D
..ja niin hullu en sentäis ole, että uusia kärryjä menisin ostelemaan jemmaan..tämmöttii pientä vain :whistle: ..;)
..ja sitä paitti..tuo toinen meidän kärry makseli 10900e..nämä miun IHAN VAIN postareineen 99e..:saint:

Lupasakkata illan jatkoa ihanaiset, mie köllähän soffalle pötkölleni TV:tä tölläämään - Öitä!!!:wave:
 
Kadonnut lammas täällä taas kurkkii, en tiedä mihin haluatte minut listalla laittaa... mutta käyn katsomassa joskus mitä teille kaikille kuuluu. Itsellä alkoi tänään neljäs ivf hoito ja menopuria pitkällä kaavalla kokeillaan. Tänään siis suihkautin ensimmäiset lääkkeet nenään. Koitan ottaa rennosti ja hermoilematta siksi käyn harvakseltaan täällä kurkkimassa...Tulen kyllä kertomaan miten kävi, mutten halua rktt listalle. Lääkäri oli sitä mieltä että jos itse haluan niin voidaan tehdä vielä yksi hoito muttei enempää, koska mulla on paikat niin sanotusti ok ja muniksia on kaikista hoidoista saatu ja vieläpä hyvälaatuisia sekä heldmöitys maljalla onnistuu. eli ikä vain on esteenä jos näin vois sanoa... seuraava mitä sitten harkitsen on lahjasolu hoito, lääkäri sitä jo mulle suositteli mutta vielä yhden hoidon haluan kokeilla saampahan sielulle sitten mielenrauhan

Kaikille oikein paljon +++++ pölyä!

OTTIS ja MURMUR pahoittelut, mutta yrittänyttä ei laiteta vai miten se menikään???
 
Kiitti pahoitteluista nillanilla:heart:..ja niinhän se sanonta taisi mennä, yritykset toistaiseksi jatkukoon. =)

Kovasti siulle Onnen pipanoita tuohon hoitoon:heart:
..ja jospa nyt ei sitä toista(viimeistä?)kertaa tartteiskaan, vaan plussa pärähtäisi - onnea siis paljon matkaan:heart:
 
Ottis
mur-mur Jess!! Onneksi olit päivän viimeinen potilas ja kova toimittelemaan. Se puolikas tabu päivässä tekee varmasti gutaa sun voinnille ja vauvahaaveellekin :heart:.

mimmimamma Kiva nähdä sinuakin! Peukutuksia, että menkkojen viivästyminen olisi sitä itseään :heart: =).

ikiemo Voi pimpula sitä sun negaa :'(. Kurjuuksien kurjuus :headwall:. Lohtu :hug: sulle ja paljon onnenpipanoita seuraavaan kiertoon, jos ei tämä kierto sittenkin vielä yllätä :heart:. Toivotaan nyt kuitenkin negaa siihen toiseen testiin ;).

Kiitos myös lohduista :flower:! Mulla tämä alkaa olla jo niin tavallista, ett tähän tavallaan karaistuu, vaikka toivoohan sitä joka kerta kuitenkin, että tämä olisi sittenkin Se kerta, kun plussa pysyykin.

Hysteria Ihanasti kirjoittelit kahdesta follista mulle :heart: + :heart:. Olen nimittäin itsekin kaksonen ja tietty koko pienen ikäni haaveillut nimenomaan kaksosista :).

nillanilla Sillä sua en kokonaan taustalle laittanut, kun muistelin, ett sulla oli jotain 'happeninkia' ja nythän se sitten on alkanut :). Peukutan nyt kaikin mahdollisin raajoin ja triplaten. Olis aivan ihanaa, jos tämä hoitokerta nyt riittäisi ja saisitte pikku vaavin alkuun ja lopulta valmiina pakkauksena syliin asti :heart:.

Kiitos pahoitteluista :flower:! Yrittänyttä ei todellakaan laiteta =). Takapakkia tuntuu tulevan tappavan tasaiseen tahtiin, mutt jospa onni joskus kääntyisi. Sen varassa tässä haaveillaan :saint:.

ON Sanokaahan mistä kummasta tämä oikeapuoleisen muniksen nippailu ja jomotus voi johtua?? Välillä on tuntuvinaan jotain kohdunkin paikkeilla. Kohta epäilen jo vaikka mitä ja mietin jo oliko virhe aloittaa Clomit, mutt vähän entisestään jo huolestuin, kun suihkussa kn:aa koitellessa sieltä tuli vähän verensekaista tuhrua ensin ja sitten ihan vaan tummaa likaisenvalkoista valkkaria. Ei siis terveen väristä. Ei mulla ole ikuna mitään tuollaista ollut :ashamed:. Kipu on kuitenkin sen verran voimakasta, ett vähän väliä käy mielessä ett ottaisinko kipulääkkeen, mutt sitten en kuitenkaan ole ottanut.
 
Mur-Mur kiva, että sait nuo lääkkeet nyt kokeiluun, niin tulee sekin testattua.

Nillanilla ihanaa, että sinulla alkoi uusi hoito. Hirmusti onnea matkaa! Onko tämä ensimmäinen pitkällä kaavalla?

Ihanasti taas tuo RKTT lista kasvaa ++++ teille.
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

daria10 (40)...............kp3/29-34.......yk7....................3/2.yht.
Inia (43).....................kp6/26-30......yk25....................1.
Ottis (43)....................kp6/24-28.......yk15...................1.
mur-mur (45)..............kp6/25-28.......yk16(km2/10)....3./2.yht.
ulla4 (??)....................kp9/35-45.......yk1.....................4.
tirulii (42)...................kp9/30-34.......yk1.....................2yht..
Ämy (41).....................kp10/27-30.......yk2.....................4.
Hysteria42..................kp12/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp12/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp13/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp15/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp15/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp16/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp16/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp22/24-27.......yk28...................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
Iida-Karoliina (45).....kp28/23-29.......yk15...................5./1.yht.
taavi166 (38).............kp28/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp34/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp40/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp51/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo10
onlydream (37)...........dpo4
Mahdotontako (45).....dpo2
Rominas (40)..............dpo2
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
nillanilla tsemppiä ja onnea hoitoosi. Ehkäpä pieni tauko ja aurinko on tehnyt munasoluillesi hyvää ja sieltä heräävät taistelukunnossa.:heart: Ota rennosti! joo tiedän kuinka helkatin vaikeeta se on, mut eiköhän se plussa sieltä tule jännittää tai ei.

Täällä samoissa hommissa, vikat piikit ja sumut tällä viikolla ensi viikolla punktio.
 
Ottis
Liiza Toivon sun 'tunteen' olevan nyt väärässä ja 'tuolla' paljonkin tapahtuvan :heart:.

Juu, tämä kipu on outoa, mutt yllättäen illalla helpotti, vaan tuntuu nyt taas. Se on kaikista huolestuttavinta, ett selkä on tuolta alhaalta tosiaankin nyt jo kolmatta viikkoa niin kipeä, ett jos vaikka istun tai makaan, saa itseään todellakin änketä ylös. Jos olisin fiksu varaisin vaikkapa vain työterveyshuoltoon ajan ja ihmettelisin asiaa siellä ensin.

SS ja nillanilla Hyvää munisten kasvattelua teille ja onnea tulevaan punktioon, alkion/ alkioiden kasvatteluun ja lopulta siirtoon.

Laittelenpa tässä kaikille haaveilijoille vähän vauvapölyä.
 
Ottis
SS Voi ku ihanaa kuinka mahtava follisaalis sulla siellä on kehittymässä :). Tuntuu varmasti ihanalta ajatella, ett jokunen niistä tosiaankin pääsee pian sun kohtuusi, tarrautuu kiinni ja lähtee hurjaan kasvuun. Hirmusesti onnea tuleviin koitoksiin!!
 
Mur-mur kokeilin kuva linkkiä mutta ei tämä lahopää saa kuvaa tänne saakka :headwall: pöljä mi pöljä..

ottis mulla myös toisinaan ollut pitkäkestoisia kipuiluja alamassulla,voi liittyä muniksien kasvuun ja yksi gyne sanoi että suolistokin voi tehdä omia oireita,toivotaan ettei mitään harmillista vaan mojovia folleja olis siellä kasvamassa.

Liizalle testi onnea huomisella ja se ++ toivotaan :heart:

Hysteria kiitoksia oire toivotuksista,niitä taitaa ilmaantua tässä vaiheessa kiertoa olipa mahdollistei raskaana tai ei,sulla ovis aika lähestyy lykkyä siihen =)

Mimmimamma jännittävät ajat käsillä ja sulla tosi rautaiset hermot kun et ole testailuun sortunut,++ testiin kuitenkin toivotaan :heart:

ON:laskin sitten kiertoa väärin ja aloitin jo terot eilen kp:llä 14 vaikka aloitus on määrätty kp 15 alk. no ei luulisi olevan haittaa koska ovis jo takana päin,toivotaan niin.
Pient nippailut jatkuu masulla,jospa se vaaan hyvää tietäisi :D
 
Ottis
OD Ihkuja nippailuja sulla siellä, kuulosta tooodella hyvältä :heart: =). Ei varmaan haittaa, vaikka aloitit terot aiemmin, koska ovis kuitenkin jo ollut ja mennyt. Itse mietin, että mitäpä jos ovis tuleekin vaikka kp11-12 tai jotain, ett pitääkö mun silti odotella sinne kp15:sta, ett aloitan terolutin? Käsittäisin, ett aloitan sen ovista seuraavana (tai toisena) päivänä jos lekuri tuota ohjetta kirjoittaessaan on ajatellut oviksen olevan kp14. Edellisen kerran ovis oli kp13 ja terolutin aloitin kp15, koska Terri taisi täällä kertoilla gynensä sanoneen, ett oviksen pitää antaa tapahtua rauhassa ilman sorkkimista. Saas nähdä kuin tämä kierto menee.

Niin toivon minäkin, ett mojovat follit siellä vaan nippailisivat mun muniksissani eikä olis mitään sen huonompia nippailuja nämä :saint:.

mimmimamma Tosiaankin sitko olet, ku olet malttanut olla testaamatta. Ei sua mitenkään sais näin torstain ja TOTT-päivän kunniaksi pissaamaan purkkiin ja ihan vähän vaan dippaamaan sitä tikun päätä sinne? Plussatuulta :whistle: +++++++++++++++++++++++++ :heart:!
 
:wave: kaikille!
Mä olen lomaillut netin ulottumattomissa, ja lomailen edelleen... Mutta tänään jo kp6! :attn:
Seuraava hoitomme siirtyy syyskuulle matkan takia.

Paljon on tapahtunut: surku kaikille tädin yllättämille! :hug:
Ja onnea MrsBree plussasta! :flower:

nillanilla, kiva kun vielä jaksat uuteen hoitoon! Tästä plussaa sulle toivon!

SS, myös onnea hoitoon, toivottavasti nyt on hyvät pallerot kasvamassa!

En nyt muista kaikkea, mutta kaikille onnea yrityksiin!
 
Tulin kurkkimaan, että onkos kukaan testejä dippaillut TOTT päivänä? ;)


Mie tein viimeisen r-testin tiistai iltana ja negaa näytti..nyt tänään kurkkasin testiä veskin roskista ja selkeä punertava viivanenhan siellä näkyi(vuoto loppui kokonaan maanantantaina)..tuo viivanen nyt ei mitään merkitse kuitenkaan..
Perjantain testi oli nega ja vielähin aivan blanco kun kurkkasin.
..mutta käyn varuilta tänään hcg määrityksessä, huomenna olisi tyttöjen ilta - saunotaan, uidaan, juorutaan ja otetaan vähän siidukkata =)

Lääkärihin sanoi, että voin käydä tällä viikolla jos haluan varmistaa asian, ettei jää vaivaamaan..ja siitä tietenkin näkee sitten, onko kaikki kohdusta tyhjentynyt - se pelko kun pikkasen aina on..

SS:lle paaaaaljooon hoitooon Onnea matkaan!!!:wave::heart:

Ottis nuo voivat tosiaan olla kasvavien munarakkuloiden kipuisia..mutta jos jatkuvat "outoina" kivuliainahin, kannattaa käydä siellä työterveyslääkärillä - varuilta. :)

onlydream toivon ihanaa plussaa siullehin!!!:heart:

liiza sie et tänään testaillutkaan..mutta huomennako sitten..niinköstä? =)

Aurinkoista päivää&+++++++++++tuulia:heart:!!!!!!
 
Ottis
Voi mimmimamma ku ihania uutisia :heart:!



Saa tuo vähän tärisyttääkin =). Minä heitin itteni jo netistä pihalle kertaalleen kun sähläsin vastatessani. Onnea hirmusesti, vauvaliimaa ja tarrasukkia :flower:. Nyt minä pyydän, että kaikki tän luomakunnan hyvät voimat ja henget saisivat olla paikalla, että pikkuinen matkassa pysyisi ja kaikki saisi mennä hyvin.

Mitäs kaikkia tietoja minä sinusta tuonne yrjöklubiin laitankaan? Ikä? Kiertopäivät? Dpo testasessa? Monesko baby jne :)?
 
Ottis
Inia Harmitus :hug: niin tädistä kuin hoitojen viivästymisestä, vaikka matkaa sinänsä ei voikaan pahana pitää. Toivotaan sieltä näillä näkymin aivan ihanaa onnenkantamoista :heart:.

mur-mur Juu, kuulostelen kroppaani onko tämä sitä vai mitä, mutt taitaapi ovista aikalailla voimalla pukata ku nyt jo näinkin selkeätä viivaa o-testi näytti. Kiva, että sulla tyttöjen ilta tiedossa ja pääset vähän mualimaa parantamaan :whistle: ;) :saint: =)
 
Inia pahoitteluni negasta:hug:..toivon kovasti syyskuun hoidon tuovan pikkisen syliin asti!!!:wave::heart:

Ottis siullapa onkin vahva jo tuo O-viivanen!!
Miulla vain 5kpl testejä ja ajattelin ekan dippailla vasta kp8 lauantaina.
 
mimimamma, mitä mie luenkaan täältä??!!!!!

Onnea ihan hurrrrrrjasti siulle!!!!!:flower::wave:
Pikkiselle sellainen, v a l t av a n s u u ri rekkalastillinen tarrasukkasia&super vaaviliimaa!!!!:heart::heart::heart::)


..mie ihan liikutuin siun plussasta:) Voi kun se pikkinen NYT jaksaisi tarrata lujaa tuon n. 9KK:n ajaksi:heart:..
 

Yhteistyössä