40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ulla, :hug: halaus tuosta siskosi vuodatuksesta. Olen ihan viime aikoina ruvennut miettimään noita vuodatuksia just 40+ naisilta (en tosin itse ole törmännyt) ja jotenkin musta tuntuu, että niissä on jotain pientä luopumisen surua joka peitetään palopuheilla. Yksi ystäväni nimittäin kertoi omalla kohdallaan asian olevan niin. Laittaa sitten mieluummin piikit pystyyn.

Ja niinkuin oon kertonut, mun molemmilla siskoilla on 40+ saatuja lapsia ja hyvin ovat jaksaneet. Onpa heitä selvästi nuorentanutkin (kukaan ei heitä viisikymppisiksi usko :) )
Ja lapset ovat hyvin tasapainoisia ja iloisia eikä ole tarvinnut miettiä kuka heitä hoitaa.

Tsemppejä kaikille!
 
ulla4, komppaan lumetonta - taitaa olla näillä "päivittelijöillä" itsellään jo kova suru siitä, että aika ajanut ohitse - tai ainahin luulevat niin.
..se on jotenkin monelle kumman hävettävää, että yli 40v raskautuu -ja en tarkoita meitä pinolaisia..mutta puolustelemaan vaan joutuu valintojaan usein, näin miekin ja juurikin omien siskojeni kanssa!! :eek: ..läheisiltä kun juurikin toivoisi kovin tukea!! :ashamed:

..ja ulla4 tänne vaan aina purkamaan sydäntä saapi tulla: suru, kiukku ja raivohin, kaikki sallittua - olkapäitä löytyy paljon:hug::heart:..täällä ollaan niin samanmoisissa tunnelmissa kaikki!
 
Ottis
Taavi166 Lohtuhali tosta masennuksesta :hug:. Mutt ajatteles, ett oviksen kuitenkin jo bongasit. Toivoa on ja paljon :heart:. Sulla on ilmeisesti tiistaina ollut ovis eli dpo0 ja todellakin tänään dpo3.

mur-mur Tänään sit paikkaillaan eilistä laiskuutta :). Joko sä sen r-testin teit? Uteloittaa :ashamed:.

Haave3 Perässä tullaan, mulla lähtee tänään 3. päivä Clomifenilla. Eilen jo ehdin säikähtää, ett onko ovis ihan just päällä, mutt tän päivän o-testi näyttää lupaavalta sen suhteen, ett viiva todellakin vahvistuu hitaasti, mutta varmasti. Tän päivän testiviiva hitusen eilistä tummempi varsinkin kun livessä kattoo. Kuvat olen molemmista ottanut aikalailla samoilla minuuteilla testaamisesta, ett on helppo sitten dippi-kansiossa vertailla.
 
Ottis
Ulla4 Saa täällä valittaa ja oikeasta aiheesta valititkin. Komppaan lumetonta ja mur-muria tuossa, ett taitavat moralisoijat tehdä omaa surutyötään sen suhteen, etteivät mukamas voisi enää lapsia saada, kun eivät uskalla ajatellakaan sitä mahdolliseksi. Mun mammani oli 47v ku tekas mut ja mun kaksoveljeni ja kaikitenkin 4 lasta yli nelikymmpisenä ja kaikki ollaan oltu ihan syntymäterveitä (mitä nyt elämä vähä riepotellu :)), joten voin kokemuksen syvällä rinta-äänellä vannoa ja vakuuttaa, ett kyllä pikkusen äitiys onnistuu kypsemmälläkin iällä. Melkeinpä väittäisin, ett mun kohdalla juttu on niin, etten aiemmin olisi ollut valmis äitiyteen ainakaan siinä määrin missä nyt.
 
Ottis
liizalle plussasätehiä+++++++++++++++++++++++ täältäkin :heart:!!

Taavi166 Onnekasta ja hedelmällistä RKTT-aikaa, meillähän alkaa kymmenen päivän päästä olla täällä jännät paikat, kun jännäillään kolmea plussaa yht'aikaa..

Hysteria Olet ollut ajatuksissani. Toivottavasti kaikki sujui hyvin ja pääset RKTT-listalle :heart:.
 
Ottis Juu, tein toisaan päivä pisusta R-testin ja aivan blanco oli..
..eli kaikki siltä osin hyvin..tiistai iltana tehdyssä se viivanenhan näkyi sitten torstaina kun kurkistin rokikseen:whistle:..jännä kun ei siinä edellisen viikon perjantain testissä sitten mitään näkynyt?..ilmeisesti vielä hcg:tä oli pikkasen kropassa enemmän siinä vuodon loppupäivinä.(maanantaina loppui vuoto)

Uusi yritys ja uudet piinailut vaan sitten viikonlopusta etiäpäin!! =)
..niin ja eilen yhden ovistestin kuitenkin raskin dippailla - aivan blanco sekin vielä oli Kp6..
 
Ottis
mur-mur Sehän tietää tavallaan vaan hyvää se blanco ovistestissä. Jospa se nyt vähän viivästyisi ja follikkeli pääsisi kunnolla muhevoitumaan =). Kivaa naisteniltaa sulle tänään!!
 
Kiitos Ottis =)

Se mökille meno harmikseni peruuntui :( mutta toinen ystävättäreni tulee meille ja istuksitaan tuolla Grillilämme, turistaan, grillaillaan ja otetaan "ilo juomaa"..kylläpä se rentouttaa sehin :D
..ja tiedä, mitä vielä keksitään kun loppukesän ilta pimenee ;)..

liiza testilitkos sie tänään?.. =)
 
Mimmimammaa vielä uudestaan onnittelen ja kysäisen samalla, että onko kiertosi ollut kaiken aikaa kutakuinkin säännöllinen?
Omani on nyt ennätyspituudessaan... Mummotestinkin voi tehdä vasta kun täti on tullut... hehhee...
 
kiitos onnen toivotuksista ja samalla vastaan että kierto ollut 26-28 riippuen ovulaatioajasta. Jos ovulaatio aikaisin kierto 26 muuten max. 29, joka muuttunut kp 1. Eli dpo 13-16.

Mies oli taas realisti ja sanoi nähdessään testin, että taas on sitten päivän tähdenlento, joka kuihtuu pois.... muuten viime yönä niitä tähdenlentoja oli.... Ei kannata kuulema likaa innostua. Mielestäni tämä plussa vaan on osoitus teille kaikillle, että vielä vanhat kanat munii vaikka ei sitten minun ikäisellä mitään valmista synny. Te kaikki muut olette vielä nuoria minuun verrattuna, joten ei pidä luovuttaa... :)

Nyt nautin tästä hetkestä ja ehkä huomenna kaikki on toisin, kuten mieheni tuossa äsken manaili.

Joten plussapuhuria teille +++++++++++ lähettelen. Napatkaa kiinni oma plussanne. :)

mimmimamma
 
Tuostapa mie nappasenhin mimmamman laittaman plussan nooooooiiiiiin....ja se on hyvässä tallessa nyt!!! :) sydämen alla.

Kiitos kaunis, tarraa&liimaa edelleen pienelle!!!:heart:

..tämä pikku kananen, haluaisi munia kunnon kovakuorisen, kauniin munan..ne nahkamunat jo riittää:ashamed:
 
Ihanaa Mimmimamma , Onnittelut plussauksestasi!!:heart: :flower:

Joten plussapuhuria teille +++++++++++ lähettelen. Napatkaa kiinni oma plussanne. :)
Nappaan myös sinun lähettämistä plussapuhureista kiinni, kiitos! :flower:

Nyt en osaa muuta kommentoida, kun alan lukemaan vasta mitä olette kirjoittaneet-

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Onneksi et aivan kokonaan ilman iloja jäänyt, mur-mur :). Minä tässä jahtaa sopivaa hetkeä sanoa miehelle, ett pitäis pupuilla.

mimmimamma Voi kurjuus ku ei miehes osaa elää hetken ilossa sun mukanas. Toisaalta sen ymmärränkin. Samoin tekis mun mies. Parempi varautua kuin pettyä sitten kovin. Me naiset ollaan vaan erilaisia. Toivonpa sen pikkiriikkisen sun sydämes alla kuitenkin pysyvän, kasvavan ja kehittyvän. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!
 
Hysteria hyvää RKTT aikaa.

Taavi alkaneeseen kiertoon onnea!

Täällä oli taas hellepäivä. Vieläkin mittarissa 27. Illat kyllä jo pimenevät ja näin ollen yöt väistämättä ovat viileämpiä kuin heinähelteillä.


+++++++ kaikille.
 
Ottis
liiza Pahoittelut negasta :hug:, vaikka voihan se vielä plussaksi muuttua :heart:. Toivotaan niin.

Taitaa nega olla tilauksessa täälläkin, sillä yllättäen mun mieheni ei ymmärrä hormonien päälle yhtään, ku pitäishän naisen olla oviksen aikaan haluttavampi, kiihottavampi jne., mutta ei... tämä on koko illan kulkenut kädet puuskassa ja mököttänyt, kun joutuu olla kotona. Sanoin jo alkuillasta, ett menis mökille. Sanoi, ettei viiti yksin, mutta siihen sanoin minä, etten aina jaksa raahata kissaa mukaan ja sit toisekseen, sille ei voi pyytää hoitajaa, ku on antibioottikuurilla, enkä totisesti haluais rassata ketään muuta kissan lääkitsemisellä :(. Eipä ukko tuota ottanut onkeensa kun sitten alkoi myöhemmin puhella, ett huomenna pitäis lähteä veljelleen, kun ei kuulema mökille voi mennä. Just niin.. lähdetään vaan kaupunkiin kesähelteellä ja jätetään kissa lääkkeettä ja mennään minne mies mielii, kunhan vähän leukaperät nousis ylös, prkl!! Äsken sille sanoin, ett olis joskus kiva olla ihan vain kotona, niin ettei toisen turpa olis jatkuvasti rullalla :headwall:. Nyt ku se tuolta suihkusta selviää, mä kirkastan sille muutaman asian :kieh:.
 
Suuren suuret onnittelut mimmimalle :flower: . Ihanaa, nauti jokaisesta päivästä. Darialle ja Ullalle myös tervetuloa täältä taustalta. Nillanillalle ja Solakalle Silakalle toivon onnistunutta hoitoa. Ja kuule murmur, hanki nyt ainakin kaksi pakettia niitä varapattereita kun on kerran lomakin.

tällä äidillä valui vauvakuume hikenä itämereen kun oltiin lasten kanssa ruotsin risteilyllä . Sen verran oli 2 v. vauhdikas että oli työ pysyä perässä ja rattaathan on tarkoitettu neidin mielestä vauvoille, paitsi jos iso-sisko haluaisi hieman niissä jalkojaan lepuuttaa :/ . Istuin aamulla hikisenä pallomeren vieressä pallilla ja ajattelin etten ehkä enää kolmen vuoden päästä jaksa samanlaista rumbaa :x . Mutta luulen että pari nukuttua yötä korjaa tilanteen, ja onhan tässä vielä aikaa tota kuntoaan kohennella :LOL:
 
Ottis
Tyynetuulia Hauskasti sanottu toi, ett vauvakuume valui hikenä itämereen. Uskon kuitenkin, että pari hyvin nukuttua yötä todellakin korjaa tilanteen ja vauvakuume löytyy uudelleen sieltä kotinurkista.

Itse yritän nyt vauvakuumetta ja varsinkin tähän vauvan työstöön liittyviä paineita hillitä kaikin mahdollisin tavoin, sillä miehelle pukkas taas menkat tosi pahaan aikaan :headwall:. Mikä kumma siinä onkaan? Onko paineet liian suuret? Haluaako hän lasta vain humalassa vai mitä tämä on? Vapaa-ajan viettoon on kuitenkin kovat paineet ja vissiin illallakin sitten ärsytti kun en edes saunasidukkaa kumonnut. Mutt oon vähän sitä mieltä ett jos tässä ihan pillereiden kera vauvaa yritetään, ett silloin ei tarttis kyllä naukkaillakaan, vaan minkäs minä sille teen jos ukko sitä kuitenkin veljensä luona ja kanssa tänään tekeen. Mutt ku vetäis edes käteen, prkl :headwall: :kieh:, niin ois jotain hyötyä vauvan saantiin.

Oivikki Taitaa tulla hellepäivä tästäkin päivästä. Kiva oikeasti kun illaksi vähän viilenee. Minä nukuin yöni ullakolla, jossa varsinkin aamuyöstä soppelin viileätä. Musta taitaa sellainen jääkarhu olla tulossa, etten vielä pitkään aikaan pysty nukkua sisätiloissa, kun on mukamas niin kuuma ja hikistä ja ahdistaa :ashamed:.
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

daria10 (40)...............kp5/29-34.......yk7....................3/2.yht.
Inia (43).....................kp8/26-30........yk25..................1.
Ottis (43)....................kp8/24-28........yk15..................1.
mur-mur (45)..............kp8/25-28.......yk16(km2/10)....3./2.yht.
ulla4 (??)....................kp11/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp11/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp12/27-30.......yk2...................4.
Hysteria42..................kp14/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp14/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp15/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp17/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp17/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp18/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp18/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp24/24-27.......yk28...................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
Iida-Karoliina (45).....kp30/23-29.......yk15...................5./1.yht.
taavi166 (39).............kp30/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp36/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp42/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp53/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo12
onlydream (37)...........dpo6
Mahdotontako (45).....dpo4
Rominas (40)..............dpo4
taavi166 (38).............dpo4
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
Hupsista keikkaa! Aloin tuota päiväystä 14.8. katella, ett tutun näköinen on ja arvatkaas mitä :LOL:? Tänään tulee 26 vuotta siitä kun minä olen päässyt ripelle. Mulla on vieläkin isän ja äidin ostama rippisormus sormessa ja siitä päiväys oli helppo tarkistaa. Huh ku kaikesta jännästä alkaakin olla niin kauan :ashamed:.
 
Ottis
Ballerina Bolero ja Tirlittan 1968 Huhuuuuuuuu!! Tilannetietoja kaivattaisiin.

ikiemo Muistaakseni kerroit, että sulle on tulossa pitkä kierto. Toivottavasti sen kierron päässä odottaa mahtava muhkea plussa :heart:.
 
Ottis
Okke taavi166 :). Hyvä, että sinäkin olet jo vironnut näihin haaveilupuuhiin, kun tuollaiset jutut huomaat :). Myöhästyneet synttärionnittelut multa :flower:!

ON Taidanpa siirtää itseni taavin sarakkeen muokkaamisen myötä taustajoukkoihin, sillä miehen menkat on nyt sitä laatua, ett ne ei taida ihan heti loppua. Pupuilusta ei kuulema ole hyötyä ja uskottava se kai on. Paitsi, että mä uskon kuitenkin, että jos ei pupuile lainkaan, ei ole toivoa, mutt jos pupuilee vähänkään (edes sen yhden kerran ;)), toivoa on..
 
liiza voi suru juttu tuo nega:hug:..se kirpaisee niin kovin aina :'(

Kylläpä se tällähin mies noihin plussiin suhtautuu näin: "No, NUO on niitä siun viivoja vaan"!!.. :(
..siis mitä v**un viivoja vaan???..Viiva= PLUSSA!!..joka meni vaan surukseni alkumetreillä kesken:ashamed:..eipä paljon miehen puolelta lohtua tullut, ei..

Mutta ei mahda mitään - jos on putkiaivot, on putkiaivot..koetan sen jaksaa hyväksyä&ymmärtäää:saint:
..ja en tätä sillä tapaa, halveksien sano olleskaan - en pidä ittiäni jotenkin "parempana"..ajatuksen kulku meillä vaan niiiiiiin pirun erillaista!!

Tästä huolimati..mie päätin, että illasta miehen pussukat tyhjenee ja KUNNOLLA!!!!:p..ihan tuossa kysäisinkin, että: "maistuisikos illasta sexy"?..ja mies siihen:"juuuuuuuuu:whistle:..naama korvissa läksi kaupoille:D
..ja kylläpä miullahin jo pikkinen "kutina" käy.. :LOL:

Tyynetuulia niin hersyvästi kirjoittelit ;)
Täällähin väsyä ollut ilmassa ja kolotuksia siellä, sun täällä.
Mielessä välistä käykin: "miten mie raskaus ajan kestäisin"?
KYLLÄ mie kestäisin, vaikka valittaisin olojani varmasti välillä.
..mutta SILTIKIN, koskapa se lahja olisi niin suuri ja mittaamattoman arvokas :):heart:

Ottis voi, miten mie olen siun puolestais suruinen :(
Millä sen miehesi oikkein saisi syttymään/käynnistymään?..ja ihan ilman ainaista pahaa mieltä&eripuraa!!:ashamed:

ISO:hug:..toivon kuitenkin vielä, että suotuisat tuulet kohtsiltään sinne puhaltavat&"kylvö" onnistuisi:heart::wave:

Onnittelinkos mie taavi166:tta??
Onnea täältä näin jälki junassa!!!!!:flower::wave::flower:

Eilen olikin mukavaista istuksia ulkosalla kynttilöiden hämyssä ja juoruilla:D
Aamusella päätä särki, vilutti&kuumotteli vuoron perään :$ ..join 4 siidukkaa ja 3 pientä olusta 8h:n sisään..ei kestä miun pää enään noita mietojakaan viinaksia :p

Aurinkoista päivää kaikille ja niitä ++++++
 
Ottis
mur-mur Kiitos tsempistä, mutt totuus on, ett tässä on jo niin pitkään ja niin vaikeasti näiden asioiden kanssa väännetty, että jos mies on sitä mieltä, ettei pupuilusta ole hyötyä, voin olla minäkin ihan huoleti sitä mieltä, että koko suhteesta ei ole hyötyä. Jos seksi ei maistu, niin se ei maistu ja sit sitä pitää lähteä ehtimään muualta. Näin se vain menee.

Tekasinpa sitten kuitenkin vielä o-testin, ett tiedän kuinka paljon saakaan vituttaa ja saa näemmä, sillä viimeistään huomenna testiin napsahtaa ovisplussa. Enää en ota Clomifenia, ne jäi nyt kolmeen päivään. Napeista tuskin haittaakaan on, vaikkei yritystä ollutkaan.

Mies lähti mökille ja yritän tässä kerätä voimia ett toimittelisin pois vaan päivittäisiä juttuja mitä pitää tehdä ja mietin sitten mitä teen omalla elämälläni.
 

Yhteistyössä