40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Kiitos mur-mur muistamisesta, siluista ja lohduista :hug:. Otin kännyllä kuvan testistä ja laitoin sen miehelle. Kerroinpa samalla, ett maho tai ei, niin näyttää tämä kroppa kuitenkin jotenkin pelittävän, kun ovista pukkaa viimeistään maanantaille. Hänellä ei ole mitään estettä lähteä mökiltä vaikka välittömästi pupuilemaan. Se on nyt pelin henki, sillä minä en todellakaan lähde toista kertaa hänen peräänsä ajelemaan, että saisin simppasia. Pitää sitä naisellakin jokin 'häpy' olla niinkuin äitivainaa sanos :LOL:.
 
Ompas tullut tekstiä paaaaljon! Saatan olla ihan ulkona, Äkkiseltään lueskelin läpi.

Ottikselle tsemityksiä hurjasti ja :hug: On se kumma miten voikaan joskus miehillä olla jonkinsortin hormooni ongelmia ja mieli ajaa vuoristorataa. Jospa asiat vielä selviäis?

Mulla on taas kumman sitkeet menkat. Ylleensä sen 3pvää mutta nyt parina kiertona ollu 4-6 ÄRRINMURRIN. Maanantaina apoteekkiin ja ovistestejä ostelemaan. Vaikka kyllä mulla on aina ollut se vahvin viiva kp13 niin silti varulta, ties vaikka se karkaiski käsistä :kieh: Eipä silti hoppua tikutella, jos to-pe tekis ensimmäisen.
Meillä on mies ollut hurjasti mukana tässä vauvahankkeessa ja kyseleekin välillä että käykö hän ostamassa tikkuja :D On innostunut nyt kesänaikana kovasti ja eilen illalla nukkumaan mentäessä sanoi että miten hänestä tuntuu koko ajan vahvemmin ja vahvemmin että se tyttö tai poika tuohon väliin on vielä saatava nukkumaan. (Vaikkaki ite oon aina ollu sitä mieltä että pinnasänky paras sänky vauvalle) Noh, siitä tuli puheeks sitten pinnasängyn ostoki ja naureskeltiin että joo'o... Eiköhä hommata kaikki viimestä vaippapakettia myöten valmiiks ja sitten vasta aletaan vauvantekopuuhiin :D Vois ehkä tuoda huonoa karmaa. Viime raskauden aikana ehdin onnellisuushormoonipäissäni ostaa kuvioituja harsoja ja Prismasta aivan ylisöpöt valkoiset tossut...

Joo minä taidan nyt jatkaa ton neidin lääkitsemistä, sairastui nuhaan eilen ja veikkaan että me ollaan kohta kaikki pöpöarsenaalin saartamia.

Voikaa hyvin :heart:
 
Hei kaikille pitkästä aikaa.
En ole käynyt täällä aikoihin, sillä meillä loppui vauvakuumeilut jo pitkän aikaa sitten. Jopa niin, ettei kiertopäivistä tai ovulaatioiden ajankohdista ole ollut minkäänlaista tajua. Saatikka sitten, milloin kuukautiset pitäisi alkaa.
Tai jonkinlainen ajatus kyllä, sillä viime päivinä kaikkien kesähulinoiden ja lomamatkojen jälkeen tajusin, että hei mitä ihmettä, milloinkas niiden kuukautisten pitäis nyt alkaakaan. Säntäsin tietysti raskaustestikauppaan ja piti poissulkea se ajatus, etten ainakaan raskaana ole. Mutta raskaustestipä sanoikin ihan toista. Kaksi punaista viivaa, joista toinen viiva kaksi kertaa tummempi kuin kontrolliviiva
Eli nyt naiset ihanaiset musta tuntuu, että taidan olla pieniin päin =) Ja olo on myös sen mukainen.
Eli jos luovutte täällä kuumeilusta joskus, niin suosittelen lämpimästi pitämään taukoa ja unohtamaan koko vaavinteon ja sen tuoman stressin. Tämä resepti siis on näköjään toiminut ainakin meille!

Kaunista ja hedelmällistä syksyä kaikille teille!!! Terveisiä ja haleja minun kanssa samaan aikaan kuumeilleille!!!
 
Ottis
Wiara Voi ku ihania kuulumisia :heart:! Onnea sylintäydeltä :flower:!

Vauvaliimaa ja tarrasukkia kilokaupalla! t. Ottis

Psst. Saankos vielä näin päivittäjän ominaisuudessa kysellä, että milloin testasit? Dpoita ja muita lienee turha kysellä, jos et ole muutenkaan pitänyt kirjaa kierrostasi, mutta tonne yrjöklubiin olisi hyvä joitain tietoja saada, niinkus vaikka sun ikä (en tiedä)), monesko lapsi tulossa jne.??
 
Ottis
Tilanne näyttäis olevan fifty-fifty plussanneiden ja yhä haaveilevien kesken tällä hetkellä :). Plussaukset siis laskettu viime marraskuusta asti. Tooodella hienoa saldoa näin 'vanhoilla munilla' =).
 
Wiara onnea hirmusti! ja pienelle tarraa, liimaa ja teippiä, jotta pysyy tiukasti mukana. Tervetuloa tuonne odotuspuolelle mukaan.

Ottis siis onko mies sitä mieltä, että ei kannata yritää, siis eikö enään toivo teille pientä vai onko luovuttanut yrityksestä. Pitäisikö sinun viedä se sinne lapsettomuuslääkärille mukaan niin saisi hänkin tietää puolueettomalta taholta mitkä teidän mahdollisuudet on. :hug: turhauttavaa varmasti.

Tilastohan on miellä tosi hienot!

+++++ kaikille.
 
Wiara, oikein paljon onnea plussasta! :flower: Ja kaikkea hyvää raskausmatkaan! Kiva kun tulit kertomaan ihanat uutisesi!

Ottis, varmaan hyvä sun itseksesi miettiä mitä nyt haluat. Jaksamista!

oivikki, toivottavasti paha olosi joskus helpottaisi! Onko sulla mikä etappi (ultra) seuraavaksi?

Solakka Silakka, onnea punktioon, ja tietty sen jälkeen hedelmöittymiseen, että tulisi nyt niitä hyviä palleroita!
 
Ottis
Inia ja Oivikki Kiitos tsemppauksesta :flower:! Mies on sitä mieltä, että "Ei kannata enää yrittää ku ei ole tähänkään mennessä tärpännyt". Tässä hänen sanansa ihan tarkalleen. Ja hän on nähnyt vasta kaksi kertaa peräkkäin sen lupaavan haamun. Mitenkähän olisi käynyt jos olisin jok'iksen haamun näyttänyt? Mutt ei voi auttaa. Just miehen kanssa puhelimessa puhuin ja hän ilmiselvästi kuvittelee, ett tästä vielä eteenpäin päästään, mutta minä en pääse. Jos ei mulla vauvahaavetta ole, en minä miestäkään tarvi. Voin viimein irroittautua kaikesta ja tehdä sen mitä haluan, lähteä vaikka lähetystyöhön jonneki. Äh! Ne ei huoli mua sinne, mutt anyway, mulla on elämä taivasta myöten auki =).
 
Ottis
ON Elämä taivasta yöten auki tarkoittaa nyt sitä, ett kaveri toiselt puolelt jokkee pyysi saunomaan, ja minähän lähen... mun yhdet uikkaritkin on kuulema jo siellä =), joten eiku saunaan ja uimaan.
 
Wiara VOI MITEN IHANAN MAHTAVA YLLÄRI PYLLÄRI UUTINEN SIULLA!!!:wave::heart:

Kovasti pikkiselle tarraa&vaaviliimaa masumatkalle.:heart:


Kurkkailin tuossa äskettäin vanhoja sivuja, että tammikuun 15pvä ilmoittelit jääväsi taustailemaan..siitä 7kk ja ihana uutinen siut yllätti - mahtavaa!!

Hyviä vointeja&mukavaa masukasvattelua :heart:

Ps. Tulethan välistä kertoilemaan kuulumisianne - sinun ja pienen pienen :)
..niin..milloin olisikaan se La. siulla sitten?..
 
daria10 Tiedätkös, tuo siun mies on iiiiiihaaaana :)
Valmiina siulle ostelemaan testejähin - siis mahtavaa, että hän on noin mukana tässä vaavihaaveesanne!!!:wave:

Pienelle neidille sinne pikaista paranemista.:heart:
 
Lämpimät onnittelut mimmimamma ja wiara :flower: :heart: :hug:

Mur-mur lykkyä simojen metsästykseen ja nautinnollisia hetkiä ;)

ottis voihan harmien harmi jos meihesi TAAS hankalalla päällä,tsemppiä :hug:

on: tämän päivää nippaillut TOSI paljon tonne muniksien seudulle,jopa niin että pahalta tuntunut :snotty: aika soisi kiinnittymiselle... :/


Mukavaa ehtoon jatkoa kaikille :wave:
 
onlydream mie toivon, että nippailut ovat juuri SITÄ!!:):heart:

Nyt mie taidan lähteä kylpeä ropsauttamaan ja sitten syön pikkasen pizzaa(mies teki)
..sitten..Juuuuuh:whistle: juurikin sitä sitten - simojen mettästystä:p..ja taas hieman pizzaa, koska nälkähän siinä "hommassa" tuleepi!!:D

Heipat&kivat illat!!:wave:
 
Ottis halaan täältä virtuaalisesti, tosi kurjaa että miehesi käyttäytyy noin. Ja taas juuri clomi kierrossa. Yritä nyt saa simot kuitenkin vielä tän kerran, kun olet niitä pillereitä popsinut. Peukutan että tilanne helpottaa.

ja wiaralle onnentoivotukset, ihanaa kun tulee hyviä uutisia.

Murmur kyllä mäkin varmaan olisin ikionnellinen jos tulisin vielä raskaaksi ja pienen vauvan äitinä olisi ihanaa vielä kerran olla. Mutta voisikohan tän taaperoiän ohittaa :eek: . Mun kuopus on melko tempperamenttinen ja tämä ensimmäinen taaperovuosi on ollut satakertaa rankempi kuin vauvavuosi. voihan olla että on äitiinsä tullut :whistle: . Oikeasti en antaisi päivääkään pois on ne lapset niin ihania aarteita.Ja kyllä se vauvakuume taitaa vielä takaisin tulla.... antoisia pupusteluja sinne itäsuomeen. Pidän peukut pystyssä että tämä kierto tuo sen pienen teidän perheelle.
 
Ottis
mur-mur Sinäpä sen asian sitten tarkistitkin. Mä muistelin myös, ett wiara jäi aikalailla silloin mun aikojen alussa taustailemaan. Ihania ylläreitä nämä :heart:.

OD Kiitos :flower:! Sulla lupaavia nippailuja siellä. Toivottavasti se on just sitä kiinnittymistä :heart:! Plussatuulosia :whistle: ++++++++++++++++++++++++++++++!

ikiemo Kiitti halista :flower:!

Tyynetuulia Toisaalta pitäis kyllä niitä simppasia hankkia, mutt täytyy tunnustaa, ett en viiti, ei tee mieli jne. Miehelle kuitenkin soitin ja annoin sille pari tuntia armon aikaa vetää luunsa tänne. Mutt en ole sekstailutuulella, tekee vain mieli räpättää ja sen teenkin.

 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Iida-Karoliina (45).....kp5/23-29.......yk15...................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp6/29-34.......yk7.....................3/2.yht.
Inia (43).....................kp9/26-30........yk25..................1.
Ottis (43)....................kp9/24-28........yk15..................1.
mur-mur (45)..............kp9/25-28.......yk16(km2/10)....3./2.yht.
ulla4 (40)....................kp12/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp12/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp13/27-30.......yk2...................4.
Hysteria42..................kp15/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp15/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp16/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp18/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp18/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp19/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp19/21-29.......yk2....................1.yht.
liiza (44).....................kp25/24-27.......yk28...................4.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp31/28-42.......yk16...................3.
Ballerina Bolero (40)..kp37/25-28......yk31...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp43/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp54/20-50......yk?......................4.

Kadonneita lampaitako?

nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44)......................dpo13
onlydream (37)...........dpo7
Mahdotontako (45).....dpo5
Rominas (40)..............dpo5
taavi166 (38).............dpo5
Ottis (43)....................dpo-1

[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Sunnuntai aamupäivää :)

Ottis on kyllä melkoinen sissi. Jospa edes nyt yhden kerran saat talletettua simpat kun sulla oli muutamana päivänä ne clomitkin mukana. Kasvattaahan sekin jo tärppimahiksia ja tekee muniksista oikeen kestäviä :) Joten ei muutakun paaaaaaalljoooon lykkyä :heart:
Mä oon sen verran herkkähipiäinen lyyli että jos mies sanoisi edes kerrankaan laittavansa hanskat tiskiin nii en tiedä mitä tekisin... Varmaan luopuisin vauvahaaveesta ja koitettais elää elämää sitte ilman sitä iltatähteä :( Aluksi todella surullisena mutta eiköhän se siitä alkais sitten... Vois keskittyä vaikka kodinremppailuun ja muuhun "tod. turhaan" :D Joten Ottiksen asennetta ihailen :)

Meillä sattu pieni haaveri illalla saunan jälkeen kun neiti oli tulossa saunaan ja minä JUST avasin sen saunan oven päin tytön naamaa :ashamed: Kun olin saunassa itse... Noh, etuhammas heiluu ja kohta näyttää lähtevän irti. Ei onneks pahemmin käyny ja ei saanut mustaa naamaa flunssan lisäksi. Että tälläinen lapsenpahoinpitelijä :ashamed: :kieh:

Paistan tässä korvapuusteja joten lähetän sinnekin joka talouteen läjäpäin kanelin tuoksua :heart: :heart:
 
Ottis
daria10 Hmmm.. Kiitti kanelintuoksusta :p. Hammaskeiju tulee teille sitten kylään ihan kohta pian. Neiti silloin tuskin enää muistaa äidin läimässeen oven vasten kasvoja, usko pois.

Kiitos tsemppauksesta! Tämä sitkeä sissi otti sitten ja teki ekat simppatalletukset. Miehelle tehty selväks ett harjotukset jatkuu huomenna jos ei jo tänä iltana. Olen siis pelissä mukana taas :saint:.

Tutkimuksiin lupasi lähteä tarvittaessa jos ei näistä Clomeista nyt apuja ja uhkasinpa tilata netistä simppatestejä. Aloitellaan niillä tämä tutkimuksiin totutteleminen =). Muuten, jos ovis huomenna, aloitanko Terolutin sit tiistaina vai keskiviikkona? Vähän häränpyllyllä tämä kierto :ashamed:.
 

Yhteistyössä