40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
ON Kohdunseutuvilla nipistyksiä tuntunut eilen illalla ja tänään päivälläkin, mutt nehän voi olla ihan Terolutin aikaansaamia, kun ja jos kohdun limakalvoon vahvistavasti vaikuttavat. Lämpö masentavat 36.75 :ashamed:.
 
Ottis eihän mitään "raskautta" vielä kai tässä vaiheessa ole?..korkeintaan siittiö hedelmöittänyt munasolun, mutta on matkalla vasta ja silloinhan ei "oireita" vielä ole..

Kävin äskettäin - ja juoksun kera, suurellä hädällä..ja sitä riitti..riitti..ja riitti :eek: ..nyt olo kyllä tyhjentynyt ja hieman huonovointinen - taitaa olla vattapöpö mikä iski :$

Kilpparilääkityksen aloitin 12.8..eli 9vrk olen niitä syönyt..ei kai vielä mitään tässä vaiheessa pitäisi "tuntua" oloisessa?..vai, mitä luulet..
Väsy on ollunna muutaman päivän tooooosi kova - voisiko se olla joku "sivuvaikutus"??
 
mur-mur ja Ottis, kiitos :hug:

Tuntuu helpottavalta, kun joku ymmärtää. Ottis, sun rauhan- ja yksityisyydentarve kuulostaa tutulta. Ihmisillä on erilaiset yksityisyyden rajat ja etäisyydentarpeet. Ja jos parisuhteessa nämä ovat liian kaukana toisistaan, näitä törmäyksiä tulee. Mulla mies haluaa jakaa IHAN kaiken; rahansa, päivän tapahtumat, POSITIIVISET tunteensa mua kohtaan (negatiivisia ei joko ole tai sitten niitä hän ei ainoana asiana jaa).

Mä puolestani en halua hänen rahojaan (jota mies sitten kompensoi antamalla lahjoilla, joita en haluaisi), ja haluan pitää asioita myös aivan ominani, kaikkea en jaa. Ottiksen tavoin mä suljen suuni jos mua ei huvita jutella. Tästä mies pahoittaa mielensä ja kokee, että rankaisen häntä. Sitten miehestä tulee alakuloinen, masentunut ja hän puhuu hiljaisella äänellä ja hän alkaa pelätä, että minä jätän hänet. Hän on kuin koiranpentu, joka tekee kaikkensa miellyttääkseen emäntäänsä odottaen rapsutuksia, rakkautta ja hyväksyntää ja mikäli niitä ei tule, hän yrittää vielä lujemmin, ja sitten masentuu, Ja kun emäntä sitten rapsuttaa, koiranpentu "herää taas eloon".

Ottis vielä: ihminen on niin monimutkainen kone, että nippailuista ja lämmöistä ei ota gurutkaan selvää. Niinpä ne nippailut on ihan varmana Terolutien vika ja ne tarkoittavat vain hyvää. Sun munasolu ja miehen siittiö ovat nyt tutustuneet ja harrastaneet lähempää tuttavuutta, ja sisäkkäin ovat nyt junamatkalla kohti pehmoisia limakalvoja :) :heart:

Yhdessä kierrossa mittailin lämpöjä ja pähkäilin mitä joku muutos johonkin suuntaan mahtais tarkoittaa. Se vei multa kamalasti turhaa energiaa, eikä se tehnyt mua hullua hurskaammaks. Tulin lämmöistä siihen johtopäätökseen, että jos ne oikeesti kertois jotain, niin mihin silloin raskaustestejä tarttis. Niin, kuulkaa naiset ihanaiset kuumemittarit kainalossa kuulkaa; mittarit hiiteen vaan :) :hug:
 
Ottis
mur-mur Muistelisin, ett mulla meni 2-3 viikkoa, ett kilpparilääkitys alkoi varsinaisesti tuntua. Ja sulla annos niin pieni, ettei varmaan kovin merkittäviä muutoksia aiheutakaan, vaikka onhan sulla vielä omaa kilpparitoimintaa jäljellä, joten meitä vaikea silleen vertailla :).

Ja että miksi minulla on Terolut käytössä? Reseptissä lukee, ett kierron tasaamiseen eli kai sen pitäisi jotenkin pitää limakalvoja luomua tehokkaammin kasassa, ett vuoto ei ainakaan kovin aikaisin alkaisi (vaikka eihän mulla yleensä alakaan vaan luteaalivaihe on ihan normaali!!). Vaan just tuolta 'viisastelevien' Ellien puolelta luin, ettei tuolla synteettisellä Terolutilla ole mitään vaikutusta mm. Clomien kanssa sen suhteen onnistuuko raskaus vai ei. Vähän semmonen olo taas, että paskat, mitä tässä hikoon :headwall:. Mun gyne tuntuu oikeastikin vähän takapajuiselta tai on vaan kokenut ton yhdistelmän joissakin tapauksissa tepsineen ja sillä sitä sitten ihan 'hihnalta' kirjoitteleepi :ashamed:. Oli miten oli, mutt tän kuurin nyt sitä napsin ku kerta oon alottanutkin :kieh:.

Hysteria Kiitti tosta ihanasta tarinasta simppasten ja munasolun kohtaamisesta ja yhteisestä junamatkasta :hug:.
 
Hysteria kiva lukea siun tunnellmista =)
Enhän miekään se "mittari" kainaloisesa aivan asu sentäis ;)

Lähinnä heti oviksen jälkeisinä, muutama päivänä mittailen, nousevatko lämmöt - koska jos ei, on kierto mitä todennäköisemmin ovuloimaton.. ja mie kun o l e n sen sorttinen, että senhin haluaisin tietää, en turhaa "haaveile" sitten sillä kiertoa! :D
(tosi asiassa, en varma silti voi olla..)

Sitten aivan kierron lopulla saatan mittailla myöskin(myönnän)ja seurailla, tuleeko sellainen "lasku pikki"..se yleensä ollut merkkinä kelttiksen hiipumisesta ja odottelen sitten jo tätiä saapuvaksi..TOSIN..viime kierrolla se lasku piikki tiesikin raskautta!..vaikka sitten hiipuihin poijjes..
..eli aina eivät lämmötkään kerro totuutta..silti siitä tullut jo tapa(paha(ko?)..

Nyt en enään niin kovin paljoa mittaile joka kierrolla, kuin kuumeilun alku taipaleella. =)
 
Hysteria
Tuo viimeisin kirjoituksesi, sai miut oikein "sieluni silmin" näkemään tilanteesi/tilanteenne.. :|

Itse olen tosi sosiaalinen luonne ja rakastan ihmisten seuraa mutta kaipaan silti omaa yksityisyyttä kovin välillä.
..ja esim. veski reissut haluan tehdä yksin - lapsikin sen meillä tietää ;)
Nuorena en juuri tykännyt vaikkapa siitä, jos tyttökaveri tunki samaan veskiin kanssani ravintolassa :headwall: en vain tykännyt, enkä tykkää vieläkään!:D

Tuo on vain yksi monien asioiden joukossa..
juuuuuu ja vielä..en tykkevä olleskaan ihmisistä, jotka tunkevan naamariin kiinni jutellessaan - varsinkin vieraat..KÄÄÄÄK!! :kieh:

Ihan ei nämä nyt verrannollisia Hysteria siun kokemaasi/tuntemaasi..mutta yksityisyys on tärkiä juttu ja sitä pitäisi osata jokaisen kunnioittaa - ei loukkaantua jos toinen sitä haluaa, tai ihan vaatiikin!!

Jaksuja&voimia voin vain toivotella:hug: jospa asiat lutviintuisi kuitekin parempaan päin!:heart:
 
Ottis kiitti Tero tiedoistasi =)
..mutta ihan elä vielä kuiteskaan heitä hanskoja tiskiin - en miekään, vaikka olo ei niin kovin hyvä olekkaan..ei siis sellainen, "jännäävä" oloinen nyt laisinkaan..

Kaikille meille :heart: +++++++++++ :heart: tuulahduksia!!!!!!
 
Hysteria se inssi päivä on pp0. Tsemppiä oman tilan löytämiseen. Toimisiko jokin harrastus.

Mur-Mur tuolta kipirauhasfoorumilta aikoinaan luin (silloin oli avoin), että joillakin oireet lisääntyivät siinnä lääkityksen aloituksen aikaan ennenkuin loivenivat. Käyppä siellä kurkistelemassa.

Ottis lääkäriksi on hyvä valita lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri, kun ne (toivottavasti ainankin) seuraavat oman erikoisalansa kehitystä, mutta eikös muillakin ole noita teroja käytetty.
 
Ottis En muista enkä tiedä mitä sanotaan siitä kiinnittymen ajankohdsta, mutta mitä oon lukenut, niin eri ihmisillä se on tapahtunut eri päivinä, dpo 4/5/6/8/9... Ja samaten oon lukenut, että tosilla on kramppeja, tosilla jotain kummallisia ( :) ) repäisykipuja (joista mä en tiedä mitään).

Mulle tuli eilen (en muista mikä dpo/pp se oli) kamala kramppi alamahaan, ihan kippuraa piti mennä. Se tuntui osittain siltä, että se oli ilmaa, mutta osittain joltain ihan muulta ennen kokemattomalta. Se kyllä rauhoittui sitten kun kävin vessassa k***lla, joten saattoi olla ihan tavallista, mutta toisaalta se saattoi olla sitä kuuluisaa kiinnittymiskipua. Sun alamahakrampit voi ihan yhtä hyvin olla kiinnittymistä tai Terojen aiheuttamaa tai ilmaa tai mitä ikinä. Multimegahirveesti toivon kuitenkin, että sitä kiinnittymistä. :heart:
 
Miulla täällä vaan pikkasen huonoa oloista pukkaa ja tuntemuksia aivan alhaalla masulla on - niin kuin Hysterialla&Ottiksellahin..ollaankohan me pienin päin ladyt?.. :saint:..juuuuuh..RKTT - näin se menee!!;)

Hysterialla ainahin se kiinnittyminen voisi olla jo mahdollinen=)

Oivikki kävinkin tuolla kilppari foorumilla jo aiemmin hieman kurkkimassa. =)

Mietin tuossa jotta..jospa miun oloinen - se vi**tus, pinna tiukalla jne. johtuukin tuosta Seronilin pois jättämisestä?..voipi hyvinkin olla sellainen "lieveilmiö" kun lääke poistunut elinmistöstä.
Siitä on nyt aikaa viikko kun viimosen lääkkehen söin.

mutta nyt..kaikille toivottelemaan rupian makoisia unikuvia!!!!:wave::heart:
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp5/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp11/23-29.......yk15.................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp12/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp15/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp15/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp15/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp15/25-28......yk32...................3.
ulla4 (40)....................kp18/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp18/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp19/27-30.......yk2...................4.
Hysteria (42)...............kp21/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp21/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp22/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp24/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp24/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp25/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp25/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp37/28-42.......yk16...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp49/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp60/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo13
Mahdotontako (45)........dpo11
Rominas (40).................dpo11
taavi166 (38)................dpo11
Hysteria (42).................dpo7
Ottis (43).......................dpo5
mur-mur (44)................dpo3
Solakka Silakka (41).....pp3
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Hysteria ja mur-mur Metka juttu, ett samantapaisia kramppeja kaikilla. Mä jouduin oikein superhyperpitkälle istunnolle veskiin tänään ku maha oli niin kovalla ja on jo neljättä päivää nyt. Tämä ei siis todellakaan ole ihan tavallista mulle. Mä taidan saada ekan testin dipata maanantai-aamuna, näin mä olen vähän luvannut itelleni :).
 
Huomenia :D

Edelleen ilman menkkoja, hyvä niin ja minulla myös alavatsalla kipuilua milloin oikealla, milloin vasemmalla puolen, tekeekö Luge niitä? Mies sanoi, että rinnat on kuulemma kiinteytyneet, mutta kyllä sen aikaa on saanut jatkuva liikkumiseni;=), perjan-su, minulla aina vapaata , mitä nyt eilen tanssimme itsemme läkähdyksiin asti :D valkovuotoa edelleen ajoittain..vielä 6 lugea ja sitten seurataan tilannetta......vai alkaako menkat niiden aikana jo, jos ovat alkaakseen?aamulämpö:36,64

Rominas ja Taavi joko olette testanneet, eikö Taavin pitänyt testata perjantaina, toiv tulee mukavia tuloksia :heart:

Ottis: Kuinka kauan teroluteja syödään?

Plussia, plussia toivon kaikille! :heart: :heart:

mahdotontako :heart:
 
Ottis
Mahdotontako Teroluteja syödään kymmenen päivää. Ohjeessa oli, että kp15.-24., mutt mä taisin aloittaa kp13 ku oviskin oli jo kp10. Ihanaa, ett täti ei ole tullut. Toivottavasti pysyykin poissa ja pääset yrjöklubiin :heart:. Se olis aivan ihana juttu!

Onlydream Oletko testannut? Plussatuulta :whistle: +++++++++++++++++ :heart: !

Rominas Huhuuuuuuu! Kipinkapin testejä hakemaan jos et ole niitä tilaillut varastoon. Plussaa sulle odotellaan :heart:.

Taavi166 Oletko jo vajentannut testiarsenaalia? Plussapuhureita sinullekin :heart:!
 
Lauantaita B)

En sitten testejä lähtenyt kaupasta ostelemaan,ajattelin kiltisti odotelle mitä tuleman pitää,testaan sitten jos siihen tarvetta.
Tuhrujen pitäisi ilmaantua jos normaalin kaavan mukaan mennään niin huomenissa,jos niitä ei näy ollaan jo tavoitetta lähempänä.
Eilen otin viimoisen teron, Mahdotontako mulla Terot määrätty otettavaksi Kp:llä 15-24

Omapas meidän RKKT lista piiiiitkä,hienoa, toivotaan joukko plussat myös tulevaksi ;)

Lähden lasten kanssa mökkeilemään niin konnelta poissa varmaankin maanantaihin saakka,voin kokeilla kirjoittamista puhelimen kautta,illalla lueskelin mutten vielä kokeillut miten onnistuu kirjoittaminen..

Aurinkoista viikonloppua :wave: :wave:
 

..nyt ei tuntemuksia niin kuin eilen - lämmöt 37C..

Mie lähden mieheni kera alkuillasta hieman "rentoutumaan" ja poikanen menee mummulaan yöksi-kivaa!!!=)

Grillaillaan, seurustellaan ja nätisti otetaan %juomaahin mökkeilyn merkeissä ;)

Ulla4 Liukkaita kelejä&vahvoja viivasia O-testiin!!!:wave::D


:flower:Oikein rentoista Lauantai päivää kaikille!!!:flower::wave:

JA..
:heart: ++++++++++++++ :heart: tuulahduksia!!!
..tuolla RKTT-listalla on tooooosi muikeita dpo päiviä jo usealla;):heart:
 
Tervehdys! Nyt on tällä ennätysjättikierrolla testattu jo kolmeen kertaan, että en ole tippaakaan raskaana, joten aivan äärimmäisiä ihmeitä lukuunottamatta on minun pelini raskaustoiveiden osalta jo koko tämän elämän osalta pelattu. Miten se muuten on, että onko syytä jossain vaiheessa käydä lääkärissä jos kierto vielä kuukausitolkulla venyy, vai voinko vain itsekseni todeta, että "mummo mikä mummo"? Vointini kun on täysin normaali. Hyviä tuulia kullekin! ikiemo :heart:
 
Ottis
OD Kivaa mökkeilyä teille!! Me joudutaan tää vkl olla ihan kotosalla ku miehen veli kavereittensa kanssa vallannut mökin sorsastuksen merkeissä. Mutt ihan kiva näinkin.

mur-mur Kivaa iltaa sulle miehekkeen kera =).

ON Lämpö edelleen 36.8.
 
ikiemo voihan surku :(..
Niinhän ne vaavihaaveet itse kukin hautaammme kun ikää karttuu ja jos tulosta ei synny.. *huokaus*

:heart::hug::heart: siulle ja oikein hyvää jatkoa!!!:wave:

Ps. Ei varmaankaan pahasta laisinkaan olisi jos gynellä ihan kävisit "tilanne kartoituksessa"=)
Mukava, jotta olosi kuitenkin hyvä:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja oivikki:
Hysteria se inssi päivä on pp0. Tsemppiä oman tilan löytämiseen. Toimisiko jokin harrastus.
Kiitos Oivikki tiedosta ja tsempistä :hug: .

Osaatko sinä tai joku vielä kertoa mistä tuo lyhenne pp tulee? Mä olen ajatellut, että inssi on tavallaan verrattavissa luomuun, etenkin jos käytössä ei ole ollut mitään lääkkeitä, vain ainoastaan se irrotuspiikki. Miten inssi siis eroaa luomusta, siis näiden pp:den osalta. Onpas hankalasti muotoiltu kysymys, mutta parempaan ei tää blondi pysty :LOL:

Omaa tilaa saan kun mies kolmen viikon päästä muuttaa maasta (pakko myöntää, että odotan sitä :| ). Minä sitten perässä, aikasintaan ehkä n. 2kk päästä.. tai riippuu kaikenlaisista asioista, kuten nyt tästä raskaus-asiasta. No, omaa tilaa ja aikaa saan siis niin oikeasti niin kauan ja paljon kuin tarvitsen, koska voinhan olla lähtemättäkin, jos siltä tuntuu. Mutta kuten tuolla jossain aikaisemmin kirjoitin, nyt vain päivä kerrallaan, kun ei muutakaan voi. |O :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikiemo:
on minun pelini raskaustoiveiden osalta jo koko tämän elämän osalta pelattu. Miten se muuten on, että onko syytä jossain vaiheessa käydä lääkärissä jos kierto vielä kuukausitolkulla venyy, vai voinko vain itsekseni todeta, että "mummo mikä mummo"? Vointini kun on täysin normaali. Hyviä tuulia kullekin! ikiemo :heart:
Ilman muuta sun kannattaa mennä lääkäriin tutkituttamaan itsesi. Ei ole ollenkaan niin sanottua, että pelisi olisi pelattu! Ei ollenkaan. Älä siis kirvestä kaivoon heitä. :hug:
 

Yhteistyössä