40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ikiemo mie pyysin TK:sta. Ensiksi sain vain lähetteen Prolaktiini(Mikro&Makro) ja LH testiin.
Myöhemmin vielä hieman "ruinasin" ;) ja sain FSH ja Progesteroni testiinhin lähetteet!

Tiukkana vaan olet jos lääkäri kehoittaa menemään yksityiselle - sanot vaikka, ettei ole valuttaa millä maksaa yksityisellä - kallista, kalllista..
..mie noin hälle kertoilin ja suostuihan se lääkäri sitten lähetteet antamaan..:D

Hinnoissa on aika isohin haitari, riippuen missä päin suomea asustaa..
taisi olla Kuopiossa yhdellä gynellä(lääkäriasema) siinä 32e-70e tietämillä nuo hinnat..en muista nyt äkkiseltään, sisälsikö aina vain yhden testin?..
Korkeintaa pari testiä. Luulen, että esim. etelä Suomessa päin hinnat ovat korkiammat! :/

Kannattaa googletella oman asuinalueen Gynejä(Lääkäriasemia) ja sitten vain soittaa pirauttaa hintatietoja, sillä asia selviää! =)

Tuolla Ava Clinikan hintoja..
http://www.avaclinic.com/index.php?209
Eli on lapsettomuushoitoihin erikoistunut klinikka. Löytyy Tampereelta ja Turusta.
Esm. Progesteron/FSH testien hinnat ei äkkiseltään kauhian korkeat, mitä pikaisesti vilkaisin..tulee tietenkin tuo toimistomaksu 10e vielä päälle.

Huokeammalla saat varmaankin jonkin tavan Gynen(lääkäriaseman) labrasta nuo testit - mikäli haluat yksityiselle.
 
Ottis
Rominas Ihanaa :heart:! Minä tiesin, että sinä teet tuon. Ihan oikeasti ajattelin tänään aamulla, ett tulet tänään kertomaan plussanneesi =). Aivan ihkua!!


Onnea, Onnea, Onnea!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!

Ulla4 Haluatko RKTT-listalle? Onnea nyt pupusteluun ja simppajahtiin :heart:!
 
Ottis
mur-mur Kiva, ett ilta oli erinomaisen onnistunut! Kerran kun kunnolla relaa, jaksaa jo taas pitkälle. Rominaksen dpo on tänään 12.

Rominas Varmasti plussa nyt pysyy ja vain vahvistuu jos päiväpisusta selkeän vaikkakin haalean testiviivan sait :hug:. Olen niin jättionnellinen sun kanssas =)!

ON Nippailua oikean muniksen ja kohdun seutuvilla. Ihan laittaa jo taas ajattelemaan, ett jospa sittenkin :ashamed:. Niin juu ja vasenta tisua alkanut repiä myös.
 
Ottis kiitti Rominaksen dpo pvä. tiedosta ;)

Mahdotontako pysyköön täti kurjake poijjes sieltä siun suunnilta kokonaan - Plussaa toivon muutaman päivän sisään testiin!!!!:wave::heart:


Rentoista loppu iltaa kaikille ihanaisille ja plussia, plussia, plussia paaaaaljooooon!!!!:heart:
 
Ottis Voishan minutkin listalle laittaa olisko se tänään sitten tuo -1 tasavahvat viivat tuli ja lämmötkin nousi aamusta asteen verran, tosin saattaahan tuo viiva vielä vahvistua. Sanokaapa te muut jolla enemmän kokemusta noista ov-tikkusista.

Ukko kultaa tässä odottelen :p
 
Mukavan "herkullista" pupustelua ulla4!!:D

Jos O-testissä tasavahva viiva ja lämmötkin asteen verran nousseet(1.0C vaiko 0.1C?)
uskoisin, että ovis+:ssan bongasit ja enempää ei tarvinne testailla tälle kiertoa.

Mukavan menestyksellistä simo jahtia siulle toivottelen!!!:wave::heart:

Kaikille nati nati ja huomiselle ISO plussapuhu PUUUUUH :whistle::heart:!!!!
 
Ämy
RominasOikein paljon onnea!

En bongannut o-testistä kuin hailiskon viivan joten oletus on että hukkaan meni tämäkin kierto....kahtena päivåänä haalisko ja kolmantena ei enää mitään.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja plussapuhureita!
 
Ottis
[/url]



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

liiza (44).....................kp7/24-27........yk29..................4.
Iida-Karoliina (45).....kp13/23-29.......yk15.................5./1.yht.
daria10 (40)...............kp14/29-34.......yk7...................3/2.yht.
Inia (43).....................kp17/26-30........yk25................1.
Ottis (43)....................kp17/24-28........yk15................1.
mur-mur (45)..............kp17/25-28.......yk16(km2/10)..3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)..kp17/25-28......yk32...................3.
ulla4 (40)....................kp20/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp20/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41).....................kp21/27-30.......yk2...................4.
Hysteria (42)...............kp23/25-28.......yk5...................1.
Rominas (40)..............kp23/25-27.......yk2(ku06/10)....2.
Tirlittan1968 (42)......kp24/28.............yk2...................2.
haave3 (41)...............kp26/28-36........y2v....................3.
onlydream (37)...........kp26/23-29.......yk?....................3.
haave2010(44)..........kp27/29.............yk3(km6/10).....4./1.yht.
Mahdotontako (45).....kp27/21-29.......yk2....................1.yht.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1......................2.
taavi166 (39).............kp39/28-42.......yk16...................3.
Tirlittan1968 (42)......kp51/28.............yk1....................2.
ikiemo (45).................kp62/20-50......yk?......................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

onlydream (37)..............dpo15
Mahdotontako (45)........dpo13
Rominas (40).................dpo13 :heart: :heart: :heart:
taavi166 (38)................dpo13
Tirlittan1968 (42).........dpo10
Hysteria (42).................dpo9
Ottis (43).......................dpo7
mur-mur (44).................dpo5
Solakka Silakka (41).....pp6
daria10 (40)..................dpo1
ulla4 (40).......................dpo0
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

 
Ottis
Ämy Voi harmin paikka jos meni kierto hukkaan :'(, vai olisko mahdollista, että aloit testaamaan liian myöhään ja sillä hailua viivaa vain näytti?

ulla4 Ok! Sut RKTT-listalle laitoin ja eiliselle sen dpo-1. Hedelmällistä RKTT-aikaa sinulle :heart:!

ON R-testin aamusta tein ja sain selvääkin selvemmän viivan paikan, leveän sellaisen. Hyvällä uskolla ja vieläkin paremmalla mielikuvituksella siinä vois aavistuksen väriäkin nähdä, mutt tunnustettakoon, ett sille linjalle en nyt lähde. On tässä noita haamuja sen verran tuijoteltu, ett ihan kernaasti pidän ton viivanpaikkana ja annan testausten olla torstai-aamuun. Illalla oli tisut sen verran arat, ett ei oikein mahallaan nukkuminen meinannut luonata. Varmaankin ton terolutin aikaansaamia juttuja..
 
Tirlittan1968
Sylin täydeltä onnea Rominas aivan upeita uutisia. Meitä onkin aika liuta nyt RKTT listalla joten eiköhän plussata kaikki :D . Mulla tuli eilen hieman verta vessassa käydessä. Menkkojen ei pitäisi alkaa ennen perjantaita ja olen yleensä todella tarkka menkkojen suhteen. Tällaista vuotoa ei ole ennen koskaan ollutkaan. Hieman verta mutta menkat eivät ole kuitenkaan alkaneet.
Mukavaa maanantai aamua kaikille!!
 
Ottis
Noi mahtavan pitkää RKTT-listaa ei olekaan ollut varmaan koskaan. Toivottavasti tulee myös plussia samaan tahtiin kuin lujaa uskoa ja luottamusta siihen, että vielä joskus tärppää.

Meille tuli maalausjoukot jo tunti sitten. Pitänee vähän kurkata mitä touhuavat.
 
Onnea Rominas!!!! :heart:

Ja suuresti anteeksi kaikille naikkosille, mää oon ollu nettipimennossa perjantaista asti kun mies rikkoi meidän koneeen! :headwall: Nyt on lainassa mun veljen läppäri...
Hirrrrveesti tekstiä, oonkohan mä nyt ihan pihalla :ashamed:

ON: Ovis plussattu lauantaina, peittojen välissä möyritty la ja su :D :whistle: Avoimin mielin lähdetän taas piinailemaan. Mulla kyllä ei ressaa enään niin paljon mitä joskus puolisen vuotta sitten.

Ja mitä näenkään? RKTT- lista on massiivinen! Nyt leidit : +++++++++ :heart: :heart: kaikille meille!
 

Yhteistyössä