40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Nyt vasta oikeasti hoksasin, ett mullakin on tänään se kamala päivä kun täti tulee kylään : /. Tosin se voi hyvinkin mennä yön puolelle ku oviskin oli niin myöhään, mutt kivaa ei ole, ei. Nyt sitä alkaa sitten kuulostella valahtaako pikkareihin jotain vai ei :mad:. Eikö olis mitään mahdollisuutta päästä tän päivän ohi noin vain ja vaikka sit huomenna vasta huomata, että "Ai, se täti tuliki eilen".
 
Hysteria: Sain silloin plussan vasta dpo 18. Ja taisin aloittaa testaamisen jo dpo 4....:whistle:

Nyt testasin ekan kerran vasta dpo12 ja se oli tämä plussanen.
Huomenna puhelinaika sille lääkärille jolta toivon saavani sen lähetteen sairaalaan ultraan asap.

Tulin just kotiin sieltä haastattelusta, joten palailen paremmalla aikaa kattomaaan tänne kuulumisia!
 
Ottis
Voi, että ku tämä päivä menis nopeaan :headwall:. Tiedän, ett tätiä saa tänään odotella saapuvaksi myöhään, voi mennä huomiseenkin, mutt silti jok'ikinen tunti ku siitä ei mitään kuulu, alan minä jo kuvitella vaikka mitä :ashamed:. Vasemman rinnan nänninpää on nyt sit mukamas arka ja kyllä, kohdunseudulla on nippaillut koko päivän. Oikeata munista se vasta nippaileekin, mutt ei kuitenkaan vielä mitään kunnon tätioireita.
 
Ottis mie myöskin odotan JO sitä tätiä - tosin vasta huomiselle..kovasti tuikkii masuun, turvottaa sikana ja pas**mainen olo, en muuta voi sanoa!!:(..päätähin satuu, sekä huonoa oloista pukkaa..valivalivalitusta miulla nyt - Argggghhhh:kieh:

..kummaa tässä on vain se kun lämmöt nyt 37.3C..ihme ja kummastus:O..aamupäivällä 36.7..

Sorry valitukseni..:ashamed:

..asiasta toiseen..Mie niin toivoisin tuolta RKTT listalta monen plussaavaan..
Peukutuksia kovasti!!!!d:)b:heart:


Ps. Tietenkään mie en OIKIASTI toivo tädin kurvaavan miun luo..vaan kun nuo tuntemukset taasen sitä enteileepi..:(

Mutta, jospa mie vielä yhden päivän olen reippaasti RKTT?..JOOOOO, niinpä mie teenhin!!!!:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Ollaan vaan RKTT ja sen toisin todistelun pitää olla todella vahvaa, ett siihen uskotaan. Mulla nippailee oikeaan munasarjaan aikalailla, oikein tuikkii välillä. Tää on silleen uusi tuntemus mulle, etten oikein tiedä mitä ajatella :confused:.
 
Voi että teitä, ihanaia naisia ootte kyllä :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: Kiitos! Saatte hyvälle tuulelle ihan vaikka valittamalla elämän kurjuutta. Osasinkohan nyt ollenkaan selittää mitä tarkoitan. Ytimekkäästi siis: ihania ootte kaikki tyynni!

Kävin siellä verikokeessa (ja taas paloi rahua!) ja tulokset olis tulleet vasta seuraavana päivän' eli huomenna, mutta selitin että on kiire ja kova hoppu saada tulos, joten lupasivat soittaa ennen klo20. No, soitto tuli just: hcg oli alle 3 eli nega mikä nega. Senhän jo toki tiesinkin, mutta silti...! Nyt :'( ja :mad: ja :vampire: ja :snotty: ja :( ja :headwall: !

Mulla kävi nyt näin, mutta sitäkin lujemmin ja vimmalla lähetän teille muille KAIKEN mahdollisen ja mahdottoman plussaenergian ja pyydän tähdet, kuut, mustikanvarvut ja aurinkokeijut ja äitimaat ja taivaanisät jelppimään, että teillä muilla onnais nyt. :hug:
 
Ottis sullahan on vänkä avatarkuva :). Onks ne koiran- tai kissantassukuvioita vai kukkasia :)? Ja amppelikukka sopii hyvin mur-murille, kun on niin värikäs tyyppi ;).
I-K:lla ja Mahdotontakolla on kans ihanat kuvat :)

(Tietääkö muuten joku miks sen nimi on avatar-kuva? Mistä se nimi tulee?)
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria voi että, mie olen tosi pahoillani tuosta siun nega tuloksesta:( rutistusmutistus:hug: täältä miulta, siulle:heart:

Kovasti nyt tsemppaat vaan ittiäs uutta hoitoa kohden!!!!:wave:
Kuules Hysteria.. nyt TÄSSÄ ja NÄIN sovitusti, seuraavasta hoidosta sen punaisen viivan/sinisen plussan/"raskaana" tuloksen, meille tänne kuvana laitat sitten tulemaan!!!!!!!!=)

Miekin taasen(kun on tätä aikaa..)leikin ajatuksesella, että jospa sittenhin:rolleyes:..woi, woi mur-muria kun haaveksii ja sitten putuaapi peppuselleen niin, että tuntuu ja lujaa!!!!:$
 
Ottis
Hysteria Voi kurjuus :hug: :'(, mutt täysillä kuitenkin uutta päin, eikös vaan? Mun Avatar on kissan tassunjäljet terassin jäisellä pinnalla :). Joskus ajattelin, ett teettäsin itelleni tatioinnin tollaisesta tassun kuvasta.

Avatar tulee sanasta avataara = hindulaisuudessa jumalan, erityisesti Vishnun, inkarnaatio. Se on myös käyttäjän valitsema visuaalinen hahmo tai profiilikuva, niinkus varmaan tiesitkin =).
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa!! :wave:

Nyt minä oon ihan sekaisin.

Oon nimittäin täysin yllytyshullu. Miehen kanssa aamusella vitsailtiin tuolla kylppärin kaapissa olevista r-testeistä... Mies siihen että "no pissaa tikkuun, voishan sillä ajatuksella ainaki leikkiä...". Minä naureskelin vain. NOh, koko saamarin työpäivän piättelin sitä pissaa(ku aamulla ehin pissiä...) ja kun pääsin kotiin niin otin testin. En tiedä saanko lisättyä suoraan kuvaan tähän... Kertokaa mielipiteenne??? ´JOTAIN selvästi näkyy, tai epäselvästi. Mutta JOTAIN!

HUOM! Vasta dpo8, joten tää oli ihan hukka-ammuskelua.... Voisko se missään nimessä olla SE? :ashamed: :headwall:
 
no en saanu tuota ekaa näkymään...

Väriä siinä on, jonkin verran. Mutta nää päivät on niin vähäset... Onko se viivanpaikka???

Hiito, teen uuden testin vasta viikonloppuna :ashamed:

Ps. Mietin tätä kiertoa vaikka miten päin mutten saa selvyyttä että miks minä tuossa jotain näen... Testi on One step, ja lueskelin että joissakin näkyy tuollaista, ilman että ois plussa. Minä mun malttamattomuus, vaikka vasta olin niin sitä mietlä etten testaa aikasin koska en halua pettyä :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Daria10 ku minä en saa tuota kuvaa auki :'(. Lisäsitkö sen aijaa.comin vain sekunti.com kautta? Voihan siinä jotain viivasta dpo8 jo näkyä. Sulla varsinkin kun on ollut niin selkeitä oireita ja vahva tunne, ett olet raskaana. Muistaakseni jääräpää (ent. erka) sai ekan haamun dpo5 ja siitä se pikkuhiljaa vahvistui, kun hän oli edellisen kerran raskaana. Mullakin on joskus jo dpo7 jotain näkynyt, mutt mutt.. kuten aiemminkin todettua, ne on olleet vain yritystä kiinnittyä :ashamed:.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mä näin sen, mä näin sen =). Daria, toi ei ole mikään viivanpaikka, vaan selvä punainen viiva. Sitä ei voi enää edes haamuksi sanoa, kun se on mun mielestä selvä plussa +. Waude!! Tosi-ihana juttu! Uskallat varmasti tehdä uuden testin jo huomisaamuna.
 
Ottis
Voit tuulettaa, sillä mä teen sitä jo täällä :). Suukota miestäs ja hali ja sano, ett se on plussa :hug:. Mulla näkyi edellisen kerran tollanen vasta dpo13 aamulla ja taisi olla vähän haaleampikin. Uskon, että toi plussa pysyy kun noin varhain noin vahvana jo näkyy. Voi jee, ku oon onnellinen teidän puolesta :heart:.
 
daria10..minulla tuli kyyneleet silmiin ja täällä nieleskelen..nieleskelen..:'(

SIIS AIVAN IHANAA - SELVÄ PLUSSA SE ON!!!!!!!!!!!!!!!!:heart::wave:

One Step on herkkä 10mIU/ml testi ja voi näyttää plussaa jo dpo8 hyvinkin - siulla on pisussa ytäkästi daria tuota HCG:TÄ!!!!!!!!!=)
 
Viimeksi muokattu:
kiitos suuren suuri Ottis :heart: Itse vaan pelkään että tää on ihan vääräplussa tai sitten tein testin jotenkin väärin... NOh, ehkä olen viisaampi jos teen uuden testin huomenna aamulla. Mies tuossa jo kävi halimassa ja koitetaan vielä tätä innostusta salata lapsilta. On se vain vaikeaa. Hymy on kasvoilla ihan koko ajan. Tälle ei ois voinu olla parempaa ajankohtaa, kun just nyt on vuosi enkelineidistä :heart:
Mitään oireita mulla ei ole tänään ollut, mutta siis huimausta oli viikolla useana päivänä ja sitte se älytön tonnikalahimo joka on nyt ihan tipo tiessään :x

Musta tuntuu osin jopa kamalalta nyt jos plussaan ku vasta aloin kotiutua tähän pinoon :(
 

Yhteistyössä