40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta ihanat naiset ja vielä kiitos :flower: onnitteluista!

Aamusella tein saman Onestepin testin ja oli täysin identtinen eilisen viivan kanssa. Kun niitä vierekkäin vertailin. Hailakka viivanen on mutta viivanen silti! :heart:
En ehtinyt aamulla kuvaa ottamaan siitä, nyt olen töissä ja voitte arvata että naama loistaa :D
Minä täysillä teille peukutan plussia ensi kiertoon, ja teille plussia nyt jotka ette vielä ole testihommiin ryhtyneet. Kyllä varmasi antaa toivoa, kun plussia on nyt tullut tälle kuullekin :)

Minä nyt arvon sen gyneajan kanssa, että pitäisikö mennä kuitenkin kun voishan siellä muita testejä ottaa. Joka kerta on lääkäri vilkaissut limakalvon paksuutta, jospa nyttenkin vilkaisisi :whistle: Vaikka tiedän ettei näin aikasin mitään voi näkyä, mutta katsellaan munisten kuntoa kun mulla vasemmassa aikasemmin todettu rakkaulaisuutta. Mutta sitä oli vain hieman.

Nyt jatkan aamukahvin juontia ja alan tekemään töitä, hyvää tiistaita ja kaikille lähetän sydämen :heart: joka on toivoa täynnä!
 
Huomenta ihanat "siskot"!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Jestas mitä täällä onkaan tapahtunut:eek::eek:
DARIA-10 onnen kyyneleet silmissä lämpimästi sinua ja perhettäsi onnittelen,nyt meni plussat oikeaan paikkaan!!!!!:heart::heart::heart: aivan selvä viivahan siinä on,voi taivas, taidan pökrätä kohta,tätähän me kaikki niiiiiiiiiiin kovin odotamme ja toivomme,eikä nyt ainakaan menetetä omia toivetamme kun taas huomataan että mahdollista se on. ONNEA vielä kerran kovasti ja nautinnollista raskaus aikaa!!!:hug:

Hysteria pahoittelut negasta:hug: lohdun sanoja on joskus vaan niin vaikea löytää....mutta
pettymyksestä huolimatta eteenpäin!

Ottis ja mur-mur teille molemmille huuuuuuuuuuuurjan paljon onnea testailuun.:hug::hug:

Mulla sinne lekurille se aika klo.11,ilmoittelen sitten sainko ne reseptit vai en,jännittää kyllä melkolailla....
 
Ottis
wiiwi67 Tsemppiä lekurilla käyntiin. Minä peukuttelen, ett tulet takaisin reseptinivaskan kanssa.

Minä täällä istun lämpömittari kainalossa ja arvon lähteäkö töihin vai ei. Digimittari näytti 35.2 eli jos noin on niin kannattais todellakin jäädä kotiin :LOL:. Mun pomo muuten aamulla soitteli ja kyseli tulenko ja kun sanoin ajatelleeni tulla, kehotti miettimään kaksi kertaa ääneni kuultuaan ja muistutti siitä, ett pää kainalossa ei tarvitse tulla, vaan meilläkin on kuulema samat oikeuden sairaslomaan kuin muillakin. Mutta ku mä en jaksa olla täällä yksin ja töissä on kaikitenkin mukavempaa. Sit toisekseen, luulen, etten enää kovin paljon tartuta tätä tautia ku se on menossa jo ohi. Yskittää jos kovasti heilun tai äkikseltään sanon jotain ja keuhkoihin sattuu, mutt silti olo kohtalainen. Juu, tavallinen mittari näyttää 36.2 eli vähän on alilämmön puolella tämä plikka. Yleensä toi digimittari näyttää asteen vähemmän kuin toinen.
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Raputar (40)................kp1/27.............yk3...................2.
mur-mur (45)...............kp1/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Hysteria (42)...............kp1/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45)........kp5/29............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42)..........kp6/28............yk2...................2.
onlydream (37).............kp6/23-29........yk?...................3.
haave2010(44).............kp7/29.............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp15/24-27.......yk29.................4.
Iida-Karoliina (45).........kp21/23-29.......yk15.................5./1.yht.
daria10 (40)................kp22/29-34.......yk7...................3/2.yht.
wiiwi67 (42)................kp22/25-32.......yk25 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp25/26-30.......yk25.................1.
Ottis (43)...................kp25/24-28.......yk15.................1.
Ballerina Bolero (40)......kp25/25-28.......yk32.................3.
ulla4 (40)....................kp28/35-45......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp28/30-34.......yk1...................2yht.
Ämy (41)...................kp29/27-30.......yk2....................4.
haave3 (41)................kp34/28-36.......y2v..................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp47/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp70/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

Ottis (43).....................dpo15
Solakka Silakka (41)........pp13
daria10 (40)..................dpo11 :heart: :heart:
ulla4 (40)......................dpo8
wiiwi67 (42)..................dpo5


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Wiiwi67 Ilmoita sitten kun haluat yrjöklubiin, meinaan, ett sitten kun viiva sun mielestä tarpeeksi vahva, ett uskallat luottaa siihen, mutt hyvältä vaikuttaa jo tuokin kun samanvahvuinen kuin eilen. HCG:hän tuplaantuu kahdessa vuorokaudessa.

Heipat kaikille ja plussia pinoon, pllide :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut nega-tuloksista ja tädin yllättämille! :hug:

Daria paljon onnea plussasta :flower:

ON täällä pp 13. En testannut eilen, koska aattelin mahdollisen hcg:n tuplaantuvan joka toinen pvä. Niinpä uusin testin tänään, eikä se mitään selvittänyt. Samanlainen varjo on, niin heikko, että ei edes kuvaa saa. Testi on Davidin liuska, mutta onko sillä mitään väliä? Melkein näkisin mieluummin rehellisen negan, kun tällaisen joka jättää arvailtavaa. Asiat ei kuitenkaan varmaan ole hyvin tuolla alakerrassa, jos vain heikosti näyttää. Nyt taidan olla hissukseen pari päivää ja teen sen digitaalisen virallisena testipäivänä eli perjantaina, ellei vuoto ala jo aiemmin.
 
Huomenta huomenta!!

Lääkäri soitti hetki sitten ja saan lähetteen. Käväsen vaan ensin paikallisessa tk:ssa verikokeissa, pissakokeessa ja verenpaineet otetaan kans, kun tuosta huimauksesta sanoin. Ja sen jälkeen kaasutan Oulaskankaalle ultraan. Voi Ihanat Ystävät, pitäkää peukkuja että olisi oikeassa paikassa!!!
 
Ottis :attn: wiiwillä siis kp.22 tänään,mutta daria testannut ++++++.

ostan muuten VARMASTI tänään apteekista r-testin(tod.näk. repullisen) sunnuntaina ajattelin testata,mut en tiedä malttaisko odottaa...katselin tuossa että melko aikaisinkin on jo niitä haamusia näkynyt..toisaalta hiivatistako tiedän että minkähän mittanen tästäkin kierrosta on taas tulossa,jos en siis ole raskaana.
meillä mies sanoi eilen että olen varmasti raskaana kun oikein "hehkun",no minä tietenkin,parkumaan kun olin niin "otettu".:heart: on tuo mielikin niin herkällä et kunhan ei nää mun oireet olis jo "mummotautia".:kieh:
 
Rominas Voi että, munatorvi pois? Hui, kuulostaa aika rajulta, kaikkea sä oletkin kokenut, huh! Sitä jäin ihmettelemään, että miten ihmeessä sä et ollut perillä sun kierrosta :O ? Miten sä teit sen -siis että unohdit koko jutun ja osasit relata? Sen taidon kun oppis itse kukin täällä... :) Et uskokaan miten monta peukaloa täällä on pystyssä sun ultralle! Kaikki menee hyvin, usko pois. Mars pissi- ja veritestien kautta ultraan siitä =) :hug:

Ottis Vasen nänni uutena oireena voi hyvinkin olla r-oire. Mulla oli oikea tissi isompi kuin toinen, se ei ikävä kyllä ollu r-oire, mutta nännimuutoksethan on yleisempiä r-oireita kuin kokotissimuutokset, joten uskotaan nyt vaan, että sun vasen nänni on oikea merkki, ja täti ei tuu tänään, ei huomenna, ei tortaina, eikä ainakaan 9 kuukauteen :heart:.

Joo, kaikkien vuoro tulee aikanaan! Ku vaan tietäis milloin on oma vuoro, vois helpottaa oloa - tai sitten ei.. :confused:. Ehkä tällä kaikella on tarkoituksensa, vaikka koville se ottaa meillä kaikilla :| ? Ilman tätä saittia ja tätä sympatian, empatian ja tsempin määrää ei kyl pysyis näinkään järjissään.

Voithan sä Ottis tehdä olkapäähäsi siirtokuvan ensin ja kokeilla. Tai maalaa sun kissan kissantassut maalilla ja anna sen kävellä sun yli :D. Vois tulla hieno kokovartalotatiointi ;)

Daria-10 Hienoa upeeta mahtavaa, että viivat on ja pysyy. :heart: Onkos sulle tullu loistavia finnejä kans, niinku Rominaksella? Sellaisen jos saisit naamaan loistamaan, et vois enää raskauttasi piilotella, kun joku keksis ääneen sanoa et Daria on raskaana, koska sillä on loistava finni :D. Finnejä tai ei, niin upea juttu nuo sinun viivaset on!

Silakka solakka (sulla on muuten mainio nicci :) ) Älä kuule nyt vaivu alakertaan, joillakin hCG nousee hitaammin ja nythän on vasta se pp13. Jos sulla on virallinen testipäivä vasta perjantaina, niin senkin vuoksi uskotaan nyt vaan, että kaikki on hyvin. :heart:

Saanen epäillä malttiasi hehkuva ja parkuva Wiiwiseni :D. Saanks mä kuule luvan kysyä, että jos sä aiot kert TÄNÄÄN ostaa repullisen r-testejä, niin miten ihmeessä sä kuvittelet malttavasti SUNNUNTAIHIN odottaa :LOL:? Ja jos vaikka malttaisitkin, niin me ei ehkä malteta, jos tiedetään että sulla on himassa kassikaupalla testejä :)! Vai ajattelitko testata koko repullisen sitten kerralla, hihii. Rauhaisaa ja levollista hehkua sulle :)

ON Täti tuli eilen vain tipotellen, tänään astui ovesta kunnolla sisään, joten tänään on kp1 (Ottis kiltti, JOS kerkeet, ni korjaisitko. Mutta EI stressiä :attn:!). Huomenna aloitan Puregon-piikit(munarakkuloiden stimuloimiseen) ja sunnuntaina rinnalle Ogralutran-piikit(jarruaine, ettei ne puhkea ennen aikojaan) ja ens viikon maanantaina sitten ultra, jossa katotaan milloin olis punktion aika. Hui, pelottaa, jännittää ja pakko sanoa, että en mä kyllä kovin optimistinen ole tän tulevan IVF:n suhteen. Luen netistä kertomuksia, ja osa niistä on onnistumistarinoita, osa epäonnisia tarinoita. Niitä lukiessani tulee ihan kahtiajakautunut fiilis. Mitä tässä nyt oikein ajattelis. Ehkä olis vaan hyvä lakata ajattelemasta mitään. Ku pystyiskin. Pah.

Anyway, kukkakimppu kaikille teille :flower:
 
Viimeksi muokattu:
:heart: Kohdussa näkyi sellainen pyörylä!!!!!!!:heart:

Alkion näkymiseen pvät liian aikaiset ja uusi ultra ens vkolla perjantaina. Silloin alkionkin pitäisi näkyä, jos kaikki normaalisti. Sykettä ei silloin vielä todennäköisesti näy.

Itkuhan multa pääsi ultrassa kun lääkäri sanoi, että kohdussa selvästi jotain!! Ja halasin kuulkaas lääkäriä lähtiissä, kun niin onnellinen uutisesta olin!

Mutta nyt äkkiä arkivaatteet päälle ja poikaa tätini luota hakemaan!!
Sydän sykkyrälä täällä!! :heart:
 
Hysteria miten mieluusti mie luenkaan siun ajatusten juoksua!!!:wave:
Ihanaa&onnistunutt tulevaa kiertoa:heart:

daria10 hcg tuplaantuu n. joka toinen pvä..eli huomenna viiva saattaapi pikkasen silmälle olla jo vahvempi!:heart:

SS Suuren suuret plussa peukutukset siulle:heart:d=)b:heart:

wiiwi67 vai repullisen R-testejä haet..IHANA päästä jännämään niiden tuloksia siun kerallasi!!!!:wave: Plussatuulia!!!:heart:

ON..Kylläpä se täti vaan tuleepi miunhin matalaan majaani, tihkuttelua vielä mutta..
PÄIVITÄJÄ voisitko laitella mur-murille jo KP 1 tälle päivää.
Kiitos taasen Ottis:kiss:
Annoin ihan suukkkosen poskelle, sie niin ahkera ja tunnollinen päivittäjä kyllä olet!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Rominas Voi ku ihanaa ja mahtavaa!! Siellon pikkunen ihan kohillaan :hug:. Ihan kuule täällä meinaa kyynel simmuun tulla, niin onnellinen olen puolestasi.

Hysteria Sulle kp1 korjasin :). Pissasin purkkiin ja pisun jäähtymistä odotellessa tulin päivittelemään. Kiva idea toi, ett antaisin kissan kävellä maalattuine tassuineen mun kropalla =).

Wiiwi67 Sun kp korjattu tälle päivälle. Korjaan ed. päivien listoille jos ja kun kerkiän.

Daria10 Anteeksi väärä hälytys kp:iesi suhteen. Ne oli ok :).

Mur-mur Nyt en tiedä miten sormeni laittaisin :'(. Että se täti sut jo yllätti, voi kurjuuksien kurjuus :hug:. Ensi kierrossa me ne plussat nyt kyllä sitten vissinä saadaan.

ON Yritän tsempata itseäni negaan, mutt hullun toiveikas (pöhkö!!) olen ja tietty haluan plussan testiin.
 
Rominas suuri ja lämmin :hug: sinulle saavutuksistasi.
Hysteria paljon tsemppiä sinulle jatkoon,toivotaan parasta.:flower:
mur-mur älä lannistu,kylläse vielä nappaa.:)

Ja mitäs mulle, eipä tehnyt parkuva ja hehkeä wiiwi lekuriin vaikutusta, EI tullu reseptiä PE......LE!:mad: pitää olla kuulema sääntöjen mukaan VUOSI km.n jälkeen yritystä takana,ennen kun voi reseptit kirjoittaa(on kysymys lapsettomuushoidosta hänen mielestään) sanoin että lähinnä pikkuisesta avustuksesta asiassa,mutta ei niin mikään auttanut ja saanut hänen päätään käännettyä.:'( eli entiseen tahtiin jatketaan eteenpäin,jospa joskus luomuna tärppäis....
Mutta ostin kyllä niitä testejä ja lekurille "kostoksi" tuhlasin aivan liikaa rahaa kaikkeen turhuuteen.:cool: ei taida ukkokaan olla mielissään kun muutaman satasen rokotin sen tililtä,mutta kun tuli niin pahamieli.:saint: Tissit piti kuitenkin "laskostella" liiveihin kun eivät muuten mahdu
niihin,joten kyllä minulla vaan se vahva tunne raskautumisesta yhä on.(kai)
 
Ottis miullahan on Kp:t tänään täydet..mutta vuoto ei vielä alkanut..
Joko tuo edellinen kemiallinen vaikutti kiertoon..TAI..jotenhin vaan luulen, että kiinnittymisyritystä taasen oli..ja yritykseksi jäihin..:ashamed:

Testailin siellä mökillä jo dpo 10 ja sen jälkeen en ollenkaan.
Luulen, että jos eilen olisin dippailut, olisi haamulainen siellä testissä saatanut olla - siksi en testejä jemmaan hankkinutkaan, halusin tällä kertaa kattella kierron loppuun..pettymys viime kertaisesta kahdesta positiivisesta niin kirpaisi kovin kun jäi sitten siihen..

Tilailin Verkkoapteekista vitamiineja, O-testejä, sekä pari R-testiä uuteen kiertoon - yritykset jatkukoon sitten vain edellee..toivoa omasta mielestäni vielä on:)

wiiwi67 olipas se lääkäri nyt tiukkapipoinen -Pläääh:kieh:..Clomi reseptiäkös sie pyytelit?

Kiitti tsemppaamisesta=)..mie yritän toivoa myöskin - ainahin vuoden loppuun, sitten olisikin takana yritystä 1v.8kk./y.kertoja 20(1kk:n tauko oli kesällä -09 Loop hoidon takia)..mikäli yrityksistä huolimati raskaus ei ala tai etene loppuun saakka, on miun vain luopumistyötä alettava asian suhteen tekemään..suruttaahan se pikkasen jo valmihiksi..:(
..mutta koetan olla liikoja edeltä suremati, porskutan vain kierto kerrallansa jonkin aikaa!

wiiwi67 mie uskon, että PLUSSA sieltä testiin siulle pärähtääpi!!!;):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis mikä olikaan dippailun tulos?..yllätätkös meidät:heart::wave:

Hei vielä::wave: Miulla on tänään kierron viimeinen pvä 25..se siis kp1..noin mie sen lasken-> edellisen kieron viimonen pvä, on uuden kierron eka..juuuh niinpä, tapansa kullakin:D..pääasia kun pysyn jotenhin jyvällä omasta kierrostani!!
 
Viimeksi muokattu:
Niin pitihän mun vielä Ottista kiitellä päivityksestä ja saattaahan se plussa sulle vielä tullakin,ole vain toiveikas,minäkin olen puolestasi.=)
No en kai minä oikeasti siihen sunnuntaihin jaksa odottaa,ostin niitä predictor varhaisia testejä jotka voi siis tehdä jo 4 pvää. ennen oletettuja kk.jos kierto olisi nyt sen 25 pvää.niin periaatteessa voisin siis testin jo tehdä..... kun nyt kp.22,mutta jännittää niin vietävästi etten tiedä uskallanko tehdä jos onkin nega ja kaikki "oireet" meneekin hulluuden piikkiin.:confused:
Mutta tissit on kyllä niin penteleen arat ollu jo pitkään.:)
 
mur-mur clomeja ja lugeja pyysin,mutta kuulema mahdoton saada, ja kiertokin ihan normaali lekurin mielestä,vaikka heitteleekin reilusti,niin ja ovistakin tapahtuu kun kerran on km.kin ollut!!!!
tälläinen oli lekurin kanta asiaani.:mad:
En ole koskaan ketään sopimattomilla sanoilla nimitellyt,mutta kyllä nyt kävi mielessä melko monta
sanaa jotka olisin voinut päin naama sille heittää,mutta kilttinä ihmisenä pidin mölyt mahassani ja nöyrryin kohtalooni.:saint:
rutkasti toivon sinulle mur-mur +++++++++++++++henkäyksiä,olet ne ansainnut.:kiss:
 
Ottis
mur-mur Sinä vain jääräpäisesti tahdot kiertoon yhden päivän lisää :LOL:. Meinaatko siis, ett jos vuoto tänään alkaa (sen kp1 jo merkkasin), sun kierron pituus ei olekaan 24 :ashamed:? Niin se ainakin mulla menee, mutt voin sulle muuttaa sen 25 jos haluat. Oikeasti :saint:.

Wiiwi67 No kyllä oli jääräpää se sun lääkäris ja kirjanoppinut pentele :headwall: :(. Ei näillä kierroksilla aleta enää vuotta yrittämään ilman pikku tuuppausta :mad:.

ON Juu, mä dippasin Daavidin herkän testin (10mIU/ml) ja niin alkoi heti viivaa piirtää, ett dippasin Daavidin vähemmänkin herkän testin (20mIU/ml), vaan kun 5 minuuttia oli kulunut umpeen, oli viivasesta niin hailu aavistus jäljellä, ett sitä tuskin sai kameraan vangittua :ashamed:. Kyllä mä sen koneelle siirsin ja ku katoin paintissa näin käänteisinä väreinä viivasta samassa paikassa kuin livessäkin, mutta se vähemmän herkkä testi ei näyttänyt sitten senkään vertaa kuin epämääräistä aavistusta viivasta. Ja ku en ollut vielä pisuja pönttöön kaatanut dippasin viel Cd:n Plus+testinkin ja siihen tuli testialueelle ja sen ympärillekin epämääräisiä sinisiä pisteitä, mutt suurin surminkaan sitä ei voi kuvitella edes haamuksi. Dippausvirhehän siinä muutenkin tuli, ku testi on tarkoitettu tehtäväksi suoraan pisusta, luulisin.

Joka tapauksessa oikean muniksen seutua on nippaillut tänäänkin ja paitaa kun aamulla laittelin päälleni, olivat tisut arat. Ei välttämättä r-oireita mutt jotain hormoilua kuitenkin :'(. Toi aamulämpö kuitenkin kai aika varmasti kertoo, etten TO-DEL-LA-KAAN ole raskaana.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa...
Löysinhän itseni tähän ketjuun pitkästä aikaa... On sivu muuttunut ja kesti jonkin aikaa selvitellä miten löydät teidät työpaikan koneella :D
Kiertoni pyrähti viime viikon keskiviikolta taas alkuun. Ilmat plussaa siis jäi taas kerran tämä edellinenkin kierto - tänään onkin jo sitten kiertopäivä 7/29. Ylihuomenna on naistenpolilla käynti - kontrolli munasarjasta löytyneen kystan takia. Jännittää hieman tuo torstai - minkä "tuomion" mahtaa lääkäri antaa. Toivotaan ja rukoillaan kuitenkin parasta. Tsemppiä kaikille ja hyvää päivän jatkoa!:)
 

Yhteistyössä