40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa iltaa rakkahat leidit!

Kuten arvata saattaa, mä olen HYVÄLLÄ tuulella!!

Koska: Kävin tänään iltapäivällä siellä gynellä ja kohtu on pyöristynyt ihan hieman ja siellä oli sellainen parin millin "riisijyvä" =) =) Siis ruskuaispussi näkyi mutta ei alkiota vielä näin aikaisin! Mutta siellä on tapahtumassa jotain aivan ihmeellistä lähi viikkoina kun alkioksi muuttuu. :heart:
Kerroin gynelle aluksi minun hoito-haaveista ja että siksi halusin ajan varata. Kun sitten sanoin tehneeni plussan jo dpo10 niin hämmästyi mutta ei ole mitenkään tavatonta kuulemma näin aikaisin plussata. Sanoin että haluaisin ultrauksen ja heti suostui :) :) Vasemmassa munasarjassa on edelleen rakkuloita ja oli jopa levinnyt hieman oikeaankin. Mitään hoitoa en tarvitse niihin kuitenkaan, mutta jos raskautumiseen olisi vielä mennyt aikaa niin olisi pitäny käydä aukiolotutkimuksessa.

Mulla on nyt vähän hoppu, tyttö tuli tänään koulusta oksennellen ja pesasin just olkkarin maton kylppärissä, pitää vielä ehtiä tekemään ruokaakin. Kohta me ollaan koko konkkaronkka vatsataudissa... Mutta mä voin laittaa sen näillä näkymin sitte aamupahoinvoinnin piikkiin :LOL:


Palataan! Ja tsemppiä!


Muoks. Siis hoito-haaveilla tarkoitan sitä kun oisin niiden clomien perään kysellyt.


lisää muokkausta: Peräti rapiat 120euroa köyhempi olen tuon gynereissun jälkeen :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis Tänään siis Kp 1 niin kuin olit merkkaillukin - Kiitos=)

Muina päivinä vain Kn:sta tai paprussa veskireissulla hieman "tuhrua".
Eilen alkuillasta pöksyihin oli verta holahtanut pikkasen ja luulinkin siitä vuodon alkavan, vaan ei vielä..mutta tänä aamuna sitten siteeseen kunnolla.

Miulla tuo luteaalivaiheihe oli tällä kertaa 15vrk. Heinäkuussa 16, kesäkuussa 15, Toukokuussa 14, Huhtikuussa 13vrk..jne..1-3vrk:n heittoja on ja se lukemani perusteella ihan normaalia.
..Hyvä vaan jos on tarpeeksi pitkä, tuo 15-16vrk on hywä!=)
 
Viimeksi muokattu:
lumeton:heart::hug::heart:

..oletko sie minkä ikäinen kun 30v:ksi luulevat muut?;)..ei pakko vastailla, mie niin utelias vaan..:rolleyes:


Voih, kun miekin olisin niin nuorekkaan näköinen..45v nyt ja hiiiiiiiikiseen menen ehkä 40:stä jos kattojalla näössä vikkoo..vikkoooooooo..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Solakka Silakka voi ei :( :hug:

Daria ihanaa vielä onnea :heart:

Inia oletteko vaitaneet klinikkaakin vai onko lääkäri vain vaihtunut? Onnea hoitoon.

Lumeton hyvä, että ei ole sivuoireita tullut sinulle lääkkeistä.

Nillanilla joko tiedät punkitoajan?

Hysteria mukava on lukea sinun juttuja on sinulla sana hallussa.

RKTT:läisille +++++ myrskytuulen puhaltamana.
 
Daria onnea!

Solakka Silakka :hug:

Hysteria miten sujuu piikitykset? Itselläni myös toinen ilta menossa, tulin vain pikaisesti kurkkaamaan.. Muuten sujuu hyvin, mutta mulla nousi eilen kuume 38.2:teen (ennen ekaa piikitystä) ja olen edelleen puolkuntoinen. Vähän huolettaa nämä omituiset olot ja kuumepiikit... Edellisessä kierrossa olin aivan varma että olen raskaana..ja silloinhan kovat kohtukivut. Huomenna kontrolli klinikalla. Puregonia menee iltaisin 100 ml. Hyvää yötä!
 
Ottis
tirulii, Ämy ja Haave3 Teillä kaikilla kp:t aika täynnä. Onko plussatoiveita :heart:?

Taavi166 Onko tätiä näkynyt? Kurjahan se on jos tulee, mutt alan pikkuhiljaa ymmärtää miltä tuntuu, kun sitä joutuu kovin odotella :hug:.

ON Tuntuu jotenkin flunssa päässeen taas pahenemaan. Koko illan olen pärskinyt ja niiskuttanut ja lämpöäkin 37.2 :snotty:.

Raputar Tsemppiä piikittelyyn!! Hysterialle myös =).
 
Heipsistä!
Riikan reissu nyt takana päin. Kaunis kaupunki tuo Riika, oli mukava matka.
Nyt on päästy sen verran eteenpäin että on hoitosuunnitelma ja kasa reseptejä on postissa tulemassa Tampereen kautta minulle.
Miehen simpat tutkittin ja todettiin hyviksi ja pakastettiin. Minua ultrattiin ja otettiin irtosolu näyte. Kohtu ym oli niin kun pitääkin.
Huvittavaa oli että minua luultiin paljon nuoremmaksi kun olen..reilut 10v..Lääkäri sanoi että ajatteli että olen korkeintaan 35v.:) Usein minua luullaan nuoremmaksi mutta tokihan sen kuuleminen imartelee , tottahan toki.
Meillä oli tulkki ettei asioita jäisi epäselviksi. Kun hetki oltiin juteltu odotushuoneessa sanoi hän että tehän olette vielä nuoria, yleensä täällä on sellaisia 50v ikäisiä. Kiitin häntä kohteliaisuudesta, ja sanoin että en ole enään nuori minäkään. Ja sitten lääkäri luulee että olen 35v korkeintaan..Ette usko miten olin polleeta ja olen vieläkin.
Ensi kierto syön e-pillereitä ja seuraavaan kiertoon alkaa sitten varsinainen muu hoito ja jossain marraskuun puolella munasolun siirto jos kaikki menee niinkuin on nyt suunniteltu..
Alkioita siirretään 1-2 riipuen miten hyviä alkioita saadaan. Annan laittaa sen kaksi jos vaan voi..Toivon että edes se toinen jäisi matkaan.
Joten taas tulee pitkä kuukausi.

Mulla on nyt kp 1
Menossa, jos sen päivittäjä mulle laittaisi. Kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
I-K Mahtava juttu, ett hoitosuunnitelma paketissa =). Hurjan pitkältä tuntuu nyt aika marraskuuhun, mutt ajattelehan jos saisitte sitten elovauvan loppukesästä :heart:. Varmasti kannattaa.

Ihan tässä alkaa itsensä jotenkin ulkopuoliseksi tuntemaan ku yrittää vaan 'luomuilla' Clomeilla ja Teroilla, kun toisilla on tosi-isot paukut mukana pelissä. Mutt nyt alkaa tällä tytöllä olla paukut niin vähissä, ett pitää yöpuuta itelleen ettiä. Natinati :snotty::wave:!
 
OttisJuuh pikkisen alkaa nuo testit tuolla kaapissa poltteleen mutta yritän sinnitellä tonne sunnuntaihin. Se negojen testaaminen päivästä toiseen on jotenkin kuluttavaa. Aika jännittävä tuo sinunkin tilanteesi taitaa olla, toivottavasti saadaan sulta kunnon plussa viikonlopuksi;)

Juuri vanhasta kalenterista katsoin että pikku rinsessaa plussatessakin sain plussan vasta dpo 16 ja poikaa ootellessa muistelen että vasta tädin nor. saapumispäivänä. Joo ja ekasta taisin olla jossain n. 7+3 kun jostain kummansyystä ikävä jatkuva pahoinvointi innosti kokeilemaan varmuudenvuoksi ennen kun alaoin lääkitä moista huonovointisuutta :LOL: Kuuden lapsettomuuusvuoden jälkeen kun en enää jaksanut asialla paljon päätä vaivata. Toivosta oltiin jo täysin luovuttu.

Darialla oli niin hienoja uutisia ihanaa ei voi olla iloitsematta puolestasi =) Vauvaliimaa sille pikku jyväselle.
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Inia (43).....................kp1/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp2/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp2/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)......kp3/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp4/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp4/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp8/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp9/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp9/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp10/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp18/24-27.......yk29.................4.
daria10 (40)................kp25/29-34.......yk7...................3/2.yht.
wiiwi67 (42)................kp25/25-32.......yk25 (km3/10)....4.
Ottis (43)...................kp28/24-28.......yk15.................1.
ulla4 (40)...................kp31/35-45.......yk1...................4.
tirulii (42)...................kp31/30-34.......yk1...................2.yht.
Ämy (41)...................kp32/27-30.......yk2....................4.
haave3 (41)...............kp37/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp50/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp73/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

daria10 (40)..................dpo14 :heart: :heart: :heart:
ulla4 (40).....................dpo11
wiiwi67 (42)..................dpo8
liiza (44).......................dpo7


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mrs Bree Aivan ihanaa :heart:! Sun pitäis nyt kyllä välittää ikisinkulle meiltä kaikilta hirmuset onnentoivotukset :flower:! On kaunokaiselle kivasti mittojakin, ei ole mikään lillukanvarsi :heart:.

Ulla4 Kiitos tsempeistä! Milloinkahan mulla tulee se raja vastaan, etten viiti enää testata? Tai maltan olla testaamatta ;). Joka tapauksessa jo vähän risoo ku tänä aamuna tein Precheckin testin, herkkyyttä en tiedä ja siihen alkoi heti piirtyä viivaa, mutt niin hailuksi jäi, etten todellakaan osaa sanoa onko siinä väriä vai ei. Selvä viiva siinä kuitenkin näkyy. Onko kellään tietoa noiden testien luotettavuudesta :confused:?

Sama tilanne alkaa täällä kuitenkin olla kuin sulla aikoinaan, ett pitäisi jo päästä yli viikon pärskimisen jälkeen tätä flunssaa kunnolla lääkitsemään, mutta en uskalla edes Duactia ottaa, kun en tiedä varmaksi, etten ole r*******.

Tsemppiä piinailuun. Toivottavasti sulla plussa testiin napsahtaa sunnuntaina arpomatta :heart:.
 
Viimeksi muokattu:
tirulii, Ämy ja Haave3 Teillä kaikilla kp:t aika täynnä. Onko plussatoiveita
just tuossa mietin,että aiheutanko tässä sitä turhaa työtä päivittäjille roikkumalla kp-listoilla kun minulla ei ole luomu mahiksia,kun ne 2 extraa ( kohdun ulkopuolista) ovat vieneet munatorveni poies.Nyt olis vaan nii kiva sen aikaa tuolla roikkua,kun vuoto alkais vaan,että pääsis niitä mömmöjä veteleen nassuun,nii vois jotenki seurailla missä on menossa.
Nimittäin täältä listalta käyn tarkistaan aina missä vaiheessa kiertoa olen menossa:p

Daria oli ainakin plussannut!! Onnea!!
Mun pitäis ny opetella käyttään tätä palstaa,että voisin kommentoida kaikille,kun ei muista ulkoa kaikkea vaikka lukemassa käynkin.Edellisessä versiossa oli helppoo kun sai lunttia silleen jänskästi samalla kun kommentoi,et mitä kullakin oli menossa.

Nyt aamukaffeelle:popcorn:

muoks* ai tuo hymiö tarkotti poppareita...mää kun kattoin unisena et se olis ollu jokin kolpakko tai iso muki :confused:
 
Huomenta!

Silmään pisti että ainakin ulla4 aikoopi testailla kohta, peukutan sulle :)

Ottiksella on jännät paikat. Harmitus kun ei kunnon viivaa pätkähtänyt tikkuun, mutta pysyis nyt se täti poissa ja saisit testata vahvan viivan lähipäivinä :) Noista Precheckin testeistä ei ole oma kohtaista kokemusta.


Minä jäin kotiin tuon naperon kanssa tänään, kun sairastaa. Onneksi on viikonloppu edessä :cool:
Alan leipomaan kakkua yksille synttäreille, koko eilisen illan väkersin sokerimassasta ruusuja ja köynnöksiä, että unissanikin niitä pakersin...

En muistanut kertoa että varasin uuden ajan ultraukseen kolmen viikon päähän. (Kolmen, piiiiitkän viikon). Silloin olisi jo mahdollisuus nähdä syke :)

Ihanaa, plussarikasta ja aurinkoista viikonloppua kaikille, :wave:
 
Daria, oikein paljon onnea riisijyvästä! :flower:

oivikki, ihanaa kun sulla raskaus on niin pitkällä jo! Joo, kyllä vaihdettiin klinikkaakin välillä.

nilla Ja lääkitys on ihan sama kuin ennenkin hoidossa (puregon ja orgalutran). Alotetaan vain piikit vähän myöhemmin (kp4).

I-K, kiva kuulla sun reissusta! Kerro vain edelleenkin kaikki vaiheet, voi olla meilläkin joskus edessä. Puhuivatko he siellä englantia?

Ottis, paranemista sulle!

ON: Tää on niin tätä... Eilen illalla mietin, pitäisikö aamulla testata kun en tiennyt joudunko tänään röntgeniin. No, alkoi sitten menkkakivut, jota yöllä podin, ja nyt aamulla vuotoakin. Eli täällä kp1! Jos jotain hyvää, niin se että kuukautiset alkoivat nyt ekaa kertaa "normaalisti" hoitojen jäljiltä, eli yksi yö kipuja ja seuraavana päivänä vuoto. Noiden hoitojen aikana ja jälkeen kun on kipuillut useampana yönä, ja vuotokin alkanut usein tuhruttaen. Nyt sitten kelpaa taas aloitella uutta hoitoputkea... Vaikka tuokohan sekään meille apua, kun tätä yritystä on jo niin kauan... Joten ulla4, ihana kuulla että teillekin on pitkän lapsettomuuden jälkeen vielä lapsia siunaantunut!
 
Perjantaita kaikille - sateisena ja myrskyisenä tosin täällä meillä päin ainakin alkanut...
Onnittelut kaikille raskautuneille - toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin hyvin! Minulla eilispäivänä oli käynti naisten poliklinikalla ja kaiken kukkuraksi olin päivän myöhässä ajastani; oikea aika olisi ollut jo keskiviikkona! Ottivatpa onneksi sisään kuitenkin ja jo määrätyn sakkomaksunkin peruuttivat... On mulla ilmeisesti puhelin pahasti sekaisin, kun kalenteritiedot näin heittivät - tai sitten on tämä nainen itse sotkenut asioita:whistle: No ei ihme toisaalta, kun sain ajan keskenmenon "tyrskeessä" ja tuntui asiat muutenkin olevat kaikki samaa "kaaosta"...
No eilinen käynti oli kuitenkin ihan positiivinen kaiken kaikkiaan. Kaiken lisäksi sain terveet paperit siltä osin, ettei kystaa näkynyt enää ultrassa ja muilta osinkin pitäisi asiat olla kunnossa. Kypsyvää munarakkulaakin lääkäri kuvassa näytti ja kannusti nyt edelleen yrittämään ensin ihan luomusti ja tarvittaessa Clomit kehiin, jos tulosta ei näy... Tuntui ihan mukavalta kuulla nämä uutiset - jospa sitä sitten kuitenkin olisi vielä mahdollisuus ja haave toteutuisi :rolleyes: Hyvää viikonvaihdetta kaikille ketjulaisille - ei vielä luovuteta!
 

Yhteistyössä