40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
~*~Syksyisen lämmintä sunnuntaita!!~*~

Voi, voi Ottis lämmin jaksu:hug: siulle, miulta.
..en enää oikkein tidä, mitä tuosta miehekkeesi käytöksestä sanoisin..ajatuksia on, vaan EN halua missään tapauksessa pahoittaa mieltäsi:|..tuuminpa vain: "Onkohan tosiaan miehesi siut ansainnut"?
..kolikollahin on tosin kaksi puolta jne..jne..mutta..miusta iso osa noista ikävistä "tapahtumista", sattuupi kun mies maistissaan..eikö näin olehhin?..: /
Kyllä se tuo % juoma tuo toisilla niiiiiiin maan korostuneesti ne "ikävimmät" piirteet luonteessa/käyttäytymisessä esiin - ei mahda mittään.

Mie siulle sitä voimaa&jaksamista vain kovasti toivon, sekä suloisempia tuulia teidän parisuhteeseen!!:wave::heart:

ulla4 ikävä, ikävä blanco siun testissä ollunna:hug:..vaan jotahin sinistä pistehippusta kuitenhin..hmmm..kyllä se vielä hyvinkin päivien kuluessa siniseksi rastiksi voipi muutua - Toivon kovin!!:wave::heart:

tiruliilla tisut kipunoitsee - Yeeeee, se voip olla SITÄ!!:heart:


ON..miulla tyypilliset munisten kasvukivut päällänsä: tuikkii - vasitenhin vasemmalle munasarjoihin, repii jalkojahin ja sitä pinnaa vaan kiristelee, käyn iiiiihaaaan ylikierroksilla
Huh!!
..miulla kyllä olo aina parempi sitten Oili neidin käytyä!!

Vaan, tiedättekös..jospa miun oloinen helpottuisi, suunniteltiin nimittäin miehen kera jo päivällä lemmen leikkilöitä sitten illasta kun poikanen höyhensaarilla!..:D
"Surrrrurrrr" ja silleen..:rolleyes:..Njamis!!.:p

Mukawoo iltoo ihanaiset!!=)
 
Viimeksi muokattu:
wiiwi67 lämmin voima&jaksu:hug:..

Kyllä mie en pytyisi elämään NOIN toisen ihmisen "pillin" mukaan, en niin millään..

Toki toisen tunteet ja haluamiset täytyy huomioida..mutta haluta "omistaa" toinen, kuulostaa miusta peloittavalta..en halua millään muotoa loukata sinua, tältä miusta vain tuntuu..

Olet tietenkin itse valinnan tehnyt elää miehesi rinnalla..mutta uskoisin, että raskasta se siullehin on - ainakin ajoittain:ashamed:..kaikkeen vain hiljaksiin "tottuu" ajan saatossa..kait..

Jotenhin vain tuli suru kun kirjoitteleit, että ei juurikaan elämää kodin ulkopuolella..ja työsi myös jätit miehen mustasukaisuuden takia..en mie vaan voisi, en millään..

Miulle ittelleni tulee oikein ahdistava olo jos minua koetetaan jollain tapaa liikaa "ohjailla tai pidätellä"

Paljon kai se on myös luonne kysymyshin, mie sellainen ainainen kapinoija olen..vastarannan kiiski - kuulemma..

wiiwi..jos sie olet oi-ki-as-ti onnellinen, se miusta hyvä:)
..vaikka en tässä ja nyt ymmärräkkään siun valintaasi elää miehesi rinnalla noin, ei se tarkoita, että tuomihen:heart:

..se tuo rakkaus on ISO asia ja sen voimin jaksaa paljon..

((muoks))..tuo vaate juttu on hyvä..siis TOSI hyvä, että pidit siinä puoleis!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Raputar Kiitos :flower:! Tsemppiä huomisen ultraan. Kertoilehan sitten mitä kuuluu. Yksikin sitkeä sissi riittää vauvasaantiin. Niinhän meidätkin on kaikki tehty.

wiiwi67 Ihana, että täällä ihmiset kertovat elämän nurjistakin puolista. Kurjaa, että miehesi on noin mustasukkainen ja omistushaluinen. Nostan sulle hattua, ett olet pitänyt pääsi mm. vaatetuksen suhteen. Onnellista purkautumista sinne teille =).

mur-mur Kyllähän minä olen koko päivän miettinyt olenko ansainnut tuollaisen miehen. Siskokin sanoi, että luulis minun joutuneen jo elämässäni (lapsena) pelätä tarpeeksi, ettei sitten omassa elämässä tarvitsisi enää olla aina varpaillaan toisten vuoksi.
 
Ottis
mur-mur Karkasi teksti, mutt sitä vielä piti kertoilla, ett ihan kuule meinas pieni kademieli tulla, kun kertoilit ovistuntemuksista ;). Siis tietty olen onnellinen sun puolesta, että kroppa pelaa ja pelittää. Sitä vauvaa teille tästä kierrosta totisesti toivon :heart:.

ON Välillä olen onnistunut totaalisesti unohtamaan, ett multa on täti hukkunut tyystin, kun enää ei tuhruilekaan. Perjantai oli pahin tuhrupäivä ja silloinhan illalla myöhään kerran oikeata vertakin paperissa näin ja nyt mietin, ett pitäiskö mun nyt käsittää, ett silloin mulla oli menkat?? Niin en kyllä osaa parhaallakaan mielikuvituksella ajatella, mutt se on varmaa, ett mm. Clomien kanssa en nyt uskalla alkaa pelaamaan, kun en totisesti tiedä mikä on tilanne.

Mies lähti tosiaankin piuhat korjattuaan sanaakaan sanomatta, ei ole soittanut eikä laulanut, enkä soita kyllä minäkään. Saas nähdä kauanko menee ennenkuin päästään keskusteluyhteyteen. Toisaalta, jos hän mua mahona pitää, mun ei nyt kannata kovin 'lepytelläkään' häntä, vaan saa pitää käsityksensä ihan omanaan. Alanpa tässä dvd:lta elokuvaa kurkkimaan. Tietsikka on mukavasti makkarin sängyllä eli eiku pötkölleen. Sisko nukkuu yläkerrassa, tai on ainakin vaiennut :).

Hyvää yötä kaikille! Olkoon alkava viikko meille kaikille entisiä onnellisempi. t. Ottis
 
Ottis
Hysteria Ihanan reippaasti taas kirjoittelit tuosta seksipuolestakin. Meillä ainakin ovat touhut olleet ekan 3 kk:n jälkeen niin puuduttavan samankaltaisia, ett alkaa mullakin olla viimeisimmästä orgasmista vuosia, paitsi, ett taisinhan mä viime syksynä kerran saada :LOL:. Anyway sitä on jotenkin vain tyytynyt kohtaloonsa, että tätä tämä nyt sit on loppuelämän, mutt välillä harmittaa ku ajattelee, ett toisenlaisen miehen kanssa voisi edes seksielämä olla se, joka saa tuntumaan suhteen elämisen arvoiselta. Muistanpa vaan, ett niin myrskyisä oli meillä alku tän mun siippani kanssa, että jos ei meillä silloin olisi ollut niin hyvää seksielämää, ei varmaan oltas enää jatkettu yhdessä. Niin se vain seksi liimasi meidän aikoinaan yhteen, kun tuntuu ett nykyään se on just se asia, josta riidellään eniten. Mutt nyt.. huomiseen :wave:!
 
Viimeksi muokattu:
Hystis tiedäkkös..miulla alku huuman jälkeen alkoi lemmiskely mieheni kanssa maistuman aika pian myös..no, AINA niin saakutin samalta, ennalta arvattavalta!!..ennalta tiesi joka hiivatin asennon ja käjen&jalanhin liikkeen-Arrrrgghhhh että pimpitti!!!|O

..vaan, mie otin myös opiksein: eihän se "syy" voi olla vaan toisen osapuolen - miehen nimittäin jos en saa tyydytystä?..voisinkohan kenties itse toimia toisin?..

..ja tiedättekös flikat - nythii niiiiiiin namilta maistui lemmiskelyt kun otin "ohjat" kauniisiin kätösiini..ja mies tykkevää, ai että tykkevää!!:rolleyes:
..ja mikä myöskin tärkeää..MIEHIN TYKKEVÄN, JESTTAN POO JA JUUUUH!!!!:whistle::p:LOL:
Tänään nimittäin juhlistettiin 7v vuosipäivää!!

Lemmitään ennen oviksen lähipäiviä silleen "lonkimmin" ja leluhii siinnä surisoopi taustalla..:D..ja sitten pari, kolme päivää ennen ovis+ huolehin, että simot saan parempaan taltehen - miun lempeän kohdunkaulan kautta, kauniin kohdun kätköihin:):heart:

Ottis jep, mie olen pannu merkille, että monasti tuossa Kp4 alkaa jo tuntumaan munasarjoissa nuo kasvukipuiset ja sitten hetkeksi hiipuu..kunnes O+ päivänä alkaa taasen ja Ovis päivänä sattuu niin maan perskuleesti!:eek:..joskus ei menaa istua kyetä kun niin p**s silmästähin viiltää:x

Nyt olihin outo vuoto..keskiv. papruun pientä tuhrua..torstaina sitten alkoi kunnolla vuotelemaan..perjantaina vain yksi side riitti, tahrautui hädin tuskin..siinäpä se miun vuoto sitten olihin!..outoa: /
..normisti vuotelee ainahin sen 2-4vrk. vuodon määrän pikkasen vaihdellessa..

Nyt se on miun miehennii loma lusittu, äkkiä se kuukausi meni..miulla alkaa poikasen vienti sitten eskaan joka päivä..saattahan mur-murin silmiä hiukka väsyttää aamulla klo 7.30 kun kello pilpattaa herätyksen..woi sentäis..;)

Nyt hieman murua rinnan alle ja pötkölleen töllöttimen ääreen..
Kauniitta unosia kaikille ja plussaillaanpas!!!!:wave::heart:

Vielä..mie aloitan huomenna "painoni vartioimisen":D..eli tahtoo sanoa, että Joulukuun alkuun olen sitten 5-6kg kepoisempi - Näin on!!!:cool:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ulla4 (40)...................kp1/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp4/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp4/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp5/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp5/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ballerina Bolero (40)......kp6/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp7/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp7/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp11/29.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp12/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp12/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp13/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp21/24-27.......yk29.................4.
Ottis (43)...................kp31/24-28.......yk15.................1.
tirulii (42)...................kp34/30-34.......yk1...................2.yht.
Ämy (41)...................kp35/27-30.......yk2....................4.
haave3 (41)...............kp40/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp53/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp76/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

daria10 (40)..................dpo17 :heart: :heart: :heart:
liiza (44).......................dpo10


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Onnea painon vartiointiin =).

ON Edelleen mietin tuhruilujani jos se sittenkin olisi ollut maailman minimaalisimmat menkat. R-testin nimittäin taas tein ja erittäin negaa näyttää :(. Pakko vaan odotella sinne 15.9. ett gyne vähän näkee mitä tuol mun sisuskaluissa on meneillään.

Hyvää tätä päivää kaikille! t. Ottis
 
Ottiksella jo hurjaisat kp lukemat, onneks sulla on se lekuaika varattuna niin pääset epätietoisuudesta.
HUrjalta kuulosti myös minusta tuo miehesi toiminta. Tulee niin elosasti mieleen kun pari kymppisenä ensirakkauteni kanssa muutettiin yhteen asumaan ja jo vuoden sisällä miehestä paljastui se toinen puoli. Koskaan ei minuun käynyt käsiksi, mutta hajotti paikkoja suutuksissaan, haukkui mut pystyyn ja tämä aina kännipäissään. Selvinpäin oli ihana mies. Kolme vuotta katsoin sitä kunnes lähdin, olin henkisesti niin puhki. Mutta vaikea oli lähtä kun rakastin niin kovasti. Tsemppiä, en oikeen osaa sua neuvoa : / Vaikeita asioita.

wiiwi :hug: kuten Ottikselle kirjoitin, niin asiat usein vain hankalammiksi tekee just se kun rakastaa toista kovin! Jos ei rakastaisi niin olis helppoa lähteä, jättää kaikki p*ska taakse. Keskittyä omaan elämään, joka meillä niiiiin lyhyt on. Kuvailemasi mustasukkaisuus on tuttua, minun siskoni on suhteessa mustasukkaiseen ja narsistiseen mieheen. On täysin loukussa. Juurikin tuo vaatteisiin puuttuminen: sisko ei saa pitää myötäileviä paitoja ja hameet on ehdottomasti kiellettyjä. Kerran sai turpiinsa kun oli baarissa hame päällä :( Sullekin voimia :heart: mustasukkaisuus on vaikea luonteen piirre mutta kai senkin kanssa oppii elämään sillä tavoin ettei se jokapäiväiseen elämään vaikuta.

mur-murille *phuuuuuuuuuuh* nyt simppaset tarratkaa kiinni ja kovasti! Heh, pikkusella kateudella lueskelin sun ja miehes onnistunutta lemmenleikkiä ;)


Omaanapaa: Mun vuosien takainen mahahaava alkoi toissa päivänä ilmoittaa olostaan. Kipu on kova ja kaiken lisäksi oksettaa. Oksentamisen kestäisin kiitollisena tästä raskaudesta, mutta en mahahaavan kanssa. Olen tyhjännyt Paratabbsi purkin melkein kokonaan. Vaikea istua, hengittää. Syödä ei pysty kun tulee ulos. Vesi ja nesteet röyhtäyttää... Te joilla mahahaava ollut niin tiedätte tän kivun!!! :mad: Soitan lekurille aikaa tänään, en ole päässyt vielä arvauskeskuksen linjoille kun jonottaa pitää.

Enivei, hyvää viikonalkua!
 
Huomenet ihanaiset ja tsemppiä maanantaihin!:wave:

Juu en todellakaan pahastunut kenenkään kannanotosta mieheni mustasukkaisuudesta,hän tietää "vikansa" toki itsekin ja on jopa luvannut kiinnittää asiaan huomiota monestikin.( ei kyyllä muista minuuttia kauempaa,mitä on asiasta puhuttu):kieh:
Kyllä mulla joskus palaa pinna tästä asiasta ihan todella ja silloin näytänkin kitarisoja melko tehokkaasti:mad::mad::LOL:
Ei hän väkivaltainen ole missään nimessä,mutta joskus tympäsee todella sen käytös!!!!
Töistä se soittelee yx 10 kertaa mitä teen ja missä olen,kerran oli puhelimestani loppunut akku enkä ollut huomannu,niin jopahan tuli kattomaan että "olenko kunnossa":LOL::LOL:

Ei se paha eikä huono mies ole,mutta julmetun mustis vaan ja kyllä sen kans oppii elämään.Sillon alkuun kun alettiin yhdessä olemaan niin annoin sille fudut melko monta kertaa niin kai sille on siitä se pelko jäänyt että jätän sen.
Mehän on oltu yhdessä jo pari kymmentä vuotta ,mutta viime marraskuussa suostuin vasta naimisiin.Ukko tohkeissaan järjesteli häitä(valitsi hääpuvun,tarjoilut,ym.) ja minua kyllä nauratti koko touhu.:LOL: varsinkin kun hän on oikeasti enempi rakkari kun "vellihousu".
Mutta kaikin puolin meillä hyvin menee,enkä harkitsekaan eroamista,on se sen verran hyvä mies,kun olen minä muunkinlaisia nähnyt.

On se muuten itse sanonut meidän kaikille tuttavillekin että hän on sitten mustis,että eivät ihmettele hänen käytöstään(vahtaamista;tiirailua ym) :xmas: !!!!!

Ottis sulla varmaan stressin takia täti myöhässä,ota nyt kuule vaan ihan lunkisti!!:popcorn:
Kyllä se sun miehen pitää yhteyttä ottaa ja anteeksi pyydellä,sehän tässä on väärin käyttäytynyt sinua kohtaan.
mur-mur Sinä se saat jutuillasi aina minut (ja muutkin) niin hyvälle tuulelle.:LOL::LOL::LOL:.

Soitin lekurille ja pyysin verikokeeseen et sais selville sen keltarauhashormonin määrän,mutta pitää soittaa huomenna uudestaan,kun hällä oli nyt niiiiiiiiiiiiiin kiire ettei jouda kuulema minun kanssa puhumaan.Saakelin koni tohtori!!!:kieh:
 
Ottis, jos olet joutunut lapsena pelkäämään, niin se voi olla sellainen olotila mihin olet tottunut, etkä siitä sitten niin hätkähdäkään samalla tavoin kuin sellainen, jolla ei ole kokemusta moisesta. Eli vaikka sellainen olotila ei ole hyvä, se on jotain tuttua sinulle. Ei kuitenkaan välttämättä sitä mitä ansaitsisit. Ainakaan mun mielestä. Enkä kyllä yhtään ajattele, että sun pitäisi häntä lepytellä, päinvastoin! Ilman kukkapuskaa ei tarviis näyttäytyä! ;)

Mitenkähän nillan punktio on mennyt?

ON: Piikitykset täälläkin aloitettu. Jotenkin ei oo yhtään odotuksia tähän hoitoon, tai siis tosi pessimistinen mieliala jo valmiix. Miksi nyt onnistuis kun ei ole tähänkään asti? (eikä mitään varsinaista vikaa ole, tän iän lisäksi) Mutta vielä haluan kokeilla, ennen muita mahdollisia vaihtoehtoja. Vähän niinku ett pakko tääkin on vielä läpi käydä. Mullakin Hystis jätetään nyt eka ultra väliin ja aloitan jarrun ilman ultrausta. Perjantaina sitten katellaan muniksia ja päätetään punktio.
 
Viimeksi muokattu:
:attn: mistäs te olette nitä ovis ja raskaustestejä netistä tilanneet?? enhän minä nyt luovuta p....le!!!
apteekista olen tähän asti ostanut,mut ovat niiiiiiiiiiiiin julmetun kalliita.

Ulla4 voima :hug: ensi kiertoon+++++++++:heart:
 
wiiwi67 voi miten ihana, ettet pahoittanut mieltäsi, miten kirjoittelin:kiss:..
..miun on vain niin vaikia ymmärtää siun miehesi käytöstä..tai tarkemmin lähinnä sitä, miten SIE jaksat..

Mutta eihän ne miun tuntemukset paina, vaan SIUN=)

Täältäpä testejä löytyypi:
Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta
Erittäin Herkkä Raskaustesti | Testikauppa.fi
Ovulaatiotestej ja raskaustestej | Raskauskeiju.fi
Raskaustesti, raskaustestit nopeasti Kotitesti.fi verkkokaupasta
Mammaksi.fi - Raskaustestit, ovulaatiotestit, kondomit

Täällä TOSI edullisia!!
Raskaustestit->Verkkoapteekki.fi raskaustesti
Ovulaatiotestit->Verkkoapteekki.fi ovulaatiotesti
 
Viimeksi muokattu:
ulla4 voi harmitus, iso pahoitteluni:heart::hug::heart:
Alkaneelle kierrolle PLUSSIA molempin testeihin!!:heart::wave:

Minnuun niiiiiiin väsyttääpi, Hauuuukoootus|O..valvoskelin yöllä kahteen ja nyt se sitten kostautui:O
..aamulla ei vielä kovin unukka, mutta poikasen eskan haku aikaan sitten alkoi simmu luppasemaan, onneksi naapuri haki poikasen tänään kun mie vein aamusella hänenkin lapsensa. Pikkasen kerkesin kölliä soffalla - unen ja valveen rajamailla.

Mukavaista loppupäivää kaikille ja plussa tuulahduksia joka mökkeröiseen!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kiitosta taas kerran infosta,olet oikea tietopankki:wave:
verkkoapteekista jo satsin tilasinkin,alkoi vaan huolettamaan se keltarauhashormoni,luin siitä niin kuin ottis kehoittikin ja luulen nyt (tietenkin) että mulla ei oma elimistö tuota sitä riittävästi.
Sen km. jälkeen on tuo kierto mennyt sekaisin, ja nyt siis sen 2 viimeisintä kiertoa ollut sen 25pvää,ei mulla ennen km. ole näin lyhyt kierto ollut....

Tsemppiä kaikille "voima" naisille tähänkin päivään!!:hug:
 
wiiwi67 otappa huomenna aamusta känny kätöseen(klo. 8.00) ja rimpauta tuonne "arvauskeskukseen"..sieltä vaan lääkäriltä kaunihisti pyydät lähetteen progestroni testiin!!(tämä se keltarauhas juttu)
..jos et saa lääkäriä kiinni(niin kuin vähän luulen)pyydä hoitsulta hälle soittoaika. Lääkäri soittaa siulle, tai sie hälle - riippuen teidän TK:n käytännöstä..meillä soittaa lääkäri asiakkaalle päin!

Mie sain noihin: LH, progesteroni, FSH ja Prolaktiini(mikro&makro)omalta lääkäriltä, siunhin täytyis kyllä - ole vaan tiukkana!!!..ensin silleen kaunihisti tarinoitset/perustelet:saint:..ja jos ei tehoa, näytät närhen munat:vampire:(no, puhelimessa vaikiampi tietty..)..kyllä sie osovat&pystyt, usko poijjes!!!!:wave:


Ps. Oliko se lääkäri yksityinen, vaiko TK:n jolle yritit soitella??
 
Viimeksi muokattu:
nillanilla Miten meni punktio?

Hysteria Kävitkö ultrassa, mitäs siellä sanottiin?

Itse UÄ tänään, ei mitään uutta, muniksia tulossa vähän mutta toivottavasti se laatu korvaa määrän. Punktio on perjantaina ainakin näillä näkymin. Ei siis mitään erityistä kerrottavaa tänään. Vähän tuntuu väsyttävän noi hormonit, ja ehkä vähän myös hikoiluttaa tavallista enemmän. Illalla taas piikkien pistelyä, jaiks, tänään ei ole mies apuna..
 
Heippaus kaikille!

Paljon tullut tekstiä jälleen..mukavia luettavia;=) ja toiset ei niin mukavia.

Ottis: Sinulle kovasti jaksamista miehesi kanssa elämiseen, paljon vaatii, että jaksat häntä!

Mustasukkaisuus: On ikävää, mutta joskus myös hassun kuulloista....nykyinen mieheni ei yleensä ole mustis, nykyään pikkasen kun olen laihtunut ja sievistynyt, kuulemma;=))..minäkin osaan olla mustis, mutta olen koulinut itseäni sen suhteen aika hyvin, käymme siis yhdessä ja erikseen tanssimassa, ihanaa on mennä välillä yksinkin, mutta yhdessä myös Niin mukavaa!!;=))

Seksielämämme on hyvää ja antoisaa, joskus haluisin useammin, mutta näinkin hyvä, ja tyytyväisyys on taattu useimmiten;=))
En pystyisi elämään suhteessa, jossa seksiä vain noin 1-2 kertaa kuukaudessa;=)

Hoidoissa olevat : Onnea kiertoonne, jotta saisitte plussia rtesteihinkin!!

Oma napa: Ovista odottelen, eli ei ole tulossa lyhyt kierto, koska ovis ei ollut plussaa vielä tänäänkään, iltapäivisin olen testaillut samaan aikaan. Tai sitten jos ovis jää tulematta? No saapa nähdä, mutta touhuilua joka tapauksessa, arkisin harvemmin pe-su useammin;=))

Onnellista ja Onnekasta kiertoa jokaiselle!!

mahdotontako:heart:
 
Raputar varppina LAATU korvaa määrän!!:heart:=)

Mahdotontako menestyksekästä oviksen bongailua siulle!!:heart::wave:

Miulla näköjänsä nostaa tuo munisten kavattelu lämpöjä, 37 mittari näyttää..
Kovasti molemmilta puolilta repii ja jalkojahin myös - ihan veto poijjes..juuuh ja itkuherkkäkin olen taasen;)
 
Viimeksi muokattu:
wiiwi67 Mukavaa, kun muutkin purkautuu..:whistle: Sulla rakkaus :heart: kompensoi miehesi mustasukkaisuutta ja korvaa siitä aiheutuvaa itsenäisyyden menetystäsi. Onneks sun mies edes tiedostaa ongelman, vaikka ei sille kovin paljon mitään voikaan|O. Ja hyvä kun sentään vaatepolitiikan päätit itse saada päättää. Ootko muuten kokeillu tai ajatellu... mitä miehes sanois/tekis, jos ehdottaisit diiliä: jos hän valkkaa sun vaatteet, sä saat valkata hänen… Voisit vaatettaa miehes sellaisiin vetimiin, mistä ei taatusi tykkää :LOL:. Pienet pirun sarvet on sulassa sovussa sädekehän kanssa :saint::whistle:. Mutta mur-murin sanoin "..se tuo rakkaus on ISO asia ja sen voimin jaksaa paljon.."

Voi wiiwi sitä sun mahahaavaa :( . Kunpa osaisin neuvoa jonkinlaisen poppakonstin sen parantamiseksi.. esim. piharatamoa tai jotain… toimii ihohaavoihin... (äitivainaan neuvo - siis niihin ihohaavoihin) :hug:

Ottis Kiitos taas listan päivityksestä :heart:. Muuten, olisko tosiaan se miehen totaaliraittiussopimus hyvä idea, ainakin silloin kun ootte yhdessä? Suostuisko sun mies siihen, mitä luulet?

ON seksistä ja muuta purkausta vielä.. Mun suhde on edennyt niin superpikavauhtia ja intesiivisesti (mulla tukehtumisfiilis), että rakkaudesta en hyvällä tahdollanikaan voi puhua, enhän oikeastaan tunne häntä vielä! Alussa mä olin vaan niin hullaantunut, etten siinä tullut mitään orkkuja edes kaivanneeksi; se intohimoksi naamioitunut hullaantumisfiilis riitti. Ja nyt kun tuo alun hullaantumisfiilis (joka mulla näyttää olleen ennen kaikkea hullaantumista isäehdokkaaseen) on laantunut, mä en saa seksuaalista tyydytystä (oon mur-mur kyllä neuvonut) - jota aikuisena omat tarpeeni tiedostavana naisena pidän kyllä yhtenä elinehtona omalle parisuhteelleni. Ikävä kyllä multa taitaa siis puuttua sekä rakkaus että hyvä seksi, jotka kompensoisi..

Oon pääni puhki, itseni paniikin partaalle miettinyt asioita tosi kummallisessa ja osin aika ahdistavassa tilanteessani... Joka toinen 5min. muka tiedän mitä haluan, ja joka toinen en tiedä - tai pikemminkin että mihin pystyn. Jos vauva, tarkoittaa se siis myös parisuhdetta, kääk :O! Jos ei parisuhdetta, ei myöskään vauvaa, kääk :O! Jos ei vauvaa, musta ei tule äitiä, kääk :O! Melko bingbong-olo, kääk :O .

Raputar Juu, kävin ultrassa tänään; neljä (vaiko viis) rakkulaa näkyi, perjantaina olis punktio… Siis jos sinne asti päästään : /. Joten samoilla päivillä mennään, siis jos mennään :confused:. Sulla kumminkin varma juttu, ja se on hyvä sentään se :flower: :)!!!

Inia Sä olet kyllä niin oikeassa; kaikkea ei voi saada. Oleellista oliskin tietää/huomata/päättää mikä/mitkä asiat on sellaisia, joita ei voi sietää ja mitä ilman ei voi olla. Jokaisessa on sellaisia piirteitä, joita toisessa ihmisessä ei sitten taas ole, mutta siinä toisessa taas on toisenlaiset piirteet. Onneksi sinä oot löytänyt sen balanssin :) :flower:!

Ottis Onneks ukkosi korjasi ne antennipiuhat, että voit telkkaria katella sen soittelua ja laulelua odotellessa. Pysy vaan tiukkana. ;)

Tirulii ja lumeton Ette te kumpikaan ole yhtään toivottomia tapauksia, ette missään tapauksessa ole:attn:! Jostain syystä teillä vaan on mutkikkaampi tie kuljettavana :( . Mutta uskon, että niiden mutkien jälkeen teille tulee se 9kk plussa, ensi kierrossa :heart:.

Mur-mur Kyllä sä ne muutamat kilot pudotat, ja KUN se plussa pian tulee, siun massussa pysyy balanssi :D :flower:

Mur-murille, mahdotontakolle ja kaikille muillekin ovisten odottajille mukavaa bongausta ja simppojen talletuksia ;)

Ulla4 Pahoittelut tädistä :hug: Uuta kiertoa ja plussatuulia päin, TÄYSILLÄ!

Liiza plussaa taas puhallan ++++:whistle: :heart:
 
Raputar ja hystis teille peukutan, jotta laadukkaita muniksia kasvattelette.

Inia hyvä, jos voit ottaa rennosti tuon piikittelyn, siis kun kokemusta jo on. Toivottavasti nyt tulee sitten se super yllätys + teille tästä hoidosta!! Olihan teillä jotain uutta kokeilussa.

Ulla täti pahus löysi sinun luokse. Plussa onnea alkaneeseen kiertoon.

ON tänään oli rakenneultra ja Suomalla kaikki oli hyvin, ihanaa.
 

Yhteistyössä