40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
NYT KUULKAA V....TTAA JA RANKASTI !!! :kieh:

Se koni tohtori ei sit antanu mulle sitä lähetettä edes labraan et olis sen keltarauhashormonin saanu selvitettyä!
Ja meikä tyttö ottaa ja soittaa just nyt toiselle lekurille ja tilaa kaikki mahdolliset testit,jo on per...le kumma jos ei rupee homma toimimaan,minähän olen maksava asiakas!!! S......NA!:kieh:

Täytyy nyt vähän rauhottua ja käydä vetää tupakka,muuten tulee pelkkiä ÄRRÄ-päitä suusta.:saint: SORRY SISKOT!
 
Ottis Kiitos päivityksestä :heart:

Tirulii TIETENKIN SAAT TOIVOA, äläs nyt ole tonttu :xmas:. Sun toive ja haave tai suru ja huoli ja murhe on ihan yhtä oikeutettuja kuin kenen tahansa muun. Sun unelmat on tärkeitä ja kun surettaa niin surettaa! :hug:. Punaihelttaa toivon sulle nyt tulevaksi, että pääsette taas hoidot aloittamaan ja plussat tekemään. Uskon, että harmittaa ihan vietävästi kun ei voi dippailla samalla tavalla kuin ”putkelliset”, mutta kuule; yks kaunis päivä (ens kierrossa) sä räjäytätkin pankin dippaamalla r-testin ja täräyttämällä tänne sellaiset viivakuvat että oksat pois. Ja lumeton sama juttu! :heart:

Mur-mur Voi kurja kun sulle tuli suru tuosta huomispäivästä. Valovoimaa sinulle sydämees (tähän tulis aurinkohymiö jos sellainen olis). Mutta tuossa siulle :flower:


wiiwi67 Joo, seksi on kyllä monella tapaa elämän suola. Vauvoja ajatellen simppojen talletus on homman tärkein juttu, niin kuin kirjoitit. Silloin ei muuta kuin tuulta päin vaan, halusi mies tai ei :LOL: hurja olet kyllä, ja se on hyvä se:D!
Wttu mikä lekuri. Siis ihan yksityinenkö???? H****tti, luulis että rahalla saa ja hevosella pääsee. Suututtaa sun puolesta:kieh: ! Anna palaa vaan.
 
Ottis
Morjensta naiset! Taivas on avoinna :). Ajattelin purkaa aggressioita ja olen jo kiskonut keittiöstä verhot ja kaihtimet alas ja alan pestä ikkunoita ku sääkin sopiva. Toivon, ett mies ei tule kotiin ja jos tuleekin pidän varan siitä, ett täällä ei kovin levollista tule olemaan ku pistän ranttaliksi siivoamalla =).
 
Hywä Ottis, että saat ja osaat enimpiä "höyryjä" päästellä tuolla "valkotornadon" lailla siivoamisella!!:D

wiiwi67 NO heeeeelvata, tosiaan konitohtori on kyllä tuo lekuri!!!!!:kieh::mad:
Juu, jos et jaksa enempää tuota lääkäriä painostaa, on parempi vaan käydä yksityisellä!!
..vi**ttaa kyllä siun puolestais, olisi tuolle rahalle - mikä nyt menee, varmaan ollunna parempaahin käyttöä..: /

Jos haluat nyt pistää rahua palamaan,(hyvän asian puolesta) kannattaa samalla kattoa nuo kaikki perus jutut:
LH, FST, Prolaktiini ja Progesteroni..noita kaikkia EI välttämäti voi käydä samalla kertaa/kierron eri päivinä ehkä..
Mites nuo Kilpparijutut: TSH ja T4V..onko katottu koskaan?..jos ei, nehin hyvä mulkasta vaikka samoilla tulilla!;)

Jos mie oikein muistan, noihin voi mennä suoraan yksityisen labraan - ei tarvitse aikaa varailla..sitten vain varailet ajan lääkärille jos haluat, että lääkäri kommentoi tuloksia!
..sekään ei ole pakko, saat kyllä labra vastaukset ihan paperille.
 
Viimeksi muokattu:
wiiwi on jo rauhoittunut!:saint:
Nyt sitten olen tilannut ajan "OIKEALLE" lekurille, se on kyllä vasta 4.10,mut onpahan kuitenkin.
Kerroin puhelimessa tilanteeni ja vastaanotto oli ihan toista luokkaa,aikoivat tutkia joka paikan ja sit suunnitellaan hoitoa:confused: tuli vähän outo olo kun alkoi hoidoista puhumaan,ihan säikähdin.:O että mitähän jatkossa tapahtuu.
Kallista ainakin tuntui olevan kun vähän hintoja kyselin... No jospa tämä tästä taas alkais rulettaa:confused:
 
Hyyyyyväää wiiwi!!!
..siitä ne asiat alkaapi rullaamaan ja noita hoito juttuja sie voit sitten tykönäsi miettiä lääkärissä käynnin jälkeen - haluatko ja millaista!?


..ja taitaapi se noin kyllä usiammin olla: Rahalla saa!!
..ikävä sinänsä..mutta hyvä, että edes sillä sitten!..

Itse olen kyllä sitkiästi "köyhänä" joutunut vain ronkumaan ja ronkumaan lähetettä/lääkettä - niin kuin tuon thyroxin kokeilunhin..miulla ei olisi ollut rahaa mennä noihin kaikkiin labratesteihin ja vielä yksityiselle..:|
..onneksi sain ne tuon TK:n kautta!..
 
Viimeksi muokattu:
Jopas täällä on kirjoiteltu, kiva :)

Mulla edelleen vaivaa tuo mahahaava, ja jatkuva oksentelu ei tehnyt sille hyvää. Meillä siis koko poppoo oksutaudissa, minä jo parempaan suuntaan selvinnyt. Lämmöt nousi 38 vielä eilen mutta tänään OK olo. Mies ja poika nyt hyppivät kilpaa vessassa, minä ja tyttö voidaan jopa syödäkin jotain. :D

Vatsa on turvonnut ihan älyttömästi ja menkkakipuja on paljon. Tuntuu koko ajan siltä kuin täti tulisi. Eilen valahti housuun jotain ja säikähdin pirusti, mutta olikin vain valkkaria... todella inhaa sellaista. Normaalia lienee. En muista muista raskauksista että ois näin aikasin alkanu valumaan noin reilusti. Kävi jo tulehdukset sun muut mielessä.
Innolla odotan että pääsi varaamaan neuvola-aikaa, mutta odotan kiltisti siihen ultraan asti ja vasta sen jälkeen soitan :)

Ihanaa aurinkoista viikon jatkoja teille kaikille, vaikka en kirjoittais koko aikaa niin olette ajatuksissa ja uskon että kohta plussia tulee urakalla ja päästään voivottelemaan näitä vaivoja odotuspuolelle!
 
ihanaa rakkauden täyteistä iltaa kaikille!:heart:

Voitte uskoa, kuinka yllätyin kotiin tullessani, eilen edes toista viivaa ei kunnolla erottanut testissäni..mutta jotain tapahtui ja vauhdlla, niin o migreeniä tänään ollut ja pahoinvointia ja muniskipuja töissä, että ajattelin, että teempä varmuudenvuoksi digitestinkin kotiin tultua ja se kannattai:vampire:

Tässä tulos:


Sitten tekstailin miehelle töihin, että tänään meillä onkin jälkiruuaksi sekstailua:D

HYvin toimi, ny on jälkiruuat nautittu rauhassa ja sen päälle kauan lepoa:heart:

PlussailuOnnea kaikille!

mahdotontako:heart:
 
MAHDOTONTAKO ONNEA!

Itse punktio meni kivuttomasti mutta lepohuoneessa hoitaja laittoi tipasta tippumaan antibiootit kun lääkäri oli punkteerannu kohdun läpi kun munasarjat olivat olleet sen takana. Ja eilinen meni ihan lääkehuurussa ja tämä päivä nukkuessa.... Saalis 10 kpl joissa 8 oli solu ja 7 hedelmöittyi. Torstaina on siirto.

Kaikille tsempit omiin hetkiin.
 
Ottis
Nillanilla Voi ku mahtava saalis, ihanaa :heart:! Nyt jo torstaille toivottelen onnea ja sitten varmaan vähän enempiki :).

Tirulii Tuntuu kurjalta sun puolestas, kun et pääse ollenkaan luomuilemaan :hug:.

Kiitos kiittämästä, Hysteria :). Tämä on ihan terapeuttista tätiä tai jotain odotellessa.

Mur-mur Kassellaan miten käy. Mies tänään kotona kävi, mutt kiukkusena sanoin sille ekana, ett eihän vielä ole kylmä ja sada, ett painu vaan sinne mökille nauttimaan elämästä. Olin saanut itteni sopivaan kiukkutilaan ikivanhoja ikkunoista auki rassatessa :headwall:. Mies kyseli postin perään ja kissaakin kaipaili, mutt siihen malliin heiluin mopin kanssa, ett lopulta kattoi kai viisaammaksi häipyä paikalta ja niin häipyi kohta systerikin kaksosveljen suojiin ja tuli soppelisti takas ku olin lopettelemassa. Jäi muutama ikkuna vielä ulko pesemättä ku maalarit mokomat olivat maalanneet ikkunat umpeen, ettei niitä saa sisältä auki, mutt huomenna on päivä uus. Ai niin juu, miehelle lopulta tosta ikkunajutusta soittelin ja hän lupas sitten rassata ne auki. Hyvitellä yrittää ja saa sitä nyt totisesti tehdäkin.

Mahdotontako Sulla on ihan selvästi ovishuippu käsillä =). Saako sua RKTT-listalle laittaa? Onnea eniwei oviksen hyödyntämiseen, teillä ei siinä onneksi ongelmaa olekaan.
 
Mahdotontako Onpa kiva nähdä punaisia tasavahvoja viivoja. Nyt on simpat tallessa, joten jännäysviikot eessä :).

Nillanilla Hieno saalis. Upeeta, mahtavaa! Torstainako sinulla on alkionsiirto? Montako meinaavat laittaa? Olikos tää nyt IVF vai ICSI?

Ottis Oikein hyvä että pysyit tiukkana vielä :kieh:. Sun ikkunaproggis jatkuu ja ehkä se mieskin sit näkee asiat kirkkaammin! Nii! :vampire:
 
miulle vois merkkailla varmaankin kp1 keskiviikolle. Pikkasen rupes tuhruileen/tiputteleen tänään,mutta huomenissa varmaankin vasta kp1 kun ei se kunnon vuoto alkanu ennen klo 18.00.
Kp 2 alan pisteleen poskeen taas kunnon mömmöjä..

Nillanilla onnee hyvästä satsista ja peukut siirtoon!
Mhdotontako bd bd jatkoon!

höh! Mää unohin nyt mitä mun piti muille kommentoida..sorry:ashamed:
 
Ottis
Tiruliii Oukkidou, laitan sulle huomenna kp1. Olipas se täti nyt sitten kuitenkin kiltti ku ymmärsi tulla. Minä niin toivon, että tältä hoitokerralta tulisi se plussa, ett pikku peikkonen saisi kaveri.

mimmimamma Elämä ei todellakaan ole reilua jos nyt vuoto alkoi :'(. Jospa se on väärä hälytys. Oletko käynyt ultrassa? Kuinka pitkälle raskaus nyt eteni/ on edennyt? Suur:hug: sulle!
 
Ottis
Hysteria Sietää toivoa, ett miehelle asiat kirkastuu ikkunoiden kirkastumisen myötä. Toi systerin läsnäolo pikkasen häiritsee asioiden selvittelyä, sillä hänen läsnäollessaan meidän pitää vain olla fiksusti, eikä päästä kunnolla ruotimaan asioita. Pitänee miehen kanssa sopia treffit jonnekin muualle lähitulevaisuudessa. Mutt melko varma olen, ett hyvistä neuvoista huolimatta tämä mahdollisesti tuleva ovis jää hyödyntämättä, sen verran se MAHO LEHMÄ mun mieltäni edelleen kaivelee :(.

Minäpä kurkkaan katsomon puolelle olisiko siellä mitään hyvää illan viihdykettä. Kauniita unosia itsekullekin! t. Ottis
 
ottis viikkoja olisi 8+0 jos tämä olisi jatkunut.

En usko vale menkkoihin, olisivat tulleet aiemmin, jos niistä olisi kyse. En ole käynnyt gynellä ajattelin odottaa viikolle 12. Oksut on lentänyt maltillisesti mutta päivittäin kumminkin, siitä olisi minun pitänyt tajuta ettei tarpeeksi hcg:tä kehossa tai siis sitä keltarauhashormoonia. Tämän lisäksi on ollut huimausta ja väsymystä vaikka toisille jakaa.

Takki hieman tyhjä.... mutta eiku nousuun vielä muutamalle lennolle.

Ps. olin viikonloppuna ravintolassa tanssimassa ja yksi mies baaritiskillä onnitteli minua siitä että olen pienin päin. :) Hymy nousi huulilleni, kun kyseessä oli täysin ventovieras tyyppi , joka ei tiennyt mitään minun tilanteesta ja hän ei edes kyseenalaistanut minuun ikää onnitellessani minua. Kaikenkukkuraksi hän (sama ihminen) pystyi suoralta kädeltä kertomaan missä asun suomenmaassa ja vielä postinumerotasolla. Mainitsin meidän "kylän/kaupunginosan" nimen (yhdessä suomen isoimmassa kaupungissa ) ja totesi lakoonisesti että siellä sinä asut....;(

mimmimamma
 
Viimeksi muokattu:
mimmimamma Voi, kuinka kamalan kurjaa :(, voi voi voi. Iso sio lämmin halaus sinulle:hug:, vaikka tuskin mikään nyt auttaa. Kunpa se kuitenkin kaikesta huolimatta olis väärä hälytys. Hurjasti tsemppiä sen tyhjän takin alle :flower:
 
Voi mimmimamma..mitä voisin sanoa:( mie sinua jo huhuilin tuolla aiemmin?
Lämmin lohdutus, rutistus:hug:miulta, siulle:heart:
..toivon kovin vielä, että olisi väärä hälytys:)
..JA KUULEPPA!..miulle taas lääkäri sanoi juuri toisella tapaa: Jos pyörryttää ja oksu lentää paljon, on myös hcg arvot korkiat - vauva voi hyvin!
..ja esikoltahan mie oksensin ja oksensin ja..ok-sen-sin!
Vai tarkoititkohan, että olet mielestäsi oksennellut liian VÄHÄN?(alhainen hcg arvo)
Eihän monikaan odottaja voi hyvin huonosti/oksentele päivittäin ja siltikin raskaus etenee normaalisti..itse tietenkin parhaiten kroppasi/tuntemuksesi ymmärrät/tunnistat..MUTTA..
..toivon siltikin vielä:heart:..

Jaksuja&Voimia siulle:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tirulii (42)...................kp1/30-34........yk2...................2.yht.
ulla4 (40)...................kp3/35-45........yk2...................4.
wiiwi67 (42)................kp6/25-32........yk26 (km3/10)....4.
Inia (43).....................kp6/26-30........yk26.................1.
Iida-Karoliina (45).........kp7/23-29........yk16..................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp7/25-28........yk17(km2/10)......3./2.yht.
Ämy (41)...................kp8/27-30........yk3....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp8/25-28........yk33..................3.
Raputar (40)................kp9/27.............yk3...................2.
Hysteria (42)...............kp9/25-29.........yk6...................1.
Mahdotontako (45).......kp12/39.............yk3...................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp14/28.............yk2...................2.
onlydream (37)............kp14/23-29.........yk?...................3.
haave2010(44)............kp15/29............yk4(km6/10)......4./1.yht.
liiza (44).....................kp23/24-27.......yk29.................4.
Ottis (43)...................kp33/24-28.......yk15.................1.
haave3 (41)...............kp42/28-36.......y2v....................3.
Tilda69 (42)...............kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39).............kp55/28-42.......yk16...................3.
ikiemo (45).................kp78/20-50......yk?.....................4.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11..................1.



RKTT

liiza (44).......................dpo12
mahdotontako (45).........dpo0


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 

Yhteistyössä