40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa Ottis ihanaa, ihanaa :)! Ajattelin nimenomaan just niin, että Ottis kyllä tietää millaiset 37 sukat haluu Hystikselle kutoa. Mä tykkään niistä jo nyt, ennen ku on ees aloitettu! Jos et maksua halua (mä kyllä haluaisin maksaa, mutta ”riidellään” siitä sitten vaikka yksärissä =)), niin mitäs mä voisin kierrättää sinulle sitten vastalahjaks:confused:? Just nyt mulla on paljon kaikenlaista pientä kamaa menossa pois, kun pitää tätä asuntoa jonkin verran tyhjentää vuokralaiselle. Marraskuun alusta mun pitäis jo olla siellä lämpimässä... :OHui!
Stressitön kierto kuulostaa edelleen oikein terveelliseltä. Mulla sellainen on ensi kuussa, jahka se nega sieltä ny ensin tulee (ei oo oireen oiretta! Lugeista johtuva tissituvotuskin on laskemaan päin, luulen). Perässä tulen, jalanjälkiäsi seuraten.

Hei sarppav! Täällä on vain ihania, fiksuja, elämää nähneitä, tervejärkisiä, suvaitsevaisia, empaattisia, sympaattisia ja kertakaikkiaan upeita naisia, niin että jos sellainen olet, niin olet oikeassa paikassa :). Olispa noi sun oireet niitä The Oireita, pääsisit sit heti plussanneiden pinoon :), peukutan sinulle.
 
Ottis
Hysteria Itseasiassa mä kävin jo langat hakemassa ja totisesti sormet syyhyää päästä kutomaan sulle :). Eilen päätin, ett tänään en varmaankaan kudo, mutta saas nähdä miten käy. Sitten ku joudat niin mittaa jalkas pituus kantapäästä siihen kohtaan mihin pikkuvarvas päättyy. Siitä osaan alkaa sitten kärkeä kaventamaan. Tai no jos sulla samankokoinen jalka ku mulla, niin eihän sitten tosiaankaan ole ongelma. Tuskin mitään vaihtista tarvitaan, mutt sitten kun sukat ovat valmiit, laita mulle sun tiedot yv:nä ja paketin myötä saat mun yhteystiedot :). Ja sehän on selvää, ettei me aleta toistemme tietoja väärinkäyttää.

Haave2010 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Tuplakurjaa jos kaamosmasennusta vielä päälle pukkaa :'(. Missäs päin te asuttekaan? Mä olen sen puoleen onnellinen ihminen varmaankin, ett oikeasti rakastan syksyä ja sen värien kirjoa, vesisadettakin rakastan =).
 
haave2010 voi miten surku:(..tätikö sieltä yllätti taasen..
Laitanpa nyt siulle lämpöisen rutistushalituksen:heart::hug::heart:
..tämähän on tätä: ajan kanssa jo kilpajuoksua..vaan toivoa aina pikkisen meillähin on!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Ottis ihanaa :)! 37 numeron kenkiä mä ylenesä ostelen ja mitta kantapäästä pikkuvarpaan päähän on about20cm (jos ny osasin oikein mitata?), mut ei se oo niin nogonugaata;). Jepsis, laitan yv:nä sulle tietoja ja en mä ees keksi miten tietoja vois käyttää jotenkin väärin:confused:. Paitsi ehkä mä laitan Hesarin etusivulle kuvan niistä sukista ja tekstiksi, että "Ihanan Ottiksen kutomat ihanat sukat, joilla ilostutti Hysterian elämän ihan vallan ihanaks!" Mutta tokkopa sellainenkaan käyttö vallan väärin olis =). Jotain mä kyl haluan vastalahjaks keksiä..:flower: :):flower:
 
Viimeksi muokattu:
Nillanilla Onnea ihan hirmuisen paljon! :heart:

Lumeton Peukut on pystyssä että huurunenä tuhisisi sylissäsi 9 kk kuluttua. :)

ON Testasin tänään pp9 puhtaan negan. Tiesin siitä ettei tästä nyt sit mitään tullut. Olen sen arvannutkin. Yhtään mitään oireitakaan ei ole. Onnistuneessa IVF:ssä sain r-oireet jo pian siirron jälkeen, joten olen arvellut että tämä meni mönkään. Sen vaan jotenkin tietää. Uudessa duunissa on tosi kivaa mutta mulla on järkyttävä ikävä lastani päivisin ja tänään yhdessä paruttiin sylikkäin kun iltasella nähtiin. Nyyh. Ja taas ero on aamulla edessä. :'(
 
Heippaus kaikille!:flower:

Tytär lapsen lapsen kanssa koko pvn kylässä, niin koneelle , en ole ehtinyt lain.
Nukuin pvunet pikkutyttösen kanssa, oli ihanaa.:heart:..Mua väsytti niin paljon, että sanoin tyttärelle, ettei mun ajatuskaan kulje, sitten menimme nukkumaan, tytärkin kyllä nukkui;=)

Juu sitä olen sanonut, että menkat aina alkaneet viim dpo 16, eli uskon pe-la alkavan.
Lämpö on 37, 3 ja niin taas väsyttää....ja huomenna pitää mennä töihin, miten ihmeessä jaksan koko pvn nukkumatta?? Herään aamullakin vasta noin 8:45 aikaan yleensä ja huomenna viiden jälkeen herätys, huih! Ja herkkä olen edelleen.. ja pms ruokahimoa ei ole ollenkaan, voisin olla koko pvn hyvin syömättä, se on outoa, kun aina himoitsen kaikkea ennen menkkoja.


Rominas
:Ihanaa vauvanodottelua sinulle!:heart:

mahdotontako,:heart:Plussatuulia puhallellen!!=)
 
Viimeksi muokattu:
Raputar harmitus negasta ja iso lohtu halitus:heart::hug::heart:
..miksi tämä onhin niiiiiin vaikia laji, tämä suvun jatkaminen????:confused:..:ashamed:

Itse miekin kehoni tuntemuksia osaan jo lukea ja siksipä en ole tarvinnut tällä kiertoa yhtään jännätä - mitä turhaa kun se on aivan turhaa..
Mie olisin TO-SI TOOOOO-SI yllättynyt jos tärppi olisihin käynyt..en näin ollen tuntisi enää omaa kroppaani olleskaan!(toki sehin voi aina joskus yllättää..siihenhin ajatukseen olisi niin kiva tuudittautua..:rolleyes:)

Toivottavasti siun lapsonen viihtyy hoidossaan, se Äidille on aina hyvin tärkeää.:)


Mahdotontako mie kyllä jännään siun puolesesta kooooovasti!!!!;):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi hitsi Raputar, pahoittelut negasta :'( Oot mun mielestä aika rohkea kun uskalsit testata... Mä en uskalla; en haluu nähdä sitä negaa, jonka tiedän 100-varmasti tulevan. Sen vaan tietää, niin kuin sanoit :(. Tsemppiä uuteen työhön ja oota vaan, pikkuhiljaa se ikävä laantuu, kun totutte uuteen systeemiin :).
 
Mahdotontako Miten sä nyt niin siihen tädintuloon uskot? Sullahan on niin hyvät oireet :). Kyllä se plussa vois sieltä hyvinkin tulla, jos vaan testaisit…:wave: Emmä mitenkään yritä houkutella, en millään muotoa…:whistle: Ajattelin vaan, että olis niiiiiin kiva kuulla plussauutisia :) :heart: :)
 
Ottis
Raputar Pahoittelut negasta ja varsinkin niistä negatuntemuksista :hug:. Samoin tsemppiä aamuun, ett pystyt taas pikkuisesta erota :'(.

mahdotontako Sä taidat psyykata itseäs jotenkin pettymykseen, vaikka oireet ovat noin mukavan oloiset. Ku mä olin toissakesänä raskaana, dpo10 olin niin tolkuttoman väsynyt, että nukuin keskellä päivää 3 tuntia ja yöunet ei häiriintyneet ollenkaan. Systerille puhelimessa ihmettelin kamalaa väsymystä, enkä osannut ajatellakaan olevani raskaana, vaan olinpa sittenkin.

Hysteria Sun eka sukkas on yli puolivälin valmis eli kiilakavennuksetkin olen tehnyt. Seuraavaksi pohjaa kutomaan ja sit kärki kasaan :). Teknisesti en ole täysin tyytyväinen suoritukseen, mutt lankojen väri on niin pirtsakka, ett ilokseen tollasia kutoo. Mun mieskin sanoi, ku lähdettiin mökille saunomaan ja otin kutimet mukaan, että kyllä on hyvän väristä lankaa. Toivottavasti sinäkin niistä tykkäät :). Veikkaan ett sukkaset ovat perjantaina valmiit, mutt annan itselle vähän lököttelyvaraa ja lupaan lähettää ne maanantaina. Tosta väärinkäyttöjutusta ajattelin samoin ku sä, ett ehkä kuva sukista jonnekin ja hervoton juttu perään nickeillä, mutt ei mitään pahempaa saatas varmaan kumpikaan aikaiseksi =).

mur-mur Minäkin olen jo oppinut luottamaan, ett sinä tunnet kroppas. Toivotaan nyt kuitenkin sitä tärppiä vihiroon seuraavasta kierrosta :heart:.

Taidanpa tästä pötkähtää hetkeksi sohvalle lukemaan ja kun viluakin pukkaa, sitten miehen viereen nukkumaan. On se kumma jörri, ett vaikka olis kuin känkkäränkkä ollut (ei ole ollut tänään), niin syliinsä se mut nappaa kun viereensä menen. Kauniita unia ja kullan kuvia kaikille! t. Ottis
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010(44)............kp3/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Ottis (43)....................kp6/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp6/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp11/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp18/35-45......yk2....................4.
wiiwi67 (42).................kp21/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp22/23-29......yk16...................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp22/25-28......yk17(km2/10).......3./2.yht.
sarppav (39)................kp23/28-30.....yk2......................2.
Ämy (41)....................kp23/27-30.......yk3.....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp23/25-28......yk33....................3.
Raputar (40)................kp24/27...........yk3.....................2.
Hysteria (42)...............kp24/25-29......yk6......................1.
Mahdotontako (45).......kp28/29............yk3....................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp29/28............yk2....................2.
onlydream (37)............kp29/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp30/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat: Paitsi nillanilla :heart: =)

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39)..............kp70/28-42.......yk16...................3.
nillanilla (42)...............kp?/28-33.........yk11...................1. :heart::heart:



RKTT

mahdotontako (45).........dpo15
mur-mur (45).................dpo10
Hysteria (42)..................pp10


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hyvää TOTT-päivää kaikille!

Mahdotontako Sullä käy piinapäivät vähiin. Jännittää hirmusesti sun puolesta! Plussapuhureita edelleen :heart:.

Mur-mur ja Hysteria Meinaatteko vaan malttaa olla testaamatta ;)?
 
Ottis Oletpas ihana kun rupesit Hysterialle sukkaa kutomaan! Wau, nostan hattua tuollaisesta aikaansaannoksesta :flower:

ON pikaisesti työ- ja piinailukuulumiset. On jäänyt päivittämättä tilanne, kun eilen juhlittiin pojan synttäreitä ja niiden valmistelu vei aikaa. Vieraana oli 11 luokkakaveria. Voi herttinen sentään sitä meteliä ja riehumista. Pääasia kai, että heillä oli hauskaa ja saivat riehua. Saimme jopa pari suunnitelluista ohjelmanumeroista vietyä läpi. Ohjeiden huutaminen ja tuollaisen poikajoukon rauhoittuminen kuuntelemaan niitä ohjeita oli suorastaan mahdoton tehtävä. Mutta hengissä selvittiin ja poika sai upeita lahjoja, joista on tietenkin ikionnellinen.

Uutta työtä ei minulle tarjottukaan. Ja itse asiassa olen tässä vaiheessa ihan tyytyväinen. En siis ollut tippaakaan pettynyt, olihan kyseessä työpaikka jota en itse edes ollut varsinaisesti hakenut vaan headhunter soitti minulle ja pyysi alunperin haastatteluun. Hyvä näin, uusia mahdollisuuksia varmasti tulee... ja aika näyttää mitä tämän nykyisen kanssa on tuloillaan, odotan optimistisin mielin.

Piinailuista. Tänään pp8. Ja eilen alkoivat menkkaoireet, kasvoissa on finnejä, alaselkää ja alavatsaa särki koko illan, illalla vilutti ja muutenkin minulle tyypilliseen pms-mäiseen tapaan ruoka ja varsinkin herkut maistuvat. Noo, eilen otti pattiin ihan suunnattomasti kun aloin valmistelemaan itseäni tulevaa negaa varten. Tänään olen jo rauhallisempi. Jos ei onnistu, niin ei onnistu. Eikä sille voi mitään. Ehkä PAS onnistuu sitten tässä myöhemmin. Tilasin kuitenkin verkosta raskaustestejä, jotka tulevat mulle varmasti jo tänään. Ja aion ihan tasan tarkkaan testata jo viimeistään huomenna. Silloin ei ainakaan pregnylin pitäisi näkyä. Olen saanut kerran pregnyl-plussan testiin 10 päivää pregnylin pistämisestä, mutta 11. päivänä plussa oli sitten kadonnut. Nyt pregnylin pistämispäivästä on tänään kulunut 12 päivää.

Mutta mukavaa päivää kaikille, mä jatkan nyt töitä!!!
 
Huomenta ihanaiset naiset!

Tänään on flunssa jo taittumassa pikkuhiljaa. Uskaltaa jo peti pohjalta pois. Olen ollut saikulla tässä pari viikkoa. Mulla leikattii polvesta kierukka keväisen pienen tapaturman seurauksena ja olen parannellut polvea. Nyt on tämän viikon jäänyt kuntoutus väliin tämän hiton flunssan takia... Onneksi poika jo parani ja sain hänet hoitoon, niin saa itseäni parannella ensin flunssasta ja sitten taas tuota koipea...

Raskausoireet jatkuvat edelleen, nyt tulossa menkkamaisia kolotuksiakin, joita on kyllä ollut sekä raskaudessa että km päättyneissä. Siis kun olisi pitänyt se täti kyläillä :whistle:
Aamusta kuvotus oli inhottavaa, onneksi tee ja ruisleipä auttoi asiaa...

Jännittää odottaa, tuleeko täti vai onko kyytiin päätynyt minimii;)

No, jos sitä viikon päästä olisi jo viisaampi tämän asian suhteen: /

MUkavaa torstaita kaikille, minä lepuutan vielä hyvällä omalla tunnolla!
 
KÄÄK Ottis, sähän oot ihan mahdoton:wave:! En mä voinut mitenkään kuvitella, että sä olet noin nopea! Tää koko sukkajuttu oli ihana ex-tempore-idea, ja enhän mä ensin edes ajatellut, että sä ihan oikeesti tekisit ne - saati että vielä tolla vauhdilla. Voi vinde :)! Mä oon ihan puulla päähän lyöty ja dingelis dongelis. Niin ja kiitos päivityksestä - sekin vielä :flower:!

Juu ei, en testannut. Mielessä kävi kyllä, mut pupu meni pöksyyn. Tänään pp10 on alkanut tuntua pienen pientä menkkajuilintaa, joten *mun täti tulee kyllä, se on vissi ja varma.

Tirulii Jepsis :) toivotaan, että tästä tulee hyvä päivä :)!

Ballerina Bolero Niin onkin Ottis ihana. Onks tällaista oikeesti olemassakaan? Siis että nimimerkki kutoo toiselle nimimerkille sukat ihan oikeesti?! Tää on niin ihana juttu, että melkein itkettää |O. Just tällaisista pienistä hassuista asioista tulee niin hyvä mieli, että en tiedä miten päin olisin.

Ballerina Olipas hyvä, että työpaikka-asia ratkesi itsestään. Voit silti onnitella itseäsi, koska pääsit noin pitkälle ja voit todeta, että kyllä sulla vientiä on, koska olet niin pätevä :)! Mutta hyvä kun voit nyt rauhoittua ja katsoa mitä tuleman pitää.
Jaa, että meinaat uskaltaa huomenna testata.. Hui! Mä peukutan sulle, jos vaikka yllättyisitkin positiivisesti+++


Nähtävästi mul on liikaa aikaa tai aivoilla ei ole muuta virkaa kuin miettiä mm. sellaisia asioita kuten:
-Miksiköhän kuukautisia sanotaan tädiksi? Mistähän se kielikuva on tullut?

-Entäs kun me puhutaan tädistä, niin *onko jokaisella oma täti vai onks se tavallaan yleinen täti, kaikille ”sama täti”? Tajusikohan kukaan mitä tarkoitan?:p:whistle::D
 
Viimeksi muokattu:
sarppav Voi kurjaa kun oot kipiä, ja vielä polvivaivainen :(. Koita muistaa ja jaksaa kuntouttaa polveasi, niin siitä tulee sitten hyvä!

Juu, ja lepo auttaa flussaan. Sun r-oireethan kuulostaa oikein hy-väl-tä :) Voisitko ajatella testaavasi aiemmin kuin vasta viiden päivän päästä? Mä ite olen niin arkajalkapupu, etten uskalla testata, mutta usutan teitä muita :). Valoisaa ja positiivista oloa :flower:
 
Hysteria; en mä uskalla testata "liian ajoissa! :whistle:
Mua pelottaa jo muutenkin toi testaus, niin sitten liian ajoissa ja monta kertaa, kääk! Että olisi eka negaa ja tuliskin plussaa sitten tai taas negaa... Ilmiselvästi on ollut mulla "liian vähän" vielä testauksia takana...

Mä muuten olen miettynyt kanssa tota täti asiaa. Mistä se tulee, mutta päättelin, että se on Täti Punainen :LOL:
Mutta onko se sama kaikilla vai jokaisella henkilökohtainen oma täti, en ole ajatellut. Pitää miettiä vielä tuota asiaa ;)
 
sarppav Täti Punaiseen mäkin oon päätynyt :) Niin, nega>haamu>plussa>nega on ehkä pelkkää negaakin kurjempi. Aikaisemmissa kierroissa oon testaillut, mutta aina sieltä on tullut puhdas nega, ei hailun hailua. Ei tee mieli tuijotella pelkkää valkoista. Nyt alkoi oikein suututtaa, tympiä, suorastaan v****aa kun vain ajattelenkin sitä vitivalkoista ikkunaa, joka mulle tulee. Tai siis ei tuu, koska en testaa:mad:. Grr. Ulkona on kiva ilma, koitan saada itteni koiran kanssa ulos... Juo sarppav paljon kuumaa, hukuta se flunssa! Aurinkoa.
 
Viimeksi muokattu:
:flower:Oikkein mukavaista TOTT päivästä!!:flower:

Ai mistä se täti punainen tulee?..mie luulen, että siitä sadusta jotain viitettä saanut..
https://www.suurikuu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=9789512075430
Tosin siinä on Täti sinipunainen!! :vampire:
..tiedä sitten tarkemmin..

Mahdotonta(koa) ja sarppav..no höh, mitens se kirjoitetaankaan??.. "sarppavia"(ko?):D..näinkö?..
Teitä joka tapauksessa jännään kovin ja peukutan ISOIN peukuin d=)b :heart:+:heart: puolesta!!!

Juu ja BB testailee huomenna - Plussa tuulia!!!!:heart:+:heart:+:heart:

..mie ja Hystiskö sitten ollaan varmoja, että täti "sinipunainen" sieltä ajallansa tuleepi?..pa**a juttu, en paremmin sano..:mad:
Siulle Hystis sitä plussaa niiiiiiin kovin olisin toivonut!!!!!:hug:..ja toivonpa vielähin!!!!


Kaikille paljosta paaaaaaaljooooooon!!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille!:flower:

Piinapäivät tosiaan vähenee...jännittää..Mietin vaan, että missä vaiheessa teillä yleensä alkaa menkat, jos ajatellaan näin, että vahva ovisplussa ilmaantuu kp 12. niin minä kn:nä menkat ovat alkaneet?? Mielenkiinnosta lukisin;=)

Ihanaa kun Ottis niin kutoo hysterialle sukkia.!=)

Ballerina Bolerolle ja Skarppaville : Paljon onnea testailuun, toivottavasti saatte molemmat plussat!!:heart:

Ottis: juu valmistan itteäni pettymykseen, niin se on!:ashamed:

Kiitos kaikille peukutuksistanne!=)

Mukavaa tätä päivää kaikille tasapuolisesti!!



mahdotontako:heart:
 
Mahdotontako miulla tuo luteaaliaika(ovulaatio-menkat)on ollut aika tasan 14-16vrk - yleensä 15vrk.

Virallisesti tuo luteaaliaika lasketaan--> dpo 0(ovis)-päivä ennen, kuin uusi vuoto alkaa!!
Käyppä kalenterista kurkkamassa tai selaa pinoa taaksepäin, miten tuo siun ovis-menkat väli ollut!
..onko siun kierto ollut aika säänöllinen 29vrk aina?..en nyt äkkiseltään muista:confused:
Milloin(mikä dpo)on aiemmin tullut plussa - muistatko?

..jos siulla ei tätsyä näy, ei kuulu huomenissa..ON se kuules aikas ihuna juttu!!!!=):heart:
..ajattelitko jo aamusta testailla, mikäli vuoto ei alkanut?..:)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä