40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis Huhuu! Mis oot? Ettet vaan oo jääny puikkoon koukkuun :LOL:? Eiku oikeesti, toivottavasti se sun mörinä-mies on kaapannut sut sohvalle köllimään ja saat taas mölistä sille miten sulla on niin vähän kaappitilaa :LOL:. Voisit viel jatkaa kartomalla, että by the way, löysin kaalimaan vierestä yhden ruuvin, joka taitaa olla sun kaalistas hukassa :heart::D:heart: Hehhee, oonpas mä nyt olevinani niiiiiin hauska että! Oikeesti mua vit***aa toi tädin lähestyminen. Jos jaksaisin ja viittisin, niin huutaisin:mad:|O.

Vaikka tietysti olis kaikista kivointa, että huomenna aamulla testaisit yllätysplussan, niin toisaalta sun sielu saa lepoa tästä perhanallisesta piiiiiiiiiiiinasta. Kunpa tää lepokierto olis avain sun ensi kierron plussaan+++++:whistle:. Nauti stressittömyydestä - niin kauan kuin sitä(piinaamattomuutta) piisaa.. (sä oot kumminkin taas heti tilaisuuden tullen niitä oviksia bongaamassa ja piinalistalla takasin). :)
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria Eikös sulla vois olla jo pikkaisen r-oireita? Siltä kuulostaa.. Itse täällä vielä jännään sun puolestasi ja käyn koko ajan kurkkimassa mitä olet kirjoitellut.

Mulla ei ole mitään. Ei väsytä, ei kuvota, ei mitään. Ja se testikin oli niin blanco etten enää aio edes testata. Luget on ihan kammottavia ja odotan jo että niistä pääsis..
 
Hystis minnuu vain pi***ttääpi:whistle: ja masu turvoksissa..:D
..sellaista normi jalkojen repimistä ja masussa jotain tuntemuksia(täti)..eipä muuta:(

Kyllä mie taidan vasta keskiviikkona 29.9 testailla, sikäli mikäli tarvetta olisi!
Kyllähän tämä on taas tätä "haaveilua":rolleyes:
..kovasti vain mielessä käy päivien saatossa - entä jos sit-ten-hin..

Mutta nyt mie taidan laitella ranskikset uuniin ja syödä mussuttaa vähän suruuni - Juuuuuh!!:popcorn:
..ja sitten TAAS sattuu sydänalaan ja vaaaaali vaaaaali mur-mur valittaapi..:saint:

Illan köllykkätä itte kullekkin!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Raputar :)! Pitkästä aikaa:)! Ei ei ei ei ei, ei ole muita oireita kuin täti tulossa-oireita. Nii se vaan on. Mutta kiitos sulle ku yrität :heart:. En meinaa mäkään testata, sen blancon näkeminen on toden totta v****maista! Nyt tekis mieli vain kiroilla... :mad: Tekis mieli puhuu niinku vee samal taval vee ku nuoret vee tai kyllähän vee vähän vanhemmatki vee kiroilee paljon, ainaki sillon ku v-ttaa...:kieh:

Mut mitäs me Raputar ny oikein tehdään siihen asti jos/kun ne meitin tädit tulee? Entäs sen jälkeen? Meil on mur-murin kans kostosuunnitelma: meinataan maistella sivistyneesti(hehe) viiniä lokakuun eka viikonloppu ja Ottis varmaan skoolaa (ainakin sen tekis mieli, niin se sano) kans. Se on nyt tollanen yhden illan keikka, mutta mua askarruttaa, että mitäs siihen asti ja entäs sit sen jälkeen? Oolalaa - mä muutun pöpiksi!
 
Hystis, tuo V-alkuinen sana, on näköjänsä miunhin lemppari sana miun nega kierroilla!!!:vampire:
..mie jotensakkin olen siitä enämpi vihainen, kuin suruinen mikäli kohdille käy..:mad:..tokihan se alakulokin sitten hiipii..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Hysteria Hengis oon ja oikein arvasit, ett koukkuun jäin. Toinen sukka samassa vaiheessa ku eka eilen. Vähän puuhaa huomisellekin jätin ja pistin pillit pussiin puol kymmeneltä, käväsin saunas ja otin vähän 'ennakkoa' eli join Åttå-lonkeron (250ml) mansikkamargaritan :p. Jamia oli. Sussa on Hystis selvänäkijän vikaa, sillä mies kävi pariinkin otteeseen lankojen päällä makaamassa, niin ett puikot vaan viuhto otsallaan. Metka tilanne tämä ku mies on vähän varpahillaan ku saan tehdä ihan mitä mielin, eikä se uskalla sanoa yhtään mistään mitään. Toissailtana viimeksi panin ruotuun ku meinas kiukutella. Sanoin, ett vielä yks raivari tällä viikolla ja lennät tästä talosta ku leppäkeihäs eikä takasi oo tulemista. Niin tokeni mies ainakin toistaiseksi. Mulla itellä oikeasti sellanen olo, ett annas ku huomenna pääsen vapaalle, takuulla korkkaan enste sidukan ja sittemmin viinipullon ja panen elämän risaiseksi. Ihan myös teidän kaikkien piinailijoiden puolesta, jotka ette voi naukkailla.

Nillanilla Mikä laitetaan plussauspäiväksi, tämä vaiko se eka plussapäivä. Sehän oli dpo10?
 
Ottis
Tirlittan1968 Nillanillaa ku yrjöklubiin päivitin huomasin sun plussanneen 8.3.2010. Sulla on ilmeisesti ollut keskenmeno. Olen pahoillani :hug:. Poistanko sut yrjöklubista vai muutetaanko vain päivää ku näyttää sulla noi kp:t olevan noin korkeat??

Terri Plussapuhureita :heart:!

mahdotontako, Raputar, BB, Hysteria, mur-mur plussaa teidänkin puoleenne ihan täysillä puhkun :whistle: +++++++++++++++++++++++++++++++++++:heart:!

ON Tää plikka lähtee taas töllöttämään netistä ja sit unten maille. Huomenissa varmaankin lähdetään mökille kera kissapojun, mutt ehdin kyllä päivällä päivittää. Lauantaista en sitten tiedä. Tietty jos miehelle suutun, tulen kotiin ja päivitän, mut toivotaan, että ei ;). Natinati :wave:!!
 
Tää yökyöpeli käypi vakoilemassa teitä;=))

Hysteria: Hyvä merkki tuo kuumeinen olo ja pikkusen huono olo , mikä menee ja tulee..Toivotaan parasta eli plussaa!!:heart:

Nillanilla: Mukava, ettei ihan mahdottoman huono olo ole sentään!! ja Niin se plussa voi kenet vaan yllättää, kun sinäkin jo ajattelit, ettei se osu kohdalle, mutta osui vaan, onnittelut vielä!:flower:

Kiva, että Ottiksellakin tällä hetkellä asiat hyvin miehekkeen kanssa!=)

Mur-murkin : Saattaa se yllätysplussa tulla sinullekkin, koskaan ei voi tietää!!=)

Kauniita unia kaikille!

Mahdotontako:heart:
 
Terri hitto vie, ei avata ovea sitte akalle, hitto vie. Pidän kädet ristis ja varpaat kans.

Nillanilla Ykäile sinä iloisesti ykäkerhossa :). Kyllä se plussa sun kohdalle jo pitikin tulla! Mukavaa viikkistä :flower:

Ottis oletko sukua Spiidi Consalesille :D? Rauhotu ny välillä, ettei tuu joku jännetuppijuttu ja sit mä saan syyttää itteeni siitä:rolleyes:.

Ennakko-åttå oli hyvä idea ja huomenissa siemailet sit munkin puolesta – ELLEI täti tuu jo huomenna! Nimittäin jos tulee, niin siinä tapauksessa ihan tasan tarkkaan skoolaan - ja urakalla. Kostoksi :kieh:.

Loistavaa! Vaikuttaa siltä, että sun mies alkaa pikkuhiljaa tajuta, että sen kannattaa käyttäytyä ihmisiks, tai se on oikeasti heikoilla sun kanssas eli pian ilman Ottista. Mut kiva kun ny on hyvä :):heart: :)

Kappas, kello on kaks... ZZZzzz Hyvää yötä :)
 
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

haave2010(44)............kp4/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Ottis (43)....................kp7/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp7/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp12/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp19/35-45......yk2....................4.
wiiwi67 (42).................kp22/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp23/23-29......yk16...................5./1.yht.
mur-mur (45)...............kp23/25-28......yk17(km2/10).......3./2.yht.
sarppav (39)................kp24/28-30.....yk2......................2.
Ämy (41)....................kp24/27-30.......yk3.....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp24/25-28......yk33....................3.
Raputar (40)................kp25/27...........yk3.....................2.
Hysteria (42)...............kp25/25-29......yk6......................1.
Mahdotontako (45).......kp29/29............yk3....................1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp30/28............yk2....................2.
onlydream (37)............kp30/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp31/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat: Paitsi nillanilla :heart: =)

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.
taavi166 (39)..............kp71/28-42.......yk16...................3.



RKTT

mahdotontako (45).........dpo16
mur-mur (45).................dpo11
Hysteria (42)..................pp11
ulla4 (40).......................dpo-1


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Mahdotontako Musta tuntuu, ett sun takataskussa piilee ylläri :heart: =) :) :) ;).

Hysteria Illalla ajattelin, etten ota koko tikkuuksia mökille mukaan, mutt katotaan nyt. Siinä on enää parin tunnin homma jäljellä ja kivahan se olisi töppöset valmiina nähdä. Lupaan pitää huolen, etten tule kipeäksi.

Kivaa tätä päivää kaikille!!! t. Ottis
 
Mä oon kyllä sitä mietä, että tädillä on tälle viikonlopulle liian monta kyläpaikkaa käytävänä, joten kyllä se jonkun väliin jättää. Meille se tulee jokatapauksessa, joten toivotaan teille muille nyt sitten ohimarssia. Peukutan täysillä kaikille. Laskiskelin, että jopa 12 pinolaista on ihan kierron päässä. Kyllä niistä nyt ainakin kaksi plussaa irtoaa.

Pitäiskö itsekin käydä A-kaupassa viinipullon ostossa. No ehkä ei kuitenkaan, kun täti tulee vasta sunnuntaina. Toisaalta kyllä se plussa näkyisi ihan varmasti jo nyt, jos sellainen olisi ollut tullakseen, joten mitä tässä nitkuamaan.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille. Mulle se alkoi vapaapäivällä ja lähdemme esikon kanssa kohta ulos.
 
Huomenet kaikille!:flower:!

Testasitko Terri aamulla?? Toivottavasti menkat pysyvät poissa!! Ja tulee plussa!=)

Muillekkin testaajille testailuOnnea!!:heart:

Ottis: Mulla housut missä ei ole takataskuja ollenkaan;=))))

Oma napa : eilen illalla kun katselimme telkkaria, mieheni alkoi katsomaan silmiäni...Kysyin, mitä katsoo, sanoi, että näyttävät jotenkin erilaisilta;=) Kysyin, että miten?? Ei osannut vastata. Sanoi, että varmaan johtuu laihtumisesta, tässä kierrossa olen laihtunut lisää 1-1,5kg, koska mikään ei maistu. Ei ole nälkä. Rinnat ei ole kipeät tällä hetkellä. Vähän voi olla huonoa oloa, mutta sitä on silloin kun menkat alkaa;=)
Mutta 1 juttu tai oikeastaan 2 juttua, mulle tulee aina niskaan finni sekä myös pepun iholle kun menkat alkaa, nyt niitä ei ole!
Toinen juttu, huomasin vähän aikaa sitten, että minulla on iso finni kaulan iholle, en edes muista koska viimeksai on ollut! Ripulia aamulla, muuten ollut kova vatsa.....vuotoa ei vielä näy, mutta varmaan iltaan mennessä alkaa holista!!!

Mukavaa alkavaa päivää kaikille!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ihanaiset!

Karsee yö takana. Poika herätti klo 3 ja ilmoitti, että vaippa on huonosti. Meillä kestoillaan, joten vaipan tarrakiinnitys oli auennut. Onneksi ei ollut vuotanut pitkin poikin , joten vaippa vaan kiinni ja poika takaisin unten maille. Nukahtikin heti.
Minä en :(
Iski yskä oikein todella yöllä, kutitti kurkkua ja keuhkoputkia. Ei millään saanut unta. Siirryin jo olohuoneen sohvalle, että ukko saa nukkua rauhassa, kun 5 min. välein yskin.
Sitten alkoi alavatsa jomottaa ja juilia ikävästi.
Katsoin kelloa vielä 5.30. Onneksi sitten nukahdin vähäksi aikaa ja poikakin nukkui 7.30 saakka.
Sitten pika-pikaa suihkuun ja poika hoitoon.
Itse olen vielä tämän päivän saikulla, joten saan nukkua, jos siltä tuntuu...

Mitään muuta kummallista täällä ei olekaan. Tätiä ei kaivata tänne, joten toivotaan, että meillä on se ohimarssi, mistä Terri mainitsi =)

Mulla on muuten kanssa naama täynnä ihme näppyjä, ollut jo viikon. Hormoonit sekaisin?
Ja ekan kanssa mulla olo kamala ripuli pari päivää ennen plussaa. Joten noi sun merkit voisi jotakin ennakoida, Mahdotontako;)

No niin, hyvää päivänjatkoa teille kaikille ja ehkä viikonvaihteessa "tavataan" :wave::wave:
 
Heipsan,

Pp9 ja puhdas nega testattu aamulla herkällä 10 mIu/ml testillä. Tosin ei ollut ihan varsinainen aamuvirtsa kun kävin yöllä pissillä.
Testasin vähän liian aikaisin, mutta en usko tuloksen muuksi muuttuvan, on niin menkkaolo... Ja tuolla herkällä testillä pitäisi ihan viimeistään sunnuntaina näkyä haamu tai plussa jos on näkyäkseen. Mulla on kuitenkin nyt jo kp 24/25-27 menossa.
Testaan vielä la- ja su-aamuna. Jos ei tule haamuakaan, lopetan luget siihen paikkaan. Tädin tulo saattaa viivästyä lugen takia. Olen tietenkin pettynyt, mutta olo on nyt niin turta muutenkin että isompi pettymys tulee vasta myöhemmin, näin ainakin uskon.

Plussapuhureita kaikille muille!!! Pidän valtavasti peukkuja!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Perjantaita!!

Ultrasta tultu ja naamani on kuin Naantalin aurinko! :D
Masussa kaikki hyvin ja mittaa oli kertynyt 19mm. Sydän sykki huikeaa vauhtia ja tohtoris-setä ihan pisti voluumit päälle jotta kuulin lyönnitkin :heart:
Pituuden mukaan vkoja olisi kasassa 8+3 mutta ajattelin pysyä ihan omissa laskuissani eli rv 8+0.

Ja voi kuulkaas ja tohtori sanoi, että kaikista pahin keskenmeno riski aika alkas olla ohi... se oli korvilleni hunajaa... Vaikka niinkuin tiedämme, riskiä jäljellä kuitenkin. Mutta nyt just yritän olla sitä miettimättä ja nauttia just tästä hetkestä!! :heart:

Ihanaa PlussaPuhuri Rikasta Perjantaita Kaikille!!:heart:
 
MahdotontakoPeukutan täällä murrosikäisen pikkutytön puolesta kaamee ku mua jännittää sun puolesta, upeeta että joku malttaa olla viilipytty =)

Monella taitaa olla jännät paikat ainakin lista näyttää siltä että moni jänskättää viikonlopun tienoilla plussamyrskyä toivottelen +++++++++++++++++:heart:

on Mie Oilin pongasin tänään tikulla eli oliskos nyt sitten -1 vai miten se meni? Punon juonia mieheni viekottelemiseksi :p että kun viihtyy tuolla työhommissa koko viikonlopun mutta tuskin maltan nukkumaan ennen kuin herra saapuu minua viihdyttämään ;)
 
Moikkis kaikki :flower: Plussatuulia, sisukasta oloa ja hyvää viikonlopun alkua kaikille :heart:.

on Pissin aamulla purkkiin.... Mutta heitin kuitenkin purkin sisällön pönttöön - pupu meni pöksyyn eli en testannut. Tosin se pissi oli ollut rakossa vain pari tuntia, sillä oon jo melkein vuoden ajan herännyt kahden tunnin välein (käyn piisalla ja usein samalla myös partsilla..), joten mun aamupissa ei ole testaukelpoistakaan, kun ei ole ollut rakossa yli neljää tuntia. Päivällä taasen en käy pissalla lainkaan niin usein. Koko elämä rytmeineen on ollut sekaisin niin pitkään, ja pää myös, koska en tosiaan muista milloin olisin nukkunut yhtäjaksoisesti yli kolme tuntia. Jos joskus huomaan nukkuneeni (yleensä aamuyöstä kuuden jälkeen) vaikkapa neljä tuntia, se on ihme!

Ei oireita mitään r-oireita täällä, vain pientä menkkajuilintaa, ja tuloillaan oleva finni nenänpäässä :O! Ja tänään mun on mentävä ihmisten ilmoille tän nenäni kanssa, kiva kiva.

Kukkia, halauksia ja plussia :flower::hug::wave:
 
Ottis
Rominas Voi ku ihanaa :heart:, että syke näkyi ja sen kuulitkin. Ja mikä mainiointa, sinä osasit lakata stressaamasta :). Tarrasukkia ja vauvaliimaa :hug:.

BB Pahoittelut negasta :hug:. Se ei todellakaan ole mieltäylentävää kateltavaa :'(. Toivotaan viimeistään sunnuntaina testissä jotain näkyvän :heart:.

Terri Pahkura sentäs jos noin varmasti jo siltä tuntuu, ett täti on tulossa. Osta sen ketaleen kiusaksi jotain oikein hyvää ja kivaa itselles. Voi olla, ett ku täti ei mikään hauskin tyyppi olen, ett osaa sitten pysytellä poissa. Elämä on ihmeitä täynnä. Toivotaan sen ihmeen pian sun kohdalles osuvan.

Sarppav ja mahdotontako ne vaan ripuloivat ja keräilevät r-oireita oikein pinoon :heart:. Mä olen vähän samaa mieltä kuin Terri, ett noita kierron lopulla eläviä on niin paljon, ett pakko sieltä on nyt muutama plussa napsahtaa.

mur-mur ja Hysteria Tekö oletten nukkuneet onnenne ohi ja jättäneet edelleen testaamatta? Mulla oli tänään töistä tullessa vähän sellanen olo, ett teki mieli dipata o-testi, mutt maltoinpa vaan mieleni. Jos vahvahkoa viivaa näyttäisi niin piliähän tässä alkaisi hinguta, vaikka toiset oli suunnitelmat, joten parasta on mun pitää varani. Toisaalta vois olettaa, ett pian 7 viikon selibaatin jälkeen miehelläkin jo vähän hyrisisi jossain ja olisi siten odotetettavissa s*k**ä ilman paineita lisääntymisestä. Vaan eihän tuota tiedä.
 
Ottis
mahdotontako Mulla tuli myös finni pepun poskeen viime menkkojen aikaan. Miehelle asiasta kerroin ja ett hänen pitäisi se puristaa. Kun kieltäytyi, 'motkotin', että: "Taas se nähtiin, että vaikka kuinka pientä asiaa pyytäisin, niin sinä et tee mitään mun puolestani!". Hyvät nauruthan siitä saatiin, sillä finnin puristaminen pepusta on todellakin viimeisiä asioita mitä mun mies tekisi mun puolestani =).
 
Mukavaa alkanutta viikonloppua!!:flower:

Mahdotontako..kyllä jännittää siun puolesta!!!!!

Puhkun testiin++++++++++:whistle::heart:!!!!!!

Mie olen myös sitä mieltä, että kyllä nyt jollehin/joillehin NYT plussa pärähtääpi!!!!:wave:
..sitä/niitä odotellessa mie jännään..jännään..ja laitan piinailijoille plussasätehiä!!!


ulla4 Oikein menestyksekästä oviksen mettästystä - tee mooooonta talletusta!!!!;):heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä