40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Noh, minäpä kerron... :) En oikeen eed ite tiedä miks mä siihen purkkiin taas pissasin. Itse asiassa lorottelin pönttöön jo muka kaikki, mutta sit ajattelin, että jospa sieltä tulis viel purkkiinkin jotain. No, keittiöstä muovimukia hakemaan ja purkkiin pissimään loput. Oikeestaan mitään sen kummempaa ajattelematta avasin sen testipaksetin ja dippasin. Ja mä oon viel nii tyhmä, että luulin sen ison ikkunan VAAKA-viivan olevan The Viiva ja kun se vaaka-viiva aikoi piirtyä siihen tietty heti, niin mä olin siitä ihan äimänä. Onneks sit se pystyviiva (se plussan täydentävä) tuli, koska muuten olisin varmaan luullu et on plussa vaik ei olis ollutkaan.

Mitään oireita ei siis oo ollu, lukuunottamatta menkkamaista juilintaa (vähän). Paitsi, että viime yönä kävin vessassa kolme kertaa, mikä on sinänsä ihan normaalia mulle, mutta koskaan rakko ei tuntunut tyhjentynyvän kokonaan ja piisiä tuli vaan vähän ja jotenkin vaikeesti, vaikka tuntui että rakossa on nestettä. Se on ehkä ainoa kummallinen juttu.

Ei oo ollu valkovuotoa, ei enemmän nälkä tai jano, ei väsyttänyt enemmän kuin normaalistikaan (oon aina väsynyt), ei oo paleltanut, ennemminkin ollut liian lämmin, ei oo nenä tukossa, ei oo mielialat heitelly enempää kuin normaalistikaan. Kaikki hajut ja maut on ihan samanlaisia kuin ennenkin ja viiniä, tupakkaa ja vieraita miehiä tekee mieli ihan yhtä paljon kuin ennenkin :LOL: Ei siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa. Huom. naiset, nuo vieraat miehet oli vitsi :D.

Jokin aika sitten täällä keskusteltiin makaronilaatikosta. Kävin kaupassa ja ostin kaks lootaa. Ja suklaalevyn. Ja keksiä. Ihan vaikka vaan kostoks siitä, että oon lihonut (lihominen on alkanut jo 4kk sitten)..
 
Hysteria ONNNEAAAA!!! Ihan huippua!! Aivan mahtavaa tosiaan, näin se elämä vaan yllättää iloisesti. Muistatkos kun murehdit että jääkö siirrettävää - ja tässä nyt ollaan! Onko sulla yhtään raskaana oleva olo? Onnitteluhalit vielä! :heart: :heart: :heart: Muistahan pysyä linjoilla kertomassa oloista?

Itse lopetin Luget eilen kun alkoi tuhru. Tänään tuhru lisääntynyt. Huomenna tai maanantaina sitten varmaan jo kp1.
 
Voi Seinäkukkanen, voi itkujen itku :'( :hug: ! Kirjoitin sulle äsken pitkän pätkän, mutta se hävis. Mä oon niin pahoillani Seinäkukkanen, ettet tiedäkään. Ja tuli huono omatunto kun mulla on plussa ja sulla ei. Kun sulla on takana jo niin mitkä matka. Tuntuu ihan kuin mun plussa olis tullu vahingossa väärään osoitteeseen. Olen niin pahoillani Seinäkukkanen, mun rakas piinapäiväkaveri. Kunpa osoaisin sanoa jotain. Halaus :heart:!
 
Hysteria ONNEA PLUSSASTA!!!:heart:

Täällä ei mitään uutta, piinaillaan vaan, jos ensi tiistaina uskaltaisi testata...
Oireita ei juurikaan ole ollut tänään, vähän vatsan juilintaa ja aamusta pieni kuvotus. Mutta ollaankin oltu touhu päällä koko päivä.

Ja taas mennään...!
 
Ja sinäkin Raputar :(! Voi miten tässä nyt näin pääsi käymään :(?? Nyt toi oma plussa ei tunnu yhtään kivalta, kun muille tulee täti. Voi hitsi. Ei oo yhtään kivaa. Mutta siis kiitos ny kumminkin, mutta mua harmittaa nyt ihan kamalasti :headwall:
 


Ovistesti siis tuossa..laitoin tambooninkin koitin tuleeko verta , ei tule;=)



Hysteria superOnnittelut sinulle!!! Ihanaa!!!:heart::flower:

Raputar ja Seinäkukkanen : Pahoittelut teille , ettei tullut plussaa!!:hug:

itsekkään en edelleen plussaan usko kohdallani.
 
Viimeksi muokattu:
Hysteria älähän nyt tollaisia mieti, että plussa väärään osoitteeseen olisi tullut. Olet kyllä ansainnut plussan jo iloisesta asenteesta ja kaikkien, myös erityisesti minun tukemisestani! Olen itse kyllä aika maassa nyt kun tämän oli (tai ainakin tarkoitus olla) viimeinen hoitoni kun tuota ikää on niin julmetusti (45v). Mutta sinun plussasi vaan parantaa mieltäni! Onnea siis edelleen:heart:

Mahdotontako olen kyllä ihan ihmeissäni, että pystyt olemaan tekemättä testiä. Ja ihan jo kihisen uteliaisuudesta...tekisit nyt jo ihmeessä:)

Itse tässä mietin, että kävisinkö kuitenkin vielä juttelemassa lääkärin kanssa vaikken sitten enää hoitoon ryhtyisikään. Ihan vaan jotta tietäisin hänen mielipiteensä.
 
Seinäkukkanen kuule, olisin niin tovonut että säkin plussaat! Ikää sulla on NUMEROINA ehkä paljon, mutta onko se sitten se absoluuttinen ikä? Ei oo! Mene ihmeessä juttelemaan sen lääkärin kanssa, muuten jäät ihan jotenkin tyhjän päälle, luulen. Onks sulla kiva ja järkevä lääkäri? Juttelu ja purkaminen auttaa muutenkin. Ja tää on kaikille oloille oiva kanava, niinku ollaan todettu. Ilman muuta purkaukset jatkuu - niinku elämäkin. Ja hoidotkin ehkä.. :heart:
 
Jadette (40).....29.10.2009 kp30/28-32/dpo15.....yk9...3.
Enkelinäiti (33)...17.11.2009 kp26/25-27......yk2...........5.
Pinkki69 (40)....30.12.2009 kp28/26-28[/url]......y.n.2v.........1.
Roosamaria69 (40).....7.1.2010 kp29/28..........yk8........3.
vauvatoive10 (42)...21.1.2010 kp30/28-31...yk2...3./1. yht
Rinja (39).......2.3.2010 kp25/23-24/dpo12....yk3................1.
Tirlittan1968 (41)..........8.3.2010.........y1,5v.... .............2.
Jääräpää (36)....24.3.2010...dpo12....kp27/27-31...yk1..3.
Siiri Sisilisko (39)...10.4.2010...kp 26/28...yritystä2v.....1.
Minnihiiri68 (41).....11.4.2010....kp24/25-28......yk5......2.
ninni-70 (39)....16.4.2010...kp31/29-35 ......yk11...........2.
Riikkaliisa (41)...4.5.2010....kp30/28-32.........................4.
Oivikki (41)........17.5.2010...kp24/23-27.......yk10..........1.
Happihyppy (39),20.5.2010,kp22/28 (dpo9),yk7(28)3./1.yht.
little bear (38)...25.6.2010...25/23-24 (dpo14....yk?........1.
Ainoemilia (45)....15.7.2010..36/30-33..yk 2-3v.........4./1.yht.
MrsBree (40).......17.7.2010...??/28-32....yk3.......6./2.yht.
Rominas (40)........22.8.....22/25-27(dpo12)......yk2/13(ku 06/10)......2.
Daria10 (40).......30.8.2010..21/29-34(dpo10)...yk 7......3./2.yht.
nillanilla (42).......19.9.2010...30/28-33 (pp10).......yk11.............1.
Hysteria (42)...............kp26/25-29......yk6......................1.(pp 12)
..25.9.2010
 
Hystis kyllä meistä vaavihaaveilijoista kaikki olisivat sen "oman" plussansa ansainneet:heart:
Toisilla se vain on vaikiampaa ja ei ehkä kovasta haluamisesta, kaipauksesta ja yrityksestä huolimati onnistu koskaan..elämä on..

Älä siis sie ajattele niin, että itse et olisi sitä ansainnut - kyllä olet!!!:heart:

Jokainen meistä osaa iloita varmaan myös toistenhin onnistumisista&onnesta!!
..ainahin tässä pinossa uskoisin näin olevan..:)

Vaikka pettymys omalta kohden joskus kalvaa syvältähin negan sattuessa(taas)kohdille, olen vilpittömästi onnellinen kaikkien "raskautuneiden" puolesta - ja varsinkin tästä ihanaisten pinosta!!
 
Viimeksi muokattu:
Hystis Höpsis älä yhtään ajattele että mun nega jotenkin vähentäisi iloa sun plussastasi. Olet niiiiiin ansainnut tämän kaiken. Olet jaksanut niin tsempata kaikkia tässä pinossa ja muutenkin elämä ei varmasti ole aina ollut helppoa jne. Nyt on aika onnen osua sun kohdallesi ja just niin tässä on käynyt.

Mua lohduttaa ihan valtavan paljon toi yksi ihana lapseni, en osaa olla "surullinen" koska mua on onni kohdannut kerran ja kuulostaa tosi ällön siirappiselta mutta ei mene päivääkään ettenkö ajattelis miten onnekas ja kiitollinen olen että mulla on yksi ihana terve lapsi. Se on niin paljon se.

Ihanaa lauantai-iltaa! :heart:
 
Taas poikkesin tänne...nukuin jälleen pvunet , toiset jo tänään, kun yö meni niin harakoille!;=)

Hysteria : Nauti Plussasta, se on ihana asia!!:flower::heart:
Täällähän me jokainen toinen toistamme kannustamme, kuka vähemmän ja kuka enemmän, ei ole toisen plussa toiselta pois!:)
 
Onnea Hystis ihana komea plussa :flower::heart:=) Miekii täällä hymyilen että posket kipeytyy kun näin ihanan uutisen kerroit.
Mahdotontako oot kyllä varsin mahdoton:LOL: en mitenkään yritä puuttua asioihisi mutta käy nyt hyvä ihminen pissimässä r- tikkuun, johan me kaikki haljetaan uteliaisuudesta :D

Kaikille plussaonnea ihan valtaisasti!
Ja negan testanneille :hug:

ON:Mie täällä vaan tallettelen kun vain kasvaisvat joskus pikkisen korkoakin. Vaikka mukavaahan tääkin on :p
 

Yhteistyössä