40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (45)...............kp1/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp2/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp2/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp3/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp7/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp9/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp10/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp10/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp15/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp22/35-45......yk2....................4.
wiiwi67 (42).................kp25/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp26/23-29......yk16...................5./1.yht.
sarppav (39)................kp27/28-30.....yk2......................2.
Ämy (41)....................kp27/27-30.......yk3.....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp27/25-28......yk33....................3.
Hysteria (42)...............kp28/25-29......yk6......................1.
onlydream (37)............kp33/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp34/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat:

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.



RKTT

Hysteria (42)..................pp14 :heart::heart::heart:
ulla4 (40).......................dpo4


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
taavi166 Yes!! Kyllä mä oon sua kaipaillut :hug:. Sillä sua aina uhkaan tiputtaa, ett näyttäisit nokkaas välillä ;). Onnittelut uuden kierron alkamisesta!! Mä vähän apinoin viimeksi sua ja vänytin kiertoa myös, kera Terolutin =).
 
Ottis
Hysteria Juu, kelit olis olleet sopivan liukkaat siihen puuhaan, mutta ei.. ei na**u :'(. Kyllä mies yön niin vieressä kiehnäs, ett varmaan vähän halutti, mutt mua vaan stressas aamun normaalia aikaisempi herätys, enkä ollut silläkään saada unta. Viimein miehen suorastaan työnsin kauemmaksi, ett sain vähän nukuttua. Mutt parempi näin, ettei just Oilin vuoksi pupustella, vaan vasta sitten kun todella haluttaa :).
 
Lumeton : pahoittelut, että jo nyt tuhrua, vai voisiko olla ns kiinnitysvuotoa, nythän on sekin aika, toivotaan, että on hyvä merkki kuitenkin!!:hug:

Ottis
: Niin parempi se on silloin kun oikeasti haluttaa!!:heart:


Laitan vielä loppuun linkin eilisestä testistäni kyllä siinä vaan on vähän väriäkin..eli jotaan tapahtui..niin ja arvatkaapa.....? Mulle maistuu taas ruoka, tekee mielikin jotain, sekin merkki, että jotaan siellä ilm oli, kun vei kokonaan ruokahaluni, eli uskon, että 45v: kin vielä voi pystyä vaikka mihin....Toivossa on hyvä elää, vai miten se meni??..Vierivät kivet ei sammaloidu:D

mahdotontako:heart:

Aijaa.com - 6783855.jpg
 
Kiitos tsempeistä.

Kaikille tietysti toivon plussaa, mutta nyt on erityisesti mielessäni kaksi ämmää :) eli Mur-mur ja Mahdotontako. Nyt saisi olla teidän kiertonne.

Mä täällä palelen hirmuisesti, kun kroppa ei ymmärrä, että nyt vois jo hellittää ja päästää tädin kylään. En tiedä oliko tulollaan pitkä kierto, kun irroituspiikki annettiin ja jollain tapaa kuitenkin kierto haluaa pysyä siinä, mitä luonto oli määrännyt. Tää on nyt täyttä maallikkolääketiedettä.
 
Kiitos Terri:)..mie halituksen laitan, jotta lämpenet hieman:heart::hug::heart:

..jospa se miulla nyt vaikka olisikin - SE kierto:heart:
Kovasti ainahin pitää taas koettaa talletteluja tehdä kun aika on!:D
 
Viimeksi muokattu:
..kummasti tuikkii hieman vasempaan munasarjaan ja repii vasenta jalkaa:confused:..ei sitä normi kovaa painon tunnetta alavatsalla - kuin keilapalloa haaruksista synnytäis:p ja selkäsärkyä..
Vuotokin huomattavasti ns. "verisempi" ja hyytymiä jonkin verran.
Viime tärppikierrollahan(elokuu) tuli haaleampaa ja limaisempaa vuotoa.

Kasvaishin tällä kertaa kunnon, ihanainen&muheva follikkeli:heart:
..ja "Oili "neiti-immeinen saapi tulla mieluusti tällä kierrolla kylään - on oikkein tervetullut Kp12!!;):flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tilastoista ja faktoista ja keskusteluista. Hystis - kamu! :hug: Ymmärsin tietty mitä ajoit takaa, sinnikästä tsemppaamista jaksat jatkaa! :) Mitä sait verikokeesta tulokseksi?

Kp2 on aina helpompi kuin kp1, eli täällä ihan normimielellä. Jotenkin tän raskautumisen suhteen on kyllä epätoivo aika kova, meillä kaksi "huonoa" alkiota pakkasessa enkä tiedä suostuuko mies enää uusiin hoitoihin niiden jälkeen. Mites se miehen pää käännetään?

Harmitus kaikille niille joiden luokse täti löytänyt kylään. Mutta hyvähän se on että kone pelittää, kohti uutta nousua! :wave:
 
Ottis
mur-mur Pahoittelut :hug: tädin tulosta, vaikka kyllähän sinä sen jo tiesit :ashamed:. Ei kiva kuitenkaan. Sais elämä joskus vähän jysäyttää iloisella yllärilläkin :).

Sinähän oikein kiilaat noilla kierroilla ku aiemmin olet yk:eek:issa ollut mua yhden edellä ja nyt menee jo kahdella. Sinä ne Terolutit tekee :headwall:. Ei sen puoleen, mullei oo tätiä yhtään ikävä :LOL:.

ulla4 tai joku muu joka muistaa, onko sulla nyt dpo4. Tainnut vklna mennä vähän luvut mulla sekaisin, kun näytti sulla edelleen dpo1. Lisäsin tänään siihen sen eilisen +2 ja tän päivän +1. Toivottavasti osui oikeaan.

Yritän illemmalla päästä vähän jyvälle jutuista ja kuulumisista. Mökiltä hain katin kotiin töiden jälkeen, pariin työpostiin just vastasin ja ukko laittaa ruokaa, joten olis kai aika alkaa 'seurustella'. Meinaa ovis siihen malliin pukata päälle, ett pitää vähän funtsia jospa sittenkin ;)...
 
Terri: Kiitos toivotuksistasi, yhtä hyvin se on sinullekin tärkeää, että uusi kierto olisi juuri se oikea kierto!!:flower:

Minullekkin ilm ovis osuu viikonloppuun, joten pitää olla leikkisällä tuulella silloin ja keksiä jotain mukavaa miehen pään menoksi;=)):heart: Mur-murilla taitanee olla samaan aikaan sitten;=), toivotaan plussakkaita seurauksia.

Raputar: Toivotaan, että teidän pakkasessa olevat ovat niitä, jotka kiinnittyvät hyvin ja raskaus alkaa;=)..miehen pää kääntyy kyllä, mutta vielä ei ole sen aika,=)

Mitäs Hysterialle kuuluu??

Entä Nillanillan vointi?..toivottavasti molemmilla hyviä oloja!=)

Ottis : Juu kannattaa oilia käyttää hyödyksi jos siltä tuntuu;) Onko terot tässä kierrossa mukana myös?

Mukavaa iltasta kaikille!

mahdotontako:heart:
 
Ottis
mahdotontako Ei ole Terot mukana tässä kierrossa. En totisesti halua toista megapitkää (40 pv) kiertoa tähän perään. Luulen, että viimeksi kävi niin, että Clomitkin aloitin liian myöhään (kp5) ku edellisessä kahdessa kierrossa oli ovis ollut kp10. Nyt vaikuttaisi hyvältä, ett eletään jo kp10:ntä ja ovis vasta tuloilaan. Ja tunnustan... :ashamed:, tänään töistä tultuani pissin purkkiin ja tein o-testin. Ei niin kovin hailulta t-viiva näyttänyt, vaan voisin olettaa, ett ovis osuisi tuonne to-pe linjalle. Silleen olis siis hyvä jos tänään jaksais talletella, niin vois sitten ottaa uusinnan ke-to. Mutta.. mitä mä sanon mulle ku mun piti se piinaton kierto tässä elää :confused:. Jos pupustellaan niin en kuitenkaan osaa olla ajattelematta koko asiaa.

Ihanaa mahdotontako, ett noin olet jo taas 'jalkeilla' ja toiveikkaana aloittamassa uutta kiertoa. Noi tärppikierrot ovat ainakin mulla käyneet voimille tosi kovasti. Aina sen haaleankin haamun näkeminen on kuitenkin antanut toivoa, vaikka viime kierroilla osasi jo vähän siihen suuntaan ajatellakin, ett pieleenhän se menee. Periksi ei kuitenkaan anneta, eihän?
 
Juu periksi ei anneta;=)

Vähän aikaa sitten tuli sitä kalvoa, kun ensin supisti kovasti ja sitten se tuli ja se ei ollut siis verta.
Eli ilm varhainen såontaani km.

Joskushan sanotaan , että tärppää hyvin uudessa kierrossa...

Ottis: Juu ymmärrän, että ei teroja!!

Niin clomit alkaa huomenna illalla minulla.

Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla.=)

mahdotontako:flower:
 
Terri Kiiiiitos onnittelusta :) Mutta kuinka onkaan inhaa kuulla sun hohtavan valkoisesta testi-ikkunasta :(. Jos se ei siitä väriksi muutu, niin ensi kierrossa sitten, joohan :heart:

Tirlittan1968 On niin kiva kuulla onnitteluita, kiitos sullekin :heart: Kuulostaa hyvältä, että ovisaika on käsillä… sitä sitten vaan iloisesti, hekumallisesti ja hedelmällisesti hyödyntämään… ;)

Taavi166 No jopas oli todella äly-ylipitkä kierto sulla! Onneks se on ohi ja pääset uutta kiertoa kohti ennennäkemättömällä ++++draivilla, eiks je ?
 
Ballerina Bolero Kiitos myös sinulle onnitteluista :heart:. Jatkopeukutuksia tosiaan toivon, koska pikkuinen pelkopeikko istuu aika lujasti toisella olkapäällä:vampire:.

Sä taidat todella vihata niitä Lugeja! No en ihmettele, jatkuva päänsärky on tosi kuluttavaa; aivoihin sattuu, eikä niihin pitäis sattua:eek:! On teillä taivalta takana! Kolme vuotta on hirvittävän pitkä aika. Mutta niin kuin sanoit, ainakin ne kaks pakasteessa olevaa kannattaa yrittää ja ihan hyvinhän ne voivat selviytyä, vaikka molemmat!

Koiraihmisenä olen sitä mieltä, että koira on aina hyvä idea, riippumatta vauvoista tai niiden puutteesta. Mun ystävä on allerginen, mutta hankki Jack Russelin terrierin - ne nukkuu samassa sängyllä, koira peiton alla. Poikkeuksena tavalliseen koiraperheen asuntoon siellä on aina tosi siistiä. Mun ystävä siivoaa tavallista useammin, joten allergia on pysynyt kurissa. Mä suosittelen koiraa ihan kaikille maailman ihmisille :).

Mur-mur Faktaihmiset eivät ole yhtään sen ikävämpiä kuin fiktioihmisetkään. Molemmissa on puolensa ja puolensa :) Voi sinnuu kun niin kovasti tuikkii ja repii. Oili tilattu sulle kp12 :D!
 
Mahdotontako No jo on kummat menkat sulla. Ei tuu, tulee, ei tuu, haamuttaa ja tulee sitten taas. Ihan aivan varmaan siel oli paljon yritystä ja next time is The plussakierros. Sä, mahdotontako, olet muniksinesi oikein erinomaisen hyvä yksilö :))!!!!), joten periksi ei anneta :heart:

sarppav Toi piina on niin piinaavaa. Koita sinnitellä, sisulla ne piinaavat päivät kuluu. Peukutan superina, että tätsy jättäis tulematta!!!! d:)b !

Seinäkukkanen Enemmän fiktio- kuin faktaihmisenä mä olen vakaasti sitä mieltä, että rajapyykkinumerot ovat osa niitä tilastoja, joilla ei mun mielestä edelleenkään ole yksilöiden ja ihmeellisen elämän kanssa mitään tekemistä. Mä komppaan tota yksilöjuttua ja ajattelen sua ja Raputarta ja mur-muria ja ihan kaikkia muitakin tietty. Yksilölliset naiset, joita tämä pino on täynnä, voivat oikein hyvin saada plussan vaikka 100-vuotiaina! Ugh :D!

Lumeton Mitä ihmettä.. onpa kumma kierto.. mitähän se tarkoittaa? Jos ne olis kiinnittymistä…? Toivon niin :heart: :flower:!
 
Ottis
Mrs Bree Onnittelut pikku-Stellalle :flower:! 1 v on ihana ikä =).

Hystis Sain viimein pääteltyäkin sun tossus :). Huomenna laitan postiin.

Mahdotontako Täysillä vaan kohti uutta ja onnellisempaa kiertoa :heart:!

Raputar Toivottavasti pakkasesta huru-ukot selviävät uuteen kierrokseen. Vaikea toi kysymys miten miehen pää käännetään. Kiristys??? Uhkailu?? Lahjonta? Tepsii ainakin lapsiin =).
 
Hystis mie kyllä rrrrrrakastan satuja&fantasia tarinoita - EN siis mikään tosikko kummiskaan, mielikuvitus ittellänikin lentää ja to-del-la koooorkealle välillä!!:rolleyes::D

Haluan vain tietää määrätyt asiat niin kuin ne ON, ei satuiluja ja "sinne päin" juttuja!=)

Mukavaa illanjatkoa kaikille.:wave:
..ja jos ette olisi niin ihania kaikki, jättäisin tämän "mukamas hienon&uudistetun" pa**ka kaksplus pinon - miulla menee kohta hermo kun tämä on niiiiiin saakutin hidas ja tökkii..tökkii..Arrrrrggghhh!!!!:stick:

Ps. Miulla kumma vuoto kyllä - loppui yhtä nopsaan kuin alkoikin?..pyyhkiessä tulee papruun mutta ei siteeseen saakka kuin tippoja..
Taitaa jo ikä tehdä tepposiaan, kiertokin lyhentynyt vajaan vuoden aikana 28-->26vrk..ja vuoto niukempaa myöskin.

Nukkukaatte ensi yönne makoisasti ihanaiset!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Muistan saitin sulla tässä aiemminkin tökkineen. Ei pitäis kai sanoa, mutt meiltä päin tämä on toiminut hienosti viime aikoina. Silloin alussa tökki. Oletko muistanut sivuhistoriaa tyhjentää? Joskus kun kamaa kertyy muistiin, se hidastaa.
 

Yhteistyössä