40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis Kiitos päivityksestä :flower:. Nukkuminen ja uni on to-del-la tärkeää, pulikuoliaana ei oo yhtään kiva olla sillai:cool:, eikä myöskään jos tietää aamulla olevansa puolikuollut. Miehille seksi on hyvää unilääkettä, mutta naisille (ainakin mulle) piristysruiske. Jos nukkumaan mennessä on seksiä, niin on vissi ja varma, että mä piristyn ja mulle tulee nälkä. Sit mies jää sänkyyn ja nukahtaa heti ja minä kukun ylhäällä monta tuntia. Aamulla olen sitten en vain puolikuollut, vaan ¾kuollut ja mies virkeä. On se niin väärin. Just niin Ottis: kivempi hurvitella silloin kun oikeesti huvittaa.

Raputar, Ei ne pakkasalkiot huonoja voi olla! Ei ne huonoja varmaan pakastaisikaan, nimittäin mun toinen alkio oli huono (ei pakastuskelpoinen) ja se olis menny roskiin ellen olis halunnu sitä mielummin sen toisen alkion kaveriks kohtuuni. Niin että jos teillä on pakkasessa kaks, niin ne voi hyvinkin olla teidän lapsen tulevat sisarukset. Ja mitä tohon ikäasiaan tulee, mitä aikaisemmin surit, niin mä täytän huhtikuussa 43 ja silti tänään mietiskelin ja suunnittelin ja haaveilin että kun(positiivista itsesuggestiota) tää lapsi joskus kesällä syntyy, niin heti vaan toista peliin, vaikka silloin oon jo pian 44.

Niin, että tilastoista huolimatta voi fiktioida ja antaa fiktioiden muuttua faktoiksi :) :heart:

MrsBree Onnittelut Stellalle :).
 
Viimeksi muokattu:
Hystis Kiitos Hysteria sanoistasi. Ja arvaas mitä, kävin tilaamassa itselleni nyt alkulohdutukseksi seuraavan pehmon:

Luckys Import - Jack Russelin Terrieri

Eli ihan hetken mielijohteesta tilasin tuon Jack Russelin Terrierin pehmokoiranpennun :) :LOL: Mun koirafanitytär voi sitten vaikka saada sen, kun minä olen ensin halaillut sitä tarpeeksi....

Terveisiä Jack Russelin terrierin omistaja-ystävättärellesi ja kiitos kun piristit iltaani.
 
Ottis
Hysteria Ihan oikein fiktioida tai faktioida, sama mitenkuten, kunhan unelmat vain toteutuu :heart:.

Mä muutin oman avattareni ku perjantai-iltana ennenkuin aloin sidukkaa nautiskella, kuljeskelin pitkin metsää ja etsin kaikenlaista kivaa värikästä edesmenneiden kukkien tilalle ruukkuun ja sain iloa silmälle.

Nyt on muuten niiiiiiin hyvä ovislimat, ett on naisella itsessään pitelemistä, etten menisi sanomaan miehelle, että:"jörnittäskö?". Haluan antaa ja en halua antaa periksi halulle yrittää vaavia just nyt, mutt tiedän, ett mun nuppi hajoo jos taas haamuttaa, eikä se sitten plussaksi muutukaan :'(. Parasta siis vain pidellä tiukasti kiinni alkuperäisestä suunnitelmasta. Tietty eri juttu jos mies sattuu haluamaan seksiä, sillä sehän nyt tässä meidän suhteessa on ensisijaista, ett Se puoli suhteesta alkaisi pelata. On tässä viikonlopun aikana kuitenkin ihan oikeasti asioista (suhteesta) puhuttukin ja vaikka kaikkien mielestä ei välttämättä ole kovin positiivista se, että mies on huomannut suhteen olevan epävakaalla pohjalla, minusta se on hienosti oivallettu tuolta Mun mieheltä. Hänellehän en silloinkaan vakuutellut, että kyllä tämä tästä, kun en itsekään tiedä tuleeko tästä mitään jos ei lasta tule ja sitten toisaalta on jotenkin väärin miehessä 'roikkua' vain sen vauvatoiveen vuoksi. Vaikka =) olen mä vähän viikonlopun aikana huomanut, ett sittenkin tykkään tuosta jörrikästä. Kiva sen kanssa on ihan vaan olla, kun ei mikään ongelma ole akuutisti päällä. Mutt keilläpä elo aina oliskaan yhtä lepposaa oleskelua??
 
Ottis
Jap, on Hysteria, se on kimppu jossa on alla rahkasammalta, johon sitten pistelin kuusenoksia, mustikan- ja puolukanvarpuja, jotain ihanaa puunrungolla kierrellyttä roikkuvaa jutskaa ja sitten toi tumman punainen, se oli mökin rannasta, mutt en kuolemaksenikaan muista mitä se on :ashamed:. Ensin laitoin keskelle piristykseksi kärpässienen, mutt se tuntui jotenkin 'myrkylliseltä' ja laitoinkin sen tilalle kehäkukan :). Se on musta kivan syksyinen.
 
Ottis IIIIIhana kimppu:flower:! Tosi kaunis! Pienessä kuvassa ei pääse ollenkaan oikeuksiinsa, kiva kun laitoit isompana:).

Jos sua haluttaa, niin nimenomaan sittenhän sun pitää ilmoittaa että "Haluaisin nyt harrastaa seksiä kanssasi, rakas jörrikkäni, jonka kanssa elämä ei ole helppoa, mutta josta kumminkin aina toisinaan vähäsen välillä tykkään ja vaikka suhteemme pohja on vino, enkä oikein itsekään tiedä miks me silti ollaan, niin koska minun tekee nyt mieli sinua, rakas jörrikkäni, voisimmeko siirtyä mukavampaan asentoon ja mennä sisäkkäin!" :) :heart:

Tottakai on kaikki oivallukset on positiivisia. Eihän mikään ikinä muutu ellei ensin oivalla nykytilaa. Hyvä juttu on tuo!
 
Ottis
Hysteria Kiitos kukkakehuista :flower:! Mutta ku mua ei haluta 'silleen'. Tiedän / oletan / uskon / luulen, että mua haluttaa vain kun tiedän oviksen olevan tuloillaan. Pitäisi siis päästä sellaiseen offline-tilaan, ettei aivot muistais oviksesta mitään ja sit alapää vain ottais ohjat, sillä selväähän on se, että meitä naisia haluttaa normaalistikin (ilman tikuttamista) varsinkin oviksen aikaan ja niinhän meidät on luotukin lisääntymään. Heiiiiiiiii.. mä taisin kirjoittaa itseni ympäri haluamaan miestä sittenkin ihan oikeasti =), ainakin teoriassa, sillä miksi pitäisi potkia tuulimyllyjä vastaan? Tosin taitaa olla tilanne ohi tältä illalta, sillä mies varmasti nukkuu jo. Ts. täytyy toivoa, ett mun oviksen aiheuttamat eteeriset tuoksut saisivat miehellä halut niin voimakkaasti hyrräämään, ett hän antaisi haluilleen periksi ja viettelisi minut. Juu, sitä minä haluan, tulla vietellyksi. Sen verran rajusti me mm. tän seksin tiimoilta otettiin yhteen kolmisen viikkoa sitten, ettei ole kummankaan helppo tehdä aloitetta. Ai jai jai.. Onkohan se nyt niin, ett mun sit pitääkin tehdä aloite, koska toi mieshän on jääräpäisempi kuin äitinsä :headwall:.

Oli miten oli, mutt tää naputtelu mun ainakin on lopetettava, ett säilyisi rauha tässä talossa. Huomiseen, ihanaiset :wave:!! Gu natt!!
 
sillä selväähän on se, että meitä naisia haluttaa normaalistikin (ilman tikuttamista) varsinkin oviksen aikaan ja niinhän meidät on luotukin lisääntymään. Heiiiiiiiii.. mä taisin kirjoittaa itseni ympäri haluamaan miestä sittenkin ihan oikeasti =), ainakin teoriassa, sillä miksi pitäisi potkia tuulimyllyjä vastaan?
Tähän ei ole mitään lisättävää :) Sanoit itse sen oleellisen, hih.
 
Huomenta Ottis, mur-mur, Hysteria, Mahdotontanko, BB, lumeton ja muut!


Faktoista fiktiota ja toisinpäin, hyvä niin. Mutta joko selkis Hystis verikokeen tulokset? Ootko ajatellut mahista että siellä olisi tuplat..? =)

Mukavaa päivää kaikille!
 



Varhaishuomenet kaikille!:heart:

Mies lähti töihin ja minä vapaalla.

Ottis : Ihana tuo sinun avattaresi!:flower:

Stellalle Ihanat myöhästyneet synttäriOnnittelut! Ja Lahjalle hyvää kasvuaikaa!:heart:

BallerinaBolero: Ihana koira , jonka tilasit!:heart:, meillä sama tilanne mies tosi allerginen, mutta kaloille ei ole, tosin ei meillä enää akvaariota ole, mutta nykyäänkin 2 kotieläintä, mille ei ole allerginen, mutta jääköön sanomatta mitä;=)


Heippaus Raputar samaan aikaan linjoilla olet;M=)
Hysteria : Onko mitään oireita tullut? Saatko tänään veritestin tulokset, Arvaa mitä? Uskon, että odotat kaksosia, koska viiva oli niin vahva plussa jo pp13, OnneA edelleen raskauteen, on se vaan niin ihanaa!!..ja pian sinun jalkojasi lämmittää Ottiksen kutomat ihanat sukat!:D

Olen niin kovasti kutonut viime aikoina, pikkutöppöset ovat jo valmiit , samoin tumput ja kypärämyssy, tällä hetkellä kudon nuttua, siihen tulee raglanhihat, en muista kutoneeni samanlaista mallia ennen, kudotaan, etukappaleet ja takakappale kaikki samaan aikaan puikoilla ja lisätään hihat tässä kohtaa missä olen nyt, huih onnistuukohan? Ja sitten asuun kuuluu vielä housut, tulee aika ihanat, laitan vaikka kuvaa, kun ovat kaikki valmiit!
Kuka kutoo enemmän, onko raglanhihojen teko helppoa? ;=)


Oma napa : Eka clomi otettu, ja sitten ensi viikolla sitä jo kovasti oilia odotellaan.:)

Niin ja Macajauhe tulossa , eilen tilasin ja eilen jo postitettu myös, sitä aion syöttää miehelle myös, minkä kanssa sitä olisi hyvä syödä? Sopiiko puuron joukkoon?

Ihanata aamua kaikille!

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (45)...............kp2/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp3/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp3/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp4/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp8/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp10/28.............yk3....................2.
Ottis (43)....................kp11/23-28.......yk15..................1.
tetu68 (42)..................kp11/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp16/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp23/35-45......yk2....................4.
wiiwi67 (42).................kp26/25-32.....yk26 (km3/10)......4.
Iida-Karoliina (45).........kp27/23-29......yk16...................5./1.yht.
sarppav (39)................kp28/28-30.....yk2......................2.
Ämy (41)....................kp28/27-30.......yk3.....................4.
Ballerina Bolero (40)......kp28/25-28......yk33....................3.
onlydream (37)............kp34/23-29........yk?....................3.
Nuuttimus (41)............kp35/28-36........y2v...................3.

Kadonneet lampaat:

Tilda69 (42)................kp?/28..............yk1....................2.



RKTT

Hysteria (42)..................pp15 :heart::heart::heart:
ulla4 (40).......................dpo5


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mahdotontako Kiitos! Maca menee varmasti puuronkin kanssa, mutt minä otin sitä Valion Gefilus herajuomaan sekoitettuna. Juoma itsessään vähän sakea, joten sinne maca 'upposi' helposti. Kovasti vaan sekottaa, niin hyvä tulee =).

Hystis Niinpä taisin kirjoittaa itseni pussiin ;). Huonosti tuli uni viime yönäkin, o-limat olivat niin valtavat ja muhkeat, ett ihan niiden kanssa sai kärvistellä. Sitä varsinaista pakottavaa himoa ei kuitenkaan tullut :LOL:. Mieskin nukkui huonosti, joten olishan sitä voinut yrittää, mutt pitää tänään tehdä o-testi taas ja sitten vähän jutella ton ukon kanssa, mitä tuumaa.

Raputar Hyvää huomenta ja alkanutta päivää sinullekin! Jospa siellä tosiaankin olisi Hystikselle tuplat tulossa :). Onhan se mahdollista :heart:.

Aurinkoista syyspäivää heela Suomeen!!
 
Ballerina Bolero Voi ku hauskaa kun hankit sen Jack Russelin-pennun :). Mulla on pari pehmokoiraa, joiden ohi en kirppiksillä päässyt. En vaan päässyt, vaikka vain leluja olikin:D.

Mahdotontako Oi, olisitpa oikeessa kaksosten suhteen (se olis kyllä ihmeiden ihme, mutta niitähän tapahtuu joka päivä jossain – ihmeitä siis). Voi kääk, sä oot Mahdoton ihan mahdoton! Et saa kiusata meitä:kieh:! Mitä elukoita teillä oikein on?? Ratkean uteliaisuudesta|O. Anna ees viiden pisteen vihje... :p Ihanaa puuhaa sulla oilia ootellessa.

Ottis Kiitos päivityksestä :heart:! Ykäklubiinkin minut pistit, hui :rolleyes:. Nyt mun pitää yrittää pitää huoli että pysyn siellä klubissa kans, muuten tulee päivittäjälle ylimääräsitä hommaa. Mul on menny vissiin jotain ohi: mitä on maca ja mihin se auttaa?

on Olin ihan varma, että kirjoitin tänne eilen sen veritestin tuloksen, mutta nähtävästi lähti bittiavaruuteen kun puhuin samaan aikaan veljen kanssa puhelimessa. Oon onnekas että mulla on kiva isoveli, jolle voi kertoa ja joka on kiinnostunut pikkusiskostaan, koska vanhempia mul ei enää oo. On kiva kun ystävien lisäks voi jakaa tän lähisukulaisenkin kanssa. Teidän ja veljen lisäks tästä tietää mun pari ystävää sekä yks koiratuttu. Pian kuulee varmaan kaikki jotka kysyy - tai ei kysy:whistle:.

Verikoe otettiin eilen pp14 (rv 4+3, kp28/25-28). Tulos oli hCg 595. Soitin klinikalle tänään ja kätilö sanoi että olen vahvasti raskaana :). Heidän viitearvonsa ovat pp14 68-400 ja pp15 125-580. Kätilö sanoikin, että arvo on tosi hyvä ja jatkoi sitten siihen, että ”nii… sullehan siirrettiin kaks…:).” Muistutin häntä, että se toinen alkio oli surkoalkio ja oli menossa roskiin kun oli niin huono, joten ei varmaankaan ole kaksoset, mutta kuolisin onnesta jos olis. Oon aina toivonut kaksosia! No, tilastojen ja todennäköisyyksien valossa tää on yksöisraskaus, joten koitan olla fiktioimatta liikaa…:LOL:

Ja arvatkaa mitä! Kun tulin eilen kotiin verikokeesta, ovella oli valtaisa kukkapaketti ja kortissa luki Simple with love! Voi että, sieltä se mies oli Interflooran kautta tilannu valtavan kukkakimpun. Punaisia ruusuja ja valkoisia liljoja. Hän oli vielä erikseen antanu ohjeet millainen kimppu sen pitää olla, koska miehen kukkasilmää ei ollu miellyttänyt ne valmiit puskat, mitä Interfloralla on. Plussauspäivästä (la) asti se on hokenut ja pohtinut mitä hän voisi tehdä, kun tuntee itsensä niin hyödyttömäksi – kun on tota välimatkaakin, ettei pääse ees halaamaan. Oon häntä sit rauhoittanut, että ei tässä nyt voi tehdä mitään - mäkään en voi tehdä mitään. Kukaan ei voi.

Voin kyllä kuvitella hänen turhautumisensa kun ei voi tehdä mitään, ja niinpä hän keksi lähettää kukkia. Voi toista! Hän on siellä aika täpinöissään, oli kuulemma menny kauppakeskuksessa johonkin lastenvaateliikkeeseen sisään ja alkanut kuulemma melkein itkeä.

On tää aika jännää mitä kaikkea plussa aiheutti. Ennen sitä tunnistin, että olen nähnyt mun miehessä lähinnä loistavan ja ihanan isän, en niinkään elämänkumppania itselleni. Mutta nyt, kun mä oikeesti olen raskaana, yhtäkkiä nään siinä myös kumppanin. Eli tää raskaus herätti(lisäsi) tunteita häntä kohtaan. Ihme juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Hysterialle onnittelut plussasta. Ihanan sekaisin olet laittanut lähipiirisi uutisella. Miehesi reaktiot vetävät ulkopuolisen ihan sanattomaksi... vau mikä mies.

Ottis, mulla on varmaan jokin kahdeksas aisti sinun suhteen. Aina kun tipautat mut kadonneisiin, niin mulle tulee mieleen, että tarttee käydä sivuilla. Nostan hattua kun jaksat päivitellä näitä sivuja. Ja ainakaan minä en hirtehen viä, vaikka joku päivä väliin jäiskin.

Nyt huokaisen helpotuksesta tällä rintamalla kun täti tuli. Mistähän puljusta sitä nyt kannattas ovistestejä tilata?
 
Taavi166 Kiitos :). Joo, mies on kyllä aika ainutlaatuinen... Oon tuolla aiemmin kertonut, että välillä sen rakkauden- ja huomionosoitukset ovat meinanneet tukehduttaa mut, kun sen huomioiminen on ollut (ja on...) niiiiiiiin valtaisaa, että välillä suorastaan hyökyy päälle. Mutta nyt toi kukkakimppujuttu oli kyllä aika ihana. Ja nyt kun tosiaan ollaan eri maissa, niin mulla ei oo vaaraa tukehtua.. Kun kohta ollaan taas samassa paikassa, toivon että mies hitusen rauhoittuu, koska jos välinpitämättömyys ei tunnu hyvältä, niin ei LIIKA rakkaudella tukehduttaminenkaan. Mutta juu, on aivan erikoislaatuinen mies on :) :heart:.

Kiva tosiaan kun sun tätsy tuli, pääset kiinni siihen plussakiertoon +++ :heart:
 
Hystis Voi kun ihana ele siun mieheltäsi tuo kukkalähetys:flower: - niiiiiin romanttista ja hellää!!!!:heart:
..hän varmaan siellä ittekseen vaan haaveillu, että kun saisi siut kainaloiseen sen pikkisen masuasukin kera.:kiss:


..ja hcg arvo on TOSI hywä..tiedä vaikka olisi kaksi pientä..Wauuuuuu!!!!!..
 
Viimeksi muokattu:
Hystis tuollapa noita kivoja hymiöitä..
Your Smileys. Free Additional Smileys for Forums. Beautiful Dolls

Napauta haluamaasi kuvaketta hiiren vasurilla..sitten ilmestyy yläpuolelle pitkulaiseen laatikkoon osoiterivi - sitä napauta myös vasurilla..sitten "salli käyttö"..

..ja palaat sitten tänne foorumille ja tähän vastaus osioon..sitten napautat hiirulaisen oikialla ja "liitä"

..Onnistuikos?..=)

Glitter Graphics: the community for graphics enthusiasts!

Glitter Graphicsilla paaaaaljon kivoja ja näin niitä saat:

Napauta kuvaketta hiirulaisen vasurilla, sitten alemmasta osoiterivi laatikosta hiirulaisen vasurilla napautus(tummenee)ja sitten oikialla napauta "kopio"..
..ja "liität" tänne napauttamaalla taas hiirulaisen oikiaa painiketta..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Kokeilin toimia täsmälleen ohjeidesi mukaan, mutta vaikka vasurilla napsautin, ei mulle tullut mitään "salli näyttö"- juttua. Mulla on Macintosh, olisko sillä osuutta siaan, vai oonko mä vaan niin pöllö: Kokeilin nyt kopioida osoitteen, katon miten käy...

 

Yhteistyössä