40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

Nuuttimus (41)............kp4/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp8/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp9/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp10/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp11/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp12/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp13/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp13/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp14/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp18/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp20/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp21/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp26/24-27......yk30...................4.
ulla4 (40)....................kp33/35-45......yk2.....................4.
Iida-Karoliina (45).........kp37/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp44/23-29........yk?....................3.



RKTT

ulla4 (40).......................dpo13
mahdotontako (45).........dpo1


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Ottis
mur-mur Kyllä sinä osaat. Listalla nostan jonkun maalaamalla todellakin koko rivin, sitten leikkaan sen ja liitän oikealle paikalleen. Tosiaankin on niin pientä suttua kaikki tuossa esikatselutilassa, ett varsinkin alussa oli ihan silmät sikkuralla ku yritti saada tolkkua kuka on missäkin. Onnittelut miehen kallistamisesta :heart:!

Taavi Tsemppiä Oilin etsintään!! Olkoon tämä se kierto eikä mikään ylipitkä sellainen :heart:.

mahdotontako Nyt sitten vain maltilla odottelemaan parisen viikkoa ja toivotaan sun sen toisessa päässä plussaavan :heart:!

Hyvää tätä päivää kaikille!! t. Ottis
 
Ottis
Rominas Jospa sulla oli ovis silloin joko kp9 tai kp10 niin on hyvinkin mahdollista, että aikaistuu la. Onnea np-ultraan ja veriseulaan joka tapauksessa :). Eiköhän sieltä valmista joskus tule :heart:.
 
Testit tuli postissa ja dippailin äskettäin yhden - juuri ja juuri eroittuva viivanen..

..kyllä vi**ttaa ja lujaa!!!!!!!!!!!:kieh:

Koskaan ei ole käynyt näin, etten edes LH huippua olisi saanut testillä kiinni!!
Ovulaatiota ei varmaankaan joka kierrolla kuitenkaan ole ollut.
..mie olen vaaaaanhaaaaa!!!!!|O..en kyllä ala..

Kovasti kipuisia oli viime kierrolla, mutta silloin lämmöt sahaili ja ei oikein minkäänmoisia oviksen jälkeisiä tuntemuksia, luulenkin silloin olleen ovuloimattoman kieron.

Nyt kipuisia välillä tuntuu..ja sitten hiipuvat:headwall:
Toivossa vielä elelen..miun säkällä tietenkin huomenna ovis+ pärähtää kun on ne juhlaset miulla!: / ja silloin illasta on turha suunnitella lemmiskelyjä, koskapa mieshin rentoutuu sillä tapaa, että ei sänkykamari rakastajaksi hänestä silloin ole!:x

Pitänee yrittää tälle iltaa vielä "seireeniä" leikkiä..
JUUUUH:whistle:
..ja jemmaan simoja talletella.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Voi pihkuran pahkura niitä testejä ku ei vahvaa viivaa antaneet :headwall:. Oliko ne samanmerkkisiä kuin testit joilla olet aiemmin tässä kierrossa testaillut? Meinaan, ett jos eivät olekaan niin herkkiä, niin eihän siihen viivakaan niin voimakkaana sitten tule. Mutta pääasiahan näissä jutuissa on kuitenkin toi pupustelu, joten jos tänään hoitelet simppatalletukset, ei sinulla ole huolenhäivää ja sunnuntaina sitten vähän miehen mieliksi krapulapuuhastelua, niin on varmasti pullat hyvin uunissa. Onnea matkaan :heart:!
 
Kiitoket kaikille peukuttaneille ja onnea plussa ja ovisjahtiin :)

Täti tuli ja tais täräyttää lekalla päähän kauheen päänsärkyn oikein kunnon jysärin toi tullessaan, tai sit se johtuu tästä:headwall:
Eli mulla kp 1
 
Ottis ihan saman merkkisiä ja herkkyydeltäänhin samoja ovat testini.
Taitaa vain nyt olla ovis karussa, ei mahda mittään..:(

Toki mie vielä tälle iltaa koetan talletuksia tehdä..sunnuntaille?..kattellaan nyt, miten "virkeitä" sitten ollaan:rolleyes:
Yleensähhän se miehelle silloin hiukka krapulaisena maistuisi - miulle ei niinkään.:stick:
..pikkasen minnuu vaan masentamaan tämä alkoi..:ashamed:

Huomenissa täytyy kyllä rentoutua hyvän ruoan, juoman ja vasitenhin seuran merkeissä!!:cool:

Kohta kaupoille tästä lähdettävä isoille ostoksille..mukavaista illan jatkoa kaikille!!:wave:

Ulla4 voihan itku sentäis tuota tätiä taasen, siun luo tuli kummiskin:( pahoitteluni:hug:
Hyvää oloista&parempaa onnea tulevaan kiertoon!:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Heippaus kaikille!:flower:

Mur-mur : Ihanaa, että talletuksia tehty, ihana tuo kuvasi, jossa seireeniä esitit=)...minusta ei ole ihan seireeniksi, näiden rintojen kanssa, vaan kaikkeen tottuu niin pienempiin kuin isompiinkin rintoihin:D

Ottis: Mitäs sinulle muutoin kuuluu??=)

Entä Taavi..toivotaan viivojen vahvistumisia!!=)..unet on niin Ihania, niissä kaikki mahdollista!:heart:

Ulla: Pahoittelut menkoista, NYt Onnea tähän alkaneeseen kiertoon rutkasti!:heart:

Ihanaa viikonlopun alkua ihan jokaiselle!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mahdotontako Kiitos kysymästä! Kahvin vähentäminen on mennyt ihan ok. Juon vain n. kupillisen päivässä, sen aamukahvin. Ja siitä en pysty ainakaan ihan heti luopumaankaan. Mutta kiitos kannustuksestasi =)

ON lyhyesti. Valittelin tuossa alkuviikosta vähän virtsatieinfektion oireita. Tauti äityi tosi pahaksi ja jouduin toissa yönä lähtemään lääkäriin, siis keskellä yötä... Tulehdus oli jo aika pahana eli mulla oli ollut se jo monta päivää vaikka oireet olivat alkuun aika vähäiset... Nyt kuitenkin taas elävien kirjoissa ja hyvinvoivana antibiootin jälkeen. Olen aika varma, että mulla nuo lugesteronit laukaisivat tuon infektion - mulla muutenkin herkkyyttä tuollaiselle.

Lueskelen viikonloppuna kuulumisianne lisää, tässä vaiheessa siis hyvää yötä ja mukavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti!!!
 
Wiivi67 Onpas teillä jännittävää, onnea uusille huoltajille! Vanhemmilta aika rohkea päätös antaa tytär muille huollettavaksi. On siinä varmasti sopeutumista kaikille osapuolille, joten kovasti onnea teille! Ja kiva kuulla, että kannatte hienosti kummin velvollisuuksia!! :heart:

Itsekin olisin varmasti valmis tekemään tuollaisen päätöksen tarvittaessa - varsinkin kun mulla on niin ihania kummilapsia :)
 
Ai niin, sen verran omaa napaa vielä... Saas nähdä voidaanko mulle sitä PAS:ia tehdä ensi viikolla. Tarkoitushan olisi siirtää alkio 2. tai 3. päivänä ovisplussasta, jotta kohdun limakalvo olisi silloin hyvä. Nyt mulla kp 11 ja yleensä ovistestissä alkaa näkyä jotain hailua vahvempaa jo tässä vaiheessa. Nyt ei ole kuin hailu viiva. Mietin, että ehkei mulla tulekaan ovista viime kierron hormonistimulaation ja punktion jälkeen. Onko muilla kokemuksia siitä, että miltä hoitokierron jälkeinen kierto näyttää oviksen kannalta???
Mulla on ultra maanantaina, sittenhän tämä tilanne selviää...
 
Viivan vahvenemista täällähin odoteltu ja surtu kun ei vahvene..

..vaan..NYTPÄ VAHVENI-YEEEES!!!!:cool:

Voi kun olenhin onnellinen tästä:)ja uskonkin(toivon!) ovi+ pärähtävän su-ma välillä!!
..olenhin ollut eilen ja tänään niiiiin väsy ja nyt huonoa oloista pukkaa:$ - se miulla yleensä aina oviksen kynnyksellä.

Mukavaa päivää kaikille, mie lähen hommiin - laittelemaan talkoo eväitä ja siittä sitten hieman rentoutumaan!!:wave:
:heart:plussia vielä sylyllinen!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Omaa napaa. Meillä on maansuru, sillä maailman onnellisin kissapoika jäi tänä aamuna auton alle ja kuoli heti. Mä olin mökil ja mies kotona. Hän oli soittanu 23 kertaa ennenkuin huomasin kattoa puhelinta. Se oli yksi kamalimmista kotimatkoista. Nyt kisu haudattu kauniisti ja me itketään yhdessä. Par'aikaa ollaan menos miehen äitiä kattomaan. Parempi kertoa suru-uutinen kasvokkain.
 


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
ulla4 (40)....................kp2/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp5/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp9/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp10/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp11/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp12/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp13/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp14/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp14/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp15/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp19/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp21/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp22/27...........yk6....................3/1.yht.
liiza (44).....................kp27/24-27......yk30...................4.
Iida-Karoliina (45).........kp38/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp45/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45).........dpo2

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos ja kiitos päivityksestä. Nyt mä en olis jaksanut ajatellakaan sitä tekeväni :'(. Mies alko laittamaan ruokaa heti ku tultiin kotiin. Minä olen itkenyt silmät päästäni ja niin on itkenyt mieskin. Just nyt tuntuu, ett tää talo on niin tyhjä ilman kissapoikaa, ett olo on aivan lohduton. Päätä särkee ja vapisen. En ole saattanut syödä yhtään mitään.

Hyvää viikonloppua kaikille! t. surun murtama Ottis
 



Heippaus kaikille!:flower:

Ottis:Isot halaukset sinne, pienen kissanpojan kohtalon vuoksi!!:hug:

Mur-mur: Ihanaa Ovis vahvistumassa, onnea talletteluihin!:heart:, mukava iltaa muutenkin!!

Taavi: Ihanaa kun mieli tekee silloin pitää nautiskella oli ovis tai ei!=)

BallerinaBolero:
Kurjaa kun pissiitin olit saanut, mutta toiv paranee antibiootein!:hug:
Ja toivottavsti ovisviiva vahvistuu!!:heart:..ja pääsette siirtoon!

Mukavaa lauantai iltaa kaikille tasapuolisesti!!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis oliko menehtynyt kisu teidän oma pieni kisuinen??:(
..voi suuri suru:'( jos näin:hug:


Kivat oli syystalkoot meillä =)..
Poikanen väsyneenä ja saunan puhtaana laiteltiin äskettäin mammimaan ja mie lähdenkin vuorostani nyt saunomaan;)
Huomiseen ihanaiset!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä