40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Liiza Kiitos halista! Niitä tarvitaan tällä matkalla vielä paljon :hug:.

Mahdotontako Kiitos! Eilen tilaamassani kirjassa huomasin pari virhettä, yksi kirjainvirhe :LOL: ja yksi kuva kaksi kertaa, joten tietty tilasin nyt toisen ja korjatun, mutt siihen laitoin joitakin erilaisia kuvia, taustoja yms. Silti jäi viel se yksi melkein rakkain kuva laittamassa, jossa on lähikuva pojun tassusta, ku se kurkottelee kiusaamaan minua portaista.

Kiitos sulle päivityksestä myös :flower:!

Rominas Kiitos :hug:. Koiraihmisenä tiedät sinäkin varmasti, ett rakkaistaan ei ole helppo luopua, vaikka ne olisivatkin 'vain' eläimiä.

mur-mur ja Hysteria Kiitos! Nuo teidän kuohahtelevat kirjoitukset mun työkaverin 'koulaamisesta' sai mut jo melkein nauramaan. Tänään olikin jo toinen ääni kellossa, kun olin eri 'osastolla'. Siellä sain sympatiaa ja töistähän ei meinannut tulla mitään, kun kaikilla oli jokin surullinen tarina kerrottavana.

Putunen Yes!! Wautsi, hienoa, ett viiva vielä vahvistui :heart:. Kyllä ne simppaset siellä pysyvät muutaman päivän, ihan varmasti. Ja hyvä vaan, ett ehtivät vähän valmistautua munasolun vastaanottamiseen.

mur-mur Surullista jos alkaa luopumismieliala tosissaan painaa päälle, mutta ymmärrän hyvin, että kahden vuoden 'tuloksettoman' yrittämisen jälkeen ei enää jaksa uskoa onneensa parhaimmillaan :hug:.
 
Täällä ei mitään uutta edelleenkään.
Työn haussa jo hieman aktiivisuutta, mutta pääsääntöisesti vielä selkeytän päätäni vanhasta ja treffailen, tai siis järjestelen treffejä kavereiden kanssa. Ja järkkään läksiäisiäni...

Huomenna alkaa täällä ovis-dippailut, vähän jännittää! Kun en ole aiemmin tätä touhua tehnyt.

Ei muuten tullut mökille menosta vielä mitään, torstaina tai perjantaina kuitenkin. Mies halusikin, että lähdetään koko perhe sinne. Joten olen nyt kotosalla sitten yrittänyt olla mahd. paljon yksin. Poika hoidossa ja mies töissä...

Täällä poika oppinut laittamaan cd-levyn soittimeen ja sen päälle. Nyt se kuuntelee Ipanapaa ja tanssii pöydän ympäri ja heiluttelee käsiä nyrkkeily asennossa.

Jaha, pitää mennä mukaan tanssimaan :)

Sarppa
 
Täällä toisilla niin murheellista tekstiä. :( Voimia teille kaikille.

Oma napa alkaa ärsyttää. Ovistestit lupailee ja lupailee, mutta siihen se sitten jääkin. Prkl, viiva ei vahvistu millään.
 
Viimeksi muokattu:
taavi166 elo aina välistä sellaista surullistahin, alakuloisen haikiaa - ainahin miulla nyt:|
..ei siis sellaista, itkettävää..enämpi haikiaa..

Mutta..äläpäs vielä luovuta niiden O-testien suhteen, sitkiästi vain jatka!!!:wave:
Miullahin vasta Kp15 vahveni viiva(ei tasavahvaksi asti edes)..ja sitten nuo juuttaat loppuivathin - testit meinaan!:eek:
..uusia en viitsinyt alkaa enää tälle kiertoa tilailemaan sitten.

Siulla on ollut pitkiähin kiertoja, vartotaas vielä..jospa se Oili neiti tulee, kuin varkain!!;)

Ps. Kuis vahvaa se viiva näyttää?..saisitko kuvasta laiteltua..
..minkä firman testejä käytät?..liuska/puikko?
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Taavi166 Komppaan mur-muria. Tikuta vaan sinnillä, kyllä sinä sen oviksen kiinni saat. Voimia!

ON Minä harjoitan syntiä eli otin itselleni lasillisen punkkua toivossa, ett se mua niin paljon rauhoittaisi, ett saisin unen päästä kiinni ennen aamua. Nyt illalla ainakin annoin itkun tulla. Oikein sanoin itselleni ääneen, että saat sinä itkeä. Onneksi mulla on rakkaita siskoja, joille voi soittaa, kun tuntuu oikein pahalta. Miehen kanssa meinattiin joutua taisteluasemiin, kun menin sanomaan hänelle, ett minusta ei löytynyt pojun kanssa kuin 2 kuvaa, vaikka niitä on koneella satoja. Ja jatkoin vielä, ett niin siinä käy, että kun minä kuolen, ei musta saa edes hautajaisiin kuvaa pöydälle.

En minä kuitenkaan aio ihan vielä kuolla ja lupaan käydä vaikka passikuvassa sitä ennen :). Kauniita unosia kaikille! t. Ottis
 
Ottis
Huomenta! Toivottavasti kaikki ovat nukkuneet mua paremmin. Nukahdin kuin nukahdinkin kahdentoista jäljestä aikani sängyssä pyörittyäni, mutta sitten varttia vaille neljä ajoi joku sekopää ohi autolla täysillä musiikkia huudattaen ja heräsin siihen enkä saanut enää unta. Mieskin heräsi tuskailuuni ja otti mut lopulta syliinsä. Olin nukahtaa, mutt sitten hän vaihtoi asentoa ja sinne katosivat ne taas unet. Kun mies lähti kuuen aikaan, yritin taas saada unta, ja olinkin nukahtanut pitkään pyörittyäni ja ylläri ylääri puhelimeen tuli tekstari puoli tuntia ennen mun herätystä. Jos siihen olisin vastannut, olisin vastannut rumasti. Ihmisen pitäisi todellakin olla onnellinen jos saa nukuttua ja ennen kaikkea jos unesta havahduttuaan nukahtaa helposti uusiksi. Mua tämä epämääräinen unettomuus alkoi vaivata jo kolmisen viikkoa sitten ja yksi syy miksi viime perjantaina lähdin mökille, oli just, ett siellä saisin nukkua, kun ei kuulu autojen ääniä. Ja ikävä on valtava. Mulla on ikävä mun miestäkin :ashamed:. Haluaisin näemmä roikkua hänessä koko ajan kiinni kuin takiainen hiuksissa.

Hyvää tätä päivää kaikille! t. Ottis
 


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa
ulla4 (40)....................kp6/35-45......yk3.....................4.
liiza (44).....................kp6/24-27.......yk31...................4.
Nuuttimus (41)............kp9/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp13/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp14/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp15/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp16/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)...............kp17/25-28.......yk18(km2/10).......3./2.yht.
Mahdotontako (45).......kp18/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp19/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp19/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp23/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp25/28.............yk3....................2.
tetu68 (42).................kp26/27...........yk6....................3/1.yht.
Iida-Karoliina (45).........kp42/23-29......yk16...................5./1.yht.
onlydream (37)............kp49/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45).........dpo6
Tirlittan (42).................dpo12
mur-mur (45).................dpo1
putunen.............dpo0


ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 




Heippaus kaikille, lupasin, etten päivitä, mutta päivitin kuitenkin!:)

Sarppav: Oviksen pongausOnnea ja hyödyntämisOnnea myös!:heart:

Ottis: Minä nukuin kenties vieläkin huonommin kuin sinä, mutta olin sellaisissa tutkimusjutuissa, nukahdin 23:30, heräsin 2:lta, nukahdin uudelleen ja heräsin kokonaan 4:20....nukuin tosin 9:30-10:30, onneksi, mutta pää on ihan väsynyt!:heart:

Taavi: Testaile vaan, kyllä se sieltä tulee, sinulla pitkät kierrot, niin oviksetkin myöhemmin!!:heart:

Hysteria: Ihanaa tuo , kun haluat motata , noita Ottiksen ihmisiä, jotka puhuvat mitä sylki suuhun tuo sen enempää ajattelematta!:)..Onnea edelleen raskauteesi!!

Mur-mur: Sinulle lähetän hyväntuulen sätehiä, sinua piristämään!!:wave:

Oma napa: Ei sitten mitään ihmeellsitä;=))


Mukavaa tätä päivää kaikille tasapuolisesti!!:flower:

mahdotontako:heart:

Tirlittan: PlussailuOnnea sinulle!:)
 
Viimeksi muokattu:
Heissan vaan!
Täällä alkaa kääntyä kp 1 puolelle.. tosin tuhrua vielä eli saataa olla oikeaoppisesti laskettuna se kp1 sitten huomenna:). Eikun normaalia eloa semmonen puoltoista viikkoa ja taas oviksen bongailuun!! Tän kierron aikan sitä päästäänkin sitten hyödyntämään oikeaaikasesti, jos vaan semmonen ilmestyy..

Paljon on täällä hyviä uutisia mutta joitain huonojakin eli Onnea ja Jaksamista sekä +++++++++++++ tosi paljon!!!!!
 
Pläääh:O tetullekko täti meinaa tulla..pahoitteluni:hug:
Tulevalle kiertoa plussatuulia!!:heart:

Mahdotontako kiva kun pävittelit.:)
Nyt meitä on Ottiksen lisäksi jo kaksi, jotka hommaa hoitavat - hyyyywä!!:D

Hyvän tuulen sätehet napattu kiinni-Kiitti:wave:

:heart:Kaikille mukavaisen muikeaa päivää!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Minnuu vain väääääsyttäääää|Oihan hirmuisesti!!!!!!!

En meinannut mil-lään jaksaa heräillä nokosilta kun lasta piti lähteä eskasta hakemaan..koko ajan sellainen olo, että tautia yrittää pukata:snotty:..
..pikkasen muniksiinhin juilii ja tisut kipiät, taisi se ovis nyt tällä kertaa tulla.
Aamulämpö oli noussut parisen astetta ja se kertoilisi juuri siitä.
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur ja Ottis: mun unihiekat viskattu pikana teille! Mä olen illasta varsinkin ihan mahoton nukkujainen...
Tetulle :hug: tädin johdosta

Nyt varsinkin pitäisi olla pirteätä naista, kun o-testistä tuli jo selkeä haamu.
Illasta katson vielä uudelleen, miten kehittyy...
Nyt pitäisi vielä saada se mieskin sitten viritettyä oikealle aaltopituudelle. Meidän ukkeli kun on yrittäjä ja on tehnyt viimeiset viikot ihan hulluna töitä, niin on vähän halut ja voimat vähissä :(
Ja se on pirteimmillään aina illasta, kun minä olen kaikista väsynein...

No, nyt kun työt ei minua enää paina, niin pitäisi varmaan saada itsensä samaan rytmiin miehen kanssa. Vahinko vaan, että toi melkein 2-vuotias on äitinsä mukaan aamuvirkku :confused:

EIpä täällä sen kummempia taas tänään...
 
Tetu: Pahoittelut, että täti meinaa saapua luoksesi!!Onnea nyt uuteen kiertoon kovasti!!:heart:

Mur-mur: Kiitokset, nyt saan nukuttua ensi yönä paremmin!!:)..ja aamulla aikanen herätys ja töihin, kauheaa, lunta jo luvattU!!:O..Ihanaa , että lämpösi nousi ja ilm ovis tapahtunut!

Sarppav: saattaa mennä muutamia päiviäkin ennen viivan vahvistumista!..jospa mieskin jaksaisi paremmin viikonlopun aikana mökin rauhassa! Onnea ovishetkiin!!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Ottis Täältä isot lohtuhalit kissanne menetyksen vuoksi :hug: En osaa itse edes kuvitella millaiselta lemmikin menetys tuntuu sillä itselläni ei valitettavasti ole ollut vielä koskaan lemmikkieläintä perheessä (allergian takia). Surkaa rauhassa, kyllä se jossain vaiheessa sitten varmasti helpottaa. Tuntuu varmasti tyhjältä jonkun aikaa!!!

Hysteria Onnea hyvin ultrakuulumisten vuoksi! Ja tsemppiä raskauden jatkoon ja tupakin vähentämiseen jne!! Kyllä veikkaan että kun viikkoja tästä kuluu niin sulla saattaa ruveta tulemaan ihan kunnon raskausoireitakin... Hyvä tietysti olisi, jos pahoinvointi pysyisi poissa - se ei ole yhtään kivaa se. Tosiaan tuhat kertaa mieluummin ne pieneksi jääneet rintsikat jne..:D

ON. Nyt on taas kiirettä pitänyt... Olen rampannut työmatkoilla ja eilen kävin jälleen yhdessä työhaastattalussa. Tänään kuulin, että olivat sitten nopeasti valinneetkin jo henkilön, sillä olivat haastatelleet monia jo toisella kierroksella. Ja sitten yhtäkkiä päättäneet kutsua minutkin rekrytoinnin loppuvaiheessa haastatteluun. Kummallista. No, mua ei harmita tuokaan. Kuulen marraskuussa eli aika pian varmasti nykyisen työpaikan jatkokuvioista. Mullahan on tämä määräaikainen työsoppari päättymässä alkuvuodesta.
Kävin siellä ultrassa siis ja kaikki oli hyvin. Oviksen tikutin plussaksi jo sunnuntaina. Ja tänään kävin PAS:ssa. Mulle siirrettiin yksi ja se ainut sulatuksesta selvinnyt alkio. Eli meille ei nyt sitten jäänyt pakkaseen yhtään alkiota. Mutta en jaksa sitä nyt murehtia. En jaksa nyt ottaa mistään stressiä, en töistä enkä pieleen menneistä/menevistä lapsettomuushoidoista, onhan näitä jo itketty ja surtu jo moneen kertaan. Nyt kuitenkin päätin, että yritän nämä piinapäivät vaan olla piinailematta, jospa vaan chillailisin ja yrittäisin olla potematta minkäänlaista vauvakuumetta jne. Huomenna saankin ajatukset jo heti muualle, lähden työmatkalle ulkomaille kolmeksi päiväksi...

Eli palailen luultavasti seuraavan kerran sunnuntaina linjoille. Kaikkea hyvää ja tsemppiä kaikille ja sorry kun en ehdi nyt kommentoimaan kuulumisianne.. Pakkaaminen ja lasten iltatoimet kutsuvat...
 
No olihan se melkein varma, että ei tässä kierrossa kun se mies sieltä vähän myöhään ovista ajatellen saapuipi eli ei ollut ihan hurjia toiveita.. pienen pieniä vaan:). Eikä ole vielä mitään kunnollista tulossa eli huomiseen se kp 1 nyt sitten menee.

Nyt pitää alkaa katsastaa mitä pakata lauantaina alkavaa reissua varten. Nuorimmainen odottaa jo innolla lentokoneeseen pääsyä.. mie vaan miehen luokse pääsyä :) Ja sitten sieltä tullaan koko porukka viikonpäästä Suomeen.. pitäähän sen miehen olla paikalla jos ovista pukkaa ja pitäisi yhdynnässä olla niinkun lääkäri miulle siellä vastaanotolla lausui :LOL:. Viisas lääkäri!
 
BB aivan huuuuuisin paljon :heart:+:heart: sätehiä siun pikkiselle alkiolle, että jaksaisi kiinnittyä!!!
..ja mukavaan rentoista työreissua!!:wave:

tetu68 Oikein mukavan rentoista lomareissua siulle&perheellesi - talletteluja sitten vain kovasti kun aika on!!!!;):heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ämy
mur-mur kysyit haluanko listoille mutta taidan piinailla ainakin toistaiseksi listojen ulkopuolella.

Nyt mietityttää että jos on bongannut selvän ovisplussan viime pe milloin voi yrittää testailla?

Ja jos sen oviksen on bongannut niin voiko kierto olla jostakin syystä tällä iällä lyhyempi. Eli muistelen että joku hormoni vähenee tai pitoisuus ei välttämättä enää nouse niin paljon kuin pitäisi niin kierto lyhenee. Siis onko kuukautiset kaksi viikkoa ovulaatiosta vakio olipa mikä ikä tahansa? Vai onko se mahdollista että ovisplussa kp14 ja kierto olisikin vain 24? Vai käykö niin että jos kierto lyhyempi kuin normaalisti niin ovista EI edes tapahdu? No olipa aika sekava sepustus...

Mukavaa iltaa kaikille!
 
BallerinaBolero: Onnittelut yhdestä kyytiläisestä, toivon sinulle kovasti Onnea!!:heart:..Hyvää matkaa myös!!:)

Tetu: Sinulle hyvää matkaa myös!!:)

Ämy: Voisikohan testata ensi viikon keskiviikkona? En osaa varmaksi sanoa!Onnea joka tapauksessa plussan suhteen jatkossakin!;=)
 
Ok Ämy, mie peukuttelen d=)b siulle täältä sinne kummiskin plussan puolesta!!!:heart:

Tuo aika oviksesta-uuden kierron alkuun(luteaalivaihe)on aika vakio..mutta..kun ikää tulee, sekin voi heitellä puoleen jos toiseenhin - olen huomannut..: /
..itselläni se vielä suht vakio 14-16vrk..1-3vrk heittelyt on normaalia.

Testailla tosiaan voisit - niin kuin Mahdotontako esittikin, keskiviikkona dpo11:)

Kauniita unosia kaikille!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
BB Kiitos! Rankkaa on ja tulee vielä olemaankin, mutt tänään luonto auttaa, kun maan on peittänyt lumi. Sattui niin katsellakaan ulos, kun kaikkialla näki sielunsa silmin kissapojun siekkailemassa pihalla. Se halas ja nuuski kaikki pensaatkin vähintään kerran viikossa. Kissassa mulla oli rakkautta niin paljon, että nyt sen määrän vasta kunnolla tajuaa.

mahdotontako Toivottavasti sullakin uni nyt maittoi.

mur-mur Kiitos unihiekoista. Ne auttoivat ja autoin kai minäkin vähän :). Eilen olin niin väsynyt, ett se totisesti jo tuntui jäsenissä. Kymmenen aikaan illalla otin ensin Panadolin, sitten beetasalpaajan ja 'nautiskelin' lukiessa unilääkkeeksi lasillisen punkkua. Se satsi tepsi ja nukahdin ennen kahtatoista ja heräsin vasta kuudelta, kun miehen piti lähteä töihin.

Koneelta illalla pysyttelin poissa, koska en totisesti osaa keskittyä kuin karvapalloni menetykseen ja sitä ajattelin nyt tulla kertomaan, ett pysyn täältä nyt jonkin aikaa pois, kunnes osaa vähän keskittyä tapahtumiin ja kuulumisiin. Nyt lukematta jääneet jutut luen kuitenkin tänään vielä. Kiitos teille ihanaiset tuestanne, myötäelämisestänne ja tsempeistä. Varsinkin tämä ja huominen tulevat olemaan rankkoja, sillä varmasti kelaan mitä tein viime to ja pe ja mitä teki kissa. Se on totisesti kulkenut /maannu rinnallani niin monessa asiassa, ett on vaikea muistaa mitään sitä muistamatta. Mehän täällä kotona oltiin kahdestaan päivät pääskytysten. Mieskin alkoi jo illalla tuskastua kun en muusta osaa puhuakaan ja ymmärrän sen. Mies käsittelee näitä juttuja eri lailla. Hän pyrkii unohtamaan ikävät asiat touhuamalla ja tekemällä, kun minä jämähdän paikoilleni enkä osaa tehdä mitään oikein, kun ajatukset on muualla. Kävin tänä aamuna puntarissa ja painoakin on lähtenyt jo 2.2 kg. Ei sen näin pitänyt mennä.

Iltapäivään :wave:!!
 
Ottis; jotenkin on ikävä katsoa sinun suruasi. Ei oikein sanoja osaa sanoa, mutta täältä tulee :hug: jos siitä olisi vähän lohtua.

Meillä on kamalan piemää ja sateista. Lumesta ei täällä etelässä tietoakaan...
Tässä juuri mietin, pitäisikö tohon autoon vaihtaa talvirenkaita, kun huomenna ollaan tulossa Etelä-Savoon. Mikähän siellä on lumitilanne? Luvattu ainakin plussaa, eli voisi olettaa että selviää vielä hyvillä kesärenkailla.
Ei millään viitsisi tänne etelään vielä nastarenkaita vaihtaa, kun voi mennä oikeasti vielä parikin kk ennenkuin niitä oikeasti tarvii täällä. Ja mökillä tuskin käymme ennen kunnon lumia kuitenkaan.
 

Yhteistyössä