40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippaus kaikille jälleen....

Sain nukuttua aamulla ja kun heräsin , päätin lähteä kauppaan, tekee mieli nakkisoppaa ja jäätelöä:p, niin ja tiedän 2 kauppaa täällä lähellä, missä ei ole missään näkynyt rtestejä....kummallista, ovat pieniä K-kauppoja, vai missä niitä kaupassa yleensä on?
No päätin, että menen pieneen sokoskauppaan, siellä uskoin ihan varmasti olevan, vaan en löytänyt!! Kummallista!

Eli edelleen minulla ei ole testejä!!:kieh:..harmittaa!..jos perjantaina jaksaisin sitten mennä snne, missä ainakin on;=)

Terri: Onnea sinunkin kiertoosi!!:heart:

mahdotontako
 
Ottis
mahdotontako Minäkään en ole koskaan nähnyt K-kaupoissa testejä, mutt Sokoksilla kyllä yleensä on pienimmissäkin kaupoissa. Hyllyt vaan saattavat heitellä minkä yhteydessä ovat. Tosin en nyt jaksa edes muistaa missä meidän kaupassa r-testit ovat :ashamed:.

Mä olen niin vihainen, ett kohta repeän liitoksistani. Täällä mä 'vietän' lomaani neljän seinän sisässä ja tulen hourupääksi, kun en voi lähteä mihinkään, kun voi olla, että miehen firman yhtä autoa pitää lähteä hakemaan huollosta ja kun miehelle soitin kysyäkseni haetaanko sitä tänään vai ei, vastaus oli, ettei tietoa ja jo taas niin kiire seuraavaan paikkaan, ettei tule mieleenkään ajatella, että minä olisin voinut tänään hyvinkin käydä jossain, jos ei pitäis päivystää, perkules grrrrrrr :headwall:.
 
:attn:Mahdotontako(lle) ihan ekaksi:

Tilaappa tuolta nyt heti testejä, saatat saada jo huomenna - viimeistään perjantaille tulevat!!!!
Ovulaatiotestej ja raskaustestej | Raskauskeiju.fi
..jos olen tehnyt tilauksen ennen klo 14.00 olen saanut testit jo seuraavalle päivälle.:wave:

Sillä vain ajattelein, ettei tartte lähteä saalistelemaan pitkin kyliä niitä testejä kun niin näppärästi saat kotio asti tuolta!!!=)
 
Viimeksi muokattu:
BB:lle puhkun täältä IIIIIIISOOOOOn plussa puhkusen PUUUUUH:whistle::heart:

liizukka luulenpa, että tuo toisiksi alimmainen on se ovis+ testi(onko se Kp10?)
Hyvinkin nopsaan - ihan tunninhin sisällä, saattaa Oili-neiti pyyhältää - se on yhtä nopsa käänteissään, kuin Täti-hupakkohin!!:D


Terri minuahin alkaa masentamaan jos O-testiin ei vahvaa viivasta ala tulemaan - vaikka, se ei olekkaan tae siitä ovulaatiosta!
..vaan..nythän mulla näytti myös siltä..MUTTA..sitten yllättäin Kp15 olihin sellaiset tuntemukset että:x ja testiin pärähti vahva viivanen!..

Miulla ovis+ 11.10 ja lämmöt nousi vasta 15.10!
Pluusaatuulia kovasti siullehin laitan!!!:wave::heart:
 
Mahdotontako..meillä ei sitten olekkaan dippaajia tuolle huomiselle TOTT-päivälle..voihan rähmä:O
..mie en voi, ihan liiiiiiian aikaista dpo9..vasta dpo12 dippaan jos vuotoa ei kuulu(turhaa kyllä haaveilla näin käyvän)..

Välillä miusta tuntuu, että.."eh-kä-pä sittenhin"?!
..niin kuin tänään: parin tunnin unen jälkeen kävin pisulla ja se oli kirkkaan oranssia!!
..näin miulla ollut tärpin käydessä..en vain US-KAL-LA yksinkertaisesti enää haaveilla, sattuu kun pettyy niin..:'(..ja sitten vihastuttaahin hirmusti:mad:..on tämähin lajinsa..
 
Viimeksi muokattu:
Heippaus:=)

Kiitos Mur-mur, ajattelin vaan, että kestävät niin kauan tulla tilatessa netistä, mutta ennen 15:00 ehdin tilaamaan, olen nukkunut tänään paljon.Toivotaan, että tulevat nopsaan , toimivatko nuo testit mur-mur hyvin? Näyttävät oviksen ja muutkin plussat??:heart:

Tämä kierto on ollut minulle vaikea, olen ollut kiränä koko kierron ajan ja päätinkin jo heti oviksen jälkeen, että clomeja en käytä uudessa kierrossa ja sen olen päättänytkin että niin se on!
Katsotaan kuitenkin ensin tulokset, kun testit tulevat, ehkä perjantaina?? Välillä uskon plussaan, välillä taas en.Parempi , ettei turhia haihatuksia!

MUR_MUR: Paljon, Onnea plussauksen suhteen, toivon sitä kovasti sinulle!!:heart:

mahdotontako:heart:
 
Mahdotontako jos hyvin käy, saat testit huomenissa!=)

Kyllä toimivat hyvin, näytävät kyllä raskauden jos tärppi käynyt!:heart:
..noilla R-keijun 20mIU/ml puikko testeillä, sain ne plussat dpo12 silloin elokuussa..

Kiitti plussa toivotuksistasi:)..kiva, jotta joku muu jaksaa tsempata kun itseltä usko tahtoo loppua vallan..
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Toivotaan toivotaan :heart:, pidän sormet ja varpaat ristissä, että tämä olisi Se Kierto!!

mahdotontako Minä olen saanut testikauppa.fistä usein tuotteet seuraavana päivänä looraan, kun olen tilannut ip ennen kahta. Peukutellaan sekä testien tulon, ett itse tuloksen puolesta :heart:.

Käytiin hakemassa ukon auto huollosta ja haukuthan minä siitäkin sain, kun soittelen kesken työpäivän ja hätyytän. Nyt meni niin kiireeksi miehellä hommat, ett joutuu huomennakin töihin. Ei ota ukkoraasu nyt huomioon, ett minä olen lomastani näin ollen 'uhrannut' kaksi päivää hänen työautonsa huoltoon liittyviin kuskauksiin. Ei niin, ettenkö sinänsä olisi mielelläni lähtenyt jos vain olen saanut syyn olla poissa kotoa, mutt ottaa päähän, ett siskoilla mun olis pitänyt käydä yhden työpäivän aikana, vaikka mulla on LOMA :(. Sori taas omanapainen vuodatus.
 
Ottis
Ja vielä: Taitaapi ovis tehdä tuloaan ku niin hermoja kirraa ja on kaikin puolin surkea olo. Tätä se oli ennen muinoin ja uskoinkin, ett siksi ei tärppi käykään ku oviksen aikaan ukon olemus ottaa entistä enemmän päähän. Mua ei kai vaan ole luotu lisääntymään.
 
Ottis noin se miullahin usiasti ollut, että ei mies kiinnostakkaan "sillä" tapaa JUURI kun täytyisi harrastaa lempimistä: /

Jotenhin olen kuitenkin saanut itteni tsempattua usiampana kiertoa sopivaan "tilaan" ja mukavaa loppupelissä sit ollunnahin;)

Pitäishän siun nyt päästä sinne lomanvioettoon ja siskosi tykö!!!!!!!!!!!!!!!
..etkö muulla tavoin pääse, kuin omalla autolla?..
Kyllä kunnon loma ja ystävien tapaaminen siulle tekisi hywää!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Terrrrve kamut! :wave:

Tulin vain poikkeemaan ja pikaisesti kertomaan kuulumiset, 14 päivää sitten oli PAS ja yksi 7-soluinen alkio siirrettiin. Luget lopetin maanantaina kun tiesin ettei tärppi käynyt ja nyt odotellaan edelleen vuotoa. Ei tuhrua, ei mitään. Mä tuhruttelen aina pitkään ennen menkkoja, ja täti tulee aina kylään 16 päivää ovistestistä. Myös luge-kierroissa. Nyt ovis-plussa-testistä on jo 17 päivää. Eli kroppa on nyt ihan sekaisin. Klinikalle soittelin tänään ja sanoivat että kyllä nyt jo pitäisi raskauden näkyä herkällä testillä eikä siis näy, ihan blancoa. Huomenna oli varattu aika uuteen IVF-kierroksen aloitukseen (siis kp2 kontorlli), mutta sen jouduin perumaan. En kyllä yhtään ymmärrä, millä me tää touhu kustannetaan. Ja nyt on mega PMS-oireet päällä eikä tuhrun tuhrua. Olen ymmälläni, toisaalta kai ymmärrettävää ettei kroppa jaksa aina samassa tahdissa, etenkään tän ikäisenä ja näin rankkojen hoitojen vuoksi...

Olen ihan turvoksissa ja ymmärrän, että te kaikki toivotte, että vielä tämä muuttuisikin myöhäiseksi plussaksi. Se olisi outoa ja huolestuttavaa, joten sitä en oikeastaan toivo. Toivon vaan että täti kurvaisi nyt paikalle kuten asiaan kuuluu, ja päästäisiin aloittamaan uutta yritystä. Vaikka onhan tässä jo henkiset ja fyysiset ja taloudelliset voimavarat jo lähes loppu.

Noh, en ole ehtinyt lukemaan ketjua muuta kuin silmäillen viime viikkoina. Olen vähän yrittänyt pysytellä poissakin kun piinistely on niin raskasta. Teille kaikkea hyvää ja plussia toivon jokaiselle ja kyytiläisille turvallista matkaa koko 9 kk ajan. Voikaa hyvin! :heart:
 
Voi miten surku Raputar:'( olen pahoillani jos hoito ei tuonutkaan kaivattua plussaa:hug:

Tuo vuodon odottelu ei kyllä yhtään kivaa:( Jaksuja kovasti ja sitä voimaa selvitä tästäkin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Rominas suuret pahoittelut keskenmenosta :'( äläkä välitä lääkärin sanoista, kyllä toivoakin on. Voimia tulevaan!

Pahoittelut myös Raputar negasta :headwall: mulla meni muutama päivä viimeksi kun lopetin luget, sieltä se vuoto viimein tuli. Hoidoista voi pitää vähän taukoa, niin kroppa ja pää kerkiää tuulettumaan. Jaksamista sinulle! :heart:
 
Hei taas,

ja pahoittelut teille Rominas ja Raputar :(

Nyt toivotan kovasti mur-murille ja mahdotontakolle satumaista onnea ja 9 kk kestävää plussaa!!! :wave:

ON: Itselläni nyt dpo 7 (vai 8?) ja pari päivää on kummasti jomottanut ihan tuolla kohdun kohdalla. Vähän vihlookin, mutta tosiaan sellaista pientä jomotusta tuntuu jatkuvasti, niin että huomaa alavatsan olemassaolon. :confused: Ei mulla kyllä aiemmissa raskauksissa ollut mitään oireita ennen plussausta eikä paljon sen jälkeenkään, mutta nyt olen jotenkin enemmän tätä oikein odottamassa ja jännittämässä, niin oireitakin kehittyy.... mutta jomotus on nyt tosiasia. Ja tänään mulla oli iltapäivällä noin puoleen vuoteen ensimmäinen päänsäryn alku, mutta otin panadolia, niin se lähti pois. Yleensä mulla särkee päätä ja hartiat jumittuu hormonien vuoksi, siis menkkojen alla tai aikana, muttei ole puoleen vuoteen sitäkään ollut. Mutta sitten nyt...?

Mähän bongasin viikko sitten sen elämäni ekan ovisplussan, kun en ole aiemmin testaillutkaan, ja sitten ns. täsmäisku tehtiin, tosin vain juuri ovisplussapäivänä.

Niin, ja lämpöjäkin olen huvikseen testaillut nyt parina päivänä ja on ollut 37,1 ja 36,9. Yleensä ei ole niin korkea ollut. Saapa nähdä onko tuolla sitten jotain merkitystä...

Sunnuntaina dippailen, jos maltan sinne saakka. Yritän parhaani. Niin, ja nyt olen malttanut mielenikin enkä ole ukolle hötkyillyt yhtään mitään. Matalaa profiilia eikä turhia toiveita :cool: - parempi niin.

Onpas taas jännittävää meillä monella täällä :rolleyes:

t. putunen
 
Oi, miten mukavan kuuloisia oirehia Putusella onkaan - mie peukuttelen täältä d:)b että plussa testiin ilmestyisi muutaman päivän sisään!!:heart:

Silloin Joulukuussa kun raskauduin, miulla juuri jomotteli kovasti sinne kohdun seutuville ja nivusiinhin.
Tuntemukset alkoivat n. viikko oletetun oviksen jälkeen.
Voi, kunpa olisi siullahin SITÄ!!!:wave:

niin..ja siulla taitaa olla tänään dpo7 kun tulet yhden päivän miun jäljessä!


Nukkukaatte hyvin ihanaiset&nähkäätte suloisia unikuvia
 
Viimeksi muokattu:



Huomenet!

Raputar: Pahoittelut, ettei plussaa tullut!!:hug:..toivottavasti vuoto ei anna itseään kauhean kauan odotuttaa!

Putunen: Toivottavasti oireesi ovat juuri niitä Roireita!:heart:, toivottavsti saat plussan testiin!

Mur-murille: Edelleen Onnea myös plussauksen suhteen!:heart:

Oma napa: Nyt taas ihan nega olo, pää ei onneksi särje, eka päivä sitten lauantain.

Ihanaa tätä päivää jokaiselle!:flower:

mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Raputar Pahoittelut hoitokierron epäonnistumisesta :hug:.

Putunen Toivotaan onnellista loppua tälle kierrolle :heart:.

mahdotontako Toivon, että kun palaan koneelle lauantaina, odottaa täällä kuva sun plussastasi ja paljon onnitteluita ja hehkutusta uuden elämän alusta :heart:.

mur-mur Mulla oli nettiruutu pamahtanut yön aikana hirmu isoksi. 17 tuuman näytön täyttää melkein kokonaan tämä vastausruutu. Tuli heti mieleen, että tästä näkisi mur-murkin :).

ON Eilinen ilta oli kurjaakin kurjempi miehen suhteen. Viipyi teillään myöhään mitään ilmoittamatta ja lopulta olin niin vihainen, ett mökötin vain. Tämä alkaa sitten vielä kiusotella, etteikö edes mun kakkonen ole käynyt. Käskin painua v****n v*****lemaan. Saunaan ei mies mun kanssani tullut, vaikka ke-ilta on hänenkin saunailtansa (jäärän!!). Lopulta alastomana tuvassa tepastellessa kysyin, että: "Aletaanko nyt sitten pitää kirjaa siitäkin milloin ollaan viimeksi saunottu yhdessä? Se tapahtui 10.10.10 eli on helppo muistaa. Edellisestä jörnimisestäkin on kulunut pian 11 viikkoa." Siihen mies, ett ihmekö tuo, kun olen sellainen pihtari. Siihen vastasin, että sinä se tässä pihtari olet ja asiasta ei tarvi enää puhua. Eikä puhuttukaan. Ei mistään muustakaan.

Suruani yritin hukuttaa pariin paukulliseen alkoholia, mutt se oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Joko mun pää kieltäytyy humaltumasta tai toi kehon puhdistuskuuri estää alkoholin imeytymisen, tiedä tuota.. Joka tapauksessa, uni tuli yllättävän helposti ja aikaisinkin, kun nappasin virmajuurta päälle. Kissapojasta näin unta koko aamun herättyäni kertaalleen miehen töihin lähtöön. Metkaa, ett kisulista uneksiminen saa mut aloittamaan päivän kaikesta huolimatta keveämmin. Kun olen unissani nähnyt sen, ei aamusta ole niin kamala ikävä.

Totta puhuen mua ahdistaa lähteä reissuun miehen kanssa, mua ahdistaa erityisesti ajatus risteilystä, jossa alkoholi on niin suuri osa sitä kaikkea. Tuleekohan musta raivoraitis tän surun myötä?? Kiloja on kuitenkin lähtenyt jo 3.7 eli viikko vielä niin olen itkenyt kyyneleitä kisulin verran painostani pois.

Hyvää loppuviikkoa teille kaikille! Pitäkää rakkaistanne hyvää huolta! t. Ottis
 
Viimeksi muokattu:
Raputar ja Rominas :hug: teille molemmille!

Putunen: ihania oireita, toivotaan kovasti plussaa!!

Mahdotontako, täällä peukutellaan plussan puolesta :heart:

Ottis :hug:

ON Mökillä oltiinkin vähän pidempään kuin piti. EI maltettu lähteä kotiin kun vasta tiistaina aamutuimaan. Kerkesi mies vielä töihin hyvin silloin. Me jatkettiin pojan kanssa lomailua vielä tiistai ja lähdettiin uimaan kylpylään. Kyllä oli poika taas innoissaan uinnista.
Mulla ei ole hajuakaan onko ovis ollut mulla lainkaan. Jäi dippailut mökillä tekemättä, kun ei jotenkin innostanut puskapissien ja huussin lomassa ruveta purkkiin pisuttelemaan :D
Mutta oletus on, että se oli viikonvaihteessa ja silloin kyllä peitto helui ihan kiitettävästi. Jo loppuviikosta ja vielä nytkin on jatkettu.
Ihme, ettei ovis antanut mitään oireita oikeastaan : / Tai antoi, joskus kp 9-10, mutta silloin en dipannut, kun kierto on kuitenkin vähintään 30 vrk pitkä, joten en voi uskoa, että olisi ollut jo silloin...
No aika näyttää, 2 viikon päästä viimeistään taas tiedetään mitä on tapahtunut, vai onko mitään.

Mulla alkoi TAAS flunssa. Tää on varmasti jo 3. tai 4. tälle syksylle. Ihan tylsää! Nyt on tukkoinen olo, yskittää (ei onneksi kovin pahasti) ja ääni jäi jonnekin toissapäivänä.
Tulis edes kunnollinen flunssa kerran, eikä montaa tällaista pientä peräkkäin.
Vois nää loppua jo, että saisi edes vähän kuntoa kohotettua, kun nyt on aikaakin päivisin tehdä jotakin omaa, kun ei ole työvelvoitteita toistaiseksi :)

Nyt suunnittelen sitten pikku poikani 2-vuotis synttäreitä. Ne pidetään 31.10 eli halloweenina. Ajattelin leipoa haamukakun ja tehdä hämähäkki-muffinsseja ja lepakkokeksejä. Ja sitten tietty koristellaan koti asianmukaisesti haamuihin, lepakoihin ja hämiksiin...
Miten se meidän pikku sälli voi olla jo 2? Vastahan mä mietin, että ei toi lapsi tuolta masusta tule ikinä pois. Oli sen verran tuskaa viimeiset 3 viikkoa, kun olen lyhyt ihminen. Poika kyllä syntyi ihan laskettuna päivänä, ei sinänsä :)

No niin, hyvää torstaita, torstai on toivoa täynnä!
Tuli vähän omaa napaa, mutta....
 
Heippaus!

Ottis: Tämän keijun myötä taion sinulle paljon voimia ja iloakin tulevaan aikaan!
Kiitos , edelleen plussapeukutuksistasi!:heart:

Mur-mur: Tuleeko postiin siis sähköpostiin ensin tieto, että ovat lähettäneet paketin testejä, vai tulevatko ilman mitään ilmoitteluja postilaatikkoon? En ole tänään postia hakenut vielä.
Mikä vointi sinulla tänään Mur-mur? Oireita?

Sarppav: Ihanaa teillä ollut mukavaa aikaa mökillä ja nyt pienen poikanne synttärit tulossa, hieno ikä 2 vuotta! Onnea sinulle kahden viikon päähän, jotta plussa pärähtäisi testiin!:heart:


Sain itsestäni irti aamulla imuroin koko kodin, vaihdoin verhot 3:een huoneeseen ja pesin vessan;=)


mahdotontako:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

tetu68 (42).................kp6/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp6/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp8/29-34........yk 1v..................2
Iida-Karoliina (45).........kp12/23-29......yk16...................5./1.yht.
liiza (44).....................kp13/24-27.......yk31...................4.
ulla4 (40)....................kp14/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp17/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp21/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp22/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp23/25-32......yk27 (km3/10)......4.
Ballerina Bolero (40)......kp24/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp25/25-28......yk18(km2/10 kem.8/10)3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp26/29.............yk4....................1.yht.
Raputar (40)................kp27/27...........yk4.....................2.
taavi166 (39)..............kp27/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp31/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp57/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo14
mur-mur (45) .................dpo9
putunen (41)...................dpo8

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Siulla Sarpav oikein mukavaa ja rentoista ollut reissun päällä, mökkeilessä ja kylpylässä!!=)

Kovasti laitan plussasätehiä tulemaan, että parin viikon päästä ylläri testissä odottaisi!!

Ps. Ihunat ja jännittävät synttärijuhlaset on poikaselle tulossa
 

Yhteistyössä