40+ SO WHAT (VOL.11)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
..Voin myöntää..pikkasen tuo ainokainen testi kaapissa "kummitteleepi"..huutaa: dippaa, dippaaaaaa miut!!!!!!!!!

Vaan EN, tiu-kas-ti..EN dippaa!!!:vampire:
..sunnuntaille koetan piinailla jos vuoto ei ennen sitä ala..=)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut liizalle.:( ja tervetuloa viidenmamma ! Ja toivottavasti ottiksella on kuitenkin mennyt reissu hyvin.

Toivottavasti sinulla mahdotontako maanantaina testit saapuvat ja saat mukavaa kerrottavaa meille :)

Ja mur-mur, milloin testaat?

Putunen tässä jo vähän hätäili :rolleyes: eli:
testasin "huvikseni" jo tänä aamuna dpo 9, kun noita testejä löytyi kaapista muutama - ja totta kai - aivan selkeä negahan se oli. Netistä katselin jotain linkkejä, joiden mukaan noin 7 -10 % alkaneista raskauksista näkyy vasta näin varhain, vai olikohan 5 %, joten vielä en heitä kirvestä kaivoon :)

Uusintayritys sitten sunnuntaina eli dpo 11. Voihan olla ettei silloinkaan näytä yhtään mitään, mutta menkkojen pitäisi alkaa kai ma-ti aikana, joten sittenhän se viimeistään selviää...

Eilen illalla jomotteli kovasti alavatsalla, oli nukkumaanmennessä repäisykipuja munasarjojen kohdalla ja vatsallaan oli epämiellyttävää nukkua. Nyt on tämä päivä ollut olojen osalta ihan neutraali, mutta jos oikein oireita kaivelen, niin vessassa olen saanut ravata hieman useammin, poskia kuumottaa ja sormet ovat kylminä. Nämä kaikkihan toki oikeasti johtuvat vain korvien välistä - suurista toiveista siis :cool: :D

putunen
 
Mulla menikin edellisen viestin kirjoittamiseen väliaikoineen yli tunti, eli mur-mur olitkin jo ehtinyt vastata, että sunnuntaina dippailet. Sama päivä minulla sitten näin ollen. Kiitos toivotuksista ja samaa toivotan lämpimästi sinnepäin :flower:
 
Putunen.. me voitaisiinkin testailla yhtä aikaa - Sunnuntaina!!:wave:
(mikäli miulla ei vuotoa näy..)

OK?..=)

Jos vuotoa ei miulle kuulu ja tärppi olisi käynyt, uskoisin dpo12 jotain haamulaista jo näkyvän?(viimeiks näin)

Hyviä oirehia on siulla - peukuttelen kovasti d=)b


Ps. miullahin oletettu vuodon eka päivä 25-26.10(luteaalivaiheen perusteella)
 
Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Mur-murille & Mahdotontako paljon plussatuulia. Jospa tämä nyt olisi se kauan kaivattu + kuukausi. Minä alan odottamaan oilia ensiviikon lopuksi kylään. Ja sitten taas jännätään. Repäistäänkös kaikki komiat +
 
Tirlittan1968 voih kun mie saisinhin sellaisen positiivisuuden aallon valtaamaan mieleni!!:)

Siulle kovasti Tirlittan Onnea oviksen mettästykseen ja sitten siihen ihanaan palkintoon siitä kahden viikon päähän:heart:..haikara uutisia!!



Yksin täällä kotosalla olen "ajatusteni" kera kun mies ja poikanen läksivät mummulaan yöksi..voiiiiih, liikaa jää aikaa taas haaveilulle ja rätnäämiselle..


..kohtapa alanhin valmistella herkkua - pizzaa, yksi olut ja saunan löylyset on illaksi varailtu mulle-yeees!!!
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,

Sairaalasta yön yli kestäneeltä matkalta palattu.

Eilen aamulla sain Cytotecit kohdun suulle ja puolelta pvin runsas vuoto alkoi. Kaavintaa ei tarvittu ja toivon mukaan nyt kaikki materiaali tulee ulos, ettei siihen tarvitse turvautuakkaan.

Yön yli pitivät sen takia, että sain yhden kahden välillä "hieman" tujua kipulääkettä josta sitten mun nuppi meni ihan sekaisin. Piti sänkyyn laidatkin laittaa kuin meinasi huipata maatessakin. Mutta voin sanoa, että kipeä en ollut mistään sen piikin jälkeen, ei ees sydäntä raastanut. Kun sitten piikin vaikutus alkoi ilta kympin jälkeen haihtua päästä niin todellisuus taas iski tajuntaan.

Voisikohan minut laittaa jo valmiiksi odotteleen listalle kp 0:na? Olisi jotain mitä odottaa ja toivoa...
 
Rominas rakas ystäväinen, tietenkin siut listalle laitellaan:kiss:
..mitä muuta laittelen kuin nimen ja Kp0?..

Mukava, että tyhjennys meni hyvin ja kivuista ei tarvinnut kärsiä.
Ne sydämen kipuiset kyllä sieltä vielä aika ajoittain tahtovat hiljaksiin nostaa päätään..
..ja onhan sekin kipu kohdattava, jotta pääsee eteenpäin:)..
jaksuja&voimia:heart:
 
Viimeksi muokattu:


Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa


Rominas
(40)..............kp0/25-27....yk14(09/09 06/10 10/10) 2.
Raputar (40)................kp1/27...........yk5.....................2.
liiza (44).....................kp1/24-27.......yk31...................4.
tetu68 (42).................kp7/27...........yk7....................3/1.yht.
Tirlittan1968 (42).........kp7/28.............yk4....................2.
Morticia (42)................kp9/29-34........yk 1v..................2
Iida-Karoliina (45).........kp13/23-29......yk16...................5./1.yht.
ulla4 (40)....................kp15/35-45......yk3.....................4.
Nuuttimus (41)............kp18/28-36.........y2v...................3.
putunen (41)................kp22/24-32.......yk8....................3./1.yht.
sarppav (39)................kp23/28-30......yk3......................2.
wiiwi67 (42).................kp24/25-32......yk27 (3/10)....4.
Ballerina Bolero (40)......kp25/25-28.......yk34....................3.
mur-mur (45)..............kp26/25-28......yk18(2/10 8/10) 3/2yht.
Mahdotontako (45).......kp27/29.............yk4....................1.yht.
taavi166 (39)..............kp28/28-42........yk17...................3.
haave2010(44)............kp32/29............yk5(km6/10).......4./1.yht.
onlydream (37)............kp58/23-29........yk?...................3


Mahdotontako (45) .........dpo15
mur-mur (45) .................dpo10
putunen (41)...................dpo9

ovistestiplussapäivä = dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) = dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1 jne..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lohtuhali Rominakselle :hug: ja hyviä ovistuulia tirlittanille :)

Mun kroppani nyt mut pahasti pettää tai sitten pääkoppa pettää kropan :stick:, sillä kotimatkalla töistä kävin kaupassa, ja siellä tuli hetkeksi huono olo - oudosti etova, ja sitten bussissa tuntui tuolla alavatsassa ihan uudenlaiselta, toisenlaiselta kuin aiemmissa luulotteluissa ;) Ja sitten on uutena juttuna tullut sellainen pissahädän tunne, vaikka on juuri käynyt vessassa.

Jos tai kun nämä ei kuitenkaan ole sitä mitä toivon, niin tämän jälkeen en usko enää yhteen ainoaan minkäänlaiseen oireeseen ikinä milloinkaan. Piste.

Toisaalta mulla on joka kierrossa ollut vähän erilaisia oireluulotteluja, ja aina olen siitä ajatellut - että nyt! kun en ole aiemmin sellaista kokenut. saapa nähdä - menisipä aika nopeasti eteenpäin - mutta toisaalta on mukava viikonloppu tulossa, ja haluan siitäkin rauhassa nauttia. Pitää keksiä mukavaa tekemistä, niin ei ehdi näitä oireita ihmetellä - niin jospa ne siitä poistuisivat ja luulottelut saman tien.

Mukavaa perjantai-iltaa ihan KAIKILLE!
 
Anna vain itellesi "lupa" luulotella putunen:wave: siinä Ei mitään väärää!!:heart:
..ja ei sille mitään näy voivan, että kroppansa jo-ka tuntemusta niiiiiin tarkasti tässä vaiheessa kiertoa kuulostelee!!;)

..mie laittelin pizzat(täyttelin makuni mukaan valmiisiin pohjiin)ja kun uuni sopivan lämmin, laitan uunihin paistumaan-Nam, nälkä jo kurnii:p

Mukavaa illan köllykkätä siullehin putunen ja muillehin ihanaisille myös!!..ollaanhin tooooosi rentoisia!!!
:D
 
Viimeksi muokattu:
Tirlittan1968
Rominakselle paljon voimia! On se keskenmeno rankka kokemus, itsellä meni keväällä rv 10 kesken. Jostain sitä kummasti voimia kuitenkin saa jatkaa ja jaksaa. Nyr vaan kovasti lepoa ja uskoa tulevaan.
 
Kirjotin pitkät pätkät, sitten kone tilttasi:=((

Rominakselle: Tsemppiä jatkoon ja surun käsittelyä ja onnea uuden ihmeen alkuun, kun sen aika on!:heart:

Tirlittan ja Mur-mur: Kiitokset plussapeukutuksistanne! Tirlittanille oviksen etsintään hyvää onnea!

Mur-mur ja putunen: Teille testailuonnea sunnuntaille ja plussia testeihin!:heart:

Itse en tiennyt mitään Itellan ylityökiellosta;=)..nyt odotan, etteivät menkkajomotukset alkaisi!!;)
vähän tuntuu, kuin migreeni taas iskisi, toiv ei iske!


Ihanaa iltaa kaikille tasapuolisesti!

mahdotontako:heart:
 
Rominas :hug:

Itsellä kp1, huomenna alkavat piikittelyt. Flunssakin alkaa hiipiä, onkohan siitä haittaa hoidon kannalta...? Töissä ihmiset ovat laonneet vuorotellen petiin jopa viikoksi, tai pidemmäksikin aikaa, kamalan flunssan vuoksi. Jos tämä on sitä niin saattaa olla että tulee vuosisadan olot. Huolettaa munasolujen vuoksi...
 
Hus hus, älä tule Raputtaren luokse tauti pöinen!!!!:stick:

Pidän peukkuja d=)b jotta munasolut pysyy hyväkuntoisina ja pääset hoitoon sovitusti ajallansa!!:heart:


Miun mies oli juuri tämän viikkoa sairaslomalla - kurkunpää/henkitorventulehdus.
Lääkekuurin sai maanantaina ja se alkoi puremaan n. reilun 3vrk:n kuluttua.
Poikasella myös sitkeästi oli lämpöä ja kovaa yskää 3vko:a..lääkekuuri sitten siihenkin(menikö sillä, vaiko vain sitten omia aikojaan ohi?)

Itse olen koko ajan tuntenut, että tauti "vaanii":snotty: mutta vielä ei ole voimallaan iskenyt.
 
Viimeksi muokattu:
kävin teitä kurkkimassa, ja huvitti kun luin ekalta sivulta että olen saanut tytön;) kyllä se on pieni pojan palleroinen joka syntyi 20.8.
Pikku keskoseni oli siis syntyessään 2660/44 mitoiltaan, ja nyt on kaksi kuukautta ja käyrät huimat
pituutta 56,5 cm ja painaa jo 5 kg :wave:
 
Onpas täällä nyt viikonvaihteessa odotettavissa plussailuja.
Mulla menee reilu viikko, päätin, että pojan 2-v synttäripäivänä aikaisintaan testataan, jos tätsy ei sitä ennen tule kylään. Ja se päivä on 2.11. On silloin kyllä jo kp 33 tai enemmänkin, mut silti... Hyvä päätös, vaan pitääkö???

Meillä tauti edellen joka iikassa. Mulla itselläni lähti ääni eilen lähes kokonaan. Tänään ihan iltaan saakka oli suhteellisen hyvä, mutta nyt on melkein pois taas kokonaan. Ja yskä ainakin itsellä pahenee, tai menee siis "kiinteemmäksi". Poika ei ainakaan vielä yski kovasti, vaan on nukkunut alkuyön rauhassa.
Annoin sille tosin särkylääkettä ja keuhkoputkia laajentavaa lääkettä. Se helpottanee tilannetta...

Pitäis kai itse mennä lääkäriin tän olon takia, jos yö on taas kamala. Olen valvonut 3 yötä jo tän yskän takia vähintään klo 4 saakka aamuun. Pitäis siis painua jo pehkuihin, että saisi tarpeeksi unta ja jaksaisi huomenna sitten illasta roikkua kaupungilla "entisten" työkavereiden kanssa.
Jos aamusta kävisi yksityislääkärin päivytyksessä, on meinaan joskun nuorena tullut otettua edukas vakuutus itselle, joka korvaa noi yksityislääkärikulut. Ei tarvitse jonottaa tk:ssa...

No niin, tuli taas omaa napaa. Nyt mä lähden pehkuihin ja

toivottelen kaikille mukavaa ja rentouttavaa viikonvaihdetta!

Sarppa ja sairastava kotiporukka :wave:
 
Voi Sarppav, siulla saattaapi olla sama tauti, kuin miun miehellä - kurkunpää/henkitorventulehdus:(
..miehellä hävisi ääni myös ja sitten alkoi pientä kuumetta pitää, kannattaa käväistä siellä lääkärillä!!

Pikaista paranemista!!
 
vauvatoive10 kyllähän siellä synnyttäneissä näkyi olevan, että "tyttö" siulle tuli..
Ottis sen varmaankin korjaileepi, jahka kerkeää!=)

Eli..vauvatoiveen vaavi syntyi-->20.8.2010 ja on poika:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä