40+ so what!!! (vol 5.)

Päikki - ihan uskomattoman ihanaa, että se viiva vahvistui :heart: . Kuvia odotrellaan.

Oivikki - sulle tosi hyvää alkavaa viikkoa niitten hoitojen kanssa. Toivotaan, että toimivat tosi hyvin.

Jadettella oli myös vahvasti +oireisia uutisia. Toivotaan, että voimistuu tuo krapulainen olo vaan huomisaamuun

Mahdotontako - väsymyshän on mitä selkein r-oire. Peukutukset sulle!

ON - valitettavasti vahvoja menkkaoireita tunnen, en voi erehtyä niistä. Huolissani olen siitä, että oireet jo näin aikaisessa vaiheessa kp 21. Ettei kierto ihan liian lyhyeksi olisi vaan muuttunut. Gyne piti 25 päivän kiertoa aivan liian lyhyenä, joten toivon, että edes 26 pääsisin. Voipi siis olla, että en sittenkään pääse joukkotestaukseen mukaan.

Mieshuolet taas ahdistaa. Mies on sitä mieltä, että tää 5. kerta on jo vahvistanut sen seikan, etten raskaudu. Kuitenkin jatketaan muutama kerta vielä. Osaisko joku kertoa niistä Clomeista, auttavatko ne, miten vaikuttavat, sivuvaikutukset, miten käytetään (tabletteja vai)???? Pelkkää kysymysmerkkiä olen.

Ens viikon lomailen. Voi hitsi miten ihanaa. Loman jälkeen vain 7 viikkoa töitä ja sitten taas lomalla. Hehee, lomat on niin ihania. Mukavaa alkuviikkoa kaikille ja plussia lisää toivon kovasti kaikille.
 
Leena65 kovasti toivon, että tätsy osaisi pysyä poikessa nyt!! harmi kun tuo mies hieman "hiillostaa"..voiko näin sanoa?..eli siulle tulee vähän paniikki kun et ala raskautumaan. :| Mie en valitettavasti Clomeista tiedä, mutta täällä on niitä käyttäneitä..kun nyt vain muistaisin kuka?..joku siule varmaankin huomenissa viim. vastaileepi =)

Toivottavasti kierto ei jää liian lyhykäiseksi, peukutan vähintään tuolle 26pvä:lle..ja pääasiassa peukutan plussan puolesta ja että pääset meidän kamuksi testailemaan PLUSSIA!! :wave::heart:

Kovasti jaksuja siulle:hug: ja ihanan rentouttavaa lomaa:heart:

mur-mur
..arvatkaas kuka veti namia napaansa:whistle: ..oli irtareita ja suklaata..tuo ahmiminen ei hyvää tiedä..mutta plussaan yritän sitkeästi uskoa!! :)

 
Hei upeat ihanat naiset.

Mä jään nyt taustailemaan, joten mut voi poistaa RTTK listasta.

Olin siis tänä viikonloppuna päättänyt lähteä ulos tuulettumaan, mutta sen perjantaisen negatestin jälkeen jäin kotiin itkua täyteen pakkaantuneena. (Mun itku ei pääse kunnolla ulos yksin itseni kanssa, siksi se pakkaantuu tonne jonnekin syvälle aiheuttaen synkeitä synkkyyksiä.)

Eilen illalla itkuhanat aukes ja purkaantui puhelimessa. Ja sain onneks seuraa. Tänään alkoi kp 1 :'( |O

Seuraavat kaks viikkoa tulee olemaan rajua stressiä (kuten aina viikot ovikseen, kun en tiedä saanko vielä niitä simoja). Päätin, että mun on parasta pitää ainakin kuukauden totaalitauko täällä(yritän ainakin). Koitan keskittyä live-elämään ja tehdä töitä ja kaikkea mahdollista sellaista, joka vie ajatukset pois ensinnäkin siementensaantistressistä ja sitten kaikista "oireista". Yritän unohtaa kaikki kp:t ja dpo:t oviksen jälkeen. Nyt yritän elää ajattelematta tätä asiaa ensin puoltoista-kaks viikkoa ja keskittää kaiken energian oviksen aikaan ja keskittyä simojen saantiin. Sitten taas sen oviksen (toivottavasti hyödynnetyn) jälkeen yritän keskittyä unohtamaan itseni ja suuntaamaan ajatukset ulospäin.

Tiedän nyt myös, että mitä tahansa tuntemuksia tai oireita tämän ja tulevien kiertojen aikana tuleekaan, mulla ne eivät ole oireita raskaudesta! Mulle oikea oire on vain, jos kk jää pois ja testi on plussa ja sellaisena vielä pysyy. Tämä muistutukseksi itselleni, jonka tissiturvotus sai toivomaan turhia. Jokaisesta negaskierrosta sitä oppii jotain uutta.


Alan olla henkisesti aivan riekaleina, ja vaikka te ihanaiset naiset olette mitä suurin apu ja helpotus ja tuki, täällä tämä asia pysyy mielessä varmasti, eikä stressaamattomuus siksi helpota.


Kiitos teille ihan valtavasti kaikista tsempeistä ja oon pahoillani, kun just nyt en pysty kirjoittamalla tsemppaamaan teitä. Teen sen sydämen välityksellä. :heart: Palaan viimeistään sitten kun ja jos joskus selviän "elävien" kirjoihin, nyt elän yksin kuollutta merkityksetöntä ankkuroimatonta ajelehtimiselämää.

Nyt vastaan vain yhteisesti kaikille, mutta luin taas teidän kaikien kirjoitukset ja telepaattisesti kommentoin kaikille. Iso lämmin halaus ja sydämestäni :heart: toivon teille positiivista energiaa paljon ja kaikille ja kaikenlaisissa mudoissa! Mulla on kädet ristissä teidän jokaisen puolesta! :hug:


T. hysteria
 
[ :attn: b]Plussanneet[/b] onnea hirveästi :heart: . Minunkin on testatttava tällä viikolla, aloitan Primolutin. Menkat tulee sitten pakolla. Toivon joukkotestauksesta paljon plussia kaikille, ja tietty sitä kiinnittymistä.

:attn: Hysteria :hug: , pettymys on suuri. Hyvä kun kuitenkin sait itkettyä. Minä myös itkemällä saan asiat päänuppiini järjestettyä. Olen miettinyt aivan samaa taustailua kuin sinäkin, pakko pysyä todellisuudessa. Raskaana vasta kun plussa, ehkä minulla on sitä taikauskoa liikaa :| . Et elä merkityksetöntä elämää, me olemme jokainen omanlaisiamme, hyvä niin. Toivon Hysteria sinulle paljon simoja ja plussaa =) . Olet meille kaikille tärkeä. :heart: :hug:
 
No huomenta uuden viikon kujeisiin =)

MUTTA MUTTA täällähän on tapahtunut paljon muutamassa päivässä ja plussia ihan mahdottomasti, neljäkö jo peräti ja monella tosi hyvät ja lupaavat oireet!!!!
Päikki: Supermahtavat onnittelut plussasta :flower: :flower: :flower:

Siis tämähän menee ihan mielettömäksi. Ihanan mielettömäksi!!! =) :flower: =)

Minähän sanoin, että tällä kierrolla meidän yli kulkee painava plussapilvi ja jo nyt se on sadellut noin monen päälle hedelmällisiä pisaroita!! Onnea kaikille plussaajille!!!!!!!!!

Minä ja pikku Mussukka voidaan hyvin ja alkaa tuntumaan, että tämä pikkuinen pysyy nyt sisällä :heart: En mene odottajien puolelle, vaan keskityn nyt perhe-elämääni täysillä ja vähennän siis tietokoneen tuijottelua :saint: Toisekseen mieheni ei hirveästi pidä siitä, että laventeeraan asioitamme pitkin "kyliä" kaikkien tiedoksi, joten päätin kunnioittaa hänenkin mielipidettään. Ja joka tapauksessa täällä teidän luonanne piinailu ja jännittäminen tuotti sen kauan odottamani tuloksen, joten minulla on ERITTÄIN hyvä mieli =) =) =)

Oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja toivottavasti plussapino pitenee monella monella nimellä tämän talven aikana tai mieluummin jo ennen joulua....Käyn toki aina silloin tällöin kurkkaamassa, mitä tänne kuuluu.

Hei vaan ja voikaa "paksusti" :D
Toivovat Murmukka ja pikku Mussukka :wave: :wave:
 
Huomenta-päivää :)

Voi onnea Päikki viivan vahvistumisesta. Kyllä se kyytiläinen nyt on tiukasti siellä mukana :heart:

Hysteria..ymmärrän halusi vetäytyä välilä "reaalimaailmaan"...munkin on välillä ollu pakko pitää pitempiäkin taukoja palstailussa ettei pää hajoa ja välillä tulee sitten lyhyempiä pausseja kun ei koneelle kerkiä. Mutta kannattaa tehdä omien tuntemusten mukaan...tänne saa sitten palata jos/kun siltä tuntuu. Sinut otetaan taatusti avosylin vastaan :hug:

Ja Murmukalle ihanaa masunkasvatusaikaa :heart: :flower:

Nilliksille ja Oivikille palluroiden kasvatukseen peukutusta...oi kasvakaa ihanat, täydelliset vauvanaihiot =)

Minä täällä kuulostelen omaa olotilaani...ei valittettavasti mitään mukavaa r-oiretta. Pöh. Täti saattaa tulla kylään jo lähipäivinä tai sit myöhemmin. Kroppa nyt ei anna oikein selkeää signaalia. Ihan seko ollut koko kierron eli liekö jotain mummotaudin oireita tai hormonihoidon jälkimaininkeja :kieh:

Torstain plussaryntäystä odotellessa :LOL:

Pinkkis
 
HYSTERIA - isot halit sulle. Oot tehnyt ison ratkaisun ja mun näkökulmasta rohkean. Vaatii kuitenkin rohkeutta elää omaa elämäänsä, hakea sille uutta suuntaa. Mutta se on hyvä ratkaisu, koska niin et vain ajelehdi vaan menet kohti jotain, jonka koet itsellesi tärkeäksi. Itse pelkään niin sitä yksinäisyyttä, että roikun miehessä, jonka kanssa mulla ei ikinä ole tulevaisuutta, miehessä, jolla satunnainen suhde ex-vaimoon, jolla on rinnakkaisia naissuhteita, joka käyttää mua hyväkseen. Irrottautuisin, jos uskaltaisin ja olisin riittävän rohkea- Rohkea =ei vauvayrityksiä.

Ihanaa, että sulla on joku, jolle olet voinut kertoa ja purkaa tuskasi. Onneksi et ole aivan yksin.

Vaikka en tiedä susta muuta kuin sen, mitä olet täällä kirjoittanut, olet ollut mun mielessä tosi paljon. Mä toivon sulle kaikkea hyvää ja toivon, että löydät tasapainon ja rauhan. Voi hyvin! :hug: :heart:
 



Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

ikiemo (45).............kp3/20-50........y?..........4.
oivikki (41)................kp4/23-27.........yk7...........1.
Tirlittan1968 (40)......kp6/28..............yk4...........2.
nillanilla (42)..............kp8/28-33........yk6.........1.
Inia (42).................kp10/26-30.......yk14....1.
Wiara (39)..................kp14/24-28............yk4..........1.
liiza (43).....................kp18/25............yk18........4.
mur-mur (44)..............kp22/28............yk7..........3.
Pinkki69 (40)..............kp22/26-28.........y.n.2v......1.
Solakka Silakka (40)..kp22/25-27........yk14........1.
Leena65 (44)..............kp22/25-27........yk5........3./1.yht.
Ämy (40).....................kp24/26-28...........yk2.........4.
Terry64 (45)..............kp26/25-28..........y.2,5v.........2.
Hastu39 (39)..............kp26/25-29........y.13v.........3.
Hemppaliina (46).......kp26/28-30.........y.01/09....2./1.yht.
Mahdotontako.............kp27/28-29..........yk1..........1.yht.
Jadette (40)...............kp27/28-32.........yk9...........3.
mimmimamma (47)....kp31/28..............?.............4./1. yht.
star-67 (42)......kp31/26-46...yk10.....3. (Plussa kp26, 21.10.2009) :heart:
Taikakuu (41).............kp34/27-32.........?.............2./1.yht.
Sariella09 (43)...........kp38/40............yk?..........5./1.yht.
gerpera (48)...............kp40/28-30..........yk4.........3./1. yht.
pääpilvissä (46)..........kp76/25-43........?............1.yht.


Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)


RKTT

mimmimamma (47)......dpo16 (Plussa dpo12, 21.10.2009) :heart:
Solakka Silakka (40).......dpo12
Jadette (40).............dpo12
Mahdotontako.........dpo12
Terry64 (45)...........dpo10
Leena65 (44)..........dpo10
Ämy (40).................dpo9
liiza (43)..................dpo9
mur-mur (44)..........dpo7
Wiara (39)..............dpo3
[/i]


ovistestiplussapäivä = dpo-1; seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0; sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.


Plussanneet eli yrjöklubilaiset:





torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
velmuliina74 (34)......2.5.2009/kp24 (/24-30), yk7......6. /1.yht......LA 14.01.10
OnniMaija (41)......11.5.2009/kp31 (/28-30), yk3........5. ......LA 16.01.2010
tirulii (40)...........15.5.2009/kp27/pp10.......1./1.yht.......LA24.01.2010
Murmukka (43)..........21.10.2009 (Plussa dpo11 18.10.2009)
Päikki (41).....25.10.2009....kp30/?....y.2v.......2.



Mukana myös:
Taukoilijat / Taustajännäilijät / Pinon jättäneet

Hysteria, siira, lumeton, Uudi, äitijo2x, anjamarita, Saara10, Minni007, Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, Pömppöli, baby5, touhu tenava, AinoEmilia, Plättä, pyrstötähti, Nuusku, Kirsikka68, Höpisijä, Elina67, ruujakengu, Mussukka67, Hellu1, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61



40+ SO WHAT (VOL. 4)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1406929
40+ SO WHAT (VOL. 3)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1225015
40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

 
Hysteria en osaa oikein kaunihisti, korulausein kirjoitella..tiedän vain omastakin kokemuksesta, että tämä "kuumeilu" sattaa vetää hyvinkin syvälle jonnekin-uumeniin, omaan maailmaansa..

..ja siinä saattaa jäädä se "live" elämä taustalle. Jokainen tuntee oman ittensä ja mitä kestää. Sinä omalta kohdaltasi tunsit, että nyt menee siun raja tässä ja kenties aikalisän paikka. Hyvä, että sen tunnistit nyt, etkä jää roikkumaan johonkin joka ei tee siulle hyvää..särjet vain ittiäis sisältä turhaan-lämmin:hug: ..
Sinulle kovasti miekin sitä omaa nyyttiä kainaloiseen toivon..ja sen aikakin tulee varmaan vielä myöhemmin-me jos ketkä osataan toivoa!!!..:)

Toivotan sinulle hyvää mieltä elämääsi ja lämpöä tulevaan talveen!!
..käythän sie meitä moikkailemassa :wave: ..ja aina olet tervetullut kuumeilemaan takaisin kun jaksat ja siltä tuntuu!!:heart:

mur-mur
 
Hysteria voi miten pahoillani olen tädin tulosta :hug: Itsekin olen palstaillut noin vuoden ja tiedän miten koukuttava tämä voi olla ja pistää ajatukset pyörimään vaan tässä vauva-asiassa. Nyt kun olen lähteny hoitoihin ja aloittanut kokoaikaisen työn, olen päässyt palstasta ja pakonomaisesta tunteesta hieman irti. Mutta tiedän miltä se tyhjyys tuntuu, kun sitä ensimmäistäkään pienokaista ei ole.. :'( :'( Paljon voimia sinulle tähän syksyyn ja tule kertomaan kuulumisia välillä!

Katsokaa kaikki että kp:t ja yk:t on oikein! mimmimamma ja star jokos teidät saa laittaa plussanneiden otsikon alle? Päikki onnea hurjasti että viiva vahvistui :heart: Murmukka ja Mussukka Ihanaa raskausaikaa teille! Kertokaa kaikki minkä plussauspäivän haluatte laitettavan (siis päivämäärä ja kp tai dpo), vai joko haamuilu on plussaa? Näitä on sitten muidenkin palstailijoiden kiva lukea, että milloin siinä tikussa voisi jotain näkyä..

oivikki paranemista flunssaan :hug: Ootko huomannu muuten kirkasvalolaitteen auttavan tai piristävän? Joko kävit ultrassa?

Jadette ai clomit tekee r-oireita?? Hyvä tietää, mutta saattaa ne siulla olla niitä oikeitakin oireita. Ei näistä ota selvää..!

Leena ei kierron pituus 25 ole todellakaan liian lyhyt. Olen kysynyt sitä noin viideltä eri lääkäriltä. Jos on aikainen ovis niin tuo 25 ihan riittävä. 23 taitaa olla normaalin mitoissa vielä. Olen kysynyt tuolla Mitäs nyt- palstallakin ;) , niin oli monta, jotka raskautuneet lyhyestä kierrosta.

Ihanaa plussausviikkoa kaikille. Itse en taida osallistua joukkotestaukseen, kun ei mitään oiretta. Olen kyllä hengessä mukana!! Säästän r-testit inssikiertoon eli seuraavaan, jos vaan ei osu ovis viikonlopulle, siksi jännään nyt tädintulopäivää erityisesti.
 
Pessimistisyys nostelee täällä päätään oireiden jotenkin hiipuessa.. :( ..alavatsalla ei enää sellaista painon tunnetta ja kn.stä ei kyllä ota selvää..ainoa, jota vielä löytyy, on valkovuoto. Ei kuitenkaan "lorahtele" pöksyyn..sattaa johtua noista omega-3 tabuistakin, kun aloin taas niitä syömään.

Kaikesta tästä huolimati.."Torstai on toivoa täynnä".. :heart:

Kaikille lähtee täältä iso SUPER tuulahdus +++++++++++++++ pölyä!!


mur-mur
 
Leena, täältäpä tietoa Clomeista!! Voisin kirjoittaa sivuoireista vaikka kirjan - niitä riittää :( . Clomit määrätään joko kp 3-7 tai kp 4-9. Joka tapauksessa viisi pientä violettia tablettia ja elämä on mullin mallin. Tämä on tietysti yksilöllistä, mutta melko yleistä, että sivuoireita tulee. Oviksen niillä saa melko varmasti tapahtumaan, mutta munasoluja voi kypsyä useampikin, eli kaksoisraskaus on mahdollinen. Munasarjoihin voi kohdistua myös hyperstimulaatiota (olikohan sana oikein...), mikä tarkoittaa todella kovaa kipua alamasussa ja lekuriin lähtöä. Minulla clomit vievät yöunet alkukierrosta ja aiheuttavat kuumia aaltoja öisin. Päätä voi särkeä ja silmiin voi tulla näköoireita, jolloin lääkkeen käyttö tulisikin lopettaa - silloin se ei sovi. Clomit aiheuttavat minulle karmeita kipuja oviksen aikaan ja pääni on niin kireällä, että voisin tappaa katseella kaiken liikkuvan. Olen niin ärsyttävä clomikierroissa, että mieheni on melkein piilottanut jo pillerit. No, minulle eivät ole e-pilleritkään koskaan sopineet, että luultavasti nämä sivuoireet tuli nyt kerrottua hiukan liioitellen. Mutta kyllä sivuoireita tulee lähes jokaiselle.. ei kai sellaista hormonia olekaan, josta ei jotain oireilua tulisi. Minulla on pco, joten oviksen olen clomeilla aina saanut, kun muuten se tässä "taudissa" saattaa jäädä väliin. Clomit muuten pitkään käytettynä ohentavat kohdun limakalvoa. Lääkettä ei yleensä määrätä kuin korkeintaan 4-5 kiertoa ja suositeltavaa olisi käydä ultralla aina tarkistamassa oviksen tila. Minulle gyne ei suositellut ultraa, vaikka kohdunulkoiset ovatkin kai melko yleisiä clomeja käytettäessä. Jotkut ovat lisäksi lihoneet clomeista, saaneet sydämen tykytystä yms. Minulla halut katoavat ja olen oviksen aikaan kuiva ja kipeä - sänkypuuhat sattuvat ja tuntuvat työltä. Minulla nyt viides kierto clomeja menossa. Sivuoireet olivat pahimmat ekassa. Söin neljä kiertoa peräkkäin, sitten pidin kolmen kuukauden tauon. Tässä kierrossa napsin sen viidennen satsin ja kas; oireet ihan kuin ensimmäisessä = karmeat. Raskausoireita ei oikein tiedä etsiä, on tämä niin erilaista normikiertoon verrattuna. Krapulaista oloa muistan poteneeni loppukierrosta clomien aikana ennenkin, mutta rinnat eivät ole olleet erityisen kipeät ennen. Nyt on sentään sellainen oire, ainakin vielä!! Meidän nuorempi lapsi on clomeilla saanut alkunsa. Raskausmyrkytys iski rajuna rv 36 ja vauvan kasvu hidastui. Korkea verenpaine heikensi istukan toimintaa ja vauva ei saanut ravintoa. Raskaus päätyi vakavaan pre eklampsiaan (taas sana arvaus), jossa aloin kouristella ja olimme molemmat hengenvaarassa. Onneksi olin prenalla ja minua hoitanut lääkäri päivysti. Vauva syntyi kolme viikkoa etuajassa hätäsektiolla ja oli vähän yli 2kg. Keskolassa ei tarvinnut silti olla kuin vähän toista viikkoa ja poika on ihana terve 11v.viikari nykyään. Clomeilla arveltiin olevan kaikkeen tähän yhteys. Olin ns. raskauskomplikaatiot tutkimuksessa synnytyksen jälkeen ja yhteys clomeihin todettiin mahdolliseksi. Nyt kuitenkin taas saman gynen kirjoittamat clomit käytössä.... :/
 
LEENA yhden kierron olen Clomeja syönnyt ja yöllä oli hikiaaltoja, ei muita oireita.

HYSTERIA voimia sinulle, toivon todella että sinulle vaavi kainaloon tulee. Tsemppiä

OIVIKKI miten meni ja mitä piikkejä sulle määrättiin?

Olin ultrassa ja ainakin 8 kpl 13mll palleroita sekä 4-6 kpl 11-12mll palleroita! voi mikä saalis sieltä tuleekaan JOS kaikki menee hyvin =) toki kaikki pallerot eivät hedelmöity mutta nyt on taas mahdollisuus annettu ja toivon että tuoresiirto onnistuisi ja pakkaseenkin jotain... Toivekkaana taas olen ja vauvanrattaita mielikuvissa työntelen :whistle: Huomenna aamulla laitan Orgalutran-piikin ja illalla taas Puregonia, näin loppuviikko mennään

RKTT: läisille plussapuhureita
 
Voi kun suu menee taas korviin, kun ajattelee Päikin testaamista ja sitä iloa, minkä vahva plussa varmasti toi sydämeen. Oikein onnellista odotusta toivottelen ja haaveilen samasta olotilasta.

Ämy kyseli foolihaposta. Mä syön Multitabsin Raskausvitamiineja ja siinähän on ainakin vähän foolihappoa. En tiedä onko sitä tarpeeksi, mutta parempi kait sekin kuin ei mitään.

Leena on samoissa päivissä ja mielialoissa kuin minä. Eli en usko tärpänneen, kun ei kertakaikkiaan mitään oireitakaan ole. Mukavaa lomaa, ihanasti on useampi pätkä odotettavissa.

Hysterialle toivottelen rauhallista mieltä ja sen saamisessa varmaan auttaa pieni tauko, sillä kyllähän nämä palstat villiinnyttää. Tukea täältä saa, mutta toisaalta pitää asian kyllä ihan koko ajan pinnalla ja jos haluaa antaa itselleen hengähdystauon, niin silloin on parasta jättää vauvakuumeilusivut avaamatta. Jos siis on itsehillintää tähän, niin kuin minulla ole.

Murmukalle ihanaa odotusta ja tulehan kertoilemaan aina välillä kuulumisista. Olet kuitenkin tärkeä kannustaja tälle porukalle.

Pinkillä samat oireet eli oireettomuus kuin minulla. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

SS:lle kiitokset päivityksestä. Olet tosi varma, ettei oo tärppikierto, kun et aio testatakaan. Toisaalta ainakin ennakkoon testaus on minulla ihan turha rahanhaaskaustapa. Sinä aiot järkevästi säästää testit siihen, kun niitä ihan oikeasti tarvitaan. Tai jos elämä sittenkin yllättää tässä kierrossa...

Jopa mur-mur on vaipumassa pessimismin pohjalle. Nyt vaan ylös, sillä eikös sulla ollutkin superovis :)

Jadette jakaa hyvää tietoa clomeista. Kiitos siitä. Kenties tulee minullekin eteen, sillä juttelin
tänään gynen kanssa ja sain loput labravastaukset ja kaikki oli kunnossa. Kehotti nyt yrittämään tammikuuhun asti ja sitten voidaan tukea kiertoa, jos siltä tuntuu. Hän vaan sanoi, että arvot on niin hyviä, että kyllä pitäisi raskautua luomusti. Juuh! Niin pitäisi. Huokaus, mutta kun ei plussaa, niin ei plussaa.

 
Nillanilla ehti tässä välissä linjoille mukavine uutisineen. Hieno saalis näyttää tulevan. Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, että ovat sopivan kypsiä ja saadan punktoitua (tai siis mitä nille nyt tehdäänkään.
 
Kyllä mie jo hiukka optimistisemmalla tuulella taas olen :) ..meillä kävi kyläilemässä puoli vuotikas pikku pojan palleroinen..AIIIIH, että olikin söpä pakkaus!!..otin heti taltehen sitä "vaavi pölyä":heart:..hyppyyttelin oikkein masuni päällä ja poikasta NIIIIN nauratti kun tädin masulta oli kiva ponnistaa-hyppy hyppy!!


Tiedättekö, mites mulla voi olla lämpöä 37.52C????..johtuikohan ihan tuosta vaavista kun näin kuumotaapi..;)..

mur-mur
 
Päikki onnitelut + ihanaa, nauti raskaudestasi täysillä! :heart:

Ämy foolihappoa syön monivitamiinin lisäksi, siitä on hyötyä, myös sydämmelle (kai) .

Leena kiitos, onnea tarvitaan roppakaupalla, jotta nyt onnistuisi. Ikävää, kun sinulla tädin oireet jo pinnalla. Toivottavasti seuraava kerta on SE kierto sitten, jos ei nyt + tule.


Hysteria :hug: isot pahoittelu negasta, toivottavasti kuintekin mieli paranee, kun aikaa hiukan kuluu ja keskityt muuhun.

Murmukka kiitos seurastasi ja plussa pilven laittamisesta kiertämään, puhuku siihen vielä voimaa, niin pääsemme sitten muutkin perässä sen ++++ sateen alle =) Hyvää odotusta sinulle :heart:

Pinkki kiitos! Sinulle myös peukut vielä pystyssä.

Solkka silakka Flunssa on kääntynyt nuha vaiheeseen, jospa ei menis ollenkaan yskävaiheeseen. Kirkasvalo on ollut paljon parempi kuin osasin edes unelmoida. Aamulla on edelleen vaikea nousta ylös, mutta valo piristää vaikka ennättäisin istua lukemassa lehteä ja syömässä aamupalaa vaikka vain 10 - 15 min heti olen virkeämpi , uni myös tulee helpommin sitten illalla. Nyt alkaa yk 8, jos ei tule nyt joku este sitten matkalla vastaan, huomenna aloitan pistelyn.

Nillanilla pistän taas puregonia. Sinulla hyvä tilanne, toivotaan, että jatkuu yhtä hienosti!

Terry
ihanaa sinulla on hyviä uutisia lääkäriltä, nyt vaan uskot lääkäriä ja otat rennosti.

Jadette kiitos. Sinulle peukutan + puolesta.

+++++ Rktt:läisille
 
..nämäkin ovat raskausoireita:heart:..

*syljen eritys lisääntynyt-Löytyypi!!
*virtsa haisee "hielle" tai "makialle"
*virtsa väriltään jopa hieman punertavaa!(miulla näin viime raskaudessa-04)
* "kuumat aallot"-kas kummaa.. ;)..näitäkin on aamuisin..
*nivuskipuja
*vahvat PMS-oireet-YEEEEES!!..onpas hyvä oire kun miulla vähän vi***usta ollunna..
*KN pehmeä-kuin kypsä luumu, hieman avoin.. ja voi olla ylhäällä/keskellä/alhaalla..ei siis kova ja korkialla, niin kuin monasti tuolla palstoilla mainitaan heti alkuraskaudessa olevan.

Käyttäytyy kaikilla naisilla eri tavoin ja sitä täytyy pidempään seurailla ja tutkiskella aina samoihin aikoihin, silloin vasta voi hieman saada osviittaa, onko tärppi käynyt :heart:

..miulla KN on sellainen pehmeämpi-luumumainen, "avoin kaikin tavoin" ja alhaalla nyt näin yön tunteina..päivisin luuraakin ylempänä ja iltaa kohden laskeutuupi.

..Torstaita odotellen..(huoh)..kuluis aika nopsaan.. :)

Gutten natten!!!(eipä tainnu olla oikiata saksaa;) )

mur-mur
 
Jadette-suurkiitokset tuosta infopaketista. Mäkin tahdon nuo kaikki sivuoireet! ;) Eivaan, oikeasti kuulosti aika rajulta nuo sun kokemukset. Katsotaan ryhdynkö leikkiin mukaan.

Nillanilla-sun saalis kuulostaa tosi hienolta. Toivottavasti tuottaa tulosta.

Terry ja Pinkki-jospa se oireettomuus olis hyvä merkki. Mulla se on joka raskaudessa ollut juuri niin: oireetonta.

Oivikki-tsemiä piikitykseen.

Mur-mur-toivon, että nuo viimeiset oireet olis sulla pysyvät. Mielialat vaihtelevat epätoivosta toivoon, niin kuin varmaan kaikilla. Miten muuten sun laidhutuskuuri etenee?

ON-olo on niin surkea ja ahdistunut. Eilen jo ekat kirkkaanpunaiset tuhrut. Ja kp vasta 21. Miten tää voi olla mahdollista? Mikä v***u mua nyt vaivaa? En siis taida sittenkään osallistua siihen joukkotestaukseen. Mun kohdalla siinä ei ole mitään järkeä. Oon heränny aamuyöstä pohtimaan lopetanko suhteen vai enkö lopeta. Ilman vauvahaavetta lopettaisin, mutta mietin kestänkö tämän raastavan suhteen vauvahaaveeni takia. Tää repii mut kyllä ihan riekaleiksi henkisesti. Olen normaalisti hyväntuulinen, iloinen ihminen, mutta viimeisen vuoden olen vajonnut synkkiin vesiin. Purskahtelen itkuun aivan yllättäen, en osaa iloita enkä keskittyä oikein mihinkään. Enhän mä voi omaa mielenterveyttäni uhrata paskan suhteen vuoksi. Mutta sittenkin, ehkä kestän vielä ne muutamat kierrot. Välillä osaan suhtautua mieheen pelkkänä simppojen luovuttajana, mutta nyt en taas saa siitä ajatuksesta kiinni, kun tunteita on niin paljon. Sori tää vuodatus, mutta muutaman tunnin valvoneena ja itku kurkussa en oikein osannut muutakaan.

Parempaa päivänjatkoa teille!
 
:heart: Tervehdys kaikille :heart:

Päätökseni olen tehnyt, jään taka-alalle. Lapsen toivominen on meille kummallekin arka asia ja tulin siihen tulokseen että näin parempi. Minulla sekoaa pää jos mietin enää yhtään enempää tai seurailen omia oireitani. Pakko alkaa myös elämään normaalisti, ilman pakonomaista vauvelihaavetta. Käyn tietenkin aina silloin tällöin lukemassa teidän kirjoitukset ja ehkä myös kommentoimassakin.

Testinkin tein, negatiivinen. Minut voikin poistaa nyt kp-listalta.

:D Kaikille plussaa torstaille ja simppoja talteen jokaiselle :D
 

Yhteistyössä