40+ so what!!! (vol 5.)

Tervetuloa kaikille uusille minunkin ouolesta kuumeilemaan :wave:

Erka kovasti onnea vielä ja hyvää onnea mukaan odotus puolelle,perästä tullan ;) :wave:

Haave2010 onnea myös sinulle :heart: :flower:

Eilinen päivä netti pimennossa ja tekstiä niin paljon tullut että putosin vallan kärryltä...
Joulun alus aika on niin kiireistä ettei täällä kerkeä juurikaan käymään.

Näiden ihanien plussien siivittämättä jaksetaan me muut uskoa että omistakin haaveista tulee totta.

 
erkalle mukavaa masunkasvatteluaikaa toivottelen&ihanaa joulua!!!:wave::heart:

haave2010 hurjat SUURET onnen toivotukset plussasta, siitä se vahvistuu!!:heart:=)

..jospa miullahin siis pientä toivonpoikasta on :) ..olen kuumeillut maaliskuusta, jona aikana 1kk:n tauko kun olin Loop-konisaatiossa..
 
Kovasti on tekstiä tullut muutaman päivän aikana ja uusia kuumeilijoitakin. Tervetuloa! Joku tais jo heti tulla raskaaksikin, joten kovasti onnea!

Onnea ERKA mielettömästi!!! Ja MIMMIMAMMA!!! Varovaisesti sinua onnittelen. Mikä sulla on siellä tilanne?

NILLANILLA JA SOLAKKASILAKKA, olikos teillä tänään-huomenna testauspäivä? Kovasti jännittelen teidän tuloksia........

TIRLITTAN, EMILY JA ONLYDREAM :hug:

ÄMY, kysy sieltä mistä aiot tilata niitä tikkuja sitä pakkasasiaa. Minä kysyin kans jotain, niin vastasivat vielä saman päivän aikana. Mulla oli kans pari tuntia pakkasessa postilaatikossa, mutta ainakin ovistikut näyttivät toimivan.

Mulla tottatosiaan ovis myöhästyi tässä kuussa ja oikea ovis tais ollakkin, kun tikku räjähti kirkuvan punaiseksi ma-ti ja vielä se David tikku, mistä en pidä. Mies tuli tiistai-iltana reisusta, joten saas nähdä miten käy. Ennen joulua ei kuitenkaan täti tule, joten heijaa uudenvuodenaatto ja täti. Rktt listalle en uskaltaudu jännittämään, vaan seuraan taas Terryn dpoita :) Muutenkin yritän ottaa vähän rennommin tästä eteenpäin tämän kuumeilun.

Nyt yritän pistää nenäni hetkeksi tuonne pakkaseen ja käydä pyörähtämässä pienellä kävelylenkillä.
 
Ottis
Onnittelut Haave2010 :hug: :flower: :heart: !!

Kysyit onko kukaan käyttänyt samaa testiä. Minä olen. Tein testin päivää ennenkuin tädin olisi pitänyt tulla ja haaleaa viivaa näytti. Mieskin sen näki, joten totta se oli. Mulla tosin kävi niin surullisesti, että se olikin vain merkki kemiallisesta raskaudesta, sillä täti tuli sitten päivänä, jolloin sen alunperin pitikin tulla. Alkoi runsaalla yht'äkkisellä vuodolla, ei edes varoitellut etukäteen. Toivotaan, että sulla ei käy samoin, vaan alkio todellakin on ottanut kunnolla kiinni ja aloittanut jo hurjan ja kiivaan kehityksen:).

Erka Kiva, että sun plussas vain vahvistuu :hug:! Tottatotisesti on sun aika jo uskoa, että OLET RASKAANA :flower:. Vaude, että se onkin hienoa. Tarrasukkia ja ihanaa mammahaaveiden täyttämään joulunalusaikaa ja vauvataikaa :xmas:!

Wiara Onnea jännäilyyn! Jospa uuden vuoden tullessa onkin jo uudet kujeet ;).

mur-mur Pidä vaan tiukasti toiveista kiinni. Tauti voi näet tarttua, etkä voi olla ollenkaan varma, etteikö se sinullakin olisi pian +:n paikka :saint:.

ON Täällä hiukka positiivisemmat tunnelmat kuin eilen. Mun onneni oli, että eilen tilaamani tikut eivät olleet vielä postilaatikkoon tupsahtaneet, sillä muuten olisin varmaan jo taas tikutellut, sillä töissä piti sellaista hulinaa, ett ihan epähuomiossa tuli se neljä tuntia pissaa pidäteltyä ja silloinhan olisi voinut jo taas tikkuun pissata.

Tänään on ollut oikea tisu koko päivän kipeä. Ei välttämättä kosketusarka, mutt olemassaolostaan on ilmoitellut. Myös alamasulla on pientä ei jomotusta, mutt jotain sen tapaista tuntunut, joten täti taitaa olla jo matkalla :headwall:.
 
Tervetuloa uudet minunkin puolestani. Olen tosin hiukan nettidieetillä eli käyn täällä vain harvoin.

ERKAn plussa vahvistunut joten onnittelut siitä.

MIMMIMAMMAkin oli plussannut, joten kuulumisia odotellaan.

HAAVE2010 nähnyt plussan predictorissa. Toivon, että se vahvistuu. Toivottavasti en ole aivan kamala, kun sanon, että mulle tullut kahdessa edellisessä kierrossa predictoriin se haalea, mutta selvästi näkyvä viiva. Vuoto kuitenkin alkanut ihan normaalisti. Minä olen epäillyt koko merkkiä tai sitten mulla käynyt huono tuuri. Ekalla kerralla uskon, että raskaus oli yrittänyt alkaa, toisella kerralla epäilen. Myös gyne nähnyt ne testit tai siis toisen eli ekan ja sanonut, että plussa on.

ON kiertopäivä taitaa olla vasta 23 ja dpo 9 mutta jo aamulla tuli ekat tuhrut paperiin ja kouristuksenomaiset kivut vatsaan. Eli raskaana en ole vaikka rinnat ovatkin taas superkipeät. Ensi kierto menee multa ohi ulkomaanmatkan vuoksi ja sitä seuraava kerta jää nähtäväksi eli missä lie menen sen simpauttajan kanssa silloin.

Kaikille mukavaa joulunodotusta ja plussia kaikkiin testeihin :heart:
 
Ottis ainakin tämän kierron koetan pitää toivetta vielä yllä..tosin, alkoi jo ne normi pms-oloset: ärtymys, hermostuneisuus, väsy ja väsy :( ..miulla n. 10vrk ennen vuotoa nuo alkavat-JO!!! :eek:..lämmöt nousi, kuin nousikin eilen aamupäivällä..milloin sitten se ovis tarkalleen ollut, jääpi hämärän peittoon..menen nyt noilla dpo päivillä mitä on listalla. :)


Leena65 Oikein ihanaa&rauhallista joulun odotusta siullehin!!!..toivon myös siulle kovin sitä :heart: +:heart:


Wiara siullehin laitan ISON kasan kirpakoita plussasätehiä!!!..olisihan se aika huippu uuden vuoden aloitus, tuo + nimittäin :heart:
 
Terve tulemas joukkoon mukaan pikkupupu!
ONNEA HAAVE2010 Uskon että on ihan oikea ++ jonka sait..sinunhan kiertopäivät kertois siitä. Ja varmin merkkihän raskaudesta kuitenkin on se että täti ei tule kylään! :flower: :heart:
Minä uskon vakaasti tuohon positiivisen ajattelun voimaan, toiveet ja haaveet ohjaavat meitä ja kun jaksaa haaveilla voi toiveet myös toteutuakin.. Kuka tietää. JUUPA joskus kannattaakin miettiä että mitä toivoo, juuri samasta syystä .. :LOL:
Tätä vauvahaavetta en nyt tarkoita.


vauvatoive10 Voisin arvata miehesi ja sinun ikäeroksi 12v.. paljon ikäeroa kun minusta on 12-17v :D :saint: Sinun arvaus meistä olisi?
Foolihappo on hyväksi solujen uudistumiseen ja rakennus aineena kuten vauvatoiveissa tarvitsee ja odotuksen alkumetreillä. Foolihappoa saa mm Greippimehusta, Ruisleivästä, banaanista. Foolihappo on b, ryhmän vitamiini.(varmaan tämän jo tiesit) B-ryhmän vitamiinit on niitä tärkeitä joita ilman ei kai oikein raskaudu. Itse otan omegaa jossa B6 ja B12 vitamiineja. Nyt olen viimeiset pariviikkoa juonut ihan sikana greippimehua, niiden taplettien lisäksi . Janottanut on tosi paljon =)



Nillanilla Miten itse joko olet aamulla testin tehnyt?? eikö sinunkin kiertopäivät ala olla jo niissä päivissä?? =)

Niinhän sitä sanotaan että huipulla tuulee.heh.. Eilen sitten tilasin testejä kotitestistä ja odotin että jospa tänään jo olisivat tulleet. mutta eipä tulleet :(
Tätiä ei ole vielä näkynyt, eikä täti oireita ole. Mulla tänään olis se dpo14..katsotaan alkaako niagara yllättäen vielä tänään, vaikka haluan olla positiivinen, pitää myös olla valmis pettymään. Mullahan ei noi kiertopäivät vielä ole paljon mitään, ovis vaan niin aikaisin tuli nyt.." 2-4 jos täti pysyy pois voin alkaa suurta ihmettä toteutuvaksi =)
mimmimamma Miten jakselet?? Huhuu mitä sinulle kuuluu, toivon että hyvää vain. :heart: :heart: :heart:
 
Ottis
Iida-Karoliina Toivotaanpa nyt sitten, ett Niagaran kaltainen täti ei yllättäisi. Jospa huomenna posti toisi testit ja pääsisit testailemaan :D.

mur-mur Älähän vielä anna PMS-oireille periksi. Ettei olis joulustressiä? Mua nimittäin tänään yllättäen stressasi kun tulin kotiin ja ihmettelin, ett miks kummassa pitäis stressata ku aattoon on kuitenkin vielä viikko ja kahden joulua oikeastikin vietetään. Lauantaina alkaa loma ja sit saa vaikk yötä päivää stressata töiden hidastamatta. Niinpä päätin, ett annan vielä töille etuaseman ja niiden mukaan mennään viel kolme päivää ja sit jee! Loma :LOL:!

Tisukivun tuossa kuitenkin pääsin hetkeksi unohtamaan, kun lähetin miehen mökille tsekkaamaan lämmityksen sun muut ja aloin portaikkoon sitoa havuköynnöstä. Hiki tuli ja posket on punaiset :xmas:. Nyt saakin mies tulla kotiin romanttiseen valaistukseen eikä tarvi muuta tehdäkään tänään. Kun kissa tuli avittamaan mua puuhissani tunsin niin suunnatonta riemua, ett oksat pois. Mokoma kun alkaa olla jo mukamas vanha ja harvoin yltyy leikkimään |O.

Mitä tohon positiiviseen ajatteluun tulee, niin vaikka en nyt raskaana olekaan, niin silti kuvittelen olevani tai ett vähintäänkin ensi jouluna meillä on pieni tuhiseva käärö :saint:.
 
Iltaa!

Voi hyvät ihmiset...rapistelkaa nyt niitä testejä!!! :LOL:

No Haave2010 oli sen kiltisti tehnytkin ja plussahan sieltä pärähti. Niin minä ainakin uskon, vikka tuo merkki on mulle tuntematon. No minä en kyllä ole saanut viivoja yhtään mihkään testiin eli mut saa sekaisin mimmosesta viivasesta tahansa :D

Me käytiin tänään hakemassa klinikalta ötökkä kyytiin. Soluja olikin ollut 13, kaksi niistä epäkypsää, kaikki 11 kypsää oli hedelmöittynyt, mutta yksi niin rääpäle että roskiin oli menny. Yksi siirrettiin ja yhdeksän joutui palelemaan pakkaseen. Siirretty oli nelisoluinen...ja koko ajan lääkärit olivat sitä mieltä, että vain yksi siirretään...minä oisin huolinut kaksikin :p

Ja nyt sitten vaan ootellaan. Mitään ei kai voi tehdä. Ja kun hoidossa kaikki meni tähän asti kun elokuvissa, niin tämmönen maallikko ainakin tekis johtopäätöksen et meillä ongelma on kiinnittymisessä..muut systeemit toimii, mut ei vaan tarraa kiinni. Tiedä sitten onko liian suora johtopäätös :ashamed:

Aijoo...kiltti päivittäjä sais laittaa mut rktt-listalle...en vaan tiedä miten näissä hoidoissa se päivä lasketaan?? Punktio siis ma ja siirto tänään ke. Kiitti!

Näin raskaana en olekaan koskaan ollut :xmas:

Pinkkis
 
Iida-Karoliina, ikäeroa 13 vuotta ja risatt.
Olin 39 vuotias koululaisten itsenäinen äiti kun tapasimme, ja kun kysyin ensimmäisenä iltana hänen ikäänsä, räjähdin nauramaan: 25.
Yritin kovasti hätistellä miestä kimpustani, vein omituisille treffeille metsään ja eläintarhaan, en suostunut sänkyyn, ehdottelin että etsisi jonkun nuoremman jne. mutta ei tehonnut.
Nyt olen 42 ja mies täyttää kohta 29.
Emme näytä äidiltä ja pojalta, minä näytän nuoremmalta ja mies on iso ukko, näyttää mieheltä, joten en usko että ihmiset arvaa ikäeron niin suureksi kun se on todella.
Nuoressa miehessä on hyvät ja huonot puolensa, niinkuin muissakin .....hmm....
IIda-Karoliina, olisin juossut jo apteekkiin, ihailen hermojasi jos odotat testejä postista.
Toivon koko sydämestäni sulle plussaa!!!!!!
 
Ottis kyllä tämä on sitä ittiään pms-oirehetta, ei joulustressiä laisinkaan..en mie ota tuosta joulusta steressiä. Lahjojakin ostetaan vain pikku poikaselle ja esikollekin yhden koetan keksiä. =) Kunhan kuusi on osteltu, paikkoja siistitty, pukki tilailtu ja ruoat kaupasta kotio roudattu, siinäpä se. Ihan olemme melkein oman perheen kera joulun, mieheni sisko käy illasta kääntymässä. Kenties molemmaiset siskoni joulupäivänä/tapanina tulevat yhdeksi yöksi perheineen ja en ota siitäkään stressiä-ruokaa&juomaa varaillaan siihen malliin, että napa ruskaa&posket punoittaapi:D..

 
PINKKI hienolta kuulosaa. Nyt sitten olet rktt oikein todella. Plussaa sulle toivon sydämeini pohjasta.

Mulla aiemmin tänään kirjoittaessani kone teki tenän ja sivu muuttui valkoiseksi. Tulin tarkistamaan olliko teksti lähtenyt ja olihan se. Ehkä jutustani jää hiukan väärä kuva: toki toivon ja uskon, että HAAVE2010n testi on plussa. Tarkoitus ei ollut sitä lainkaan epäillä. Onnea siis sinulle ja plussan vahvistumista.

Omalla kohdallani predicorin plussat olleet valitettavasti vääriä hälyjä. Voisin tietty muuttaa tämän negatiivisuuden positiiviseksi: plussia ovat olleet, mutta raskaus ei ole syystä tai toisesa edennyt.

Tietääkö joku, lyhentääkö clomifen-kuuri kiertoa. Menkkojen ei pitäisi vielä alkaa, mutta tuhrut voimistuvat ja mahakvut ovat normia kovempia.

Miten muiden rktt-listalaisten tilanne?
 
Vauvatoive10 Aika lähelle arvasin. Mutta et voittanut :D Meillä ikäeroa on 15v. Meitä ei voi myös luulla äidiksi ja pojaksi. Mies on vain sopivan oloinen minulle, ja miehen näköinen. Oma nallekarhuni. Eroni jälkeen olin pitkään yksin, lapsissa oli aivan tarpeeksi huollettavaa ja puuhaa ei siihen olisi mies silloin mahtunutkaan (uusi mies). Nuorimmainen oli silloin kun erosin vajaan 1v. Sitten kun aloin vähän ympärilleni katsella sattui että tapasin kaksikin itseäni nuorempaa miestä, ja jouduin pohtimaan tätä onko ikäerolla merkitystä.. no joo. silloin ei rahkeet riittänyt että niistä olisi sen kummempaa tullut.. Ja pari lyhyttä tuttavuutta oli siinnä välissä sitten ja sain vähän siipeeni. Sitten kun tapaisin nykyisen mieheni, kaikki vain tuntui olevan kohdallaan, olo tuntui turvalliselta ja kaikki tuntui olevan kohdallaan. Mies on muuten supi suomalainen. =)
Ja selvää on myös tuo että yhdessä pysytään oli meillä yhteistä lasta tai ei. =)
 
Pinkkis Hienoa, sinulla niin ihanat tunnelmat siellä :hug: Minusta silloin tuntui tuolta, siis pienet lapsoset oli siellä kohdun lämpimässä turvassa..Paljon super liimaa laita sinulle sinne :heart: Niiden lugejen pitäisi kiinnittymiseen auttaa,,et saanut vinkkiä baby asperiinista? Minulle lääkäri sanoi että niitä voi kokeilla, lisää kohdun verenkiertoa(vilkastuttaa) ja siten auttaa solua kiinnittymään. Lääkkeiden joita IVF hoidossa käytetään on aineita jotka voi antaa väärän tuloksen jos testin tekee liian aikaisin. Minä testasin 2vk kuluttua. :flower:
 
pinkkis se näissä hoidoissa on että omat kierrot heittää ja aletaan laskemaan siitä kun alkiot on laitettu matkaan.. minusta se tosiaan oli kuumeilua kun niin kauan piti odottaa.
Sinulla nyt myös pakastimissa pieniä lumiukkoja odottamassa vuoroaan =)
 
Iida-Karoliina, ei neuvottu mitään aspirinia kokeilemaan. Sanottiin vaan et ei voi muuta ku ootella. Ja tietty tunkee lugeja menemään :x

Mulla on testipäivä kahden viikon kuluttua ja tiedän et paljon aiemmin ai kannata testailla. Pregnyl sisältää istukkahormonia eli voi näkyä pitkään testissä.

Pinkkis
 
Miten muiden tunnelmat jotka siellä huipulla myös olette??

On minulla kaikkia oireita ja jäitä saa hattuun pistää että tässä testit kotio tulee ja on testi tehtävä, haluan kuitenkin toki tietää ettei tarvitse turhaa luulotella ja toivossa elää.

Samalla lailla vähän nippailee masua ja paleltaa, janottaa sairaasti, ja kun vassaan menee pisulle ei pisuja niin kovin runsaasti tule vaikka juan ihan kamalasti. Ensin tossa paripäivää sitten oli koko ajan nälän tunne, vaan eipä oikein maistanut syöminen, pikkuinen etova olo on.. Näin kovasti toivon että vauva olisi tulossa meille.
Että kaikkia oirehteluja on..
:saint: Mulla on näitä pari päivää myöhässä olluita tätejä ollut ainakin parit kerrat, tosin silloin on merkkiä antanut viimeistään päivää ennen..Vielä ei mitään.. Mulla myös tavallista että kierto on 21 päivää, eli tosi lyhyt..ja sen nyt kuitenkin on ylitetty.
 
Haave2010 onnea +!!!! :heart: Liimaa ja tarranauhaa lähetän täältä, jotta pysyisi matkassa mukana.

Erka onnea, ihanaa kun sain laittaa sinut tuonne plussaneisiin :heart: (perästä tullaan)

Pinkki Onnea ötökälle matkaan, jotta jaksaa tarrata kiinni sinne sinun kohtuun :heart: Ihanaa, kun sinulla kaikki meni näin hienosti! Saan tästä esimerkistäsi uskoa onnistumiseen itsellekin :saint:

ON laitoin itseni uudelle kierrolle, uusi yrityskierto tämä ei ole, kun ivf on vasta ensivunna ja olen yksin kuumeilmassa luovutetuilla simpoilla. Tänään ostin ihanan kortin, jonka laitan esille, siinnä on positiivinen ajatus ja lapsen kuva. En löytänyt etsimiääni vauva korttia, mutta eiköhän niitä taas joulun jälkeen ala löytymään.
 
Kiitos vaan kaikille kannustajille - onnentoivotukset ovat kuitenkin ehkä vielä liian aikaisia...? Suhtaudun nyt hieman skeptisesti koko tulokseen, sillä first signal- testi illalla näytti negaa :ashamed: En nyt saa ajatuksia irti asiasta ollenkaan, mutta pitänee levätä yön yli ja odottaa mitä huominen tuo tullessaan. Ja ihana porukka täällä keskustelemassa! Ollaan edelleen kuulolla ja tsemppiä kaikille & hyviä öitä! :)
 
Pinkki69, jännä juttu eri testillä eri tulos, niissä on sitten varmaan se herkkyys ero.
Mikä on herkin tietämänne testi, se millä alkuvaiheessa kannataisi aloittaa?
Toivotaan että plussaantuu, tee vaik se ensimmäinen testi uudelleen mielenrauhan vuoksi.
 
voi ei mä olen väsynyt, menee nimimerkit sekaisin. Tarkoitin tietystyi haave2010 kun oli testaillut plussaa ja miinusta.
Sorry!
Pinkille piti toivottaa parasta, sulla on todella nyt piinapäivät, olen tuon käynyt kesällä läpi ja kyllä se tuntui pitkältä ajalta odottaa testipäivää. Kärsivällisyyttä ja iloista mieltä!
 
Otettaisko gallup kaikilta minkä ikäisiä miehiä teillä on? ei oo pakko kertoa, Iida-Karoliina voitti mut nuorella kollilla, mulle on ainakin ihan sattumaa että mies on nuori ja ulkkis, en ole tietoisesti sellaista etsinyt, yhtä hyvin voisi olla suomalainen ja 40-50 vuotias. Kaikilla muillako teillä on suomi-miehet paitsi mulla? tällaista pientä kevennystä tähän piinailuun ja jännäämiseen:)
 

Yhteistyössä