40+ so what!!! (vol 5.)

voi ei nillanilla, oisin sulle sen plussan nyt niin toivonut! :'( :hug: Musta on niin hienoa että olet jaksanut sinkkuna käydä läpi raskaat hoidot, kyllähän se pitäisi palkita!!! Vaan kun tämä elämä ei ole oikeudenmukaista, sen olen oppinut.... :(

SS, samoin kurjaa kun ei se tärppi käynyt! Onneksi sulla on selvät suunnitelmat ensi vuoteen!

:hug: myös muille, joilla täti tuli kylään!

Mua pelottaa että jos hoidotkaan ei tuo sitä lasta... josta olen jo noin 24 vuotta haaveillut... Mä luulen että masennun siitä totaalisesti, kun nytkin jo masentaa. Olen siis tosi lapsirakas, niin kuin kai me kaikki :) Ja elämässä on ollut tarpeeksi sitä muuta, ei jaksa enää kiinnostaa muut asiat. Siis sillä tavalla että ne jotain sisältöä elämään voisivat tuoda. No, laihaksi lohduksi eläimiä mäkin haluaisin (jo nyt), mutta siinä(kin) ollaan miehen kanssa erilaisia, joten se ois sitten sinkkuelämän valinta samalla. Ei kai pitäisi vielä surra, mutta joka kuukausi se suru vain lisääntyy. Tulevat passitkin oikeastaan vain pelottaa, jos ne negat vaan lisääntyy ja lisääntyy...
 
Ottis
Mur-mur Täti on kyllä tosi kurja jos jo nyt tuhruttelee. Mutt pääasia, ett olet jo päättänyt, että se ei sinun jouluas pilaa. Elämästä täytyy todellakin yrittää nauttiakin, eikä vain jäädä suremaan. Olis se kiva kuitenkin jos tätä joskus yllättäs olemalla saapumatta paikalle niin jämptisti.

Inia Surulliset on sun fiilikset, mutt voin vähän sivusta ymmärtää miltä tuntuu. Tänään jo ihmettelin, ett mikä on kun ei vain ala jouluttaa ja viimein hoksasin, ett mua ei enää krääsä kiinnosta pätkääkään, vaan joulusta puuttuu nimenomaan se sisältö ja lapsen luulisin elämään sitä todellista jouluiloa tuovan niinkuin myös jokaiseen päivään. Ensimmäinen joulu elämässäni, ett mikään ei tunnu miltään eikä sitä kiinnostas laittaakaan.

Mutt, mutt.. laatikoita ja kaappeja raivatessa löysin viime joululta kissan pyöritykseen jääneen kuusenpallon ja kun aloin kattia leikittää, hetken verran jo tuntui, ett tulee se joulu sittenkin :xmas:. Silti vähän mieltä kaihertaa ja on ikävä, kun meillä viime jouluna oli vielä myös 19 v. kissaherra, ja nyt sitäkään ei ole :(. Siirtyi kissojen taivaaseen keväällä ja silloin eka kerran mun syli jäi oikeasti tyhjäks, kun ei sitä vanhaa ja viisasta voinutkaan enää nostaa syliinsä :'(.

Niin juu ja mies kieltäytyi nyt ottamasta kantaa kuusen hakuun, kun en reilu kaksi viikkoa sitten lähtenyt kuusta kanssaan hakemaan. Taisi olla se ihanainen ovisviikonloppu, kun vähän taisteltiin ;) ja eipä siinä paljon kuusen haku kiinnostanut, kun silmissä kiilsi vain simpanhimo :LOL:. Jep! Vähän on sellainen olo, ett en laita enää tikkua ristiin.
 
Wiara enpä tiedä, pitikö sen DR. Reckewegin auttaa tuohon kiertoon millään tavoin?..tai kait sen piti tasoittaa hormonitoimintaa, poistaa juuri noita kuumia aaltoja(joita onkin nyt ollut vähemmässä määrin=)) ja muutoinkin pitää oloa tasaisempana. Kolmisen viikkoa niitä olen käyttänyt 15 tippaa/3krt:a/vrk:ssa..pikkasen on vielä putelin pohjalla..ajattelinkin vähentää määrää 10tippaan/2krt:aa/vrk:ssa, jospa tuo määrä riittäisi ylläpito annokseksi..sitten oviksen aikoihin voisin otta v**utukseen &kolotukseen enämpi ;)..

Ottis, tuo tuhruilu on miulle ihan uutta-ollut nyt kahtena kiertona..:( ..merkinnee ilmeisesti hormonitoiminnan muuttumista, jota premenopaussissa juuri on.

Ottis miulla muuten oli 2 koiruutta&kisu ja kun aloin surustelemaan mieheni kanssa, mutta jouduin hänen allergiansa vuoksi niistä luopumaan..suru oli kova silloin :'( ..vaan valinta oli tehtävä.

Kissoja miulla ollut yhteensä kolme, vanhin elin n. 13-14 vuosikkaaksi. Koiria oli kaikkiaan neljä. Yksi menehtyi 8kk:n ikäisenä (ruumiinavauksen vastaus-inhimillinen sydänkuolema) Toinen koirani jäi auton alle lomareissullamme ja täytyi nukuttaa viimeiseen lepoon-vammat niin vaikeat.


Viime talvena kokeiltiin 5kk:tta vielä kertaalleen, josko mieheni ei oireilisikaan..vaan, alkoihan hän: silmät, nenästä tuli verta ja veren maku suussakin..ihanasta karvakorvasta luovuttiin. Onneksi neiti oli nuori ja sopeutui hyvin uuteen, mukavaan perheeseen-joka onkin tässä samassa kaupungissa!:)

Kovasti olen eläinrakas, mutta nyt ei siis mahdollista mitään karvaista kaverusta ottaa perheen uudeksi jäseneksi.

Eläimet olivat minulle tosi tärkeitä ja lämmöllä jokaista muistan:heart:

 
Ottis
Voi mur-mur, kun oli kiva lukea sun karvakkaisistasi, vaikka surullista niistä on varmasti ollut luopua. Minä olen aina ollut pöhkönä eläimiin. Mullon ollut hevonen, lampaita, koira ja kissoja läjäpäin ja nyt alkaa taas pieni koirakuume nostaa päätään, kun alkaa tuntua, ett tää vauvaprojekti ei oikein tuota hedelmää. Toi ainokainen katti mikä meillä enää on ei nimittäin ole todellakaan mikään sylikissa, vaan oman tiensä kulkija, joka nukkuu meidän sängyssä, mutt ei muuten sitten meistä välitäkään. Mies on yrittänyt sitä kovasti kouluttaa oppimaan syliin, mutt melko huonolla tuloksella =).
 
Ottis
Ai niin. Ukko lähti sitten taas omiin hommiinsa ja vääntö joulukuusesta on vielä käymättä, mutt silti, vaikka kertaalleen jo "päätin" ett mulle ei joulua ilman kuusta tule, otin ja paistelin pari pellillistä joulutorttuja hänelle ja nyt muhii uunissa gluteeniton jouluinen maustekakku :p. Jospa mä miehen näillä herkullisilla tuoksuilla houkuttelisin luopumaan jääräpäisyydestään ilman suurempaa uhittelua.
 
Heips,

Minä täällä taas...anteeksi tämä viive. On nämä joulutouhut vissiin aiheuttaneet tämän...
niin, siis yrityskerta on kuudes.
Ikää siis 39 v eli pikkuhiljaa täytyy sitä kelloakin ajatella...eipä sitä tajunut kyllä. Menee tämä aika niin hirviää vauhtia.
Eipä ole vielä pahemmin yritelty. Sain oikeestaan luvan vasta noin viikko sitten...

Äh, jotenkin tämä ikä ja kaikki. Sitä miettii, että olenko liian vanha ja kuitenkin...onhan sitä muutkin.
No, tänään tein rosollia ja uunilohta. Olipas ajatusmuutos tuossa. Olisi kiva tutustua teihin paremmin.

Kuulostan varmaan todella järkevältä, kun vielä kerron, että kierrosta on paha mennä sanomaan, kun kalenteri otti ja katosi. No onpa tämä nelikymppisen elämä nyt hallinnassa.
Mutta jos sekaan mahtuu, niin kiitos siitä.
Eläimistä muuten tykkään minäkin, vaikka tällä hetkellä en omista, paitsi susikoiran, joka asuu ex-miehelläni. Pitäs sitäkin vaavia mennä katsomaan.
Tälle nykyiselle miehelle tein just uunilohta, kun meni myös töihin. Yksin täällä istun ja maistelen punaviiniglögiä :whistle:
 
Nilla, :hug: Kunpa ensi vuosi toisi meille kaikille parempia uutisia.

Täällä minä, ei todellakaan jauhopeukalo, olen piparitaikinaa yrittänyt väsätä. Hiki tulee monestakin syystä. Toivottavasti edes ovat syömäkelpoisia.

Mukavaa loppuiltaa kaikille!
 
Piparintuoksuiset terveiset :heart: Tyttösen kanssa pipareita tehtiin, ja hän niitä innolla koristeli pari tuntia putkeen :xmas:

OTTIS - hyvät on miehen lepyttely/pehmentely -keinot sulla. Kyllä se niin on, että tie miehen sydämeen vie sen vatsa kautta =)

SOLAKKA SILAKKA - pahoitteluni tädin tulosta :hug:

Huomenna sitten viimeinen työpäivä, jeee! Tässä kierrossa ei ole vielä ollut mitään ovisoireita vaikka näillämain pitäis jo oílin olla ovella koputtelemassa.....liekö kroppa mennyt sekaisin viime kierron koettelemuksista? Kovasti mietin ollako ilman ehkäisyä vai eikö olla?? Siinäpä kysymys....kun ajattelin ensin pitää välikierron mutta nyt en ole enää niin varma :/

RINJA maistelee punaviiniglögiä - hmm, pitäisköhän itsekin.....?

Jouluisia ajatuksia kaikille!! :heart:
 
Rinja voi kun sie olettii ollut ahkera-"melkein" nelikymppinen.. ;)..ei paha ikä lasinkaan!! Meille tulee ihan kaupan rosollia, itse ehkä vähän heitän sitä ja tätä lisäksi sekaan..ja siulla siellä uunilohtakin-maiskis!!:p

Kiva, kun tulet kanssamme kuumeilemaan :wave: ..siis--> ikä 39, sekä yk6..kertoilet sitten kiertopäiväsi kun kalenteri löytyypi!!:D

Jos päivittäjä siut laittee listalle sitten..kuka lieneekään?.. mie en muista(tämä varhais dementia).. :eek:

Ps. Muuten..mie sain tuon viimosen lapsosein juuri 39v..et siis ole "vaka vanha" olleskaan:)

Hirmusti lykkyä pyttyyyn:wave::heart: .olikos siulla se ensimmäinen nyt haaveissa?..vai miten..

Miullahin vielä punkkua..pitäiskös..juu, otan mie!!!:whistle::D
 
Ottis jos se jörrikkä ei noilla pehmene, niin sitten alat tanssia stripteasea..eiköhän silmät lennä päästä ja "jokin" kovene.. *pyrskis!!!..naurattaapi* ..:LOL:..saat kuule tuuhian kuusen ja vähän "muutahin" kaupan päälle..;)
 
Lumeton, siun piparit on MAAAAILMAAAN parhaita!!!!:wave:

emily67 ..ja siun piparis ei Lumettomalle häpiä, koskapa lapsosen kanssa niitä teitte yhdessä-se tärkeintä!!!! :)..yhdessä tekemisen ilo..:heart:

..mie pienen pienenä aina joulun aikaan, salaa Äidiltä hiivin kylmä kaapille ja kouraisin ISON palan piparitaikinaa, jonka hän tehnyt ja laitellut sitten tekeytymään/kovenemaan..voih, kun se olikin namia, :) kun sitä nakertelin silmät viirusena sängyssä piilossa..ihania muistoja..

..vaan nyt sitä punkkua hieman nautin..:p ..Tv:ssä Kotikatsomon "Joulukuusi varkaat"..vaikuttaa ihan katsottavalta..
 
Ottis
Lumeton ja Emily Uskon aivan mur-murin tapaan, ett teidän piparit ovat maailman parhaita =).

Rinja Yrityskerta on näemmä meillä sama :heart:.

Mur-mur Ihania muistoja sullakin :saint:. Voi ku ne lapsuusjoulut olivatkin ihania. Kaikki sisarukset kotona, ulkosauna, paljon touhua ja tohinaa :xmas: :xmas: :xmas:..

Nyt kyllä kävi niin, ett taidan joutua strippaamaan, kun ei tuo mies ymmärrä hyvän päälle. Torttuja söi kyllä, mutta kun kakun sain viimein uunista ja sitä itse maidon kanssa makustelin ja yritin houkutella syömään, niin ei suostunut edes maistamaan. Olishan mun pitänyt tuo jo aiemmilta jouluilta muistaa, ett turhaan sille mitään tarjoaa. Haistoi piparin ja kun ei piparista kuulema tykkää niin that's it. Ja ku just ton piparintuoksun vuoksi mä sinkkuvuosinani opettelin tota kakkua tekemään. No, jospa joitakin vieraita pyhinä tuvassa pyrähtäs, niin ei tarvi kakkua ihan yksin syödä.

Kuusiongelma ratkesi sen puoleen, ett kaksosveli oli vanhasta muistista hakenut puun myös mulle ja siitä tossa illankähmässä soittelikin, ett saan jos kelpaa. Ja kelpaahan se. Miehelle tossa jo pikkukiukkusena sanoin, ett mitä mä miehellä teen kun joudun kaiken touhuta täällä yksin ja se ainoa asia mitä olen pyytänyt (kuusi) en saa. Eikä kaukana ollut etten muistuttanut siitä, etten niitä simppojakaan saanut ku halusin :'(, Grrrrr... :headwall:!! Niin kova koulaaminen tuossa miehessä, ett tekis mieli välillä antaa periks, prkl!!
 
MUR-MUR ja OTTIS Tässä teille piparimaistiaiset, virtuaali-sydänpiparit :heart: :heart: Nimettiin tyttösen koristelemat piparkakkuset indiska-pipareiksi, kun ne koreilivat ihanasti kuin indiskan joulukoristeet :D Tuo meidän joulukuusikin on ihan krumeluuri, hopean ja kullan värisiä koristeita ja glitteriä.....aaah, niin ihanaa on tämä joulun taika :xmas:

Mikä se nyt OTTIKSEN miehellä, kun sillä lailla mörnöttää ettei emännän leipomukset maistu?? Yritä kuitenkin nyt nauttia joulun tunnelmasta ja pistele herkut parempiin suihin =) jospa se mieskin siitä havahtuu, kun keskityt itsesi hellimiseen etkä evääsi lotkauta hänen suuntaansa...ei noista miehistä aina ota selvää.......
 
Voi itku Ottis :( anteeksi jos heittin silleen "kepoisesti" tuon jutun, strippamisesta ja niin eespäin!! Siulle nyt lämmin, ISO virtuaali:hug:..vaan niinhän se on, että meillä naisilla ne tippaleipä aivot..ja miehillä putki sellaiset..miehekkeet eivät ole niin herkkävaistoisia kuin me, vaan niille on RAUTALANGASTA VÄÄNNETTÄVÄ..:kieh: ..eivät siis välttämäti ymmärrä pieniä vihjeitä, eleitä-ehei olleskaan!! |O

Toivon nyt teille siippasi kera jouluun mennessä sovun löytyvän matalaan majaanne(tai, mistäs mie tiedän, miten matala se on ;) ).mutta kuiteskin, sovun leppeitä tuulia puhallan sinnePHUUUIIII!!!!:whistle:..jos yhtään auttaisi..:)
 
Ottis
Emily Kiitos virtuaalipipareista! Ne lohduttaakin kummasti, kun itkua nieleskellen tulin takaisin koneelle. Jotenkin tuntuu, ett toi mies on ottanut elämäntehtäväkseen mun loukkaamisen. Toi kakkujuttu on toisaalta vanha jo. Pitäshän mun tietää, ett hänelle ei kelpaa kuin setänsä vaimon tekemä pumpulikakku. Jos en anoppiani tuntisi, luulisin, ettei poikaa ole kasvatettu ollenkaan, mutt tässä tapauksessa satun sen tietämään :kieh:. Mun mielestä hyviin tapoihin kuulus edes maistaa jos toinen on tehnyt ja tohkeissaan tarjoaa, vaan ei :(.

Nyt on sit tilanne se, ett aamusta ei lähdetäkään shoppailemaan, kun mies lähtee töihin. Tätä se on aina. Jos en aina tanssi tasan pillinsä tahtiin, niin sitten vedetään työt esiin ja siellä saa kyllä aikansa kulumaan. Oikeasti itkettää ja tuntuu niin turhauttavalta ku aina pitäs vain myötäillä ja niellä paha mielensä ja leikkiä, ett eipäs sattunutkaan.

Anteeks, ett tänne tämmösistä jutuista valittelen. En ole helppo ihminen itsekään, mutt väistämättä tuntuu, ett enkelin hermot pitäs olla, että tuota miestä jaksas.

Älä sie mur-mur huolta kanna strippaus-ehdotuksesta. Se olisi varmasti toiminutkin, jos olisin huomannut se ajoittaa yht'aikaa torttuvadin tarjoamisen kanssa ja jättänyt kakun uuniin palamaan :). Kiitos halista!
 
Ottistäällä NIMEN OMAAN saapi purkaa mieltään ja kertoilla tuntojaan, näin mie sen olen ymmärtänyt!!? =)..vaikka asia ei aina suoraan sivuakkaan tuota "kuumeilua"..itse asiassa-sehän onkin koko paketti!!.. Koskapa parisuhde kaikkine kiemuroinen kyllä liittyykin vahvasti tuohon kumeiluun-ei kuitenkaan kaikilla.. ja tarkoitan tällä yksin kuumeilijoita..

Kyllä se yhteinen soppakauha taas löytyy ja hämmennätte samaan suuntaan kaunihisti-Toivon näin kovasti!!!!:wave:




..hiukkanen ON..miulla on olo, että NYT justiinsa täti tulee..punertavaa ei tule enää papruun, mutta olo sellainen-"jomottava," tuolla alakerrassa&vattalla-Plääh!!:x ..
 
Ottis
Voi mur-mur, lyhyeksi jää sun kiertos jos nyt jo täti päräyttää paikalle :(. Tekisin jotain jos vain voisin pitääkseni sen täällä ja vain ja ainoastaan mua kiusaamassa.

Niin näyttää mullakin nyt kaksi ed. kiertoa jääneen tohon 25 päivään. Mikähän muuten siihen mahtas olla syynä? Hyvä, että tulikin mieleen, pitää muistaa aamulla tehdä hedelmällisyystesti. Mullon niitä tikkuja viel yks jäljellä. Siitäpä tietääkin sitten jos plussa lasiin napsahtaa, ettei kannata enää luomuilla, vaan parein mennä hetipian gynen pakeille :headwall:.

Pikkasen hoopo mun täytyy olla ku miehen kanssa väännän ja vänkään ja siltikin vain jaksan aina uskoa, ett toivoa löytyy. Eka ja pahin ongelma on saada tuo mies luovuttamaan simppojaan suosiolla, siitäkin kun on nyt kahden oviksen ajan käyty vääntöä. No, jospa tämä joulu nyt tästä selvittäs, niin uusi vuosi tuo mukanaan uudet kujeet..

Kiitos muuten naiset ja eritoten mur-mur, kun mun kanssani täällä yökyöpeilet. Se pahin itkunkuristus meni ohi. Mutt ollapa mulla ton mieheni unenlahjat. Siitä siunaaman hetkestä kun käänsi kelkkansa ja päätti lähteä aamulla töihin, kävi nopeasti suihkussa ja painu saman tien nukkumaan eikä aikaakaan, kun alkoi kuulua kuorsaus. Ja kehräys :heart:. Siellä mun mieheni nukkuvat autuaan unta.
 
Ottis tuo on just tyypllistä-ainakin miun miehelleni, että unten maille hän täysin tyytyväisena painaa mennä, vaikka heti "sota tantereelta"..ja tosiaan, kuorsaus heti melkein kuuluupi..ärsyttävää.. :kieh: ..mutta hei, tuosta hedelmällisyystestistä vielä..

Älä liikoja tuohon luota..tai, mie siis en ihan usko/luota tuohon testiin..mainitsin gynelle tästä sairaalassa käydessäni ja hän oli ihan, ETTÄ "MIKÄ"???.."enpä ole kuullukkana"!!

..itse tein 2kpl ja kumpaiseenkaan ei tullut kuin se control-viivanen..eli, näin ollen hedelmällisyys vielä tallella, vai??..siis tarkoittanee, ettei mummu tauti vielä nurkan takana vaklaamassa..vaan, onhan se jo vaklaamassa, mutta en ole sisälle asti vielä päästänyt!!.. ;)..mutta, kohta ei mahda enää mitään ja sen kanssa on kait pakko ystävystyä.. :/ ..saakutti sentäs..

Ottis vielä..kyllähän se on luonnollista, että uskoo&toivoo..mutta rajansa kai silläkin..vaan sie itse varmaan tiedät sen parhaiten, missä mennään ja toimit sen mukaan :) ..

Hitsin vitsi, tämä punkkuhan maistuukin HYVÄLTÄ, pullosta pohja enää näkyypi :p (oli jäljellä 1/3osa kun aloitin nauttimaan)..ja nyt sitten se toinen synti-tupakkia alkoi tehdä mieli :eek: ..aina kun vähänkään enämpi %juomaa nautin, se on selvä peli..annan siis halulleni vallan ja käyn tupruttelemassa tuolla 15C pakkasessa..Hurrrr, kylmää jo valmiiksi!! :D



Kauniita unia itse kullekkin säädylle!!!:wave:
 
Olenkohan jo Rinjan toivottanut tervetulleeksi? No jos en ole, niin oikein paljon tervetuloa tänne sekavaan sakkiin tai persoonalliseen pinoon, miten vaan. Täällä riittää juttua lähes jokaisella päivälle ja tunnille vuodesta. Itse huomaan kirjoittelevani testausaikoihin eli ennen ovista ja tätiä. Silloin kait ne asiat enemmän pinnalla on.

Heti tähän alkuun muuten, mä lähden lomalle huomenissa ja nettiyhteyksistä ei ole takeita. Tämä tarkoittaa sitä, että jouluaaton ja -päivän päivitykset jäänevät minun osaltani väliin. Jos jollakulla on aikaa ja mahdollisuuksia, niin olkaatten hyvät, mutta voipi olla tietysti niinkin, ettei lukijoitakaan ole paljoa liikkeellä. Oman TOTT-päivätuloksen kyllä pyrin kirjaamaan puhelimen välityksellä ja toivottavasti saan lukea Wiaran ja tietysti muittenkin plussasta. Jospa se täti vain kiusasi sinua, mur-mur ja jättääkin nyt käynnin väliin.

Mulla on tänäaamuna ollut poikkeuksellisesti nännien kihelmöintiä. Samanlaista kuin esikon raskaudessa, mutta toisaalta lämmöt on niin alhaalla, ettei taida millään olla mahdollista, että tärppi olisi iskenyt. Kyllä mä olen taipuvainen uskomaan, että ovuloimaton kierto tämä oli.

Ottis, mur-mur ja monet muut ovat pohdiskelleet parisuhdetta. Huh! Että on sitten vaikea laji. Minulla myös takana pitkä sinkkuelämä ja kyllähän se on tuntunut. Meillä on ongelma se, että minä olen se sanelija kaikissa asioissa, vaikken sitä kyllä tahtoisi. Mutta jos taas ei mennä mun pillin mukaan, niin en mä siitäkään tykkää. Eli ihan sama, mitä mies tekee, mikään ei miellytä vaimoa. Esikko näyttää äitinsä kaltaisia luonteenpiirteitä, joten vauhdikasta elämää meillä. Mutta ylpeä olen itsestäni siinä, että olen koulinut itseäni koko ajan ja esim. äänen korottaminen alkaa olla harvinaisempaa. Olen nimittäin huomannut, että jos ääntä korottaa, lapsukainen ei ainakaan tottele, huutaa vastaa ja mies taas menee ihan mykäksi. Eli pitää ottaa hienovaraisemmat keinot käyttöön.

Inia kirjoitteli niin herkästi ja syvältä sydämestään. Vaikka passit pelottavatkin, niin ajattele, että niin kauan kuin on keinoja käyttämättä, on toivoakin. Ja sitä on senkin jälkeen, jos on kyse selittämättömäistä lapsettomuudesta. Lämmin halaus.

Tänään viimeinen työpäivä, joten ehkä pitäisi jotain tehdäkin siihen viittaavaa :)

 
Harmillista tuo menkkojen odottelu vauvatoive10. Tulisi sitten se kunnon plussa tai uusi kierto alkaisi, jos on alkaakseen. Tsemppiä!

Sitten taas omaa napaa: Clearblue herkkätesti teki sen taas :) Eli vaikka pyhästi lupasin olla testaamatta ennen torstaita, en pystynyt pitämään käsiäni testistä irti. Ja niin vaan tuli tosi haalea viiva testiaikana ja sitten tummui ihan selvästi luettavaksi testiajan jälkeen. Tänään siis dpo 8. Älkääkä vaan onnitelko, sillä näitä minä olen saanut pilvin pimein viimeisen 1,5 vuoden aikana. Tämän jälkeen tätiaikaa lähemmäs tultaessa viiva hailakoituu lisää ja menkat tulevat ihan ajallaan. Tämän testin tein sen takia, että osaan kertoa tammikuussa gynelle, että ymmärtääkseni kiinnitysyritystä on, muttei kunnollista tarrautumista. Tai ainakin on jotakin kierron ajankohtaan liittyvää, sillä pari päivää sitten tehdyssä testissä ei näkynyt yhtikäs mitään.

Mutta torstaina testaan CB:n digillä, josta tyhmempikin osaa lukea onko raskaana vai ei :)
 
Terry64 mutta jospa kuitenkin se onkin onnittelujen paikka!?! :D . Mulla ei ko. testistä kokemuksia ole mutta toivotaanm parasta mahdollista :heart:. Jännää!
Eli jännäilen edelleen täällä ja käyn lukemassa kuulumisianne :wave: . Siellä 40+odotusketjussa tarvitaan vipinää joten tulkaahan piiiaaaannnn!!!!!! Mulla on nyt rv5+0 ja tasan viikon päästä ultra! Pelko takaraivossa kokoajan! Ruoka maistuu aivan liian hyvin :p oon mkohta syönyt jo kinkunkin :LOL: . Annoin siis itselleni luvan mässäillä :D Neuvolaan en oo uskaltanut vielä soittaa että ajattelin ensin mennä ultraan ja sitten soittaa jos vielä on aihetta!
 
Hei vaan RINJA ja tervetuloa. Sama ikä ja yrityskertakin. Onko jo entuudestaan lapsia?

INIA, elä sie sure etukäteen sitä passia tai muuta. Meitä on täällä aika monta likkaa lähettämässä sulle hyvän onnen säteitä, että jos ei niillä tule raskaaksi, niin milläs sitten =)

Hyvä LUMETON, uskomme sinun pipareihin vakaasti. Mikäs sun tilanne on siellä? Eikös teidän pitänyt alkaa tositoimiin vuodenvaihteessa vai muistanko väärin?

TERRY taas testaillut. Minä ihmettelen kans kun mulla on päivälämmöt tosi alhaalla. Mulla ovistikkuun räjähti tässä kuussa kerrankin niin punainen viiva kuin olla ja voi ja aamulämmöt ensin laski ja sitten nousi roimasti niinkuin kait kuuluukin, mutta nyt on päivälämmöt tosi alhaiset. Aamulämpöä en olekaan mitannut sitten viikkoon...
Ei taida tulla maailman parasta joululahjaa tähänkään taloon, mutta ei se niin kauhiaa ole. Me lähdemme nimittäin pariksi viikoksi etelän lämpöön ja siellä on kyllä kiva juoda punaviiniä sen suuri ystävä kun olen.
Äläkä TERRY huolehdi joulun päivityksistä. Tuskin kukaan odottaakaan, että jouluaattona tai päivänä kukaan viitsii tehdä sitä, että eiköhän sovita, että suodaan joulurauha myös tälle palstalle. Sit Inia lauantaina tai minä sunnuntaina lasketaan ne paremmin. En aio itsekään joulun aikana netissä surffailla... ellei sitten ole jotain kerrottavaa =)

VAUVATOIVE, jos sulla tuli eka plussa 16 pv sitten, niin olisko munasolu irronnut vasta pari päivää sen jälkeen, eli nyt vois olla sitten ehkä vasta dpo 13-14..?

ERKALLE kovasti onnea ultraan. Tulethan sitten kertomaan meille?
 
Arvaa vaan, erka, miten paljon sinne plussaketjuun haluaisin, mutta eipä taida olla toiveita.

Kävin äsken katsomassa pinon edellistä ketjua, johon olin liittänyt kuvankin vastaavasta plussasta CB:llä. Silloin kierto oli lyhyempi ja plussa tuli kp 24, dpo 9. Nyt on kp 27 ja dpo 8 eli ihan samoissa lukemissa mennään. Ja niin sitten varmaan lopputulemakin on ihan sama: puna pöksyissä ja mieli maassa. Toisaalta tähän on jo tottunut, ettei oikeastaan osaakaan odottaa mitään muuta. Olis vaan ollut niin kiva pläjäyttää miehen eteen sana "Raskaana", kun se aina ihmettelee mun tikkutihrustelujani.
 
Terry64 mie silleen "pikkasen" sinnuu onnittelen.. *onnea!!!*:wave: ..selkeästi kiinni on alkio tarttunut ja nyt sitten laitan SUUREN rahtikoneellisen tarasukkia pienelle, jota jaksaisi pysyä kiinni!!!:heart:

Wiara lähdössä reissunpäälle-ihanaa, nauti kunnolla &rentoudu:D..niin se tärppikin levänneenä paremmin käy:heart:

erka syö sie vaan sikkoo!! ;)..ei tule hiuko tai pyörrytys sitten..se tekee hyvää ja vaavikin tykkää:heart:



Noista lämmöistä..miulla oli äskettäin mitattuna 36.8C.eli oudon korkea puolenpäivän mittaukseksi..?

..ja sitten tuhruista vielä..miun tuhrut ei siis tule pöksyyn/siteeseen asti, vaan kun kohdunapukaa koetan sormella, jää sormeen hieman vaal.punaista.
Näin oli eilen ja loppui..nyt taas hieman..ei tuoksu verelle(raudalle)..ennemminkin makealle..

Olo koko ajan sellainen kuumotteleva(hikoilen), ärtynyt&hermostunut..otin jo alavattakipuun Panadolin ja pitäis kohta aloitella siivousta, jatkaa sitten kun mies tulee töistä..ei tällä ololla kauhiasti iske, vaan pakko se on sehin tehdä..ei auta nyt laiskotella :p

Olo kun on tällainen "likainen", näyttää koko kotikin sellaiselta!!:eek:

..eilenhän mie fiilistelin sen punkun kera, olisko nyt se pikku krappe sitten..:D..juu, näin taitaapi olla.


Täällä vaan lunta sadellut pari päivää pötköön, saadaan super valkoinen joulu, mahtavaa!!!!:wave:

Toivottelen+++++++++++ja mukavan rentoista mieltä!!.."kaksi yötä Jouluun on"..lala laaa!!!:xmas:

mur-mur
 

Yhteistyössä