40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mimmimamma WAUTSI! Täältä kanssa peukutukset! :flower: Selvä plussa on kuvissa! :heart: Niin sinäkö kyselin sikainfluenssarokotuksesta? Juu kyllä erka (eli minä ) otti sen rokotteen syyspuolella! :D (Oon vaihtanut nikkiä).

Mahdotontako hyvä hyvä! :flower:Huomenaamulla jo vahvempi viiva varmasti! :heart: Jos iltapissasta joka on ollut rakossa vain reilun tunnin saa punaisen viivan niin kyllä se on selvä juttu :flower:

Hienoa vauvatoive 10 että kaikki on hyvin! :heart:
 
Jääräpää Tyynetuulia vain mainitsi tuosta=) ..hänen muistinsa mukaan näin olisi että pitäisi hcg:n ensin laskea ihan alkutekijöihin ja sitten vasta munasarjat alkaisivat folleja tuottaa..ei välttämättä ehkä juuri 0..miullakin se on 1 normaalisti.
 
Ottis
Mimmimamma Kiitos onnitteluista. Ovista se vasta vain, mutt siitä se lähtee :p. Onnittelemasta kielsit, mutt voit uskoa, että totta totisesti peukuttelen kaikin mahdollisin raajoin. Selkeältähän toi plussa vaikuttaa + :heart:.

Oivikki Kieltämättä päivä mennyt ihan kivasti. Par'aikaa istun takan ääressä olohuoneen lattialla. Vaikka mökillä oli lämmin ja ihana saunoa, niin pääsi vilu iskemään kotimatkalla. Sullekin vielä peukutuksia ja paljon + :heart:.

Uudi Kivalta tosiaankin tuntuu, kun oikeasti on pitkästä aikaa toiveita oikein kunnolla :).

Mur-mur Sinä herkuttelet taas, jam :p. Kiva, että sait sittenkin sitä punkkua ja voit maistellakin :whistle:. Mullon tässä lämmikkeenä takan lisäksi ryyppylasillinen salmiakkikossua. Alkossa kävin, mutt vain pulloja palauttelemassa, joten elegantimpaa juomaa ei ole, vaan mukavalta toi kurkussa tuntuu.
 
Ottis
mismina Minä olen vehnänalkioöljyn, omega3:n, D-vitamiinin, Rela-maitohappobakteerien ja foolihapon lisäksi tietty nauttinut Beroccaa lasillisen per päivä + edellisessä kierrossa macajauhetta. Sen ottamisen lopetin ku menkat viimeksi alkoi, mutt epäilen sen olevan 'syynä' siihen, ett mulla par'aikaa muhii kolme follia vasemmassa munasarjassa. Koko oli torstaina 12mm.
 
Ottis
Mahdotontako Niin sitä pitää :saint:. Dippailit sittenkin, etkä suotta ollenkaan. Mä jotenkin arvelin, että ku mulla huomenna päivitysvuoro, ett täällä on kunnon hulinat =). Plussan vahvistusta sulle toivottelen. Ihan on ihkua tämä homma + :heart:.
 
Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja Uudi:
Mimmimamma nyt täällä sinulle sormet ja varpaat pystyssä ja vielä ylöskin huokaan, että tämä kestäis. Sinulle sitkeälle sissille sitä nyytiä niin toivoisin. :hug: :heart:
Komppaan Uudia niinku varmasti me kaikki.
 
Heips,
Tulin vähän myöhään linjoille tänään, kun oltiin miehen veljen lasten synttäreillä.
Ottis, onnea nyt oviksen hyödyntämiseen. Isket miehen kimppuun kuin sika limppuun, jos liene hyökännytkin.
:heart:
haave3, mun käsittääkseni Propral on aika puhtaasti rytmihäiriölääke, ei masennuslääke. Eli se ei ainakaan kai haluja vie. Olen napsinut sitä joskus rytmihäiriöihin satunnaisesti. Mielialalääkkeet ovat sitten asia erikseen.
Jos oikein ymmärsin, sulle oli tuota Proplaria määrätty paniikkikohtauksiin? Mulle ihan vain rytmihäiriöihin. Mullahan on korjattu sydänvika, synnynnäinen.
ON: Pelkään, että olen hyödyntänyt taas liian aikaisin oviksen...silloin , kun mahaa turvotti yms. oli ehkä vasta se oikea ovispäivä. Silloinhan en kellistänyt miestä. Sen sijaan kyllä ennen sitä...eli onhan kaikki mahdollista.
Tänään tuli yllättäen limoja, joten sekin säikäytti, että eikö se ovis ollutkan ohi...
No, katellaan.
 
Ottis
Rominas Niin onkin, mutt nyt ottaa kupppia ja kävi jo äkäilemässä, kun olen palstalla. Se ei kuulema ole tervettä :). Tietäispä vain kuinka paljon täällä on sairaita :p. Palaan myöhemmin :wave:.
 
Rinja Mua kuule säikäytti ihan samat, limoja tuli!! Yritin tuossa ajatella, että jospa ne olis vaan to aamun "turhia" simppoja... ja aattelinpa, että jospa se yksi simeooni olis jaksanu tuolla tehdä työnsä....

siitäpä sitte kysymys: Kuinka kauan ne simoenit mahtaa pysyä sisällä....Varmaan todella typerä kysymys mutta kysynpä nyt kuitenkin.... :ashamed:
 
murmur ja jääräpää muistelen että normaali on alle 5. Mutta en nyt ihan satavarma ole asiasta. Toisaalta jos raskaana ollessa munasoluja kehittyisi niin kohdun limakalvohan irtoaisi pois kun uudet munasolut ei hedelmöittyisi.Eli ihan loogista näin ajatellen,ainakin naisen logiigalla (siis naisen nokkelalla arkiälyllä) ajateltuna.

Mahdotontako ja mimmimamma peukutukset plussan vahvistumisesta :flower:
 
Rominas, 5 vrk voi simpat siellä muhia =) Tuskin kukaan voi sanoa satavarmasti, kuinka kauan kenelläkin simpat siellä pysyvät. VArmaan vaihtelee. Osa lähtee joskus aiemmin poies, joskus pysyy kauemmin jne jne..on kuitenkin niin paljon sellaista vielä "harmaata" aluetta näissä vauvapuuhissa, joista kukaan ei voi sanoa mitään varmaa, vaikka mitä tieteellisiä tutkimuksia on tehty. Nää on niin salattuja juttuja....elämää suurempia tai elämän kokoisia asioita.
No, jos olemma liian aikaisessa olleet, on meillä vielä kiertoja edessä! Aina oppii uutta. Minä ainakin sen, että jos en nyt raskaudu, seuraavassa kierrossa aloitan tikutuksen vähän myöhemmin ja simppojen keräyksen myös. Ei, kyllä on mennyt matemaattiseksi tämä homma :LOL:
mahdotontako ja mimmimamma, multa myös peukutukset teille!
 
Tyynetuulia miekin muisteleisin että jos alle 5 ei katsota olevan raskahana edes..mie siis voisin kohta odotella normi olotilaa ja niitä munisten kasvua..voi kun pian alkaiskin.. =)

..ja ihana että se pieni tuhisija siut noin yllätti kun luulit ettei tärppi käynytkään:heart: ..elämä antaa näitä ylläri pylläreitä ja se on niin mukavaa :)
 

Yhteistyössä