40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Iida-Karoliina, olet nyt liian aikaisessa, luitko sen linkin niistä prosenteista millä dpo-päivällä raskaus voi näkyä?
Malta nyt vähän, rahaa vaan tuhlaantuu, ei kai se juuri ennen dpo 9 tai dpo 10 voi mitenkään näkyä luulisin?
Ymmärrän kyllä, arvaa montako turhaa testiä itsekkin olen tehnyt, sen koeputkiyrityksen jälkeen meni varmaan 100 euroa apteekin kalliisiin testeihin. Ei se mitään, mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon.
 
Ottis
I-K Tässä se hymynaama näkyy, testilaitteen näyttöruudulla:
http://www.aijaa.com/v.php?i=5798145.jpg

Psst. Ei muuta kuin kuva talteen tietsikalle ja painat mieleen tiedoston missä se on, menet osoitteeseen aijaa.com ja lataat kuvan sinne. Sitten kun on kuvan ladannut, valitset altaolevista URL-osoitteista vaihtoehdon LINKKI, niin ei pamauta koko kuvaa ruudulle, vaan antaa vain linkin siihen. Sen kopioit ja siirrät tälle kirjoitusaluelle liitä-komennolla. Näin säästetään tän saitin kirjoittelureserviä.
 
Ottis
Vauvatoive10 Tottahan tuo, että tällä iällä pitäisi tuokin asia jo tietää :). Odotellaan kiltisti vastausta.

I-K Todellakin suosittelen digitaalisen testin hankkimista. Se kyllä niin kallista puuhaa, ettei pariin kertaan päivässä raaski testiä tehdä, mutt kyllä se luotettava on ja kun toi ikoni ruutuun pamahtaa ei oikeasti tarvi edes liuskaa katella, kun tietää, ett on aika tulla 'polkaistuksi' =).
 
Kiitos ottis neuvoista, jospa olis viikon päästä laitettavaa tänne ihan r-testin kuva! ;)

Onhan se ihan kamalaa tuhlaustakin tuo testien ostelu, vaan jospa ei niihin kohta enään rahaa menisi, Pääsis tuhlailemaan vaavin kamoihin..Vauvatoive ja luin muuten sitä murmurin laittamaa linkkiä oli tosi hyvä..Mutta ei tässä järki pelaa lain kun testit alkaa rapisemaan sormissa ja haluis tietää jo mitä tuleman pitää. nyt ei malttais yhtään.
 
Ottis
Sanos muuta I-K. Mä en uskalla edes ajatella paljonko on mennyt rahaa testeihin :ashamed:, mutt jospa nyt hyvin kävisi (uih!) ja saisi testailut lopettaa siihen, kun jo nuo ostetut testit käyttäisin. Saako tällasia 'ääneen' edes haaveilla?

Jään odottelemaan sulta sitä r-testin positiivisen tuloksen kuvaa n. viikon kuluttua :saint:.
 
vauvatoive minä en testaillut silloin koeputkihedelmöityksen jälkeen kun aina yhden vai oisko ollut pari testiä ja silloin kun oli se testi päivä..vähän silloin kiusasi se että jospa ei näykkään vielä r-testissä ja luget piti heti testin jälkeen lopettaa..mutta jos olis ollut raskaana niin eihän niillä lugeilla olis ollut merkitystä kuitenkaan, vaan en sitä silloin tiennyt, nyt vasta kaikkea on tarkemmin miettinyt..
 
Kai siinä on juuri tärkiää että lääkärin valvonnassa noita miniasperiineja nautitaan-vasitenhin raskautta yrittettäessä, vaikka niittä saakin ilman reseptiä..

Itse voin sen verta kokemuksesta kertoa..söin Primaspan 100mg n. 2-4vko..
Niitä söin lähinnä siksi, kun oli noita pinnallisia laskimotukoksia jaloissa ja farmaseutti ystäväni kehoitti kokeileemaan..mie pöljä vain liian vahvalla annoksella aloitin ja olo tulikin sitten aika kurjaksi..:(

Oireet: sydän tuntui jyskytävän kurkussa asti, korvissa soi ja hengästyin ihan muutaman askeleen jälkeen..pyörrytti myös kovin ja koko ajan pökkeröinen olo..kun lopetin lääkkeen, olo palautui normaaliksi.

Aina siis kannattaa keskustella kuitenkin lääkärin kanssa ensin-ainahin noiden Primaspanien käytöstä!! =)
 
Te, joilla on kokemusta: milloin sitä miniasperiinia tulisi käyttää? Kun toisaalta sanotaan, että heikentää hedelmöittymistä?

Solakka Silakka, onnea huomiseen punktioon, että hyviä munia tulee! Muista valittaa jos sattuu, niin lisäävät aineita... Ja punktion jälkeen lämmin (esim. lämpötyyny) auttoi mulla tosi hyvin kipuihin.
 
Iida- Karoliina, ei se mitään, kyllä me tiedetään miten vaikea on olla kärsivällinen.
Olet varmaan nyt innoissas siitä kun sulla on se Femar ( menikö oikein) mukana tässä kierrossa ja hyvä että puhkut intoa mutta älä nyt vielä vedä johtopäätöksiä testeistä vaan pidä optimismi päällä ja toivo yllä!
 
Heissan! I-K:llakin jännät paikat siellä. Kyllä tää testailun odottaminen on inhottavaa.
Mulla oli lämpöjä 37.2 Ehkä se jotain tietää. Vaikka sitä ovista sitten. ETtä se sit oli ja meni =)
Olin miehen kans äsken lumitöissä. Meinas usko loppua siitä lumen määrästä. MIes tiputteli katosta ja tuli hirveitä kinoksia, mutta siitä vaan saatiin ne pois.
 
Heippaus :flower:

Eipä ollut plussauutisia tullut..pahoittelut mimmimammalle, ettei vahvaa plussaa enää näyttänyt! :hug:

Solakkasilakka: Toivottavasti on enne ja 2 saatte siirtoon jatkavat kasvuaan kohdussasi!! =)

Joku oli testannut myös tosi aikasin, en nyt muista kuka, pitää vaan odottaa, jos malttaa :D

Ovistestit: Ensin haalenevat ja sitten vahvistuvat tosi vahvoiksi loppukierron päivinä, jos rtestikin plussaa näyttää, onnea testailuihin!! :flower:

Pää on sekaisin tästä flunssasta olen vain maannut, niistänyt ja nukkunut koko päivän.


Huomenna alkaakin eka clomi, jeee! :D

Plussaonnea kaikille!! :flower: :heart:

mahdotontako :heart:
 
Mä olen kans googlannut tuosta miniasperinista, mutta ihmiset näyttävät aloittavan sen vasta raskauduttuaan, tai sitten käyttävät koko ajan raskautta yrittäessään. Mä kaipaisin tietoa milloin PAS- tai IVF-hoidossa se aloitetaan? Jos joku tietää?
 

Yhteistyössä