40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos muumimamma -72 vastauksestasi :) Toivottavasti viiva vahvistuu pyhää kohti kun saan miehen taas kainalooni :D Mutta onko sitten ovis jo ollut kun viiva on yhtä vahva kuin kontrolliviiva, näin olen ymmärtänyt? Vai onko se tapahtunut vasta kun viivaa ei näy...
 
Varmaan ollut ihan kamalaa kuulla toiselta, ettei hän enää halua edes yrittää, etenkin noiden surullisten kokemuksien jälkeen. Ymmärrän pakkomielteenomaisen käyttäytymisen hyvin. Eihän kukaan tahallaan pakkomielteiseksi rupea, sellainen tila tulee varkain ja sen yleensä huomaa vasta kun se on jo päällä.

Muistanko oikein, että opiskelet lähihoitajaksi? Mitä sä latelit haastattelussa, kun siitä motivaatiosta kysyivät? Onko sulla vielä paljon jällellä? Ootko tykännyt?
Hystis:hug:
Olihan se karmeeta kuulla se rakkaalta, mutta meni vasta jonkun aikaa ennenkuin itsekkyydeltäni tajusin kuinka paljon häneen koskee, vaikkei siitä puhukkaan, kuten pahoista tunteistaan harvoin muutenkaan. Enkä tuota omaa tilaani edes silloin itse ymmärtänyt, vasta myöhemmin, kyllähän tiedostin toimintani, mutta tiesinkö homman menneen överiksi..en.

Valmistun sairaanhoitajaksi, toivottavasti viimeistään heti alkusyksystä, ennen kuin oon liian tukevasti raskaana :LOL::LOL: Haastattelussa mä olin todella itsevarma ja luettelin maikoille kaikki..miksi haluan jatkopiskella..miten perhe-elämä on järjestetty..ja mikä mua motivoi sekä se, että olen luonteeltani päättäväinen, itsepäinen Justiina enkä aio keskeyttää opiskelujani jos paikan saan :D Opiskelu, työ ja perhe yhtälönä on ollut välillä todella rankkaa, mutta olen todella onnellinen valinnastani enkä vaihtais tätäkään kokemusta pois, lisäksi oon saanut sydänystäviä, jotka on elämässäni vielä tulevaisuudessakin ja ovat auttaneet jaksamaan nää vuodet. Yöhoitajan hommaan, jota tein vuosia ennen lapsia sekä koulua, en palaisi enää ikinä:(

Mul on taas tosi kurja olo, kun tulin koulusta, alkoi kamala kylkikipu, molemmin puolin. Oon yskinyt niin voimakkaasti ja pitkään että kaikki lihakseni on varmaan aivan muusina. Nyt en ihmettele, kun joillain voi mennä voimakkaasta yskästä kylkiluun murtuman. Musta tuntuu nyt et mulla on murtunu kaikki |O
Huomenna duunipäivä, toivottavasti selviän siitä kunnialla, panadolit on kyl pakko ottaa mukaan varoiksi, ärsyttää toi lääkkeiden popsiminenkin just nyt tässä kierrossa kun ovis tuntuu olleen :(

wiiwi Ihanaa odotusaikaa sinulle :heart: Kirjoituksellasi ja positiivisyydelläsi sait auringon paistamaan ainakin tänne risukasaan :kiss:

Nyt on pakko mennä nukkumaan jotta jaksaa aamulla heräillä |O

Kaikille isoo plussapuhuri täältä :heart:++++++++:whistle:

Justis :wave:
 
Mafinka..tarkoitit varmaanhin, että se testiviivanen, ollut parissa testissä vahvempi?..

Testihän katsotaan negaksi, jos testiviiva ei vähintään yhtä vahva, kuin kontrolliviiva..MUTTA..vahveneva testiviiva, kertoo LH:n noususta..sieltä se Oili-neiti on tulollaan!!=)

Kun se testiviiva on yhtä vahva - tai vahvempi, kuin kontrolliviiva, on ovis sitten n. 12-48h:n sisällä...Yleensä n. 24h:n sisään.
..miulla saattaa nopsaanhin tulla, ihan kipujen ja lämpöjen perusteella 12h:n sisäänkin!:)

Toisilla naisilla se ovistesti näyttää vahvaa viivaa 2vrk, JOPA 3..
MUTTA, se ovis lasketaan siitä ensimmäisestä vahvasta testiviivasta!
Vahva viiva testissä= O+= Ovulaatio yleensä n. vuorokauden sisään.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottelenpa kaikille ihanaisille suloisia unikuvia, sen pienen pieniäisen:heart:

..tallettelinpa vielä kertaallaan "varuilta" siimahäntäisiä talteen....no juuuuh

..ja se, mikä miusta oli mukava juttu: mies ITSE teki aloitteen:heart:
 
Wiiville toivotan mukavaa odotusajan jatkoa :heart: ja kiitos kertomuksestasi :hug:

Mafinka - odottele vaan rauhassa, niin kyllä se testiviiva vahvistuu kontrolliviivan vahvuiseksi tai vahvemmaksikin, peukutukset sille!!

Muumimamma - harmi jos on nyt sellainen tunnelma, ettei tallettelut maistu. Toivottavasti tilanne paranee pian :)

Mur-mur, ihanaa, että tallettelut sujuu ja mies(kin) on aktiivinen :cool:

Hysteria, hyvää yötä sinulle! Tule taas tänne olohuoneeseen meille juttelemaan, heti kun haluat ja jaksat :wave:

Justiina - hienoa että elämäsi tuntuu nyt hyvältä ja teet sitä mitä haluatkin.

Hyvää yötä ihanaisille!! Kauniita unia :)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Heippa naiset! Simpat talleteltu. Päiväl ku mies tuli kelkkailemasta, hän halusi saunan lämpenemään ja vaikk olin jo suihkussa lenkin jälkeen käynyt, menin löylyihin ja ku sieltä tulin, oli ukko munasillaan sängyssä pili jöpsöttäen ja huusi mua apuun =). Eipä siinä tarvinnut paljoa tuumailla mitä seuraavaksi :saint:.

Oviksestani en todellakaan tiedä ku tän päivän testi oli hailakampi ku eilen. Saattoi olla pisukin vahvempaa, mutt hällä väliä, sillä huomenna mennään laskettelemaan. Ukko uhkaa laittaa kelkkakypärän päähän ja mä sanoin, etten sit tunne häntä =). Ainakin on kiva haaveilla.

Minä rakastan teitä :heart: Ottis
 
Huomenta =)

Hyvä Ottis - niin sitä pitää :D. Saadaan taas paljon jännättävää palstalle.

Ja mur-murkin on ollut ahkerana :)

Toivotan sarppaville paranemista taudista. Hyvä että ehditte kuitenkin hyödyntää ovista. Kertakinhan riittää... Toivottavasti myös tunnelma lämpenee taas.

ON: Mulla jo dpo 16 ja kp 27. Ei menkkoja. Menkkajuilintaa ollut kolme päivää sitten sekä eilen. Lämmöt aamullakin lähes 37. :confused: :confused: Tämä onkin mun elämän eka hjormöönihäiriö. Pääsinpäs sellaisenkin kokemaan. Nyt jo toivon niitä menkkoja saapuvaksi, että pääsen taas seuraavaan kiertoon. Olitte ilmeisesti niin tehokkaita tädin karkottajia ja pois puhaltajia, että se ei nyt uskaltanut tulla :LOL:.
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Hysteria (42)...............kp2/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mami-41 (41)...............kp8/25..........yk33............2.
muumimamma-72 (38) kp9/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp11/25-27......yk19( 08/09) 1.
Mafinka (49)................kp11/26...........yk3................1.
Bismil (39)..................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
oliivitar.......................kp12/29-30......yk1 ( 05/09) 7.
Piitu73 (38).................kp12/27-28......yk23.............1.
liiza (44).....................kp12/24-27......yk35....(02/07 08/08) 4
pikkutirri (41)..............kp12/28...........yk3........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp12/25-28......yk23(01&08&11/10) 3.
Velmuliina74 (36)........kp13/26...........yk18.......................2
Mahdotontako (46)......kp16/29...........yk8....................1. yht.
sarppav (40)...............kp16/27-29 ......yk7(07/10) 2.
Mynteli (39)................kp19/28-29........yk1.................1.
Iida-Karoliina (46).......kp20/23-29......yk20...................5./1.yht.
*Justiina* (38)............kp20/30-32.......yk2(Tm7/07&Km1/08)3
haave2010 (44)...........kp20/28-30.......yk9(06/10) 4./1.yht.
Soili (41).....................kp26/23-29......yk20..............1.
tetu68 (42).................kp27/27..........yk11..................3/1.yht.
putunen (41)...............kp27/24-26......yk13....................3./1.yht.
Minttu2011 (43)...........kp28/25-29.......yk7.....3.
Mimmi68 (42)..............kp29/28............yk1(?&12/10)......1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.
Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Onlydream, Ballerina Bolero ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))







Ottis (43).........................dpo-1
sarppav (40)....................dpo2
mur-mur (45)....................dpo2
*Justiina* (38)..................dpo3/5
Mynteli (39)......................dpo5
Mimmi68 (42)...................dpo11
Minttu2011 (43)................dpo14
putunen (41)....................dpo16


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta! Huomaan että olen tainnut innostua rapistelemaan tuota o-testiä turhan aikaisin. Ohjeen mukaan (halpatesti) testaus pitäisi aloittaa vasta kp 12 eli minun tulisi aloittaa siis vasta huomenna :) mutta koska ensimmäistä kertaa dippailen näillä niin mielestäni oli ihan ok kokeilla jo aikaisemmin. Testin mukaan testausta tulisi siis jatkaa "vähintään 5 päivää tai kunnes olet saanut positiivisen tuloksen" :D Ja useimmiten testiä tulisi käyttää 3 - 4 kuukauden ajan, joten ei tässä vielä mitään kiirettä :)
Mukavaa tiistaita, täällä pilvisen harmaa päivä tulossa, lupailivat kuitenkin aurinkoakin :flower:
 
Mafinka Jos siun kierron pituus on tuo 26vrk. niin O-testien dippailu ON todella hyvä aloittaa tuolloin kp10!!=)
..28vrk:n kierrolla sitten Kp12..ja nimen omaan kun ekaa kertaa testejä käytät, on hyvä aloitella ajoissa ja dipata vaikka kaksikin kertaa/vrk.:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Sillä lailla Ottis, niin sitä pitää, hihii ja tuli niin tarkka kuvauskin :whistle:

Hysteria, kyselit, mikä meillä on tilanne. Odottelen menkkoja, toivottavasti tajuaa tulla viimeistään viikonloppuna. Sitten on meidän viimeinen hoitomme, ICSI-yrityksemme. Hirmuhämmentävin mielin siihen lähdetään :confused:. Yritän ihan hirmusti olla ajattelematta, saatikka liikaa kuumeilematta - kun pystyiskin.

Mä uskon ja toivon Hystis, että teillä on siellä pakkasessa ihana yllätys. Voimia sulle.

Putunen, voi harmi jos viivanen ei sitten vahvistunutkaan. Mutta ei ole vielä menkatkaan alkaneet, mitäs jos kuitenkin =)

Mafinka, ovistestit oli mulle aluksi ihan hepreaa, miten niitä piti tulkita? Vasta viime syksynä raskin ostaa digitestejä, voi miten iisiä, ja kallista. Tikutan ensin tavallisilla testeillä ja kun alkaa viiva vahvistua ja Oili olla tulollaan, niin sitten törsään parina päivänä digitaalisen. Sillä ei tartte arpoa. Tikuttelun aloittaminen vasta KP 12 tuntuu kyllä oudolta, aika myöhäiseltä. Mulla ainakin Oili käy KP 11-14.

Aurinkoa odottelen minäkin tälle päivälle, mukavaa tiistaipäivää!
 
Viimeksi muokattu:
Mie täällä mietin nyt, että olikohan se ovis nyt kummiskaan?..
Lämmöt kyllä illalla ylhäällä normaalia enempi(n. 0.3C)..tisut toooooodella arat - NYT JO!?:O
..eilen oikein jomotteli..saattaa nimittäin olla, että ovis y-rit-tää tulla..mutta jää siihen yritykseen..voi voi, kun tietää ei voi..: /

No, ainahin on simoja talleteltu viitenä päivänä:rolleyes:

Mukavaista päivää kaikille ja niitä..PLOP PLOP +++++++++++++++


Löytyykös tälle päivää R-testin rapistelijoita????:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur! Maaliskuun hoidoissa pitää kai joulupukille kirjoittaa. Olin vähän aikaa pois palstalta ja putosin teidän vaiheistanne. Mikä teillä on tilanne mur-mur? Ahaa, RKTT-listalta sut bongasin, mutta nyt epäilet, että josko se Oili vasta on tulollaan. Tikutitko? Sitten vaan ahkeraa lempimistä, joka toinenpäivä, sitä rataa ;) Vai ehditkö jo aloittaa Luget?
 
Huomenta täältäkin! :ashamed:
En oo jaksan kirjoitella kun big fight miehen kans ja en nyt sit tiedä haluuks se mun kans lasta enää... Tää on ollu yhtä piinaa ja oottelen tätiä käymään, masentaa ja vituttaa kaikki!
Mitään raskausoireita ei oo... menkat PITÄIS alkaa viimeistään huomen, saas nähdä.

Viikonloppuna tuli oltua vähän kaljalla ja siitä alkoi sota... tuli ihan pikkuasiasta härkänen lauantaiaamuna ja siitä kaikki lähti! Joo ja ajattelin että kiva jos mul nyt oliskii käynyt tärppi niin mitä sille alkiolle voi käydä?? Sitte viel lauantaina menin mun siskolle kun en jaksanu kotona olla ja tuli sielläkin otettua... :ashamed:
Jostain luin että tiettyyn vaiheeseen asti alkuvaiheessa sitä suojais joku juttu mut ei tarkempaa tietoa oo...

Joo että masennus päällä, sorry isosti siitä. Tänään loppuu kyl tää mökötys mökissä ja meen hiihtämään kun noi ilmatkin on lauhtuneet ja eilen koko päivän siivouksen jälkeen kaipaan jotain muuta! Ukkokin makaa tuolla, miksei sekin voi joskus mennä johonkin että sais olla rauhassa.

Viel pari viikkoo lomaa ja kestämistä!!

Ei muuten oo nyt menkkakipujakaan vielä, testaan torstaina jos ei tätiä näy, mul on Pregcheck ja Apteekin testit, ne on ainakin luotettavampia..??.

Mutta palaan myöhemmin jos tää pää olis yhtään sen paremman tuntunen jos toi raitis ilma auttaisi!!

Hyvää päivänjatkoa kaikille, MOIKS!!! PLUSSATUULIA +++++++++++:heart:
 
minttu2010 mie jo täältä häädän sitä tätiä, ettei tulis siun luo!!
..ja mitäs se mies siellä oikein..Höh, juutas..

Toivottavasti siun mieli parempi kun käyt happihyppelyllä:kiss:

Plussapuhut, että se plussa pärähtää testiin!!!
..TOTT-päivä ON hywäinen päivä dipata;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä