40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Pikkutirri Samma här. Digitestiä säästelisin vasta varmaan tulokseen ja mahdollisesti sunnuntaille jos siltä näyttää ett + tulisi, sillä miehellä on silloin synttärit. Huomenna käyn 'kylillä' ja poikkean apteekin kautta, ellei täti ole tullut. Kiva piinailla samaan aikaan :kiss:.
 
Ottis
Oi juu, pikkutirri, se painojuttu unohtui. Piti vastata kyllä. Meillä syksyllä työnantaja kustansi kehonkoostumusanalyysin. Se oli sellanen puntari, johon piti mennä paljain jaloin ja puristaa kapuloista. Pari minuuttia siinä piti olla ja se mittasi kehon rasva- ja lihasmassat. Mun keskivartalon rasvaprossat oli silloin ihanteelliset ja sen mukaan mun ihannepaino 55.8, olen 160 cm pitkä eli kai se on sulla siinä lähellä sama ihannepaino. Pikkutirrejä ollaan siis molemmat :LOL:.

Varmaankin joiltakin kuntosaleilta mokomia laitteita löytyy. Löydän varmaan papereistani firman, joka analyysin teki. Kerron, kun tsekkaan. Mulla on kotona puntari, jossa pitäis olla lähes samat ominaisuudet, mutt en luota siihen enää yhtään ton tarkan mittauksen jälkeen.
 
kiitos Ottis...ehkä mun tavote vois sit kans olla tuo sama;) ja paino mistä eilen(vai oliko toissa aamuna lähdettiin oli 62,3) joten onhan siinä tavotetta taas jos kesäksi meinais rantsu kuntoon..ja hei..jos edes sinne 58 niin tyytyväinen oon!!!...ja millee hiilihydraatittomalle en meinaa ryhtyä...ihan vaan herkut pois ja annosmääriä pienemmiksi..perus ruualla mennään...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, minä näen kyllä ainakin tuossa aamuisessa testissäsi sinistä pystyviivan haamua. Mulla tuli viime kierrossa samanlaisia kaksi tai kolme kappaletta, ja kyllä se jotain merkitsi, kun menkat tuli sitten kolme päivää myöhässä. Mutta mulla siis oli silloin kemiallinen. Toivotaan, että sulla vahvistuu kunnon plussaksi. Kannattaa se digi kuitenkin varmaan säästää sunnuntaille ja testata sitä ennen muilla testeillä. PLUSSAPUUHKUTUS!!!! :heart: Toivotaan parasta! =)
 
Ottis
Kiitos Putunen, taidan uskoa sua ja pikkutirriä ja dipata digin vasta sunnuntaina jos ei täti ole tullut.

Pikkutirri Mä painoin tänä aamuna 60.5 kiloa ja näin hyvässä lihassa en ole ollut koskaan ennen. Aika alkaa tehdä jotain :ashamed:.
 
Morjens!
Pahoittelut Hystikselle!:(:hug:
On varmaan ihan kauheat luopumisen tuskat! 16 vuotta uskollinen kumppani menee taivaan kotiin.... Sulla menee nyt varmaan jonkin aikaa ennenku totut ettei toista enää ole.
Mutta muista että elämä jatkuu!! Parempia vointeja sinulle ja jaksuja!!!:heart:

Harmittelut Mamille kun turhia toiveita herättelee noi testit!:kieh::kieh:
Ens kerralla plussaa sit kunnolla!!
Ottis, testaahan vielä, jotta saat varmuuden! Puuhkut viivan vahvistumiselle!!=)
Myös muut testilijat, kovasti plussa puuhkuja teille!!!+++++++++++++

ON: Kerroin tänään töissä pomoille että oon raskaana... kun se on mielestäni vaan fiksua olla rehellinen kun jos jotain sattuu niin ei sit tuu myöhemmin sanomista etten ollut sanonut mitään. Toki pomot on vaitiokovelvollisia joten tieto ei leviä heidän kauttaan tai ainakaan saisi!
Ja hyvin lähin esimieheni otti asian kun kävin aamulla hänen puheillaan... vähän tietty jännitti mut se siitä meni ku hänellä positiivinen asenne heti!=) Ja onneks on vaki paikka ettei tarvii sen puoleen huolehtia!;)

No palataan taas ihanaiset olohuoneessa:heart:
T MINTTU JA MASSU rv 6+2
 
Ottis...mua oikeesti hymyilyttää...mun paino "kohtalotoveri":)...mä kun sanoin töissä et nyt se alko..nimittäin painon pudotus silloin toissapäivänä, niin työkaverit hymähtelee että mistä sinä laihdutat...mutta niinhän se on että kun on tällänen lyhyt tirriäinen ni ne muutamakin kilo tuntuu ja ainakin itselle näkyy...mä oon muuten enimmillään painanu just vuos sitten tammikuussa 64.1 ja viime keväänkin pudotin painoa sinne 58kg asti..nyt näköjään syksyn ja talven aikana palaillu..joten tarttee tehdä jotain!!! Muuten kaikista 3 lapsesta mun sairaalapaino synnytykseen lähtiessä on ollu sama 56.2kg...joten sitäkään mä en voi "syyttää" vaan nää "ylimääräiset" kilot on tullu tän viimeisimmän jälkeen=)
Aamulla Ottis sitten dipdip=) ja ONNEA puuhkun vielä sulle!!! PUUUUUHHHH:whistle: ja väriä siihen viivaseen=)
 
pikkutirri Itse söin vaan kaksi terolut kuuria peräkkäin ja jälkimmäinen kierto alkoi päivää liian aikaisin joten ... mutta ehkä se kaksi kuuria ei vielä ole ns. terojen käyttöä vaan vasta kokeilua... jos mulla kierto tästä vielä lyhenee niin otan ne taas käyttöön, sain siksi että kierto alkoi venymään 32 seur. 39 ja sitten olikin se ultrassa näkyvä ovulaatio :) tosin ilmeisesti itsekseen alkoi tasaantumaan kuitenkin ...

Mutta öitä Teille kaikille Ihanaisille naisille, jo alkaa väsy tulemaan simmuun... huomenna koiruuden kanssa silmäpeilaukseen ja hieman jännittää koska neidillä on todettu alkava harmaakaihi (ikää vasta 5) että miten on "edennyt", onneksi on kuitenkin vakuutus jonka pitäisi ainakin osittain korvata jos joudutaan leikkaamaan ... |O|O
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

oliivitar (40)................kp1/27-30......yk2 ( 05/09) 7.
Velmuliina74 (36)........kp3/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp3/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mafinka (49)................kp6/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp7/29-32.......yk?................2.
*Justiina* (38)............kp7/30-32.......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp7/28-29........yk2.................1.
sarppav (40)...............kp8/27-29 ......yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp15/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp16/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp18/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp19/28............yk2(?&12/10)......1.
Mami-41 (41)..............kp24/25..........yk33.......2.(dpo12:heart:)
Mindy<3 (40)..............Kp25/28-30......yk1............4
muumimamma-72 (38) kp25/25-30.....yk9......4./2.yht.
Ottis (43)....................kp27/25-27......yk19( 08/09) 1.
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Piitu73 (38).................kp28/27-28......yk23.............1.
pikkutirri (41)..............kp28/28...........yk3........4./2yht.
Mahdotontako (46)......kp32/29...........yk8....................1. yht.
Iida-Karoliina (46).......kp36/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp42/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27.............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010 ja Elysee,(joka pikkisen haaveksii vasta..:))






putunen (41)....................dpo3
muumimamma-72 (38).....dpo13
pikkutirri (41)...................dpo13
Mami-41(41)....................dpo13
Ottis (43).........................dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia teille, oletta ihania...Tänään sain tädin raivolla järjestettyä makuuhuoneenkin uuteen uskoon, uusille koitoksille :D Täti laittaa todenteolla paikkoja uuteen kuntoon :kieh: selkää jomottaa edelleen ja munanjohtimetkin ovat menneet kiharalle, joten ihan ilmoitusluontoinen asia Pikkutirrille, Ottikselle ja Mami-41:lle :D siitä EI enää teille riitä. ;)
Toivon niin kovasti teille plussaa, ei menetetä toivoa :heart: Puuuuh ++++++++++ Ja Ottikselle ++++++++ :LOL: Mitä kuuluu sinulle muumimamma?

Ottiksen ja pikkutitrrin keskusteluun.. Täällä yksi myös lyhyenläntä:LOL: Pituutta 159, mutta kiloja sitäkin enemmän... miltei 70kg :ashamed: Ei raskauskilot lähteneet ei. Diettiä yritin, huonolla menestyksellä ja olen samaa mieltä kuin Tirri: lautasmallilla mennään

Mintulla siellä pikkuinen kasvaa ja vie voimat mammalta :heart: Pitkiä kauniita yöunia!
 
Viimeksi muokattu:
Iltaa IhaNaiset pitkästä aikaa!

Piitu se täällä kurkkii olkkariin... :wave:

Miut saa varmaan siirtää listalla tuonne taustailemaan nyt, kun tää inssin epäonnistuminen ottikin sitten paljon tiukemmalle, kun olisin luullut.. :( Tässä on sen lisäksi ollut lähipiirissä menetystä, yhdessä kuukaudessa kolmet hautajaiset, joten oon ollut aika rikkinäisellä fiiliksellä viime ajat. Vauvahaave on ja pysyy, mutta voi naiset, kun se tuntuu niin saavuttamattomalta jotenkin...miulla on myös tää inssin jälkeinen kierto ihan sekaisin. Yli viikon kestävä tuhrutus ja sitten kierto jäi 24 päivään.

Mielelläni silti vielä viipyisin tuolla olkkarin nurkassa, torkkupeiton alla, jos se teille sopii, kultaiset naiset....?

Pahoittelut omanapaisuudesta. Hirmuisesti toivon, ihan koko sydämeni pohjasta, plussapuhureita teille jokaiselle! :heart: Nyt selailen taapäin teidän kuulumisia. Kauniita unia kaikille!!
 
Ottis
Oliivitar Tervetuloa tirrien joukkoon :flower:! Tätiraivolla on kieltämättä hyvä vaikutus talon siisteyteen ainakin meillä :).

Mafinka Toivottavasti koiraneidin silmässä ei ole kaihi pahentunut. Niitähän varmaan voidaan leikata kuitenkin aivan kuin ihmisiltäkin?

Pikkutirri Sama juttu on mulla ollut aiemmin, kun olen työkavereille puhunut laihdutuksen tarpeesta, ett ovat ihmetelleet, mutt nyt ymmärtävät, että jos olen suurimman osaa aikuisiästäni painanut 49-52 kiloa, että tämä 60 kg todellakin tuntuu kropassa. Oikeasti mun jalatkin ovat mukamas kuin tankit, vaikka tiedän ns. näyttäväni ihan sopusuhtaiselta.

Dippasitko? Plussatuulta :heart:!!

Piitu73 Sinulla on todellakin ollut rankkaa :hug:. Olen pahoillani kaikesta surusta, jota olet joutunut läpikäymään :'(. Me lämmitellään sulle ihan mielellään paikkaa olkkarin nurkassa. Saat tulla sinne koska tahansa ja viipyä niin pitkään kuin hyvältä tuntuu :kiss:.

Putunen Kiitos päivityksestä :flower:! Taisi mulla käydä samoin kuin sulla, että kemialliseksi jäi tämä haamuttelu (taas :mad:), sillä aamulla, kun isolla hädällä kävin, tuli paperiin ihan kirkasta verta. Sitä ennen jo tietämättäni tiesin miten tässä käy. Tuntui vain siltä, vaikkei kipuja ollut tai mitään :ashamed:. Siteen pöksyihini sujautin, enkä sen jälkeen ole halunnut kurkkia mitä kuuluu ja onks vuotoa tullut, sillä tuntuu, ett totisesti haluaisin kieltää koko menkkojen olemassaolon.

Tässä on matkan varrella ollut monta sellaista kiertoa, ett haamulaisen nähdessään on melkein säikähtänyt, että nytkö tässä näin kävi, ett olenkin raskaana eikä ole osannut olla onnellinen ajatuksesta ku ukon kanssa on mennyt miten onkaan mennyt. Tässä kierrossa ei ole ole kertaakaan tullut mieleen, etten haluaisi sittenkään olla raskaana, vaan ajatus mm. siitä, etten saisi raskaana ollessa ottaa mm. alkoholia, on tuntunut kivalta ajatukselta, peräti ajatus tupskujen nakkaamisesta nurkkaan on alkanut tuntua aina vain mahdollisemmalta asialta. Ts. musta tuntuu, ett mä olen vähän kasvanut ja kypsynyt ja sitä suuremmin surettaa, ettei mun nyt sitten tarvikaan aloittaa uutta ja terveellisempää elämää. Hih, toki saan, tiedän sen =).

Surettaa, etten saanutkaan ukolle synttäriylläripylläriä järjestettyä :'(, mutt säästyipähän sentään digitesti ja se on ihan teidän naisten viisaiden naisten neuvojen ansiota =).

Sitten gallup: Mitä mieltä olette, kannattaako mun ottaa Clomifen käyttöön nyt tässä kierrossa vaiko vasta sitten seuraavassa? Lomalle huhtikuussa osuis seuraava Clomivaihe ja sinne ei kyllä nappais ottaa nappeja mukaan, sillä mitä lomaa se sellainen on jos pitää lisääntymistä ajatella :confused:. Ovis osuu seuraavassa kierrossa kuitenkin soppelisti pääsiäiselle ja nyt onnekkaasti päivää myöhempään, kun tuo täti näin vitkutteli.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pikaseen vaan,aika on ihan kortilla nykyään!
Mä luulen että mut saapi poistaa edes pikkuriikkisen haaveksimasta.kp 3/? ja vuodan kuin seula ja oon kipeä ku mikä ja aattelin nyt soittaa lääkärille ja pyytää e-pillerit kuitenkin aloitettavaksi.Siirtelen kuumettani muutamalla vuodella ja palaan tähän pinoon kun oikeasti 40+,melkeen ainakin:)
Muuttokuume vie ajatukset pois vauvahaaveista,vaikka ne kytee ajatuksissa jossain,ja jotenkin viime viikot olleet lasten kanssa niin rankkoja että parempi näin!

Teille muille ihanaisille toivotan mitä parhainta kevättä kaikin puolin,suuria toiveita tosiksi ja iloista mieltä:heart::heart::heart:
 
Voi harmi Ottis, että vuoto yllätti haamuista huolimatta :(. Uutta kiertoa kohti sitten vaan! Kyselit Clomeista. Miksi et voisi niitä nappailla lomallakin :)? Pillerit/pillerit aamulla ja muuten asiaa ei tarvitse ajatella! Ja eikös lomalla ehkä tule harrastettua myös helposti tuota "ässää" kun on kerran aikaa :).
Minä ainakin ajattelisin niin, että kun ikää kuitenkin on 40+ ja pitkään yritystä takana, niin yhtään kiertoa ei kannata hukata!
Aurinkoista viikonloppua :cool:
 
Ottis
Piitu73 ja äippä67 Teidät on nyt siirretty molemmat tonne ensimmäisen sivun taustailijoihin, mutt kuten sanottu, Piitu, olkkarin nurkkapaikka on sun. Tuodaan sinne tarvittaessa lisää torkkupeittojakin :kiss:.

Putunen Piitu73:n voi varmaankin ottaa kp-listalta pois :(.

ON Kyllä se täti on jo paikalla tänään eli mulle päivittäjä-Putunen tai päivittäjä-mur-mur vois laittaa tälle päivälle kp1/27 ja yk 20, kiitos kaunis :kiss:. Niin juu ja vois mut poistaa RKTT-listalta kans =).
 
Ottis
Suklaaruutu Kiitos Clomi-visiosta:flower:. Älä kuitenkaan sano, ett tuolla lomalla mun tarttis harrastaa S:ä :LOL:, sillä mä lähden sinne systerin kanssa ja mies jää kotiin. Paitsi, ett onhan tässä vielä sellainen takaportti auki, ett mies voidaan saada puhuttua mukaan, mutt alunperin on ollut aie lähteä reissuun ihan 'tytöissä'.

Jos tästä kierrosta ei tärppää, seuraavat menkat osuu 14.4. eli pari päivää ennen lomalle lähtöä ja takas ollaan kp 9 eli ehdin oikein hyvin miehen kanssa pupustelemaan kotiin eli sen puoleen Clomikierron voisi säästää sinne lomalle, juu.

Mulla kun on ikäviä kokemuksia siitä, ett Clomit + Terolut siirtää menkkoja kaksikin viikkoa, niin en viittis laittaa nyt ennen lomaa kiertoa ihan sekas. Jos kierto pysyy tässä missä se on, on mulla pili hollilla oikeaan aikaan, enkä itse ole joissain muualla väärään aikaan.
 
Heipsan vaan täältäkin:wave:

Mä dippasin aamulla ja odotetusti puhdas negahan sieltä pärähti..eipä ees harmittanu kun jotenkin sen vaan tiesi...tässä päivän mittaan sitten mielessäni aattelin että mihinköhän asti tää kierto mulla venyy kun ei tunnu miltään...vaan äsken kun veskissä kävin ni JIPPIIIII!!!! Menkat alko=) eli tervetuloa uusi ja parempi kierto...Ja siis ei mitään mustaa tuhrua niinkun viimeaikoina on tapana ollu vaan hyvältä näyttää..liekö vaikutusta sen mini disperiinin???

Mutta siis...päivittäjä kiltti jos poistaisi minutkin RKTT-listalta ja merkkais kp1 ja yk4

Pahoittelut Ottis ja mami41 tädin tulosta:hug:...ens kuu on sit monen plussan kuu, eiks nii???=)

Ottis..siihen clomi kalluun...jos clomit laittais vasta seuraavaan tai vaikka tähänkin kiertoon jo ja koittais saada niitä lisää et sais useamman kierron "putkeen"...jos se niinku "tehostuis"??? Mulla nyt eka clomi kierto tulossa ja ymmärsin siitä lääkäristä et useampi peräkkäin..nyt ekasta ainakin haluu ultrata ja kattoo mitä ne saa aikaan...
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti täältä..
Olen niin taudin runtelema, ettei uskoiskaan..on tullunna
ja sieltä toistahin päästä
eilisen ja tämän päivän..nukkunut sitten olen muun ajan


Isot pahoitteluni negan testaneille:hug:
.. ja Mami-41, Ottis voihan surkuinen:'(lämmin:hug:

Voisiko joku ihunainen(putunen, Ottis)päivitellä nuo uudet tiedot listaan, mie en nyt jaksa, pitää menä taas pötkölleen..

..vielä..Hystis kulta, iso ja lämmin:hug:koiraystäväsi poismenon vuoksi..hällä on siellä sateenkaarisillalla hyväinen olla:heart:

Mukavaa viikonlopua!!
 
Viimeksi muokattu:
Voih mur-mur!!!! Just vähän aikaa sitten ajattelinkin sua et oletkohan säkin tullu pipiksi:(...paranemisia sinulle..joko teillä poikanen voi paremmin..entä mies??? entä siun tassu?? Hyvää viikonloppua sinullekin ja lepäile...:flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä