40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

muumimamma-72 (38) kp5/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp5/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp5/27..........yk20( 08/09) 1.
Mami-41 (41)..............kp5/25..........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp6/27-30......yk2 ( 05/09) 7.
Velmuliina74 (36)........kp8/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp8/25-28......yk24(01&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp10/27...........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp11/26...........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp12/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp12/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp12/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp13/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp20/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp21/27..........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp23/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp24/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30......yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Iida-Karoliina (46).......kp41/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp45/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






Mafinka (49).............. dpo0
Mindy<3 (40) ............dpo7
putunen (41).............dpo8-9
Mimmi68 (42)............dpo11

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Moiks pikaisesti :wave:! Tuppaaa työt näin kevään korvalla painamaan sen verran kovasti päälle, ettei jouda kunnolla edes piinailemaan.

mur-murille heti alkuunsa toivottelen miehelle paranemista ja onnea simppajahtiin :heart:.

Mami41 Se on aina hyvä merkki, kun viiva r-testissä vahvistu, pikku tuhruttelusta viis. Taitaa olla aikalailla yleistä tuo alkuraskauden vuoto. Onnittelut :heart:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia =).

Putunen Voi ku olis ihanaa, jos se viivanen nyt siitä tasaiseen tahtiin vahvistuisi :heart:. Onnea testailuun ja vahvaa plussaa lasiin :kiss:.

Justiina Tsemppiä tupakkalakkoon :kiss:. Minusta ei tuohon olisi. Olen aina pikkuhiljaa vähentänyt ja siitä sitten päässy lähes nollille, jos olen yrittänyt lopetella tupruttelua. Taitaa olla mulla niin syvä tupakkaurat aivoissa, ett ne ei niin vain haihdukaan :ashamed:. Tuskin koskaan haihtuukaan.

Mafinka Sen ekan kuvan o-plussa oli todella vahva kontrolliviivaan verrattuna, joten minä ainakin laskisin siitä sen LH-huipun. Mulla saattaa mennä lähemmäs 32 tuntia siitä, kun ovis sille paukahtaa päällensä. Hirmusesti onnea nyt tähän kiertoon :heart:. Olkoon tämä plussasellainen, ett pääset kesällä vauvamasua esittelemään =).

Pikkutirri Juu, kyllähän se raskauden toteaminen silloin toissa kesänä jonkinlaista fiilistä siitä toi, että mahdotonkin on mahdollista =). Kun lääkäri sanoi, että: "Kyllä täällä kohdunsisäinen raskaus näyttäisi olevan.", jouduin todellakin aivoja ravistaa, ett hän ei puhunutkaan 'kohdunulkoisesta raskaudesta', niin uskomattomalta se tuntui.
 
Ottis
Pikkutirri ja Justiina Mulle myös gyne puhui Clomikiertojen maksimimäärän olevan peräkkäin 4 kiertoa. Nehän voi aiheuttaa vaikka mitä hyi' tä pahimmillaan, joten en uskaltais kyllä pidempään syödäkään. Käsittääkseni mm. rintasyövän riski kasvaa joko Clomifenilla tai Terolutilla, en nyt muista kumpi se oli. Ja niin pöhkö olenkin, että nyt kun on kahtena iltana ollut vasen rinta tosi kipeä, piirtelen jo vaikka minkälaisia kauhukuvia :ashamed:. Ainakin säännöllisistä lääkärintarkastuksista olisi hyvä pitää kiinni, jos mm. Clomeja käyttää, mutt se on vain mun mielipide.

Nöpsö Onnea huomiseen punktioon :kiss::hug::heart: =)!!

Mami41 Onnea huomiselle :kiss:. Toivottavasti hyvää kuuluu :heart:.
 
Mami41 Osui silmään sun teksti ja ajattelin kertoa oman tuoreen kokemukseni. Sain kuukausi sitten raskaustestiin plussan ja tuhruvuoto alkoi välittömästi. Kollega seurasi ultralla viikon välein, koska testiviivat vahvistuivat koko ajan ja oireitakin oli. Tuhruvuoto osoittautui toiseksi kaksoseksi, joka keskeytyi ihan alussa (ei näkynyt kuin ruskuaispussi verilammikon keskellä), vuotoa jatkui lähes 4 viikkoa. Toinen kaksonen kehittyi viime viikonloppuun asti (rv 8+3), mutta sitten sydän lakkasi lyömästä. Koko ajan oli kuitenkin toiveita, että toinen olisi jaksanut. Valitettavasti mulla kävi näin, toivottavasti sulla menee paremmin! Älä vielä heitä pyyhettä kehään!!!
 
Heippaus nopeasti, täällä menossa kp 10/27, jos joklu viitsii/haluaa päivittää tietoni.

Paljon Plussakkaita kevättuulia kaikille toivottelen.:heart:

Tänään aloitin pyöräilykauden, poljin töistä kotia 14 km....ihana kevään avaus.



Mahdotontako:heart:
 
ON..eipä tarttenutkaan pähkäillä, dippaanko tälle päivää O-testiä - ei Posti Pate tuonut testejä!..kumma juttu?..normaalisti tulee vuorokaudessa..

No, huomenna Kp9 dippaan päivällä, kattellaan mitä näyttää=)
..nyt tällä kertaa koetan vielä sen O+:ssan jälkeenkin simoja saada talleteltua parina päivänä.=)
..ja taisinpa viime kierrollahin O+:ssan(La) jälkeen vielä simoja napata maanantaina..oliko sitten jo myöhäistä?..

Pirskatti kun tietäiskin 100% varmasti tuon ovispäivän:O..enää en ole varma, ennen tunsin sen NIIN selkeästi!!

putunen, jätätkö dippailun huomiselle aamua?..vai kenties illasta jo..:rolleyes:
..entäpä Mindy<3 ja Mimmi68..Mindyllä jo kierron viimeinen päivä:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille Teille Ihanaisille Naisille :)
Mulla varmaankin munasolu irtosi päivällä kun nirppasi hetkisen oikealla puolella ja sen jälkeen tuntunut "turvotusta" munasarjoissa... lämpö oli aamulla 36.6 täytyy huomenna samoihin aikoihin mitata... no kuten jo mainitsin, toivottavasti simppaset on tallessa ja voi hyvin ja ja ja :D
Ottis Kiitos ihanainen, en mitään niin mielellään ensi kesänä esittelisi kuin "mammamasua" vaikka sitä "napapaitaakin" olen tehnyt jo muutaman kesän :D
nöpsö Huomiselle paljon onnistumisen toivoa laitan :hug::kiss:
Too-ticki Täältäkin isot halit sinulle ja lohtuja :(:hug:
Mamille myös huomiseksi hyviä uutisia :heart:
Voi toivotaan että tämäkin kuukausi tuo niitä ihania plussauutisia :heart::heart:
Itse lähdin tähän kiertoon paremmalla mielellä koska viime kierrolla en tuota ovista bongannut, tassut ristissä toivon ihmettä suurta tälle kierrolle niin itselleni kuin myös Teille Ihanaisille Naisille :kiss::heart:... Mietityttää tässä että olisko tuolla vehnänalkoiöljyllä sittenkin merkitystä kun nyt tuon oviksen bongasin vaan en viime kierrolla, noh pääasia että bongasin :D haleja kaikille!
 
Heippistä hei!:wave:
Täällä ollaan, kiitos mur-mur kaipailusta!:D
En ole kirjoitellut muutamaan päivään kun tuntuu ettei ole mtn erityistä.. Nuo kp: t ei mulla pidä paikkaansa, tai siis en tiedä, mut sen oviksen luullakseni bongasin viime vkn ma, kun tuli plussa o- testiin. Sen mukaan siis olis nyt dpo7 menossa. Kyllä mä sen ainakin plussaksi luulen koska testiviiva oli melkein yhtä vahva kuin kontrolli-..? Siis ei niin vahvaa viivaa ole tullut muulloin, siksi sen plussaksi miellän.:) Jösses, että osaankin vaikeasti selittää asioita!:D
Nyt sitten odottelen mitä tuleman pitää. Maha jotenkin kauhee möykky ja lämmöt on kyl pysyny koholla, eli sekin puoltaa oviksen tapahtuneen.

Mamille ja Putuselle peukutuksia ja halituksia:hug:! Jännääääääääää!!

Too- tickille pahoittelut menetyksestäsi!

Ja Mafinkalle :flower: ovisplussasta! Päästään jännäämään kohta sun kanssa sitä toista testiä!

En tiedä sit milloin uskallan itse r- testiä kokeilla.. Kyllä niitäkin tuolla kaapissa odottaa.
Noista testeistä vielä kysyn teiltä tyhmyyttäni, että onko teillä kokemusta tai muuta tietoa, että näyttääkö o- testi aina raskauden..? Kiitos ihunaiset!:heart:
 
Mindy<3 Voih niin mielelläni haluaisin päästä syystä tekemään sitä toista testiä, vielähän siihen aikaa on :D mutta yhdessä testaamaan ... :D Tosin olethan jo viikon edellä mutta kuitenkin ++++ PUUUUHKUTUKSIA sinulle kovasti :D...
Päivystäjälle kullalle, minulla taitaa sitten olla se dpo0 eli listalle: RKTT :ashamed: pelottaisi olla niin olevinaan tosissaan :|
Suukkosia Teille :kiss:
Ai niin, se ovistesti ei kuulemma kaikilla ole osoittanut alkanutta raskautta mikäli olen oikein tulkinnut...
 
Viimeksi muokattu:
Moikat vaan!
Mamille ja Putuselle paljon plussapuuhkuja ja muillekin!!!!:hug::heart:
Nöpsölle tsemit ultraan!
Koittakaa ihanaiset pidättäytyä tupakasta!:) Se voi olla osatekijä (toki niitä niin monta) raskautumisessa...

Sitte tietty omaa: Kävin tänään varhaisraskauden ultrassa ja ei sykettä löytynyt:( Joten tässä joutuu nyt oottelee 2 piinaavaa viikkoa seuraavaa... Toi oli yksityinen gyne ja sen mukaan VOI olla että sikiö/alkio on niin pieni ettei sitä erota vielä... mutta sanoi että 50-50 mahdollisuus.... voi että tässä on kärvisteltävä viel epätietoisuudessa! No sitten sanoi myös että niin kauan kun on oireita se on hyvä merkki (mulla nyt päällimmäisenä väsymys ja rintojen arkuus ja tunne, että ne olis isommat... eilen aamulla etoi oikein kunnolla mut sekin hellittänyt, toki aiemmista raskauksista ei ollut minkäänlaista pahaa oloa... ja sit masu on turvonnut... se nyt voi johtua muustakin, esim. herkuttelusta:))
Ai niin, valkovuodonkin se sanoi olevan hyvä merkki, sitäkin on jonkuu verran.

Sitte soitin päivällä neuvolaan ja täti ihmetteli miks olin mennyt ollenkaan näin varhain kun ei se syke vielä näy.... senvuoks en nyt NIIN huolissani oo vielä... niinkauan kun oireita on. Mut onko kellään tietoa näyttääkö r-testi positiivista jos k-meno on ollut ja vuotoa ei oo tullut...???
Kun ajattelin vaan että jos alkaa huolettaa..... Eikö hormoonit silloin automaattisesti vähene ja näinollen r-testi ei enää olis positiivinen??? Kaikkee mä mietinkin:LOL:
Joo voi olla että hosun ihan suotta.... mulle tuli ihan kauhee olo kun maksoin tuosta gynestä 150e ja kelasta saa kolmanneksen pois... nyt kun on uus ultra niin taas maksan jotain 64e josta tuo korvaus.... että pisti miettimään kandeeks mennä... toki nyt on vaan se vastaanottomaksu... mut silti. Se nainen oli gynen vaimo joka vastasi kun silloin varasin ajan... hänen mukaan jo tässä vaiheessa näkyisi,,, huolestuin jo hetkeks ennenku soitin tonne neuvolaan josta rauhoiteltiin...
Kävi mielessä etttä kun on yksityinen niin tottakai ne ottaa vastaan kun ajan tilaa! Niinpä, tyhmyydestä sakotetaan:kieh: olis pitäny kysyä ekaks neuvolasta!!

Joo tällaista... Oikein hyviä öitä ja nukkukaahan hyvin!!! Plussapeukutuksia teille kaikille ja puuhkut ja isot halit:hug::hug::hug:
Koitan välillä käydä ihgut teitäkin kurkkaamassa!:heart:
MINTTU JA MASSU 7+0
 
Mindy<3 mitenhän nuo kp:t sitten on noin, väärin(kö)?..mie sain siulle muuten tälle päivää Kp31..:confused:
(12.3 oli Kp20..)

Siehän voisit dipata kuiteshin jo harjoitus kierron tuolloin TOTT-päivänä, dpo9?!;)

Minttu nyt kovasti kaikki toivotaan, että se 50/50 muuttuu ihunaiseksisykkeeksi seuraavalle kertaa kun käyt ultrassa ja pienellä olisi kaikki hyvin.

Miulla näkyi syke rv 7+3..vaikka raskaus ei sitten jatkunutkaan..

Ovis on voinut tapahtua myöhemmin kuin luulit!
Siulle toivon sydämeni pohjasta sitä parhainta tulosta!!:kiss:
..ja jaksuja piinaavaan odotukseen:hug:

Ps. Miulla R-testi näytti vahvaa plussaa, vaikka ei tullut mitään vuotoa kun raskaus todettiin keskeytyneeksi ja oli kovasti oireitakin.

Testi näytti myös vielä jonkin aikaa plussaa VAIKKA oli jo lääkeellinen tyhjennys tehty.(17vrk tyhjennyksestä hcg8 ja vielä haalea haamu testissä)
..joten, R-testi ei kerro raskauden jatkumisesta nyt valitettavasti mitään - vain ultra.

Toivottelen kauniita unosia jokaiselle:heart: ja puhkun +++++++++ niihin R-testeihin!!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta

Digi dipattu ja Raskaana 1-2 ilmoitti se, vuotoo ei tullu yöllä siteeseen asti, mutta pyyhkiessä taasen verta, että iloita en vielä uskalla, toki nuo sanat ilahdutti kovasti, mutta mutta takaraivossa aavistus ettei normiraskaus ole tämä, hiukan pelottaa se ultra ja ne uutiset mitä sieltä saapi:|

Justisko kyseli follien määrää, mulla kaksi oli ja molemmat irtos, eli kyllä kaksosraskauskin mielessä käyny, yksi sellainen on mulla ollu ja meni kesken rv9.

Too-ticille pahoittelut keskenmenosta:hug: ja samaa syytä minäkin tälle vuodolle olen aatellu, kun kumminkin r-testin viivat vahvistunu kokoajan, eiköhän se selviä pian.

Minttu älä suotta hätäile, kyllä se syke sieltä vielä näkyy ja pikkuisella kaikki hyvin, tsemppiä ja hermoja laitan sulle:heart:

Ja kiitos kaikille puuhkuista, tulen päivällä kertomaan kuulumiset ultrasta, nyt menen tuijottamaan tota raskaana sanaa hetkeks ja ihan pikkuisen toivomaan ja unelmoimaan sen pysyvyydestä:)
 
Huomenta!

Minttu Minä olen täällä hengessä mukana :heart: toivon Mur-murin tavoin, että syke pienoinen näkyy kahden viikon piinan jälkeen

Joudunkin pyörtämään puheeni :ashamed: Tuossa aikaisemmin kun kyselit ultrasta, sanoi etten ollut varhaisultrassa käynyt... Siis aivan unohdin, lahopää :headwall: että pikku-miestäni odottaessani kävin ultrassa viikoilla 9-10!!!! Olin sairastanut sikaflunssan kun rv7, ja kun en saanut mielenrauhaa, onko pienenpieni elossa. Silloin pelotteet ja uhkat joka puolelta olivat aivan kamalia :mad: Se olikin TOSI pikatarkistus eristetyissä tiloissa, mutta syke näkyi silloin ja jopa pienet kädentyngät :heart: Luin aiempia keskusteluita ja siellä joillakin ei ole näkynyt syke vielä rv 8! Ja sitten viikkoa myöhemmin syke löytynyt... Toivotaan :kiss:

Mami41 Hali mukaan ultraan :heart:

Too-Ticki Pahoitteluni :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta täältäkin!!!:wave:

Mintulle iso halaus:hug: ja jaksuja..kyllä mä uskon että et syke sieltä löytyy ku aikaa vähän menee ja sit jos susta tuntuu että on ihan älyttömän piinaavaa, ni voithan sä julkiselle puolelle ottaa yhteyttä ja sanoo että asia todella painaa sun mieltä etkä oikee pysty nukkuu jne. ni luulis että siinä tapauksessa tarkistavat julkisellakin puolella. Tai en mä tiiä:confused: Mut hei..häntä pystyyn ja kaikki me täällä peukutetaan et kaikki on hyvin!

Mami41 sinulle kans peuk peuk ja :hug:...olet mielessäni!
 
Minttu Kovasti uskoa ja jaksamista siihen pienen tarraantumiseen ja sydämmen sykkeeseen :heart::heart::kiss:
Mami Ihanaa ja onnea raskautumisesta, sinne myös jaksamista ja uskoa ja ultraan peukutuksia :heart::hug:
Olisin kysellyt vielä noista lämmöistä kun jollain sivustoilla kehoittavat mittaamaan aamulämmöt ennen sängystä nousua jne. Miten Te olette mitanneet? Yritän niin kovasti oppia ymmärtämään tätä kehoni kieltä, ovistikkujen käyttöä jne Eilen ja tänään minulla oli aamulämpö samaan aikaan mitattuna 36,6 mutta en kylläkään köllötellyt sängyn pohjalla ... ja koska en tapaa lämpöjäni mittailla niin en nyt sitten tiedä mikä olisin ns. normilämpö kun joskus muistaakseni se saattaa olla jopa 35 ja risat??? Mutta täytynee tässä mittailla nyt aamuisin... Ovistestiin tuli vieläkin kaksi viivaa mutta ovat jo paljon haalistuneet joten nyt jätän sen dippailun tällä kierrolla tähän...
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille Ihanaisille Naisille :wave::flower:
 
Minttu, kerronpa tässä vähän ikävämmän tarinan. Mutta toivon sydämestäni, että sinulla ei ole näin...
Viime kesänä olin myös raskaana testien mukaan, ja oli oikeasti tosi paljon oireita (kuvotus, rinnat kipeät, omituinen olo kaiken kaikkiaan). Ekassa raskaudessa ei ollut juurikaan oireita. Kävin varhaisultrassa, viikkoja piti olla silloin 8+0, eli olisi pitänyt näkyä jo sykkeen. Näkyi ruskuaispussi hyvinkin, ei sykettä vielä. Ja pussikin vastasi koko 6+3 (tai jotain).
Gyne sanoi minulle, että 50% mahdollisuus, että on vähän "myöhään" hedelmöittynyt, tai sitten on tuulimuna. Oireet ovat ainakin tuulimunaraskaudessa normaalit kunnes kesken menee tai laitetaan kesken.
Minä otin heti asenteen, että kesken menee. Olisi helpompi iloita, jos olisikin jatkunut...
No kesken meni sponttaanisti sitten 10+ jotakin...

Mutta kuten sanoin, toivon sydämestäni, että ultra vaan ei nähnyt vielä mitään. Ja sieltä se sitten kurkkii näkyviin, kun aikaa vähän vielä menee.=):flower:
 
Huomenta :wave:

Pidän sulle Mami41 kovasti peukkuja!!! Onnittelut testituloksen johdosta :heart: - toivottavasti vuoto osoittautuisi vaaratttomaksi ja loppuisikin pian :hug: En vielä päivitellyt sulle uusia tietoja listaan, mutta ilmoittele heti kun vaihdetaan tiedot. Toivottavasti saadaan pian poistaa sut listalta ja siirryt raskautuneisiin =).

Minttu - kovasti tsemppiä ja jaksamista odotella kaksi viikkoa :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin ja syke löytyy :heart:

Päivitin eilisen listan nyt, kun oli tullut uusia tietoja. Laittelin Mafinkan rktt-listalle ja samoin Mindyn - sopiihan se Mindylle, kun ilmoittelit nuo dpo -päivät? Mindy - plussapuhkua sulle kovasti testiin!!! Tänään sitten jossain vaiheessa uusi päivitys - kuka sitten päivittääkään, minä, mur-mur tai joku muu?

ON: ei uutta tietoa. Eilen oli niin usein pisuhätä, etten pystynyt pidättelemään kuin puolitoista tuntia, mutta dippasin silti illalla, ja vain onneton roskishaamu ilmestyi (edellisenä iltana pisu oli noin 5 tuntia vanhaa). Tänään ehkäpä uusi yritys jossain vaiheessa. Jos sitten ei mitään näykään, niin osaan varautua mahdolliseen kemialliseen taas. Olo tosin ON raskautunut. Pisuhätä siis usein (heräsin jopa yöllä siihen - epätavanomaista mulle), nippailee masulla, vähän etova olo aamusta, aamulämpö tänään jopa 37,1 heti herätessä ja pari päivää on ollut koko ajan tasaisesti tuo 37,1 tai 37,2. Saas nähdä.... ilmoittelen jos dippailen jossain vaiheessa.
 
HUOMENTA IHANAISET!!!:)
Heti kiukuttelua aamutuimaan!!! Kirjoitin pitkän tekstin ja sit vahingossa painoin jotain ja kaikki hävis kuin pieru Saharaan!!!:kieh:
No sellaista se on.... eihän se oikeestaan sisältäny kuin piinausta ja valitusta:LOL:että hyvä vaan et hävisi!!
Joo sen verran kysyn että onko kellään ollut tuulimunaraskautta (kun lääkärin raportissa oli maininta H6 tuulimuna?) Voiko se jatkua kuin pitkään ja onko ollut mitään oireita? Tuleeks se automaattisesti pois vai vaatiiko lääkkeellisen tyhjennyksen? Oon niin epävarma oloistani etten ikinä vissiin oo kuunnellut kehoani niinkuin nyt!
Voiko lämmöt olla koholla vaikka t-muna oliskin? Mulla normilämpö noin 35.7-35.8 ja alussa mittailin ja oli päälle 36. Nyt en oo mitannut...

Jeps, MAMILLE PALJON ONNEA!!!:heart::hug:JA VAUVALIIMAA JA TARRASUKKIA!!!!! IHANAA!!
Toivottavasti se vuoto on vain tuhruttelua!! Tsemit sinne ultraan! Koska oot menossa?

Sarppav, kiitos kannustuksesta! Toivon minäkin että etenisi normaalisti.... mutta pieni vara pitää olla ettei sit tipu liian korkeelta vaikka tiedän että se sattuu joka tapauksessa!!
Minulla ei oikeestaan ekoissa raskauksissa ollut oireita paljon mitään ja nehän sujui silloin nuorempana hyvin, ei edes osannut pelätä mitään k-menoa....tai muutakaan. No tässä ei auta kuin aika!!!

KIITOS kaikille kannustuksesta, koitan nyt saada jotain aikaan ettei koko vapaapäivä mene koneella istumiseen... illalla on jumppa, onneks edes vähän ohjelmaa, huomen sit toinen vapaa ja perjantain iltaan töihin...
Päivänjatkot ja son moro!!!!:heart:
 

Yhteistyössä