40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Joo toi päivämäärä kun meen verikokeisiin on 6.5. eikä 6.4! Koska huhtikuu taitaa olla jo nyt 8.4.?
On vuoto vähäistä vielä, kipuja kohtuudella, en oo särkylääkkeitä ottanu sitten puolen päivän...
Kävin saunassa ja pari olutta join... ei kai oo haittaakaan kun ei oo lääkkeitä...
Missäs kaikki ihguiset on??? :heart::hug:
Lauantai-illan vietossa kait?? Kiitos mur mur tsemppaavista viesteistä! Kun tuntuu että luen viestejäsi ja tiedän mitä mulle tapahtuu seuraavaks! No nyt ainakin on niinkuin sinä oot kirjoittanu eli tisut voi olla kipeet ja hcg-arvo koholla vaikka k-meno, siten tuo vuoto, mullakin vähäistä. Mut se tietty voi yltyä...

Jee, mukavaa la-iltaa, meen nyt tupskille!
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


mur-mur (45)..............kp3/24-26.........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp13/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp14/24-26........yk15....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp19/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp20/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp23/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp23/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp23/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp23/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp24/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp26/26...........yk19..........2
Mahdotontako (46)......kp29/27..........yk9....................1. yht.
Nöpsö (42)..................kp30/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp30/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp30/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp39/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp42/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka ja minttu2011, sarppav






Putunen (41) ............dpo2
Pikkutirri (41).............dpo5
Oliivitar (40)..............dpo6
Nöpsö (42).................pp15
Soili (41)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
sorry Ottis sun viesti jäi kukematta... ennenku laitoin ton omani... Kiva kun saitte miehesi kanssa sovittua, ja toivottavasti hän tulisi kotiin sun kera peittoja heilutteleen!!!! Jee!! :heart::hug:
Mun olo helpottanu ja otin viel yhen oluen... hullu kun oon....
No heipat ja palataan!!!!:heart::heart::heart:
 
Minttu, kiva jotta siun olosi on hywäinen:heart:..ja olut ei varmasti ole pahasta nyt:)
..itsekkin yhden join ja siidukka vielä jemmassa(mies kaupoilta tänään toi)

Ottis
hyvä, että miehesi huulilla jo hymynpoikasta;)
..tajuiskohan se ukko kulta kotio tulla nyt?..:D
 
Viimeksi muokattu:
Mie täällä itteeni hieman suominut, kun en saanut lääkärille soitettua sitä labralähetettä LH/FSH/Progesterooni testeihin..:|

Dippasin nimittäin O-testin kun halusin nähdä, mitä se alkukierrolla, Kp3 näyttäis..
..ja aika vahva viiva tuli..testin herkkyys 20mIU/ml/One Stepin testi..ei miulla ennen noin ole näyttänyt tässä vaiheessa..:O
Tämä saattaa nyt flikat oikiasti kertoilla sitä ikävää tosi asiaa, että postmenopaussia kohden ja lujaa mennään..huoks
 
Iltaista vaan ihanat naiset!!!

Viimeyönä olikin täällä reipasta meininkiä ja mä ilmottaudun ehdottomasti mukaan mökkireissulle tai ihan minne vaan, ois kyllä niin ihana tavata livenä ja jutella sydämensä kyllyydestä=)

Mintulle iso ja lämmin hali koettelemuksistasi:hug: toivon että pian pääsisit uusinta yritykseen ja tälläkertaa pieni kestäisi kyydissä:hug:

Voi Ottis!!!Hienoa että sä oot saanu painoa alas noin hienosti..muistelen et samaan aikaan "alotettiin"..mä en oo vielä ees päässy alle kuuenkympin..on tää tahmeeta:(..mullahan alotus oli 62,3kg ja tänä aamuna näytti 60,5kg...kovasti ollaan mekin etelän matkaa etitty ja tarkotus olis lähteä toukokuun vimpolla viikolla, tavote ois et sinne lähties paino ois 58kg joten täytyy vissii pikkuhiljaa ottaa "jäeämpiä" aseita käyttöön...
Teillä lähtö onkin jo ihan lähellä=)

Hystikselle kovasti terveisiä sinne jonnekkin ja peuk peuk sen pienen huurunenän puolesta...

Onnea tähän kiertoon kaikille ja pahoittelut tädin yllättämille!

on: mä en usko että se ruppunen sieltä tässä kierrossa irtos ollenkaan, vaikka se ovistesti hienosti hymynaamaa näyttikin...kun mulla ei oo lämmöt noussu yhtään...ja joka muussa kierrossa on lämmöt selkeesti ollu oviksen jälkeen ylempänä...en tiiä...kun mä olin niin innoissani jo siitä kierron siirtymisestäkin muutamalla päivällä...pitäskö mun nyt kumminkin alottaa ne siirtotabut et varmasti saisin kierron siirtymään ja aloitanko ne sillä oletuksella et menkat alkais entisen aikataulun mukaan eli ens perjantaina??? Voi hitsin pimpulat..mulla on sellanen tunne et noi clomit ei toimi mulla ollenkaan, kun tässä kierrossa kävi näin ja aiemmin aina oon olettanu oviksen olleen(lämmöt noussu)..ens kierrossa otan sen 3 clomia/päivä ja se lääkäri ei ehdottanu ultrausta, mut mä aattelin et kattois kumminkin kun jos ei ens kierrossakaan mitään apua oo ni turhaanhan sit niitä syö ja pahoinvointi sivareista kärsii...
 
pikkutirri mutta onhan siulta pikkasen jo paino tippunut - hitaasti hyvä tulee=)

Ikävä jos siusta nyt tuntuu siltä, että ovuloimaton kierto olisi:hug:
..on tämä välistä niin saamarin vaikiaa:ashamed:

Onneksi on tulossa kesä ja vähän muutahin ajateltavaa: pääsen kukkasia laittelemaan ja heinäkuun alun mökkilomaviikoa odottelen jo kovasti.:rolleyes:

Kauniitta unosia kaikille:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, täällä yks yökyöpeli, kattelin tossa neloselta yhen norjalaisen leffan, oli kyl ihan karsee, veri lensi ja suolet ja päät...yöks! Ja seiskan ohjelmatietojen mukaan olis pitäny olla komedia! Joo voihan nekin erehtyä..

Mulla vuoto ja kivut on.... yllätys lakkaamaan päin! Ruskeaa vuotoa tulee nyt siis ei enää punaista.. onkohan se merkki ettei enää ole mitään ylimääräistä vai mitä lienee?? Mulla tää rytmi vähän sekaisin, pitäis mennä jo tutilullaa mut kun ei nukuta... otin tossa iltaunoset sauna jälkeen. Olis kyl tosi hyvä jos pääsis näin vähällä... pelkäsin pahempaa!

No nyt ei kun uutta putkeen, ja lippu korkeelle!!!! Tähän ei saamari vieköön jäädä masentumaan!
Ja täti on erittäin tervetullut vieras mulle nyt seuraavaks... pitänee ovistestejä ostaa jotta tietää milloin olis se tärppiaika... joo nyt hyväiset unoset kaunokaiset ja nukkukaatte makiasti, niin minäkii aion tehdä, huomenna kun ei oo kiire herätä minnekään!!!!! :):hug:|O
 
Ottis
Minttu2011 Hienoa, ett vuoto alkaa olla lopuillaan. Mitkäs on tän aamun fiilikset?

mur-mur Voi shitti jos menopaussia enteilee :(.

Pikkutirri Kannattaa pyytää ultrausta, ett näet limiksen tilanteen ja muutenkin, mitä sun sisällä tapahtuu. Tsemppiä!

Onhan sulla paino pudonnut ja ihan kivasti :wave:. Mulla oli lähtöpaino missä sinä olet nyt. Kyllä se siitä pikkuhiljaa.

ON Ei tullunna mun ukkoni kotiin illalla. Kun lähdin mökiltä näin yhden ojan alkaneen tulvia mökkitien yli ja niin ukko oli joutunut naapurin ukon kanssa pumppaamaan vettä ojasta pois pari tuntia. Soitti yhdeksän aikaan illalla ja oli ihan jäässä. Jäi siis mökille ja on siellä edelleen.

Mulla kävi vähän köppäsesti, sillä puolenyön aikaan yksi kaveri soitti ja kysyi kuskiksi. Sanoin, etten voi ku olen ottanut alkoholia ja niin vaan kävi, ett hän sai mutt puhuttua ympäri, ett lähdettiin paikalliseen baariin bilettämään. Sen puoleen hyvä reissu, ett siellä tuntuivat olevan kaikki mun ihmiseni ukkoa lukuunottamatta ja lähdettiin vielä yhden kaverin luo jatkoillekin, josta pikkasen aikaa sit kotiuduin. Karmee morkkis, mutt ei voi mitään. Miehelle yöllä viestin laitoin, ett lähdetään baariin, sen puoleen en siis huonoa omatuntoa pode, vaan tän mun laihikseni vuoksi. Tänä aamuna paino oli eilisestä pudonnut 400 g eli nyt painan 57,6 mutt melko varma olen, ett huomenaamuna näkyy eilisillan alkoholin juominen :(.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille! t. ottis
 
Sunnuntaita!=)
Aurinkoinen keli mutta pirun raaka tuuli... olen ollu pihalla koirien kanssa peuhaamassa ja nyt ovat kaikki nukkumassa, kiva kun saavat taas juosta oikein kunnolla! Mies renkaanvaihdossa pihalla... hän nyt sit vaihtaa munkin autoon renkaat, vaikka varoiteltiin yöpakkasista.

Nii, ei vuoda enää kuin sellasta paperiin pyyhkien ruskeaa vuotoa ja kipuja ei oo eli taisin onneks päästä helpolla. Eilen sitte otin enempi kaljaa ja valvoin siihen kolmeen asti, mies ei ottanu mitään, ihmetteli vaan kun nukuin sohvalla ja alkuillasta. Tietty oluet kävi päähän, ja sit aamulla särki päätä kun tuli tupakkaa poltettua, että pienoinen krapula, sama tauti kuin sullakin ottis?:x Vai tuleeks sulle kankkunen??;)

Joo ei tässä kummempaa, positiivista että josko ne menkat nyt sit alkais aiemmin... mistäs sen sit tietää? Kai se seuraava vuoto on jo menkkoja? Nyt kyl seuraava yritys täytyy ottaa enempi tosissaan, silloin viimeks kun nyt tärppäs minä otin silloin ennen plussausta alkoholia reilusti kun miehen kanssa oli sanomista, nyt aion sen korjata, samoin tupakkaa ei kantsii polttaa. Ja koittaa rentoutua ja LIIKKUA paljon, syödä terveellisesti ja nukkua riittävästi, voiko sitä enempää tehdä?

No tää päivä menee viel lepäillessä, huomenna aion lenkille ja tiistaina pelaamaan sählyä jne. joka päivä jotain, kyl se siitä lähtee! Eikös mimmit pistetä kuntoilubuumi liikkeelle täälläkin? Kannustetaan toisiamme niin on kivempi...onks ihan pöllö idea? :ashamed:
Olis kiva jos olis edes joku joka olis mukana....

No mukavaa pyhäpäivän viettoa, meen taas lötsii koirien kanssa:heart:
Palataan ihanaiset!!!:):hug:
 
Voi Ottis=) noihan on just ihanimpia nuo extempore lähdöt bilettämään..voi kumpa joskus joku pyytäis/pääsis..vuorotyö/lapset kyllä aika tehokkaasti pois sulkee bileiltoja ylipäätään...ja voih..mä oon niiiiiin kade sulle tuosta painon lähtemisestä(siis sillai positiivisella tavalla kade=)) mulla taas tänä aamuna näytti 60,8 joten siinä se sahaa..ois niin kiva päästä sinne alle 60kg...

Hyvä Minttu!!!Lippu korkeelle ja uutta yritystä kohti=)! Mäkin kattelin "syrjäsilmällä" eilen sitä Norjalaista leffaa ja musta se oli aika kuvottava, yök...kai se oli komediaa se kun mässäiltiin sillä veren lentämisellä ja etenkin pulppuamisella.

Sanoppa mur-mur muuta...onneks on tulossa kesä ja kärpäset ja pääsee pihalle touhuamaan ja ennenkaikkea aurinkoon!!! Ja voi vitsin pimpulat jos sulle jotain menopaussia pukkaa...tilaat heti huomenissa aikaa lääkärille ja niihin testeihin...

Hyvää sunnuntai päivää kaikille..me oltiin jo pienen kanssa muskarissa ja kolmelta ois viel kaverilla Me&I kutsut..ihana lähtä tapaamaan ystäviä=)
 
Juu, olihan se eilinen Norjalainen kuva, ihan komedia - naurettavan peloittava!:LOL:

Minttu onpa mukava, jotta vuoto jo vähenemään päin.:wave:
..miulla kun se tyhjennys tehtiin niin pe-rus-teel-li-ses-ti lääkkehillä, vuotelin ällön hajuista "kudosnestettä" pitkään, muistaakseni ainahin kolmisen viikkoa!:x

Soittelin jo Sairaalaan osastollehin että olisko tulehdus?..ei kuulemma ja ihan normaalia - niin kuin olihin onneksi.

Ottis hyvä hyvä, sie olet ollunna "rentoilemassa"!!!!!!!!!!!!


pikkutirri juups, on oltava nyt noheva ja soiteltava heti arjen koittaessa sinne lääkärille.;)
..miulla on kilpparikontrollikin sitten tiistaina.

ON..dippasin vielä eilen toisenhin O-testin - tosin aika myöhään klo. 23.00 maissa ja siihen tuli hailu viivanen..sitten vielä tänään, aamupisusta(heräsin vasta yhden pintaan:p) ja sekään ei näyttänyt kuin hailukkaa viivasta - hywäinen niin!:)

..ja huomasinhin vielä, että nämä ovat pikkasen herkempiä(20mIU/ml) kuin nuo David testit(25mIU/ml) joita olen käyttänyt viime aikoina..sekin vaikuttaa varmasti..jospa se mummotauti vielä odotteleis, eikä A I V A N vielä kohdilla..=)
 
Viimeksi muokattu:
Laskin äskettäin kolmen kierron perusteella tulevan oviksen(Metku.fi)

Sen mukaan Oili tulis 18.4..mutta kun mie ovuloin varmaankin taas aikaiseen,(Kp10?) ovis luultavimmin 16.4..mukavaisesti saattuu miehelle VP 12.4 ja sitten olishin ovispäivä lauantai, kerkeää perjantai illastahin tallettelemaan;)

..se onhin sitten piinaviikko tuo Pääsiäisen seutu ja vasta sen jälkeen n. 28.4 pääsis dippailemaan..(vaikka mie tieteskin TAAS dippailen jo aiemminhin..:ashamed:)

Nyt muuten loppui vuotokin, kesti kokonaista 3vrk..nykyään kun on ollut enään vajaata 2vrk sitä kunnon vuotoa.
Lämmöt laski myös heti 36.9-->36.7..ja laskevat vielä hieman lisääkin, tuon 0.1-0.2C verran.
 
Viimeksi muokattu:
Märinää..... Edelleen tissit mahottoman kipeät ja alavatta myös! Nyt siis kp 21. Aiemmin ei oo tissit olleet kipiät missään vaiheessa kiertoa ja alavatsakin vasta pari päivää ennen kuukautisia. Liekö täti tulossa kylään normaalia aiemmin??: / Ja pahin kaikista: armoton v...tus :kieh:
Kaikkea sitä sitten....:LOL:
 
heippaus nopeasti, täällä kp 4 / 27 menossa jo , jos päivittäjä haluaa päivittää, lyhyemmäksi jäi kierto ja nyt jo loppukin.

Tänään kevään ensimmäinen 6 km meni juosten-hölkäten, ihanaa oli!! :D

Mintulle: Pahoittelut ja Onnea uuteen yritykseen!

Kaikille Plussakkaita kevättuulia toivottelen!!!!

mahdotontako:heart:
 



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Mahdotontako (46)......kp4/27............yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp4/24-26.........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp14/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp15/24-26........yk15...................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp20/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp21/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp24/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp24/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp24/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp24/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp25/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp27/26...........yk19..........2
Nöpsö (42)..................kp31/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp31/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp31/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp40/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp43/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka ja minttu2011, sarppav






Putunen (41) ............dpo3
Pikkutirri (41).............dpo6
Oliivitar (40)..............dpo7
Soili (41)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Jee, täällä tuli ovisplussa tänään! Ja mä oon happy!!:D Eli kp14, kierto taitais olla tuon mukaan aikas kohdillaan jo..=)
Alaselkää jomottelee ja masussa nippailee jännästi. Murusen kans on kyllä talleteltu kiitettävästi, toissailta jäi väliin, mut tänään taas miestä viedään!:p

Mintulle vielä halit, nyt vaan täysin rinnoin kevättä kohti ja uuteen yritykseen! Hienoa, että olet jo piristymään päin!:hug:

Putuselle kiitokset päivityksestä! Hienoa kun saa täältä tarkastaa oman kiertopäivänsä.:wave:

Ottis, mur-mur, Hystis ja ihan kaikki muut- teille aurinkoista ja positiivista ++++++ tulevaa viikkoa!:heart:
 
minut voi ottaa pois listoilta..testasin vielä la negan ja lopetin jo lääkkeet perjantaina.
Vuoto ei oo alkanu vielä,mutta eiköhän se sieltä yöllä tai huomenna tule jos merkit paikkansa pitävät.
Pas siirtoa yritetään varmaanki toukokuussa ehkä..
Suruinen on mieliala ja itkettää,mutta minkäs teet.Onneksi on tuo tyttönen :heart: olemassa..
Nyt vaan tuntuu nuo epäonnistumiset jotenniin konkreettisemmilta :'(
 
Nöpsölle suuret pahoittelut :'( ja lohtuhali :hug:

Mindy - onnea ovisplussasta :) Haluatko rktt-listalle?

Mahdotontako - kiva että lenkkeily maistuu kauniilla kevätsäällä :)

Plussatuulosia Marja-Leenalle ja pikkutirrille sekä Oliivittarelle :heart: Nyt kaivattaisiin tähän pinoon hyviä uutisia :)
 
Marja-Leena71 mie olin kuin ilmestyskirjan peto, ennen kuin kun plussasin -09 jouluna:vampire:
..eli, hyvää voipi siun oloisesi tietää:heart:
(luulin silloin itse oireitani PMS sellaisiksi)

Mahdotontako pahoitteluni tädin kutsumattomasta vierailusta:(..lämmin:hug:
..niin jäi miullahin kierto lyhykäiseksi..

Mindy<3 Onnea kovasti Oilin bongauksesta ja Onnekasta(hedelmällistä) piinailua!!:wave::heart:

Voi Nöpsö..ihan väärin..olen niin kovin pahoillani puolestasi:'(
ISO&LÄMPÖINEN:heart::heart:

Kerää voimasia sinne Toukokuulle:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Miulla jo tuttuun tapaan alkaa ovistuntemuksia hiljalleen tulla, tisuja kihelmöitseepi:x

Ajoin miehen pussukoista huonot simot pois poikkeen illasta..nyt on niiiiiin hywäinen mieli:p

Nati nati jokiselle tasapuolisesti toivottelen.. ja oikkein sellaista - hyvän mielen viikkoa!!
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)....................kp1/24-27........yk20( 08/09)1.
Mahdotontako (46)......kp5/27............yk10....................1. yht.
mur-mur (45)..............kp5/24-26.........yk25(02&08&11/10)3.
Mindy<3 (40)..............Kp15/28-30........yk2............4
putunen (41)...............kp16/24-26........yk15...................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46).......kp21/23-29.......yk21...................5.
Marja-Leena71(39)......kp22/28...........yk5.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp25/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp25/28...........yk4........4./2yht.
oliivitar (40)................kp26/27-30......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp28/26...........yk19..........2
Nöpsö (42)..................kp32/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp32/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp32/28-29......yk2.................1.
tetu68 (42).................kp41/27...........yk12..................3/1.yht.
Mimmi68 (42).............kp44/28...........yk2(?&12/10)......1.
Bismil (39)..................kp?/?..............yk2.............6./1yht.


Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?, Raputar


Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41






Mindy<3 (40).............dpo0
Putunen (41) ............dpo4
Pikkutirri (41)............dpo7
Oliivitar (40)..............dpo8
Soili (41)......................:heart:

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä