40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Täällä vietelty leppoisaa sunnuntai päivästä!
..ulkona todella lämmintä - aurinkoinen paistaa..ja sitten taas sataa ripsauttaa hetken.

Mukavaista päivää teille muillehin ihunaisille..tästäpä läksi..++++++++++++++:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Juups, taasen teksti häippäs, onneks ei ollu pitkä.
Mul lepopv tänää joten en ihmeitä nyt ees kirjoita, koitan olla tekemättä mitään.
Mies nukkuu ulkona soffalla, syötiin äsken kebabit ja mä lötsin sängyssä. Poika meni yläkertaan kattomaa leffaa. Remontti hommat tätä päivää ohi. Rassaa kun ei mies pidä ees sunnuntaina lepopäivää ja sit miehet tulee viimeistään kympiltä niin itekkii noustava ajoissa jotta kerkii pukeutuu ja aamukahvit keittää... no nelisen tuntia tuli viime yönä nukutua.
Mulla jo tuhrua eilen alkoi... ei kait täti nyt vielä,,, tosin tuhrutellut pitkin kiertoa etten ees tiedä mikä päivä oikeesti on menossa...Tänäänki sellaista pientä tuhrua...
Joo Ottis; toivon sydämestäni ettei miehes flunssa johdu kisuista! On ne niin rakkaita karvapalloja että niitä on vaikea olla rakastamatta! Vai mitä?:heart:
Testaathan plussan! Minäkin koitan mutta en usko tärpin käyneen!!

PLUSSATUULOSET KAIKILLE!!!+++++++++++PUUUHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ottis
minttu2011 Miehen flunssa alkoi ennen kissojen tuloa, joten ei voi olla sitä, onneks :). Sulla on kyllä aika rankkaa siellä ylivireisen miehen kanssa. Tsemppiä :hug::kiss:.

Tattinen Mä otan aamuisin gramman C-vitamiinia ja B-vitamiiniyhdistelmänapin. Muakin vaivas valtava väsy viel kolme viikkoa sitten, mutt noilla se on taittunut. Itseasiassa äsken huomasin, ett taisi aamusta jäädä C-vitamiinit ottamatta ja väsynyt olenkin ollut, joten se pitää todellakin ottaa joka päivä ja niinkuin mur-mur kirjoitti, ylimääräinen tulee pissan mukana ulos, joten yliannostusta ei saa. B-vitamiinihan on myös vesiliukoinen.
 
Huomenta. Meillä on ollut myös kaksi kisua, olihan se aikamoista sirkusta välillä - siitä siivon määrästä puhumattakaan! Karvaa, karvaa, kissanhiekkaa ja karvaa =) Mutta ihaniahan ne olivat. Koiruuskin olisi ihana, mutta ei taida olla meidän juttu kumminkaan.

ON ja ällöä sellaista: Mulla oli siis reilu viikko kaikkineen saikkua. Ti oli se kaavinta ja vasta pe oikeestaan oon ollu enempi liikkeellä & touhunnut. Viikonloppuna pidin hullun siivouksen, mikä edelleen jatkuu :) No, eilen lähdin jo ennen klo 8 salille, ja kävelin & hölkkäsin 25 min juoksumatolla + muuta pientä. Iltapäivällä kotona tunsin kun housuun tipahtaa jotain. No tuli sellaista SORRY!!! mustaa viinimarjahyytelön näköistä tavaraa useampi iso klöntti :/ Pitkin iltapäivää pönttöön putoili.

Oma diagnoosi on se, että verta oli sinne jäänyt, ja rivakamman liikunnan ansiosta tuli nyt pois. Soitin aamulla neuvolaankin, ja oli samoilla linjoilla. Lämpöä tms ei ole ollut. Luulisin, että hyvä vaan kun kaikki tulee pois. Vaikka vähän kyllä säikäytti, kun siellä ei mitään pitänyt enää olla. Ekoina päivinä en kyllä vuotanut juuri ollenkaan, joten liekö nyt tulleet sitten ne pois.

Tänään olisi tarkoitus ehkä jaksaa taas salille, oon aloittanut taasen vähähiilarisemman kauden. La-aamusta tähän aamuun turvotusta & muuta oli -1,7 kg.

Joo, sori nyt kovasti, toiv. kukaan ei tätä lue aamupalalla :x
 
HUOMENTA KAIKILLE IHUNILLE:heart:
TESTASIN NEGAN EILEN HERKÄLLÄ TESTILLÄ JA SIT TÄNÄ AAMUNA SAMA HOMMA TAVALLISELLA TESTILLÄ (DAVIDIN) AAMUPISUSTA JOTEN RASKAANA EN OO:(
PAKKO LÄÄKITYKSEN TAKIA OLI TESTATA.
EN AIO SITÄ VOLTARENIA OTTAA VAAN BURANAA... LIEKÖ SILLÄ SAMA VAIKUTUS??
TUHRUA TULEE EDELLEEN, MENKOIKSI EI VOI LASKEA MUT IHMETTELEN ETTÄ ON NYT TULLUT PITKIN KIERTOA VÄHÄN VÄLIÄ... EI IHAN KOKO AIKAA MUT MELKEIN PÄIVITTÄIN..
MUR MUR, KUIS KOIRULI JAKSELEE?
ENTÄS OTTIS JA KISULIT?
KOHTA LÄHETTÄVÄ KELAAN POJAN KANSSA OPINTOTUKIASIOITA HOITAMAAN. SIT ILTAPVLLÄ KLO 14.50 AIKA LÄÄKÄRIIN TAAS. KUN VIIMEKS OLI NIIN KIIREAIKA ETTEN EES MUISTANU KYSYÄ NOIDEN JALASSA OLEVIEN PATTIEN POISTOA. JA SITTE TÄÄ KÄSI ON EDELLEEN KIPEE JA TURVOKSIS... MINÄ EILEN VIRTIN OIKEIN LEPOPÄIVÄN JA OTIN VÄHÄN OLUTTA JA SIDUKKAA. RENTOUDUIN OIKEIN... ILLALLA VAAN AUTOIN MIESTÄ LAATTOJEN PUTSAUKSESSA KUN ASENNELLUT KEITTIÖÖN. TOISELLA KÄDELLÄ PYYHIN PÖLYJÄ POIS. KOHT SIIS LATTIA VALMIS. JOO ELIKKÄS EN TIEDÄ MEINAAKO TUTKIA LISÄÄ MIKÄ TOSSA KÄDESSÄ ON KUN EI MEINAA PARANTUA! VITUTTAA KUN OLIS VAIKKA KUINKA PALJO TEKEMISTÄ MUTTA EN VIITI RASITTAA SITÄ ENEMPÄÄ.
ETTÄ SEMMOSTA. JA MEIDÄN OSKU:heart: TÄYTTÄÄ TÄNÄÄN TASAN VUODEN! SIIS TÄÄ PENTUKOIRA, PITÄÄ JOTAIN HERKKUA OSTAA JA JOKU LELU LAHJAKSI!! KAKKUA EN ALA VÄSÄÄMÄÄN! JOKU RAJA PITÄÄ OLLA... NO YKS NAINEN TOSSA PITÄÄ SYNTTÄRIT DEVIL-KOIRALLEEN, TULEE KUMMIT JA KAIKKI!:LOL: ON SAMASTA PENTUEESTA KUIN OSKU, SIIS MEILTÄ.
NO HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA IHUNAT, PALAILLAAN!:wave:
 
NO WB EI MUA TOLLANEN ÄLLÖTÄ, MUT MENIN AAMUPALAN JÄLKEEN ROSKAPÖNTÖLLE TYHJENTÄMÄÄN PUSSEJA PERÄKÄRRIIN KUN MIES MENOSSA TÄNÄÄN KAATOPAIKALLE, NÄET TULLUT HIRRRVEESTI ROSKAA JA TYJENNYS VASTA ENS VIIKOLLA. NO SAIN PUOLIVÄLIIN VIETYÄ PUSSEJA KÄRRIIN KU MEINAS OKSENNUS TULLA, SIELLÄ OLI KAUHEE MÄÄRÄ MATOJA! YÖKKKSS!!!
PANIN VAAN KANNEN KIINNI JA SANOIN ETTEN TYHJENNÄ ENEMPÄÄ JA PISTE:x
 
Moi taas, Ja Ottikselle onnea uusien vakinaisten perheenjäsenten johdosta!
Testasin aamulla 02.00 ja ei siinä testissä mitään näkynny!! Ai miksi klo 02.00? No kun mies nousi vessaan (eikä koskaan käy yöllä) niin luulin aikasen aamuan olevan.. sateen takia pimeän =)

Kömmin minäkin vällyjen välistä ja veskiin Precheking testin kanssa, sitä siinä aikani tiirailin silmät ristissä ja kun ei mitään alkanu näkyä niin keittiöön juomaan ja samalla ajan tarkastus: 02.00 ja olin suorastaan nukkunut jo 3 tuntia :LOL: Toki tulos oli pettymys mutta "oirehet" on vielä tallella ja ainakaan toistaseksi ei tuhrua näkyvissä. Nyt KP 25/Dpo 12. Saas nähdä..
 
Ottis
tetu68 :LOL:. Mulle on käynyt joskus mökillä samaten, ett olen 3:lta yöllä testannut, kun olen herännyt pissalle ja kuvitellut jo olevan aamun =). Paremmalla onnella seuraavaan testiin :heart:! Peukuttelen plussan puolesta :kiss:.

Putunen Pahoittelut menkoista :hug:. Päivitän tietosi listaan. Parempaa onnea jo alkaneeseen kiertoon :heart:!

Whisky Peat Hyvä, että satuitkin liikkumaan noin runsaasti, kun tuli sitten loputkin ulos. Onnea painnpudotukseen ja vähähiilariseen kauteen :kiss:.

Minttu2011 Yäk ja jak :x, matoset on ällöjä :(. Kiitos plussaptoivotuksista, mutta ei tullut plussaa, enkä eilen enää testaillutkaan, onneksi :saint:. Säästyi ainakin yksi testi seuraavaan kiertoon. Illalla alkoi olla jo selviä menkkakipuja ja suihkussa tuli vähän tuhrua sormenpäähän ja nukkumaan mennessä laitoin jo varuulta siteen. Tänä aamuna sitten kunnon vuoto alkoi. Positiivista on, että täti tuli ajallaan eikä odotuttanut.

ON Metka juttu psyykkisesti noiden pentujen kanssa, että nyt kun ne melskaa talossa, olen taas käynyt läpi Pojun kuolemaa ja tehnyt tavallaan samalla surutyötä. Oli se vaan sellanen kissaherra, ett niitä ei tule toista vastaan ihan noin vain. Tuossa pojassa on nyt jotain samaa kuin Pojussa niin näössä kuin kolttosissakin, mutt yritän olla vertaamatta niitä liikaa toisiinsa. Tyttö on niin t y t t ö, sulonen ku mikä, kiltti ja lempeä katse silmissä ja änkeää aina ihan liki ku haluaa nukkumaan. Pojan aamuyöstä bongasin jo veskin katon päällä olevalta tasanteelta, siis tavallaan sisäkatolta, jossa aikoinaan pidin kukkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Uudi
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Ottis (44)..................Kp1/25-32.....yk 24( 08/09)..1
putunen (41).............kp3/25-26..........yk yli 1v...........3./1.yht.
PerNilla (41)..............kp11/28...........yk 1..........1. yht.
Ninni69 (42)..............Kp11/23-30.......yk 3v............1
tattinen (41).............kp13/28............Yk9(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (43)................kp15/29-32.......yk?................2.
Mahdotontako (46)....kp17/23-30......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp18/28-32......yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp23/25-26.....yk20..........1
Minttu2011 (43)........Kp27/27-29......yk 10( 04/11)..3

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur





Pikkutirri (42)............dpo5
mahdotontako (46)....dpo7
Minttu (43)................dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
AinoEmilia ja Tringa Laitoin teidät kadonneisiin lampaisiin, kun ei teistä ole mitään kuulunut :'(. Ilmoittautukaa, niin pistetään kierrot kohdilleen :).

ON Nyt tarttis tehdä jotain, sillä viimeinen lomaviikko lähti käyntiin. Tai jo perjantaina pitää olla töissä, mutt kuitenkin ;).. Näin se on kesä mennyt. Nyt tuntuu kuin kesäkin olisi ohi, kun viime vuonna sitä kesää jatkui vielä pitkään säiden puolesta koulujen alkamisen jälkeenkin. Pojun kanssa olitiin tämä vastaava vkl mökillä ja me lähdettiin sieltä vasta iltapäivällä kotiin.
 
Ottis - Touho&Tytti sopisikin hywäisesti kisuleiden nimiksi!=)
..on "Teklahin" kiva ja erikoinen nimi..ehkä maistuu suussa hiukan kovemmalta..

Salli voi mainiosti: Syö, leikkii ja nukkuu - kiitos kysymästä Minttu:)
(aamulla kello 5 kääntyi vain seljälleen tassut taivasta kohden kun mies heräili töihin, eipä sitten aamupisulla käytykään;))

Täällä taasen oikein ihunainen keli - aurinkoinen paistelee ja ON niin lämmin!

Olin 3h Sallin kera kahdelleen kun poikanen kävi kaupungilla kummitädin kera, ostivat: Penaalin, kumeja, kyniä, teroittimen..sitten linja-auton näyttökortin ja lopuksi kävivät Rossossa pizzalla..toivatpa tullessaan Dallas pullapitkon ja keittelinkin sitten hywät kaffet.:p

Mukavaista päivää ihunaisille ja niitä..paaaaaaljosta paaaaaljon!!!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annekristiina
Hei taasen Ihanaiset Naiset :D

Voi kun ihanaa että Ottis ja mur-mur ovat saaneet perheenlisäystä :heart: Oikeita sydämmenvalloittajia ovat :D :heart: Ottis: mun eka kisuliini oli saman värinen kuin tuossa ikkunakuvassa se vasemmanpuoleinen (eli siis enempi tuota tummaa väriä valkoisen joukossa)... Ihanaa että otitte samasta pentueesta kisut, itsekin sen tein ja olen ollut todella tyytyväinen :D ja niin kisutkin..

Onnea paljolti Salme71 aivan mahtavaa :heart::heart::heart:

Minttu2010 Kauan kestää tuo sinun käsikipusi; itselläni on työperäinen kipu kyynerpäissä joka ei tunnu laantuvan ellen saa olla tekemättä mitään raskaampaa käsilläni....

Pahoittelut tätsyn kylään saaneille ja onnea ovisaikaa viettäville, kuten täällä on jo toivoteltukin...

ON: tänään töissä ensimmäistä päivää sitten kahteen viikkoon, loma meni todella ihanasti kullan luona kissa-aitausta rakentaen, hieman kesken jäi vielä kun alkoi satamaan mutta ehtiihän tuon laittaa loppuun asti tässä vielä. Yksi kisuista katosi pyhän aikana mutta onneksi palasi viime yönä takaisin, huoli oli jo suuri...
 
Ottis
mur-mur Kiitos! Minäkin kallistun Tytin puoleen eikä mieskään Teklasta tykännyt :). Tekla tosiaankin vähän kova nimi ja kun Tyttiä jo on tytöksi kutsuttu ei siitä pitkä matka oikeaan nimeen ole.

Voi, teidän pikkunen menee jo kouluun :). Suuri ja ihmeellinen on maailma edessä. Toivottavasti se häntä hyvin kohtelee :kiss:. Mäkin laitoin just kahvin tippuman ja aion sen kera herkutella Dajm-suklaalla. Lentokonetuliaisia. Mies lähti kotipaikalleen nurtsia leikkaamaan. Näytti jo vähän siltä, ett pentujen kitinä (olis pitänyt päästä ulos) alkoi käydä hermoille =).
 
Ottis
Mafinka Ihana kuulla sinustakin pitkästä aikaa :kiss:. Onneksi teidän kissa löytyi. Mun Pojuhan oli reilun puolen vuoden ikäisestä 3 kk kateissa ja kuin ihmeen kautta se löytyi. Olin levitellyt kuvia kauppojen ilmoitustauluille ja yks päivä koululla siistijä kertoi, ett hän epäilee heidän navettaan tulleen kissan olevan mun ja niin se olikin :). Voi sitä jälleennäkemisen riemua =), ainakin mun puolelta. Poju ei innoissaan ollut ainakaan autokyydistä, mutt kilsan verran ennen kotia naukui siihen malliin, ett varmaan tunnisti maisemia jo.

Kuinka isoa aitausta kissoille laitatte? Me nimittäin alunperin ajateltiin, ett noista saa tulla ulkokissoja siinä missä aiemmistakin kissoista, mutt on noissa ainakin pentuna niin kova vahtiminen ulkona, ett aitaus olis helpompi just nyt. Mökillähän niiden uskaltaa antaa olla vapaana, mutt tässä kotona on eri juttu ku on tie niin lähellä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Ottis Voi hurjaa että mä en olis kestänyt tuota 3 kk:n eroa vaavistani kun ei tietoa mitä on tapahtunut :'(

Meidän aitaus muuten on 2x280 x 2x210 ja korkeuttakin on sen 280, laitan kuvaa piakkoin :) katto tuleekin sitten olemaan kanaverkosta sillä kuuro mummokissa karkasi jo talon katolle seinämiä pitkin kiipeämällä :D Itse en pidä koskaan kissoja vapaana luonnossa sillä se ei ole turvallista, ei niille eikä muutenkaan sallittua esim. lintujen pesimisaikaan ...

Ai siinä tummemmassa olikin punaista joukossa :) mutta onhan ne ihania :heart::heart::heart: Toi paikkakunta jonne muutan on ilman "kissa- ja koirataloa" joten mietin josko siihen ryhtyisin... tarttis ehkä saada jotain EU-rahaa tms. ???

En viitsi kommentoida kiertoani tms. kun en tiedä missä oikein mennään, sanoin vain kullalle tänään että olisi ollut kivempi rakastella useammin loman aikana - mikä on ihan totta mutta... toivon vain että saan pian kämpän myytyä ja työasiat siihen malliin että pääsen muuttamaan kultani luo, toivottavasti sitten päästään vihdoinkin "normaaliin" rutiiniin eli tavalliseen perhe-elämään... ihana kaksi viikkoinen oli... Aivan mahtavaa oli elellä "perhe-elämää" noiden ihanien poikien ja heidän vielä ihanamman isänsä kanssa :D Odotan niin kovasti tulevaa ....
 
Mafinka - kiva oli kuulla siustahin:wave:
..uskon kyllä, että odotat T O D E L L A innolla yhteistä eloanne:heart::)

Miulla tauti meinaa vaan jatkua - kurkku ei enää kipiä, mutta kuiva ja sitten yöllä(maatessa)yskittää ja nenu tukossa:(..armoton väsy iskee päällensä ylättäin ja tänäänhin vedin sikeitä 2h!(18.30-20.30)
 
:heart: uutisia :heart:



Pieniäinen oli 8.8mm, vastasi aikaa ja sydänkin sykki :heart: Kaikki kävi niin nopeasti, etten ehtinyt edes olla mukana koko ultrauksessa :D Lääkäri oli 40 min myöhässä ja minulla lapset mukana, jokseenkin jo hermostuneina... Sanoinkin, että suit sait sukkelaan ja niinhän se menikin. Ruskuaispussista mainitsi ja oikeasta paikasta ja housut jalkaan! Kuvan sain muistoksi ja onnen toivotukset. Olikin sattumoisin sama lääkäri joka ultrasi minut 2009 kun kävin tarkistusultrassa rv 9/10 sikainfluenssan sairastettuani. Uskomatonta... noin pieni möykky :heart: ja siitä se lähtee. Nyt ymmärrän miksi monet kutsuvat vauvaansa pavuksi alkumetreillä ( Rv 9/10 näkyi selvästi jo käden- ja jalantyngät sekä aivojen osat.) Mie olen niin onnellinen ja väsynyt juuri nyt :heart:

Kopsasin tämän odotuspuolelta :ashamed: Ikävä on teitä! Tulkaahan perässä :heart:

Ottis Touho ja Tytti :heart: Ihana kaksikko ja niin suloiset!
 
Ottis
Mafinka On kissa-aitauksella ihan kivasti kokoa. Kattokin on varmasti tarpeen, jos on noin kova se teidän mummo kiipeilemään =). Minä alan jo ihan odotella, ett pääsisit viimein muuttamaan kultasi luo, niin kivalta ajatus kuulostaa.

Oliivitar Voi ku ihanaa :kiss:. Onnittelut :hug:. Oli varmasti hienoa nähdä jo sykekin. Onnellista ja turvallista masun kasvattelua :).

mur-mur Toivottavasti paranet pian. Mun miehellä taitaa tauti olla jo päällä kuudetta päivää ja kuuluu itse jo ihan tuskastuvan oloonsa. Mä sen sijaan olen saanut vedellä Panadolia ku leipää, sillä niin kipeät on nämä menkat olleet. Ei haittais vaikka vuotokin jo huomisen jälkeen loppuisi. Minäkin haluan palata ns. normaaliin jo.
 
oliivitar "en ehtinyt olemaan mukana koko ultrauksessa" :LOL::LOL::LOL: mutta Ihania Uutisia, Onnea kovasti ja kiitos taas kuvasta, todella liikuttavaa katsoa ... ja niin kaunista...

mur-mur minkäs kesäflunssan Te olette itsellenne saaneet? Paranemisia! Meille äiti aikoinaan juotti "sipulimaitoa" - yöks - mutta se helpotti kyllä kovasti oloa :D Koskas sinulla työt alkaakaan - muistelin että kirjoitit saaneesi syksyllä töitä :flower: Ja kyllä odotan kovasti että pääsen kullan luokse muuttamaan :heart::heart::heart: Ihan harmittaa kun taas pelottelevat tällä "lamalla" höh! Laitan asunnon vuokralle ellen saa myydyksi!

Mutta nyt alkaa jo silmää väsyttämään, heräsin tässä jokin aika sitten ja päätin ottaa pari lasillista valkkaria... Öitä ja haleja Teille Ihanaisille :kiss::hug:

P.S. Onkos Hystiksestä kuulunut hetkeen.. jos luet "olet ajatuksissani" :kiss::hug:

Ottis :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä