40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Sarppav Voi ku ehdin jo intaantua, että täti ei olisikaan sinun luoksesi löytänyt, vaan olisit tänä aamuna plussannut :'(. Olen pahoillani. Toivottavasti pian paranette koko sakki ja pääsette terveinä ja reippaina uuteen kiertoon :heart:.

Putunen Onnea uuteen kiertoon :flower:, pian pääsetkin jo taas ovista bongailemaan.

mur-mur Mä testasin tänä aamuna negan, tai kyllä siinä viivan paikka tai jotain näkyi, mutt negan kuitenkin ja päätin nyt sitten ottaa järjen käteen ja säästää testit toiveikkaampiin aikoihin. Millon sulla on jännäpäivä eli milloin tädin pitäisi tulla? Peukutuksia enivei :heart:.
 
Ottis
Uudi Kiitos tiedosta! Olet ihanainen ihminen. Kyllä minä sitten vielä illan kähmässä löysin ihan kohtuuhintaisen alppitalohuoneiston. Mökkiä olisin kaipaillut, mutt voihan varauksen vielä perua jos mukavempia paikkoja löytyy. Kiitos sulle :flower:. Kurkkaan vielä illemmalla suosittelemillesi sivuille :).

Justiina Voi pahus millaista tuuria sulla oli :headwall:. Minä olen ymmärtänyt, ett Terot aloitetaan vasta oviksen jälkeen, vaikka Terri tuossa muunlaista kirjoittelikin. Minä ehkä olisin jättänyt tän päivän annoksen ottamatta ja ottanut seuraavan sitten kun ovis jo ohi. Käsittääkseni Terolut voi estää oviksen tapahtumisen, mutt toivotaan, ett sillä yhdellä napilla ei ole vaikutusta vielä. Onnea matkaan hirmuisesti :heart:.

Mafinka Pahoitteluni huonoista gyne-uutisista :'( :hug:. Toivotaan nyt kuitenkin maailman suurinta ja ihaninta ihmettä tapahtuvaksi, että pikkuinen siellä olisi jo tarrannut sinnillä kiinni ja kasvais kehittyisi täyteen mittaan. Olet ajatuksissani.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis tuossa jo Soinnulta kyselihin oviksesta?

Olenko mie muistanut kysyä Sointu siulta, haluatko RKTT-listalle?..miun piä ei muista!!:headwall:
..jos halauat sinne "piinailemaan", kertoiletkos sen ovis+ tai oleletun ovispäivän?:wave:

Ottis
, ei siellä varmaan vielä mitään testissä voiskaan oikiasti näkyä..eihän:)
..kerkeää hyvin vielä - Plussapeukutuksia d=)b:heart:

ON..täällä jo hienovaraista lämpöjen tipahtamista - kävi aamupäivällä 36.3:ssa(tuosta aina tiedän nega kierron olleen)..eli..täti kuitenhin tulee silloin 19-20.1 on se ***kele uskottava!:kieh:
..Ovis olisi sitten ollut silloin 6.1..TAI, ei olleskaan.(lämmöt puoltais ehkä ovista)
 
Viimeksi muokattu:
Heips, ja plussatuulia kaikille, joilla ovis jo ohi, eli ainakin Mami41 ja Sointu2010. Ottikselle onnittelut jo seuraavaan kiertoon, jos tämä on nyt mennyt parisuhdejuttujen takia vähän "ohi". Mur-murille yllätysplussapuhuri :heart:, mutta jos ei saavuta sinua, niin seuraavaan kiertoon sitten se ihme saapuvaksi.

Pahoittelut Mafinkalle huonoista uutisista :|. Mukavaa kuitenkin, että teillä oli hieno viikonloppu, ja toivotan sinulle sitä ihmettä joka tapauksessa. :heart: Joku prosentti kuitenkin aina plussaa, ja toivotaan, että osuisi kohdallesi.

Mitäs Hysterialle kuuluu, jaksuja sinne Maltalle ja terkut koiralle :wave: Yllätysluomuplussaa toivottelen :heart: taikka sitten hoitoplussaa sinulle!

Minulla ovis saapunee sitten ensi viikonloppuna ja sitten joutuu/saa/on pakko siitä viikon kuluttua taas kroppaansa ihmetellä ties minkäkinlaisten oireiden kurimuksessa... :confused: :cool: :rolleyes:
 
Ottis
mur-mur Muistelisin Sointu2010:n eilen dipanneen plussan o-testiin eli tänään olisi dpo0 =). Lämmöthän saattaa paria päivää ennen kierron loppua laskea ja nousta takas raskauslämpöön ja pysytellä ylempänä eespäin. Peukutuksia :heart:.

Putunen Kiitos vaan. Seuraavaan kiertoon sitä onnea tarvitaankin, sillä niin 'tavallinen' on olo, ettei tässä voi raskaana olla.

JOKU (tullut niin mahdoton juttua, etten millään muista kuka :ashamed:) kyseli oireita ennen menkkojen tuloa. Mulla ennen vanhaan oireili täti viikkoakin ennen mutt vähintäänkin 3-4 päivää ennen, mutt nyt vanhemmiten mulla ei ole ollut minkäänlaisia tätioireita (edes kiukkua), vaan täti tulla pyrähtää veskireissulla paikalle ja that's it. Kivut oli kyllä viimeksi jo sitä luokkaan, ettei haittais vaikk täti unohtais reissuillansa minut kokonaan :). Menkat tuntee kyllä, mutt ei täti muuten ilmoittele tulostaan. Onkohan tämä sitä, että hormonitaso on kauttaaltaan niin alhaalla, ettei sillä nousut ja laskut tunnu missään :confused:??
 
Heippaus kaikille!:wave:

Täällä sitten jo aamun toisella vessareissulla alkoi vaaleanpunainen punaväritäti hyökätä, joten tänään kp 1! Eli viimeinen Clomikierros ei tuottanut sen parempaa tulosta.
Jospa sitten käväisisin muutenkin Gynellä, ensi kuun puolella, tuleepahan paikat tsekattua ja samalla voisin ultrauttaa mikä tilanne munasarjoissa on. No ei masenna, kun jotenkin vaan tiesin, että menkat jälleen alkaa, vaikka mitään ennakkomerkkejä nykyisin ei olekkaan, vain alkavat ja naps;=)

Oivikkia Olen myös minä Kovasti kaipaillut, Kun Suoma oli pienikokoinen vauva kohdussa, että kaikki olisi Hyvin Oivikilla ja Suomalla!!:heart:


Ihanaa iltaa kaikille ihanaisille!:wave:

mahdotontako:heart:
 
Ottis
mahdotontako Voi kurjuus sitä tätiä ku ehtii nyt ihan joka paikkaan :(. Mutta täysin purjein uutta päin. Kun saat paikat tsekkautettua, onkin sitten sen kauan odotetun ja kaivatun plussan vuoro :heart:.

Oivikkillahan piti alkaa äippäloma joulukuussa, joten luulisi tosiaankin LA:n olevan pian käsillä. Minäkin täältä lämpöisiä ajatuksia Suomalla ja Oivikille lähettelen :heart:.
 
Heips kaikki ihanaiset:)

mahdotontako ja sarppav pahoittelut sen täti mokoman tulosta:hug:ja mafinkasinulle erityiset pahoittelut huonoista uutisista:':)hug:

ON:täällä tädin vierailu lähestyy ja normaalit oireet on kadonneet:confused:alamaha on kuin sinne olisi joku rautaverkon sisään virittänyt ison kiven ja välillä tuntuu kummaa nipistelyä ja niin kuin perhosen siivet siellä lepattais,mutta taitaa olla vaan uusi oire tädin saapumiselle:headwall:
 
Pahoittelut minultakin mahdotontakolle :hug: Sarppaville taisin pahoittelut lähettää jo aiemmin.

Jospa sinulla muumimamma-72 se lepattelu ja rautaverkko olisikin uusi oire jollekin ihan muulle kuin tädin saapumiselle =) :heart:

Minulla oli tuo dieetti jämähtänyt paikoilleen, mutta nyt taas on lähtenyt paino hieman tippumaan. Aamulla mahtui yksi kiva mekko päälle, jonka meinaan laittaa ensi viikonlopun risteilylle, kun miehen kanssa kahdestaan mennään. Oviskin siinä sitten sopivasti :cool: :saint:....
Kohta lähden postiin hakemaan sitä maca-jauhetta, jota tilasin. Kiitokset mur-mur sinulle kaikista hienoista vinkeistä ja linkeistä :flower: Toivottavasti saat siitä miehestäsi pian selkoa, että mikä sillä oikein on mielessä kun ei pukahda mitään :$. Yhdellä ystävättärelläni oli niin, että kun sen miestä ahisti, niin se mies jätti partakarvansa parranajon jälkeen pitkin lavuaaria, ja siitä sitten oli pitänyt vaimon arvailla, että miehellä oli joku vialla (yleensä tosi siisti ja tarkka mies)... ja oli lastensa lelulaatikkoa käynyt sotkemassa, ja pojat ihmeissään äidille kertoneet, että isi sotkee... :O Jos on miehillä ihmettelemistä naisissa, niin on naisillakin miehissä...

Toivottavasti meistä joku tai mieluummin mahdollisimman moni pääsee pian tuonne odotuspuolelle kirjoittelemaan, kun Morticia ja taavi166 siellä kaipailevat vilkkaampaa keskustelua :)

Valtavat plussapuhallukset siis nyt KAIKILLE !!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos taas Teille kaikille ihanuuksille lohdutuksesta, anteeksi kun näin vaivuin itsesääliin, oli odotukset vaan liian korkealla joten on se hyvä kun joku pudottaa maan pinnalle :headwall::ashamed: Hyvinhän minulla on loppujen lopuksi asiat, ihana uusi, (1,5 v) rakkaussuhde, ollaan menossa yhteen tämän kevään aikana, ihanat kisut ja koiruus, ystäviä jne. No ehkä tässä täytyy yrittää uskoa siihen että jospa minäkin voisin olla se joka sen ihmeen saa ... Te olette kaikki niin suloisia, sitä paitsi eihän meillä noita yrityskertoja ole takana juurikaan ... Joku täällä kirjoitteli että oli ollut aivan samoja "kiinnittymisoireita" kun minulla ilman raskautumista :( eli ilmeisesti keho yrittää harhauttaa kun jotain oikein toivoo hartaasti. Lohtuhaleja muillekin pettyneille ja plussa puuskutuksia kaikille joilla siihen olisi edellytykset ja tarrasukkia ja teippejä jne :hug:
 
Niin Mafinka, hienoa on, että olet löytänyt uuden ihanan rakkauden :heart: Minäkin löysin muutama vuosi sitten, ja yhteen ollaan muuttamassa tänä vuonna. Kummallakin on jo lapsia, mutta se yhteinen olisi vielä unelmana. Saapa sitten nähdä, onko jo liian myöhäistä minullakin... Toivoa vielä kuitenkin elättelen :). Mutta jos se ei onnistu, niin olemme päättäneet nautiskella toisistamme sitten nykyisellä tavalla ja viettää ihania kahdenkeskisiä hetkiä - ja tehdä sellaisia asioita, retkiä ja matkoja, jotka eivät olisi mahdollisia lapsen kanssa. Niin kauan voidaan kuitenkin vauvakuumeilla, kun kroppa jotenkuten vielä toimii :). Toivon sinulle mafinka onnea vauvahaaveissasi!! :heart:
 
Ottis ja mur-mur, eilen aamulla sain hymynaaman, en tikuttanut edeltävänä päivänä, enkä myöskään tänään. Ei oo ollut mitään ovistuntemuksia, en tiedä, olikohan se eilen vai tänään, ehkä mulle voi laittaa täksi päiväksi sinne listalle dpo 0.

Mafinka, FSH-arvo heittelee kuukausittain, voi heitellä rajustikin paria vuotta ennen vaihdevuosia, mulla ei oo mitattu reiluun vuoteen, mutta vuonna 2009 arvot heittelivät 9 ja 23 välissä.

Putunen, kiva, että paino putoaa taas, ehkä mullakin aktivoituu pienen jumittamisen jälkeen, toivottavasti. Ihanalta kuulostaa teidän tuleva viikonloppu, uusi mekko ja silleen...:whistle:
 
Mafinka Olen pahoillani saamistasi uutisista
Komppaan tässä nyt muita, että tunteenpurkaukset on tarpeen, itku ja joskus raivokin. Onneksi sinulla on voimaa ja tukea antamassa rakkaasi
ja elämähän yllättää kun sitä vähiten odottaa :heart:

mur-mur Voisinko sanoa..onnittelut lugeista
Monellahan juuri ne ovat sen the plussan tuonut ja todella toivon sitä myös sinulle :kiss: ...tuosta terolutista vielä sulle selvennän, että tosiaan mulla siis terot käytössä vain ovuloimattomilla kierroilla kun muuten kierto vois olla jotain 60 päivää :whistle: ja kun clomit mulle oviksen tuo niin niitä ei sit tarvita...ja nytkin ois siis tullut, mutta kun en malttanut odottaa....|O

Mami41 Kiitos toivotuksista :wave: Luin pariin kertaa tuosta sun vahvasta ovisviivasta ja ajattelin, etten enää osaa lukea tai en ymmärrä mitään ovistesteistä (eikä ois kyl ihmekkään tän päivän perusteella) :LOL: rauhaa piinailuun ja isoo plussapeukku


Ottis Kiitokset myös sinulle :heart: Vielähän se viiva kerkee siihen testiin piirtyä..tai teksti jos sulla on digitaalinen
Tuosta tuurista, sitä mulla ei tosiaan tunnu näillä yrityskierroilla olevan :headwall: mutta taas tästä opittiin..ole kärsivällinen, odota ovisplussaa ja vasta sen jälkeen aloita terot :whistle:

Mahdotontako Voi hitto sitä tätsyä :hug:

Sarppav Pahoittelut tädistä myös sinne ja pikaista paranemista :hug:

Putunen Onnittelut painonpudotuksesta :flower: eiks ookkin ihanaa kun vaatteet jotka ei ole mahtuneet/olleet liian sopivia :whistle: istuvat päälle? Itse oon tämmönen rokkari, joka käyttää aina farkkuja (okei, paitsi helteellä) ja mulla on niitä siis aikamoinen varasto, joista osa juuri näitä epäsopivia tai liian sopivia, no nyt oon ollut 2vkoa hiilarittomalla ja kolmet farkut istuvat nyt hyvin =) Tavoite tietysti ois et nekin vois myydä joskus huutiksessa liian suurina :p Onpas ystävättärelläsi persoona miehenä ;) Mä en ihan heti tajuis kysellä, vaikka psykologiaa oonkin lukenut, vois olla suoraan hivenen äänelläni korotettu ja voimasanoilla painotettu kysymys ukolleni, jos tekis samaa :stick: Mut ei miehii tajuu aina sen enempää kuin ne meitäkään, mun ukollani ainakin ajoittain on aivan selvät menkat, vuoto vaan puuttuu :LOL:

Sointu tais ihan aamupäivällä unohtuu toivotella rauhaa piinailuu ja isooo plussapuhuri :heart:+++:whistle:

Ja sitten omaan napaan jälleen..mulla siis ovis todennäköisesti tänään, katselin FF:n chart gallerysta, että vain yksi oli plussanut, joka oli aloittanut proget ennen ovista, kaikki muut aloittaneet terolutit tai luget n. 2 päivää FF:n antamasta oviksesta..joten reisille meni : / Se mistä päättelen et ovis oli tänään, on se, että huomasin FF:stä etten ollutkaan tikuttanut enää ovista eilen, kuten sitten muistinkin, koska aloitin terot eilen aamulla. Ovistesti siis aamun tokasta pissasta oli plussa, päivällä haaleampi ja nyt illalla jo aivan haalu, kylläkin nähtävissä mut hienosti haaleneva setti nuo tämän päivän testit :kieh: Oviskipuja ollut koko päivän. nyt onkin vaan ongelmana noi terot, eilinen pupuilu oli ilmeisesti nappiin..ja nyt mua tietty viel harmittaa sekin etten testaillut eilen...kyllä mä oon mäntti..jatkan siis teroja, kävi miten kävi...

Nyt pitää lähtee kullan kanssa koiria pissittelemään..sitten kaadan sen vielä petiin..en oviksen takii vaan ihan muuten :p

Mukavaa illanjatkoa kaikille :wave:

Justis
 
Ottis kyllä nämä lämpöjen laskemiset on miulla iiiiiihan sitä täti hupakon vierailua enteileviä, ei mahda mittään!: /
(joka ilta sen nousun jälkeen, lämmöt olleet 37.2 nyt enään 36.9)

Jospa ensi kierrolla kun Luget apuna..ei niistä haittaakaan ole..toivotaan edelleen ihmettä:)

Onko muuten teillä Lugejen käyttäjilä millaisia sivuvaikutuksia ilmennyt?

Mahdotontako voihan surku ja itkukin:'( kun se täti taas..halitus siulle:hug:

Sointu Ok, laittelen siulle tälle päivää sitten dpo0:)
Plussapeukutuksiad=)b:heart:

mafinka, putunen
teillä molemmilla toimivat&hyvät suhteet - vaalikaa niitä:heart:


ON..eipä ole mies mitään syntyjä syviä puhua pukahtanut, mutta elo täällä jo aikas normaalia - jos nyt näin voipi edes sanoa:confused:
..mie olen aikas tarkkavainunen ja ilma on puhtoisempaa ja mies rentoisempi..kyllä kait se miun(taas!)on otettava asia esille jossain vaiheessa kun kahdelleen rauhassa ollaan - saapi sitten vähän ääntähin korottaa jos siltä tuntuu..:vampire:..
En lapsen ollessa kotosalla viitsi edes yrittää - ei hälle kiva, eikä meillekkään..lapsen korville ei kaikki jutut sopivia..

Toivottelenpa mukavaa illan jatkoa ittekullekkin!!:heart:


..jos tulevalle viikonloppua vaikka rentoutuisi kunnolla ja koittaisi sitä miestähin houkutella hieman kuorestaan..jollain tapaa..
(niitä naisen avuja käyttäen vaikka) ..olisikos hyvä idea?

..vastaan jo itse: JUUUUUUH!!!..
 
Viimeksi muokattu:
Joo mur-mur, on oikein hyvä idea vähän pehmentää miehen kuorta ;)

Justiina, plussapeukutukset sinullekin, ja jos vaikka ne terot ei nyt mitään haittaisikaan, mutta ensi kiertoon sitten onnittelut, jos nyt menee jotenkin ohitse...

Sointu2010, tsemppiä painonpudotukseen edelleen! Useinhan paino jää hetkeksi paikalleen alun pudotuksen jälkeen, ja sitten taas asia etenee. Mulla on nyt kai vielä ainakin neljä (tai 5) kiloa poistettava. Tavoitteen laitoin helmikuun loppuun, eikös se sinullakin ollut niin?
 
Viimeksi muokattu:
huomenta ihanaiset

putunenOnnea painon pudotuksesta:flower:kyllä se aina kummasti mieltä piristää ja motivoi kun saa jonku kivan vaatteen mahtumaan päälle=)

Sointu2010tsemppiä sullekkin tuohon painonpudotukseen:flower:tuo jumitus vaihe todella kysyy sinniä,mutta periksi ei kannata antaa=)
Mulla on motivaatio totaalisesti hukassa laihdutuksen suhteen: /tekee vaan mieli syödä vaikka valotkin jääkaapista,mutta kun nekin varmaan tällä rouvalla syttyis vyötärölle palamaan niin olen sentään ne jättänyt toistaiseksi rauhaan:LOL:no,toki olen yrittänyt pitää huolta ettei paino käänny noususuuntaan,mutta mistä ihmeestä sitä löytäis inspistä jatkaa:confused:

Ja tämä oma tyhmyys taas sapettaa:mad:nyt on kai dpo9 ja menin ja tein r-testin!negahan sieltä pamahti kuinkas muutenkaan,mutta raivostuttaa kun jos olisin malttanut olla testaamatta niin olis ainakin muutaman päivän vielä voinut elää toivossa:ashamed:ja mikä huvittavinta,kuvittelin ensin näkeväni siinä mihin toisen viivan olis pitänyt ilmestyä jotakin "tuhrua"mutta kun vähän ajan päästä katsoin uudestaan niin kauniin valkoinen oli koko kohta:'(
Nyt lupaan ja vannon,että pysyn erossa kaikenlaisista testeistä siihen asti kun täti on reilusti myöhässä(jos sellaista tilannetta nyt edes ikinä tulee)
 
Huomenta :wave:

muumimamma-72 Vai valotkin jääkäpista..:LOL: Ootko kokeillut tätä vähähiilarista? Hyvät puolet be, ettei tarvi nähdä nälkää...huonot ne, et rasvaan kyllästyy ja rupee tekemään ns. perusruokaa mieli..ton takia oonkin nyt varannut ison pinon vhh-keittokirjoja kirjastosta, onneks niitä riittää :p Kurjaahan toi "turhan" negan testailu välillä on, ite oon kyllä kova testailemaan dpo 10 lähtien ja tihrustamaan "viivoja" ja sen paikkaa milloin missäkin kulmassa ja valossa. Tässä muuten lohduttava linkki kaikille "himotestaajille" :saint: Millä testillä testailit?

Pregnancy Test Results for 9 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Putunen Kiitos :kiss: toivossahan tässä pitää elää vaikka mikä tulis :)

mur-mur Ideasi kuulostaa hyvältä..hyvää ruokaa ja läheisyyttä niin eiköhän möksö hiljalleen avaudu ;)

Täällä lämmöt nous joten oili has left the building :whistle: ja kuten edellä kerroin niin kohtahan minäkin jo rupeen laskee päiviä testailun aloittamiseen =)

Plussapuhurit täältä kaikille :heart:+++:whistle:

Justis
 
justiina tuo testi oli noita davidin testejä,herkkyyttä en tiedä!

Hätähousu kun olen niin kävin jo väestöliiton sivuilta laskemassa hinta-arvion hoidoille ja meille se maksais n.3000e eli huh,huh:'( vaikka tuo julkisen puolen gyne joka mulle nuo clomit suostui kirjoittamaan meinas ettei meille vielä suosittelis hoitoihin lähtemään kun kuitenkin yksi ihme on aikaan saatu niin kyllä itsellä alkaa jo toivo mennä:headwall:ja mulla on sama kuin muistaakseni joku muukin kirjoitteli että pitää aina olla suunnitelma b valmiina: /

painon oon pudottanut vanhoilla hyvillä painonvartioiden ohjeilla,hieman vaan tiukentanut sitä itselle sopivaksi kun se on siinä mielessä hyvä että mikään ei ole kiellettyä ja tulee kaikki vitamiinit saatua,sillä sainkin helposti sen 25kg pois mutta nyt sen kadonneen motivaation myötä tyssäs:headwall:
 
Huomenta!! Mulla tänään viimeinen aamuvuoro ja työn lomassa oon kyllä kaikki käyny lukemassa..ei vaan oo aikaa ollu vastailla ja kotona taasen en ole edes konetta aukaissut=) joten nettiriippuvainen en ole ainakaan...
Pahoittelut Mahdotontakolle ja Sarppaville tädin tulosta ja muillekin kelle se on tullut/tulossa...:(...niinpä! mä luulen hyvin vahvasti sen mullekin lauantaina tulevan..mitään en ees testaile kun mitään ei edelleenkään tunnu, lämmötkin ihan alhaalla, joten mieleen hiipii onko mitään ovista ollutkaan:(...
Mafinka iso halaus sinulle:':)hug: mutta ihmeitä tapahtuu ja jospa se osuisi sinun kohdallesi..näin toivon!!! Onneksi sinulla on ihana uusi rakkaus ja se jos mikä on todellista.
Kaikille ihanille naisille terveisiä täältä multa ja plussaa ja muumimamma..kyllä se plussaksi voi vielä muuttua..plussapuhureita puhaltelen kaikille:whistle:
on: vähän on masis mieli kun tuntuu ettei tunnu mitään!!!!!ja sit kun tiedän et ens kierto ois taasen sen vasemman muniksen vuoro ja sieltä ei oo kuulunu kokoaikana mitään!!!tokko toimiikaan??? Huomenna kuitenkin sinne gynelle ja toivottavasti se sais jotain selvyyttä asioihin...näkis ees onko ovista ollutkaan yms....
*Justikselle* haluan sanoa että ihana kun olet tullut tänne..on niin mukava lukea värikästä tekstiäsi..äskenkin jotain vedet silmissä nauroin=)
Tsemppiä meille kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta päivää kaikille!!=)

muumimamma-72 Ääääääh, se kurjake nega testissä, ON kurja katteltava, pahoitteluni:hug:
Plussapuhuja siulle laittelen edelleen PUUUUUH:whistle::heart:

Heti tässä omaa napaista..arvatkaas keljuttaako mur-muria nyt?.
Lääkäri olikin määrännyt miulle Primomolut pillereitä!!!
Eivät ole nyt oleskaan tähän oletettuun vaivaani(keltiksen vajaus?) passeleita:O
.. ja ei kun täytyy nyt soitella lääkärin perään uudemman kerran..**ka juttu!

Oli laitellut miulle niitä Melatoniinejahin reseptin kun mainitsin unettomuudestani - se hyvä juttu:)
..soittelin jo tuossa TK:hon hoitajalle muita lääkkehiä ja ihmettelin kyllä tuota Primolutia?..kuvittelin vain vastaavaksi kuin Lugesteron, vaan ei se olekkaan..: /

Primolut lääkettähän käytetään menkkojen siirtämiseen, vuotohäiriöiden hoitoon(kierron tasaamiseen), Endoon ja kuukautisia edeltäviin oireisiin, "Mastopatia"(ikkään kuullutkaan tuollaisesta:confused:..) joka oireilee mm. päänsärkynä, rintojen kipuiluna, alakuoisuutena..EI miulla tuollasta ole!!
..ennemminkin sellaista levottomuutta, hermostuneisuutta, "räjähdysalttiutta":eek:..ihan selkeitä PMS-oireita - joihin mm. Lugesteronia määrätään!!..toki muitahin lääkkehiä!(miulla nyt SSRI-lääke ja siitä se unettomuus sivuoireena:ashamed:)

Nuo Primolutithan täytyy esim. lopettaa HETI jos raskautuu..
..saattavatko sitten jopa VAIKEUTTAA raskautumista?..

Onko teillä ihanaisilla kellään tästä PRIMOLUT lääkkehestä kokemusta??
Millaiseen vaivaa niitä lääkäri määrännyt?

Kiitos jo edeltä:) ja kiitos vielä teille, jotka eilen kertoilivat Lugesteron kokemuksistaan.:flower:

Täällä miulla alkoi menkkajomottelut:$ vielä ei KN kokeillessa sormelle mitään tuhrua(ihme kyllä?..)vaan sieltä se täti hissukseen..

Saan tänään postissa ne pari R-testiä ja aamupisuahin jo jemmassa..kiusaan nyt sitten ittiäni O I K E I N kunolla ja dippaan tämän kerran:vampire:
..vaikka turhaa touhua..hullun hommaa, sanoisinko!(itteni puolesta siis)

Itse asiassa..mie tiedän nykyään tärpin käyneen pisun väristä jo: Se silloin oranssia, hyyyyyvin oranssia!!
Elokuun&lokakuun tärpissä todistetusti näin=)
..sävy muuttui heti kun hcg hävisi kropasta poijjes.
(nyt pisu ollut aivan laihaa, vaalean keltaista.)


Mukavaa päivää..ja DIPPAILKAAS nyt joku ihanainen?!!..;)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur Muistelin että olisit kirjoittanut että sinulla olisi ollut toispuolista alavatsakipuilua? Joko on hellittänyt? Minulla oli lauantaina kova terävä kipuilu oikealla puolella alavatsaa ja silloin tuli ihan selvät verinorot liman joukossa paperiin. Sunnuntai-iltana alkoi nivusesta (oletan) särkemään niin kovasti että säteili tuonne oikeaan sääreen pitkän matkaa, meinasin jo lähteä terveyskeskukseen, oli sen verran ikävän tuntuinen kipuilu. Sitä onkin jatkunut ja vieläkin hieman jomottaa mutta eiköhän se tästä. Nyt on menossa ilmeisesti dpo 8.
Mieli vieläkin maassa, olin niin varma raskautumisestani etenkin kun nännit ovat alkaneet hieman tummumaan ja laajenemaan mutta kait tämäkin johtuu siitä että joskus keho teettää sitä mitä sen haluaisi tekevän, huijjaa itseään :(
Minulla on nyt kahdesti mitattu tuo FSH taso, elokuussa 3 kp ja silloin oli 18 ja nyt sitten 2 kp ja nyt oli 17,5 no ehkä se siitä vielä joskus laskisi, toivotaan ...
En ole oikein saanut mitään tänään aikaiseksi, töihinkään ei huvita mennä mutta onhan se mentävä ...
Olisi ihanaa saada kuulla jonkun plussanneen, tuntuisi niin lohduttavalta etenkin kun tiedän että täällä lähes kaikilla on ollut vastoinkäymisiä enemmän ja vähemmän ...
Halauksia Teille kaikille suunnattomasti!:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mafinka kyllä, miulla kova kipuilu dpo5 ja pahaa oloa koko illan.
Kyllä siun oireesi ovat lupaavan kuuloisia;) nuo nivuskivut ovat kyllä miulla tienneet plussaa:heart:

Täältä siulle plussasädetta laittelen!!
 

Yhteistyössä