40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Oliivitar Ihanaa :heart:!

mur-mur Kiitos punaväritoivotuksista :kiss:. Ikävä kyllä ei tullut testiin kuin ehkä aavistus viivan paikasta, mutt väriä siihen ei saa millään ja taitaa noi Davidin herkät liuskatestit olla sellasia, ett niihin tulee aina se viivan paikka. Eilen illalla yllättäen huomasin, ett oli tisutkin valtavan kipeät, mutt aamun mennessä oli kaikki tuntemukset hävinneet kuin taivaan tuuliin ja toiveet samantien.

En tiedä, alkaa jotenkin olla sellanen tunne, ettei tiedä haluaisikokaan enää vauvaa haluta. Tai sit tämä on vaan sellanen puolustusmekanismi, ettei taas liikaa pettyisi. Melko varmaksi uskallan luvata, ett huomenaamuna en testaa.

Nyt alkaa olla kiirus lumenluontiin, ennenkuin ukko ehtii tulla kotiin tamppaamaan pihaan valtavat urat. Palaillaan :wave:!
 
ON negaputki jatkuu ja tätiä odotan jo kärsimättömästi :( Tosin ymmärrän, että mikäli tässä vaiheessa kiertoa menee testaileen, tulisi se edes tehdä aamuvirtasta, sitenki vois vielä negana näkyä vaikka..... no, hullua hommaa tämä, tuntuu,että suotta vaan väsyy tähän piinailuun. Kehtaa miehellekään kertoa tästä typerästä toiminnastani :/

Tsemppiä ja parempaa onnea muille tikkujen kanssa!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


bugsy (41)................kp2/29-31.........yk3......................9.
tattinen (41).............kp4/22-28.........yk15(2km.)5/1.yht.
sarialeksandra (40)...kp7/32-37.........yk n.1v......................2.
Minttu2011 (43)........Kp7/27-29.........yk1v 4kk( 04/11)...3.
annekristiina(46).......Kp?/26.............yk1.................5./2.yht.
Ninni69 (42)..............kp12/20-30........yk 3.........................1.
Euphonia (40)...........kp13/25-26........yk24......................1.
Onni71 (40)...............Kp17/25-28.......yk3.....................5./1.yht.
anjamarita (43).........kp19/28-41.......yk5.......................2./1.yht.
Ottis (44)..................Kp19/25-27.......yk2v 4kk( 08/09)...1.
Whisky Peat (36).......kp20/30-35.......yk5...(tm 7/11)..3.
Clearblue (41)...........kp24/28............yk5...........5/1.yht.
Ninni-70 (41).............Kp25/30?..........yk1.......................3.
Saippa (41)...............Kp26/26-28.......yk5.......4./1.yht.
MrsBree (?)...............27/28..............yk1.......3.yht.
mariikka70 (41).........kp31/24............yk7.........1.
Barbarella (40)..........Kp?/?...............yk?.....()..2.
Zillian (42)................kp42/27-35........yk 2v....................4./1.yht.
nooraneeamaria(35)..kp?/?...............Yk1.......................4.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur, Kastanja, pikkutirri





anjamarita (43).....dpo-1
Ninni-70 (41).........dpo5
Ottis (44)..............dpo9



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis, CB - pahoitteluni nega dippauksista:hug:

..vaan oikiasti kerkeääpi vielä punaväriksi muuttua..ei miullakaan dpo9 vielä ollut tärppikierroilla testeissä, viivanpaikkaa kummempaa.

Joten..+++++++++++laitan
tulemaan!:kiss::heart:

Mitä kuuluu: Saipalle..entäpä Zillian ja Mariikka - mikä olikaan teidän tilanne..en valitettavasti nyt muista?:whistle:
..ja Barbarella, sekä nooraneeamaria..mites teillä?:wave:

Pää on jo ittellä niin laho, ettei millään muista sellaisten ihunaisten tilannetta, jotka kirjoittelee tänne vähempi..:ashamed:


ON..O-testi päivällä dipattu..juuri ja juuri näen himmeän viivasen - tänään Kp7..
 
Iltaa :)
Posti toi sitten minulle tänään ovistikkuja. Kp4 meneillään , ai että mä odotan että pääsisin dippailemaan.
Kiitos hurjasti *mur-mur* kaikista linkeistä - mä olen silmä kovana kahlannut kaikki tekstit läpi :)
Ja taidan noudattaa neuvoa että alan dippaamaan kp6 - toivottavasti en vuoda silloin enää - jos vuodan niin tuskin kannattaa dipata?
Ihanaa illanjatkoa kaikille :D
 
Heips :)

Tänään se vihdoinkin tuli ,yli viikon dippailulla se ovis+, talleteltu on kylläkin viimeksi su, kun kiirettä pitää..... Eli tänään dpo-1 jos joku heittäis tuonne rktt listalle piinailemaan.

Aamulla soiteltiin klinikalle ja saatiin aika ensiviikon perjantaiksi, josko sitten taas hoidot pukkaa päälle ensi kierron alussa, jos nyt ei tässä kierrossa luomusti tärppää :)

Ensiviikon keskiviikolle on varattu päiväristeily Tallinnaan, pääsee vähän näistä arkiympyröistä tuulettumaan.

Tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille odotuksiin, kuka sitten odottaa mitäkin tulevaksi =)
 
OOAK - Onnekasta "Oilin" mettästystä siulle toivottelen!:wave::heart:

anjamaritalle - plussakasta piinailua!:wave::heart:



Mie istuksin konehella väriaine päässä..ja lipitän(taas!)sitä punkkua..:D
..alkoi enstex tuntumaan, että "olenkos mie sellainen lipittelijä"..sitten vaan tuumasin:
"Toiset juo kerralla kunnon kännin ja mie hissuksiin nautiskelen viikolla - lasin, kaksi ja ei edes joka ilta"(puolet on aina glögiä;))
..että semmottii..

Ihan vasta pari vuotta sitten opin punaviiniä juomaan..taispa tulla ajatus siitä oviksen jälkeen naukkailusta, jotta mahdollinen kiinnittyminen kenties olis sitten parempi?:)..
..ja tämä J.P Chenet iski kyllä ihan kunnolla - maistuu miun suuhun oikeinpa hywäiseltä:p..ei siis tarvitse vaan juopumismielessä vetää.

Illan jatkoja ihunaisille naisille:heart: nyt hiusten huuhteluun mentävä!
..miulla olis huomenna työpäivä ja sitten taas 6pvä:ää vapaata:cool:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* kokeile joskus Gray Fox punkkua, se on minusta tosi hyvää :)
Meinaan jos pidät J.P Chenetistä niin luultavammin pidät myös siitä.

Opin itsekkin vasta vuosi sitten pitämään viinistä - siihen asti se oli kammottavinta maan päällä oluen jälkeen (mikä on minusta kamalin maku edelleen :D)
 
Tervehdys kaikille ihanaisille ja menestyksekästä vuotta 2012 ihan kaikilla elämän osa-alueilla :) Olimme perheen kanssa Intiassa joulun vietossa. Ihanaa oli elämä ilman jouluhössötystä, mutta mahtava palata taas tänne "sivistyksen" pariin.
Menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Toki toivon, etteivät alkaisi, mutten kovin suuria odotuksia nyt lataa kuitenkaan. Sain tuliaisena jonkun vatsapöpön ja nyt on hieman vaikea päätellä, että mistä mikäkin vihlaisu mahalla johtuu, kun se on enempi vähempi kipeä koko ajan, huh. Maanantaina sitten labraan erinäisiin testeihin ja katsotaan sitten, miten homma etenee vai eteneekö lainkaan.

mur-mur Mäkin tykkään kovasti tuosta Chenetin punkusta ja monesta muustakin ;)

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
Ottis
Saippa Paranemista vatsapöpösestä jos se sitä pöpöä on, muuten oireet jatkukoot :heart:!

Gb Pahoittelut negasta :hug:. Niin tuttuja on noi sun tuntemiset, etten voi kuin allekirjoittaa. Minä en tästä hassusta harrastuksestani ole miehelle kertonut aikoihin :). Ei vaikka ois häivähdys punaväriäkin testissä näkynyt ku tuntuu, ett hän pettyy viel pahemmin kuin minä tai sit se on hänellä harjoituksen puutetta. Tähän jatkuvaan pettymiseenkin tavallaan tottuu niin, ettei enää osaa muuta odottaakaan.

mur-mur Kiitos :kiss:. Niinhän se on, ettei välttämättä vielä tarvis mitään näkyäkään, mutt kun joskus on näillä päivillä näkynyt, niin sitä ajattelee, ett pitäis näkyä nytkin.

anjamarita Onnekasta RKTT-aikaa sinulle :heart:!

OOAK Hyvä, ett tikkuja reservissä, ett pääset testailemaan. Ei enää montakaan päivää =). Onnea Oili-jahtiin :kiss:.
 
Moikka ja IHANAA VUOTTA 2012!!!!!!!!:D

Minulla kp 8 ja huomenna on se ultra aamulla.. meinasin kysyä välikuukautta eli jos olis yks luomu kieto tän jälkeen.. tuntuu ett rahat loppuu ja on muutenkii fiilis ett jos ei niin tosissaan YRITTÄIS. Sit jos nappaa niin sit nappaa.. Mulla ja ruvennu toi usko oleen hiukka koetuksella..

Jep, vapaata viettelen ja kohta saunaan kömmin.. sen kera pari olusta ja koisimaan.. eilen ja toissayönä tuli matsien kera valvottua mut ny ei enää tarvi kun ne hävis Ruotsille rankkareilla 3-2!!!!! Ja siis pronssiotteluun......
Alkaahan se peli jo 22.30 Canal plus urheilulta Suomen aikaan mutta en tiiä riittääkö mielenkiinto!

OTTIS sama fiilis täällä eli en osaa oottaa plussaa... ai pitikö nyt sit taas olla pessimisti? Tarkoitin itteeni.. miks ei voi vain olettaa että se tapahtuu mahdollisesti vaan olettaa että ei kummiskaan mulle.... V:::U on vaikeeta!!!!!!!!!

MUTTA PLUSSATUULIA KAIKILLE SINNE!!!!!!!! +++++++PUUUUHHHHHH++++++
 
Tänä aamuna tein sit oikeaoppisesti aamupissistä r-testin, negahan sieltä taas pöllähti eli kolmas kerta toden sanokoot! Tätikin juilii jo siihen malliin,että huomenna mahtaa olla kp.1 tiedossa ja yk6. se ois sit sen puolivuotta jo yritystä takana! Huh, ku toisaalta aika rientänyt nopeaan.

OOAK pääsee kans tikuttelemaan, mutta niitä o-testejä. Tsemppiä siihen hommaan.

Itse ajattelin, etten tikuttelis seuraavasta kierrosta. Toisaalta haluaisin tietää, tuleeko sitä ovulaatiota vielä vai ei. No, aika näyttää miten tässä taas mieli muutuu, nyt tietty tympii ihan satasella. Miehellekin kun kerroin,että melkka juilintaa jo ihan kiitettävästi. :(

Mutta parempaa tuuria teille muille loppupiinailijoille!
 
OOAK - kiitti vinkistä, saattaisinpa tykätäkkin tuosta mainitsemastasi "eliksiiristä";)..ellei sitten liian makiaa?..
..seuraavalle kertaa ostoslistalle - eli joskus helmikuun vaihteeseen/eka viikolle, mies täyttää 40v=)


Saippa
- olkoon siun masu tuntemukset..SITÄ!:heart:

Ottis - huomiseen dippaukseen..+++++++++pyrähdys!:heart::kiss:

Minttu - rentoista iltaa..täällä miekin otin taas punkkulasin glögillä..:cool:
..6vrk:n loma miullahin.

CB - mie en dippaillu ovista heinäkuussa 2011, tuntemusten mukaan menin..ja tärppihän se kävi(vaikka ei sit kestänytkään..)..m u t t a..se voi olla JUURI se kerta kun ei hermoile ja dippaile myötäänsä - niin tärppää!:):heart:


Dippasin illasta O-testin..viiva jo sel-ke-äm-min näkyvä..oireita ei muuta, kuin taas kova väsy!
..no, ehkä hieman kosteampaa alakerrassa;)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Sanopa se! Miksei vois uskoa, ett kyllä se meilläkin vielä onnaa, vaan pikemminkin uskoo, että ei. Ts. sama ku hakkais päätänsä tauotta seinään :(.

Gb Pahoittelut jo kolmannesta negasta :hug:. Jos täti on todella tuloillaan, on parempi, että tulee sit ajoissa, ettei tarvi uutta yritystä kovin pitkään vartoa. Tsemppiä!!

mur-mur Kiitos kaunis punaväritovotuksista :kiss:, vaan eipä tullut mitään väriä, ei minkäänlaista jälkeä testiviivan paikalle. Tuumasin vähän samoin ku Gb, että testaamiset saa olla tässä :headwall:. Mitä helevataa sitä itteänsä kiusaamaan, kun tietää jo mitä tuleman pitää :mad:. Surullista :'(, mutta totta.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ps. Mutt se on varmaa, ett nyt kerron miehelle, että plussaa ja vauvaa on ihan turha odotella jos pupuillaan vain kerran kuukaudessa ja sekin naftisti oviksen aikaan. Näinhän on nyt mennyt viimeisen puoli vuotta. Nyt ihan oikeasti vi*tuttaa niin paljon, että sitä ei voi ymmärtää aaarrrgghhh!!

Vi*uttaa sekin kun seksielämä ylipäätään on niin nihkeetä kaikinpuolin. En koe itseäni mitenkään seksikkääksi, ei mulla ole pienimpiäkään himoja ja varsinkin oma mies nappaa kaikista vähiten. Jos satunkin sitä kattomaan ja ajattelen, ett pitäis pupuilla, on seuraava ajatus taatusti "EIIIIIIIII!!". Tee siinä sitten lasta. prkl!! :headwall:.
 
Heips ihanaiset!

Kyssäri: jos aamulämpö tänään koholla, missä vaiheessa on ollut ovulaatio? Tänään vissiin kp 22, lämmöt olleet aamuisin 35,8 - 36, tänä aamuna 36,4. Ja tosiaan raskaana en saletisti tässäkään kierrossa ole, koska seksiäkään ei ole ollut. Mutta mielenkiinnosta lämpöjä mittailen.

Ensi kierrossa en myöskään ajatellut tikutella, enemmän siitä harmia on ollut kuin hyötyä.
 
Ottis
WP Ellen väärin muista niin aamulämpö nousee noin vuorokauden kuluessa oviksen tapahtumisesta. Sulla olis siis ovis ollut eilen tai silleen =).

Totta tuo mitä kirjoitit tikuttamisesta. Siitä ei saa kuin murhetta ja päänsärkyä :(.
 
Päivityksiä ja ajatuksia (ja tietty kysymyksiä) ensimmäisestä ovis tikustani :)

Alkuun voin sanoa että jos tuollaisen haamun saisin raskaustestiin pyörtyisin varmaan - no onneksi olin lukenut ovistikun ohjeet ja tiedän että se on nega.

Sitten kyssäri: säästättekö tikut jotta voi vertailla värin tummumista - tai pitääkö vaan olla mu-tu tuntumalla?

Haleja ja positiiveja kaikille toivoopi kyselyiässä oleva OOAK :D
 
Ottis: mulla myös jo mennyt kaikki toivo siitä että, meillä pienokainen vielä olisi. Mutta eri syystä kuin sulla. Mulla on ihana puoliso, mutta kun pupuilla pitäisi niin siitä harvoin tulee mitään.
ON: Oon jo pitkään miettinyt poistumista täältä, mutta kun mä en osaa olla pois täältä. Tässä kierrossakin on taas mahikset menneet menojaan, kun en jaksa uskoo, että jos tänään pääsis peittoja heilutteleen, että tärppiä tulisi. Väkisin tulee joskus mieleen pupuilut exän kanssa, kun ei ollut sitä ongelmaa, että onnistuuko vai ei ? Mulla tämä viikko on ollut perehdyttämisviikko ja musta tuntuu että musta on imetty kaikki mehut. Oon ihan väsy. Toivottavasti ensi viikko on jo helpompi...
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Ninni69 Kiitos :hug:. En minäkään osaa täältä pois pysyä, vaikka toivo on mennyt jo useaan kertaan. On kuitenkin muiden plussaamisissa niin paljon jännäämistä :). Toivottavasti saat viikonlopun aikana levättyä ja ensi viikko olisi helpompi. Voimia :kiss:.

OOAK Minä ainakin säästän vähintäänkin eilisen tikun, ett voin siihen verrata onko viiva vahvistunut vai ei. Jos on oikein mojova viiva, saatan ottaa kuvankin =).

ON Olen luonut lumia, heilunut tuvassa paikkoja raivaten kuin heinämies ja nyt on sitten se hetki illasta, kun ei ole mitään varsinaista tekemistä eli sais relata. Ukko putsaa työvehkeitään.
 
Iltaa IHUNILLE:heart:
MUR MUR: Tosta punaviinistä sen verran: mullakin käynyt niin että aloin vasta tossa vuosi sitten kokeilemaan josko sen desin sais alas.. aiemmin nuoruusvuosina niin karmeet kännit viinistä ja meni muisti ja kamalat krapulat..
Viime vuonna kuulin että se punkku pitää tuulettaa jottei se olis niin kitkerää.. ja huoneenlämpöisenä nauttia..Siihen asti vierastin koko aikuisikäni viinejä.. Mun suosikkimaku on noista alkon pikkupulloista se Jacob's Creekin Shiraz Cabernet. Nyt jouluksi ostin Tallinnasta 2 isoa pulloa sitä kun oli melkein puolta halvempaa.. ja toinen on jo juotu joulunaikaan.. Ai niin, ostettinhan me viime vuonnakin sellainen 3l leili.. tais olla joku 'Sangre de Toro'.. oli ihan hyvää muttei voita tuota Jacobs Creekiä..mun mielestä.
Ja miten noita hanaviinejä tuulettaa.. juu, laittelin pikkupulloon aina jotta tuulettuis hiukan..

Tässä se sit nähdään: Syön uudestavuodesta jääneitä sipsejä ja juon olusta...:p Pilallehan ne mennee jos ei pois käytä:LOL:oluset varsinhii!!!!

Tänään lääkärissä kävin aamusta ja taas oli 3 munasolua kypsymässä muttei kohdun limakalvo viel tarpeeks paksu.. siis ovis varmaan ens viikon alussa,, huomenna pitäis koittaa talletella..jos on voimia ja mies jaksaa ja ei hällä kipuisia.
Lääkäri sanoi jotta silloin kun ovistesti on positiivinen niin seuraavana päivänä yhdyntä.. monesti oon lukenut että aiemmat pupustelut ois natsaavampia.. tiedä nyt mitä uskoa...
 
OTTIS: pisti hymyilyttämään tuo kommenttisi: " ukko putsaa työvehkeitään" :) No, kaksimielisesti ajattelin ;) Mutta työstä tämä tosiaan tuntuu jo alkavan käymään koko homma.

Ja SE#S*in liittyen (laitoin noin sanan, ettei sitä gooleteta) Mutta onko se tämä lapsettomuus vai mikä vienyt tämän porukan halut? Ihan pistin merkille, kuinka paljon kuullostaa sitä olevan. Eihän se tietty sit voi tärpätäkkään jos makkari hommat eivät kiinnosta. Toinen vaihtoehto vois olla se, että täällä on jo pitkiä parisuhteita takana ja se vie myös tätä s-elämää alaspäin.
No, itselläni sen verran vielä tuore suhde, että laantumista ei ole sillä saralla tapahtunut. Minä kun miehelle tuumasin, että mulla ei kiinnostais alkaa taas tikuttelemaan ja sitä ovista etsimään, niin hän vaan tuumas, että sitten vaan ahkerasti "talletellaan", vaikka joka päivä :D Mä siihen naureskelin, että "sulle se varmaan käy erittäin hyvin" :D Mutta onhan se tosi, jos siitä tulee puurtamista ja suorittamista, niin kyllähän se saattaa hiukan "jäätää".

Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia tarinoita tähän liittyen oikein on.
 
OTTIS!!
Voi sua:hug:Jaksat kumminkii lumityöt tehdä vaikka mieskin talossa?? Meillä mies hoitaa ne hommat mut meillä on mönkijän edessä aura ett helpommin menee niin.. minä sit korkeintaan raput harjaan ja tollaset paikat mihin koneella ei pääse.
Ja meillä myös se, että ei oo ollut pupuiluja muutoin kuin oviksen aikoihin.. en tiedä mist johtuu.. välillä vaan ei kiinnosta.. juu.. liene monella ongelmana pitkissä parisuhteissa:(

Ja menen siis taas uudestaan gynelle maanantaina, jotta näkee onko mitään tapahtumassa... sit EHKÄ paussikierto ettei clomeja ens kierrossa käyttöön...

Plussakkaita tuulia kaikille ja illanjatkoja jokaiselle!!!!
PUUUHHH!!!!!!!!!!!!!!++++++++++++++++++
 
Mutta onko se tämä lapsettomuus vai mikä vienyt tämän porukan halut? Ihan pistin merkille, kuinka paljon kuullostaa sitä olevan. Eihän se tietty sit voi tärpätäkkään jos makkari hommat eivät kiinnosta. Toinen vaihtoehto vois olla se, että täällä on jo pitkiä parisuhteita takana ja se vie myös tätä s-elämää alaspäin.

CB..kylläpä se monella taitaa juurikin tuo olla, jotta vuosia oltu yhdessä ja unohdettu hoivata/vaalia kylliksi sitä intiimimpää puolta elossa..
..sitten käy noin, että mies alkaa ns. "pihtaamaan" kun olis aika saada simoja naisen talteen!:O
Miehillä on myös selkeästi suorituspaineta siihen määrättyyn aikaa kuusta kun ei homma menekkään silleen tutusti extemporee..siinähän ON juuri se oma viehätyksensä:p


Mutta onhan se tosi, jos siitä tulee puurtamista ja suorittamista, niin kyllähän se saattaa hiukan "jäätää".

..Jäätää se ja kovasti jäätäähin!:headwall:..:(
..meilläkin ens syksynä tulee 9v yhteistä taivalta ja kaikea on koettu - erottuhin melkeinpä pariin otteeseen..
.
 

Yhteistyössä